Pejas123 8 Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 No mi się wydaje że problemem jest u mnie opóźniona reakcja a właściwie to fakt że kontrując za mało skręcam kierownicę z powrotem i niby sytuacja się poprawia ale jednak to za mało i 180 stopni obrót
Michał102 870 Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 Podstawowa rzecz, to zmniejsz siłę Force Feedback. Przy uczeniu się gry na kierownicy ważnym jest, by Twoje reakcje były błyskawicznie przenoszone na kierownicę - bardzo silny opór w tym przeszkadza. FF zwiększa się dopiero wtedy, gdy wszystko wychodzi Ci już tak jak byś chciał.
AbraHAM 8 Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 (edytowane) Pewnie masz rację... ale znam ludzi którzy kupili kierownicę i zaraz ją sprzedali bo to całkiem inne podobno doświadczenie na początku na minus To tak jak ja. Mialem GT25 ,na kierownicy gralo sie bosko , ale z powodu braku miejsca i stojaka nie bylo sensu jej trzymac , bo tez scigalek na PS3 jak kot naplakal ( przy czym GT5 P ukonczylem z 2 razy) . Jak juz pisalem grajac na kierownicy jest niesamowite, ale za to na padzie jest wygodniej grac lezac na kanapie , no i nikt ze zajomych ci nie powie ze dziwnie wygladasz z tym ,,kolkiem'' przed telewizorem , tak ze jakktos ma kase i warunki ( wlasny duzy dom) to goraco polecam kierownice ... Edytowane 27 czerwca 2010 przez AbraHAM
Emet 1 090 Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 Trochę nie na temat.. ale trafiłem przed chwilą przypadkiem na coś takiego http://gstylemag.com/blog/2010/06/23/preview-hks-hipermax-iii-racing-controller/
AbraHAM 8 Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 (edytowane) Good one Emet , ale co ma wspolnego ten kontroler do symulatora lotow z GT5 O sorki nie widzialem linka , dostaniemy to cudo na premiere GT5 , wypasik ma nawet licznik predkosci Edytowane 27 czerwca 2010 przez AbraHAM
Pejas123 8 Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 Podstawowa rzecz, to zmniejsz siłę Force Feedback. Przy uczeniu się gry na kierownicy ważnym jest, by Twoje reakcje były błyskawicznie przenoszone na kierownicę - bardzo silny opór w tym przeszkadza. FF zwiększa się dopiero wtedy, gdy wszystko wychodzi Ci już tak jak byś chciał. A ja żeby było realistycznej przy 1 uruchomieniu force feedback podkręciłem mocniej Spróbuje go zmniejszyć jak będę następnym razem grał. Pozdrawiam
Michał102 870 Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 Jak ktoś ma GT5:P i kierownicę Logi DFP, to niech sprawdzi, czy da radę ustawić sprzęgło pod lewą łopatkę od zmiany biegów, a biegi na shifter ? Jestem ciekaw, czy coś takiego w ogóle zadziała, czy może sprzęgła nie da się przypisać pod żadem klawisz i aktywuje się ono tylko z G25/27 ? Jakoś nigdy wcześniej o tym nie pomyślałem i tej kombinacji nie wypróbowałem, a może się tak całkiem przyjemnie grać
nightrunner 8 Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 Z tego co pamiętam to G25 nie jest oficjalne wspierane (a przez to też sprzęgło) więc w opcjach nigdzie nie będzie opcji przypisania sprzęgła (mimo, że jak wiemy w G25 gra obsługuje sprzęgło)... Mam dużą nadzieję, że jednak w pełnej grze keirownice G25/27 będą wspierane już oficjalnie..
Bartg 5 476 Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 Teraz dopiero bedzie wojna, bo powiedzieli, ze fizyka jest niemal identyczna co w prologu i bardzo podobna do Forzy Swietny material, sledze regularnie ich programy i mowia naprawde ciekawie i z sensen o wyscigowkach.
butch.stein 251 Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 Rzeczywiście materiał bardzo, bardzo dobry. Panowie powiadają, że samochody Standard są wymodelowane na poziomie Prologa, i nie są żywcem przeniesione z poprzednich części. Polecam ten materiał bo jest naprawdę rzetelnie i ciekawie przygotowany. Kudosy dla Magika za umieszczenie odpowiedniego linka
Emet 1 090 Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 Artykuł całkiem ciekawy ale nie pasują mi w nim 2 rzeczy. 1. Fizyka... Mówią, że jest taka sama jak w Prologu. Posiłkując się opiniami innych osób, które grały, gameplayami ORAZ demkiem GT Academy możemy jasno stwierdzić, że to bzdura. Fizyka w GT5 jest inna (dużo lepsza). 2. Znowu wprowadzanie w błąd co do jakości modeli Standard. Kolesie mówią, że to poziom Prologa. Bullshit! Przecież wszyscy dobrze widzieliśmy na własne oczy, że są to modele przeniesione z GT4. Jedyna różnica jest taka, że w GT5 zlikwidowano (przynajmniej częściowo) rozpikselowane tekstury imitujące cieniowanie (bo silnik GT5 sam sie tym zajmuje w real-timie) oraz ogólnie wygłądzono minimalnie tekstury. Poza tym, z tego co widać będą użyte modele garażowe z GT4, czyli te z normalnymi modelami felg i minimalnie lepiej oteksturowane.
butch.stein 251 Opublikowano 27 czerwca 2010 Opublikowano 27 czerwca 2010 Jeśli to co oni mówią jest częściowo nie prawdą, odnoszę się tu do wykonania modeli Standard, rodzi się pytanie: Po jaką cholerę zapewniają wszystkich, że jest za(pipi)iście, usprawiedliwiając tym samym PD twierdząc, że przez ogrom pracy włożony w stworzenie tego wszystkiego premiera musiała zostać tyle razy przesunięta. Ich zadaniem jest obiektywna ocena tego co widzą i krytyka/wskazanie słuchaczom tego co odstaje wykonaniem od reszty.
