Gość szpic Opublikowano 24 czerwca 2010 Opublikowano 24 czerwca 2010 5 x Toyota Camry Honda NSX 4 razy nie mówiąc już o samochodach NASCAR - ta sama karoseria i pewnie wnętrze to samo) te 5 camry to wlasnie auta nascar i ponoc kazde ma inne wnetrze ( robione pod kierowce) i widzac screeny z tego to mozna powiedziec ze ludzie z PD za po*****ani z taka dokladnoscia to odwzorowywali
Pejas123 8 Opublikowano 24 czerwca 2010 Opublikowano 24 czerwca 2010 W PD postawili na jakość, nie ilość. Nie mówię, że to dobrze albo źle, ale jak mówi przysłowie 'rybki albo akwarium'. Jakbym miał wybór to i tak bym wybrał 200 aut premium w GT5 i całą otoczkę niż F3. Ja bym wolał żeby te 1000 zapowiedzianych samochodów nie posiadało odwzorowanych z takim zboczeniem (każda śrubka kratka itp) wszystkich elementów ale żeby chociaż miały wnętrza - bo i co to za durny podział na samochody z widokiem ze środka i bez takiego widoku ??!! Jak się nauczę jeździć na widoku ze środka to mam sobie dać spokój z samochodami standard?? Równie dobrze mogliby zrobić samochody z kołami i bez - jak dla mnie równie durne. Niech chociaż zrobią jeden widok ze środka identyczny dla pozostałych 800 samochodów i nie robią sobie jaj.
szejdj 2 804 Opublikowano 24 czerwca 2010 Opublikowano 24 czerwca 2010 No jasne, że lepiej jakby wszystkie miały wnętrza, ale pisałem o tym, że wolę GT5 od Forzy3 :potter: A to, że PD wciska nam kit w postaci 1/5 samochodów z wnętrzami to osobna sprawa, od 5 lat czekałem na ten 1000 samochodów, i każdy idealnie odwzorowany z każdej strony a tu takie cyrki...
PEsEq 8 Opublikowano 25 czerwca 2010 Opublikowano 25 czerwca 2010 Czyli nie będzie Audi a3/s3 (8l i 8p)? Jak widzę Audi A4 z 94r. to przegięciem jest nie dać wersji a3/s3 z roku 96-00 itp
Gość donsterydo Opublikowano 25 czerwca 2010 Opublikowano 25 czerwca 2010 (edytowane) @Szejdj: A w Forza 3 niby na co postawili ? Może trzeba Ci przypomnieć, że mamy 5 rok generacji HD i żadna z wydanych gier wyścigowych nie ma startu do Forza 3 pod względem jakości i zawartości. Już pomijam fakt, że przed ujawnieniem tego cyrku była zupełnie inna gadka. Nikt nie mówił tu że wolałby w GT5 jakość, a nie ilość... @Pejas123: W Forza 3 na płytach z grą jest ok. 400 aut. W DLC wyszło coś ok. 80 jeśli się dobrze orientuję. -------------------------------------------------------------------------------------------- Niech dadzą możliwość wywalenia z wyścigów aut standard i 40 lokacji (z naciskiem na miejskie), które nagle zapowiedzieli i będę zadowolony. Edytowane 25 czerwca 2010 przez donsterydo
Jordan23Carolina 11 Opublikowano 25 czerwca 2010 Opublikowano 25 czerwca 2010 jest gdzieś lista wszystkich, samochodów w wersji premium? Jest tam audi a4 b6 albo b7?
mersi 804 Opublikowano 25 czerwca 2010 Opublikowano 25 czerwca 2010 @Szejdj: A w Forza 3 niby na co postawili ? Może trzeba Ci przypomnieć, że mamy 5 rok generacji HD i żadna z wydanych gier wyścigowych nie ma startu do Forza 3 pod względem jakości i zawartości. Do czasu premiery GT5
Texz 670 Opublikowano 25 czerwca 2010 Opublikowano 25 czerwca 2010 http://www.youtube.com/watch?v=qrPlA-iTCso Zatrzymajcie jak będzie screen z odpalonym tweeterem. Niezła beka.
AbraHAM 8 Opublikowano 25 czerwca 2010 Opublikowano 25 czerwca 2010 (edytowane) Wiadomo ze po tym calym zamieszaniu z premium i standard ludzie beda masowo pytac czy bedzie kokpit w ich ulubionych autach czy beda musieli sie zadowolic sama skorupa... Edytowane 25 czerwca 2010 przez AbraHAM
Gość _Milan_ Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 wlasnie sobie uswiadomilem ze gt5 nie bede mogl kupic mimo ze bardzo chce xD mam monitor 16:10 bez 1:1 pixel xD juz prolog wygladal dziwnie z wezszymi autami
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 A mnie ciekawi czy macie zamiar kupić lub kupiliście kierownice specjalnie dla GT5, czy może luzik na padzie
Gość Albert Wesker Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 Ja mam zamiar grac na padzie. Jak będę chciał poczuc się jak w prawdziwym samochodzie to pójdę na parking, odpalę Alfę i pojeżdżę
Michał102 870 Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 LOL. A kto tu mówi o "czuciu się jak w prawdziwym samochodzie" ? Kierownica do konsoli jest po to, by kręcić lepsze czasy i przy okazji daje większy fun z gry.
Magik 1 124 Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 Zostane przy padzie...calkiem niezle radzilem sobie z demkiem (GT Academy) ^_^
Gość donsterydo Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 Jestem hardkorem i będę grał na padzie. Na kierze grają mięczaki Jakbym miał kupować kierę to Porshe Fanatec'a, którą mógłbym podłączyć do X360 i PS3. Tylko na razie jest poza zasięgiem bo razem ze stojakiem to jakieś 450 euro Może za 10 lat
Michał102 870 Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 (edytowane) A prawda to, że tryb PRO ma być dla pada niedostępny ? Gdzieś to wyczytałem, ale jakoś trudno mi w to uwierzyć... Edit: @Donsterydo - za 10 lat, to w grach będzie się sterowało myślami... jakiś kibel na głowę i jazda Edytowane 27 czerwca 2010 przez Michał102
Gość Albert Wesker Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 A po co mi kręcenie lepszych czasów? Jeżdżenie padem daje mi wystarczający fun z gry
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 Za 10 lat to może już będą holodeki :potter: jak ktoś ogląda StarTreka to wie o co chodzi . A tak na serio ja grę dopiero zamówię jak dostanę w pełni wartościowe demo a do czasu nie zaryzykuję.
Texz 670 Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 (edytowane) A mnie ciekawi czy macie zamiar kupić lub kupiliście kierownice specjalnie dla GT5, czy może luzik na padzie Ci powyżej* nie wiedzą co czynią. Granie na padzie będzie mordowaniem tej gry. Pisanie inaczej jest czystym trolowaniem. *a właściwie to na poprzedniej stronie Edytowane 27 czerwca 2010 przez Texz
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 Pewnie masz rację... ale znam ludzi którzy kupili kierownicę i zaraz ją sprzedali bo to całkiem inne podobno doświadczenie na początku na minus
Texz 670 Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 Jakoś mnie to nie dziwi. Granie na padzie to jednak jest zupełnie inna bajka. Już po pierwszym zakręcie na kierownicy można się konkretnie zdziwić względem własnych możliwości manualnych. Kontra na zakrętach to coś więcej niż szybki ruch palcem... Jednak po dłuższym treningu nie wyobraża się powrotu do gałki. Wydaje się to zbyt banalne, zwłaszcza w grze która już w GT Academy pokazała jak istotnym elementem w "wyczuciu" tej gry stanowi dobra kierownica i porządny FF.
Michał102 870 Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 Texz - nic dodać, nic ująć Ktoś kto nie zasmakował i nie opanował w 100% gry na kierownicy, kompletnie nie ma pojęcia jak wiele traci.
Gość szpic Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 do kierownicy trzeba sie przekonac. pierwsze pare h naprawde zniecheca ale potem jest juz super kupilem kierownice po paru latach jezdzenia na padzie i teraz juz w scigalki nie bede gral na padzie
Pejas123 8 Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 Ja na kierownicy (stare poczciwe DFPro) pograłem kilkadziesiąt godzin w GT5P i fakt z kierownicy do pada nie chce się już wracać. Jednak zastanawiam się ile muszę na niej grać żeby tak sobie radzić jak na padzie. Bo fakt jest taki że jak wezmę do ręki pada to nie mam problemu z wyjściem z poślizgu/diftem w gt5p a na kierownicy mam z tym ciągle problemy. Ile trzeba grać na kierownicy żeby dojść do takiej wprawy jaką się ma na padzie ?? Tak orientacyjnie pytam wiadomo że u każdego wygląda to inaczej.
Michał102 870 Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 Bez obijania w bawełnę - długo (na oko minimum miesiąc ostrych treningów, a jak grasz mało to dłużej - trening czyni mistrza) To wszystko przychodzi stopniowo z czasem, aż w końcu reagujesz jak automat i do utraty przyczepności nie doprowadzisz
Rekomendowane odpowiedzi