Michał102 870 Opublikowano 28 czerwca 2010 Opublikowano 28 czerwca 2010 (edytowane) Tylko coś takiego jak "obiektywizm", już od dawna w serwisach testujących/oceniających gry nie istnieje. Także radzę brać te wszystkie ochy i achy na zimno, by nie było potem kolejnego rozczarowania. Edit: fizyka taka jak w prologu wydaje mi się mało realna. Był by to krok do tyłu i jednocześnie strzał we własną stopę PD <_< Fizyka może być taka sama, ale pewnie w trybie standard. Edytowane 28 czerwca 2010 przez Michał102
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 28 czerwca 2010 Opublikowano 28 czerwca 2010 I dlatego nie zamawiam pre-ordera bo skończy się jak z Heave Rain niby miało być cudownie a wyszło tylko dobrze. Będzie Demo będą wasze opinie już po ograniu to wtedy zobaczę.
Voytec 2 761 Opublikowano 28 czerwca 2010 Opublikowano 28 czerwca 2010 BTW, ma ktoś z was kierownice Logitecha GT Driving Force? Do premiery GT5 się nad nią zastanawiam, lecz nie mam pewności co do jej jakości. Jest droga i wolałbym nie wywalić kasy w błoto ;P
Michał102 870 Opublikowano 28 czerwca 2010 Opublikowano 28 czerwca 2010 Chodzi Ci chyba o Logitech Driving Force GT ? Jakość jest najlepsza z możliwych - szczerze polecam to kółko
Voytec 2 761 Opublikowano 28 czerwca 2010 Opublikowano 28 czerwca 2010 http://www.allegro.pl/item1081278259_kierownica_logitech_driving_force_gt_najtaniej.html Mówimy o tej samej. Zastanawiam się czy wraz z premierą GT5 wyjdzie jakiś nowy model kierownicy i się jeszcze wstrzymać z zakupem
Michał102 870 Opublikowano 28 czerwca 2010 Opublikowano 28 czerwca 2010 http://www.allegro.pl/item1081278259_kierownica_logitech_driving_force_gt_najtaniej.html Mówimy o tej samej. Zastanawiam się czy wraz z premierą GT5 wyjdzie jakiś nowy model kierownicy i się jeszcze wstrzymać z zakupem Jest to model dedykowany do GT5, także nowszy raczej już nie wyjdzie. A jak bierzesz pod uwagę zakup tej kierownicy, to lepiej się pospiesz... przed premierą GT5 ceny pójdą mocno w górę.
Magik 1 124 Opublikowano 28 czerwca 2010 Opublikowano 28 czerwca 2010 2. Znowu wprowadzanie w błąd co do jakości modeli Standard. Kolesie mówią, że to poziom Prologa. Bullshit! Na E3 mogli zagrac tylko premiumami, wiec w tej kwestii musza opierac sie na slowach pracownikow z PD. Szkoda ze nie udalo im sie wyciagnac wiecej info...chyba 3 razy pytali sie o liczbe samochodow standard, o kokpity i liczbe tras a odpowiedz zawsze byla taka ze na chwile obecna nie moga o tym mowic
Gość donsterydo Opublikowano 28 czerwca 2010 Opublikowano 28 czerwca 2010 http://www.allegro.pl/item1081278259_kierownica_logitech_driving_force_gt_najtaniej.html Mówimy o tej samej. Zastanawiam się czy wraz z premierą GT5 wyjdzie jakiś nowy model kierownicy i się jeszcze wstrzymać z zakupem Jest to model dedykowany do GT5, także nowszy raczej już nie wyjdzie. A jak bierzesz pod uwagę zakup tej kierownicy, to lepiej się pospiesz... przed premierą GT5 ceny pójdą mocno w górę. Racja, to samo było przed i po premierze Forza 3. Kiery, które wcześniej kosztowały 100zł i było ich pełno na Allegro po premierze kosztowały ponad 200zł. To samo będzie z GT5, a może i gorzej bo na pewno gry sprzeda się dużo więcej to i zapotrzebowanie na kierownice będzie dużo większe i się jeszcze okaże, że nawet jak się będzie miało kasę to po prostu nigdzie się już sprzętu nie dostanie.
Texz 670 Opublikowano 28 czerwca 2010 Opublikowano 28 czerwca 2010 BTW, ma ktoś z was kierownice Logitecha GT Driving Force? Do premiery GT5 się nad nią zastanawiam, lecz nie mam pewności co do jej jakości. Jest droga i wolałbym nie wywalić kasy w błoto ;P Żeby nie wywalić kasy w błogo już dziś zastanów się co czego przykręcisz tą kierownicę
Voytec 2 761 Opublikowano 28 czerwca 2010 Opublikowano 28 czerwca 2010 BTW, ma ktoś z was kierownice Logitecha GT Driving Force? Do premiery GT5 się nad nią zastanawiam, lecz nie mam pewności co do jej jakości. Jest droga i wolałbym nie wywalić kasy w błoto ;P Żeby nie wywalić kasy w błogo już dziś zastanów się co czego przykręcisz tą kierownicę Spoko, z tym nie ma problemu
Voytec 2 761 Opublikowano 1 lipca 2010 Opublikowano 1 lipca 2010 http://www.konsolowisko.pl/news/6740-gran-turismo-5-wloska-robota Wszystko jest pieknie, tylko ja dalej nie widze tego modelu zniszczen...
Rekomendowane odpowiedzi