Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie masz rację... ale znam ludzi którzy kupili kierownicę i zaraz ją sprzedali bo to całkiem inne podobno doświadczenie na początku na minus

To tak jak ja. Mialem GT25 ,na kierownicy gralo sie bosko , ale z powodu braku miejsca i stojaka nie bylo sensu jej trzymac , bo tez scigalek na PS3 jak kot naplakal ( przy czym GT5 P ukonczylem z 2 razy) . Jak juz pisalem grajac na kierownicy jest niesamowite, ale za to na padzie jest wygodniej grac lezac na kanapie , no i nikt ze zajomych ci nie powie ze dziwnie wygladasz z tym ,,kolkiem'' przed telewizorem :P , tak ze jakktos ma kase i warunki ( wlasny duzy dom) to goraco polecam kierownice ...

Edytowane przez AbraHAM
Odnośnik do komentarza

Podstawowa rzecz, to zmniejsz siłę Force Feedback. Przy uczeniu się gry na kierownicy ważnym jest, by Twoje reakcje były błyskawicznie przenoszone na kierownicę - bardzo silny opór w tym przeszkadza. FF zwiększa się dopiero wtedy, gdy wszystko wychodzi Ci już tak jak byś chciał.

A ja żeby było realistycznej przy 1 uruchomieniu force feedback podkręciłem mocniej ;)

Spróbuje go zmniejszyć jak będę następnym razem grał.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

Jak ktoś ma GT5:P i kierownicę Logi DFP, to niech sprawdzi, czy da radę ustawić sprzęgło pod lewą łopatkę od zmiany biegów, a biegi na shifter ?

Jestem ciekaw, czy coś takiego w ogóle zadziała, czy może sprzęgła nie da się przypisać pod żadem klawisz i aktywuje się ono tylko z G25/27 ?

Jakoś nigdy wcześniej o tym nie pomyślałem i tej kombinacji nie wypróbowałem, a może się tak całkiem przyjemnie grać :)

Odnośnik do komentarza

Artykuł całkiem ciekawy ale nie pasują mi w nim 2 rzeczy.

1. Fizyka... Mówią, że jest taka sama jak w Prologu. Posiłkując się opiniami innych osób, które grały, gameplayami ORAZ demkiem GT Academy możemy jasno stwierdzić, że to bzdura. Fizyka w GT5 jest inna (dużo lepsza).

2. Znowu wprowadzanie w błąd co do jakości modeli Standard. Kolesie mówią, że to poziom Prologa. Bullshit! :angry:

Przecież wszyscy dobrze widzieliśmy na własne oczy, że są to modele przeniesione z GT4. Jedyna różnica jest taka, że w GT5 zlikwidowano (przynajmniej częściowo) rozpikselowane tekstury imitujące cieniowanie (bo silnik GT5 sam sie tym zajmuje w real-timie) oraz ogólnie wygłądzono minimalnie tekstury. Poza tym, z tego co widać będą użyte modele garażowe z GT4, czyli te z normalnymi modelami felg i minimalnie lepiej oteksturowane.

Odnośnik do komentarza

Jeśli to co oni mówią jest częściowo nie prawdą, odnoszę się tu do wykonania modeli Standard, rodzi się pytanie: Po jaką cholerę zapewniają wszystkich, że jest za(pipi)iście, usprawiedliwiając tym samym PD twierdząc, że przez ogrom pracy włożony w stworzenie tego wszystkiego premiera musiała zostać tyle razy przesunięta. Ich zadaniem jest obiektywna ocena tego co widzą i krytyka/wskazanie słuchaczom tego co odstaje wykonaniem od reszty.

Odnośnik do komentarza

Tylko coś takiego jak "obiektywizm", już od dawna w serwisach testujących/oceniających gry nie istnieje. Także radzę brać te wszystkie ochy i achy na zimno, by nie było potem kolejnego rozczarowania.

 

Edit: fizyka taka jak w prologu wydaje mi się mało realna. Był by to krok do tyłu i jednocześnie strzał we własną stopę PD <_<

Fizyka może być taka sama, ale pewnie w trybie standard.

Edytowane przez Michał102
Odnośnik do komentarza

http://www.allegro.pl/item1081278259_kierownica_logitech_driving_force_gt_najtaniej.html

 

Mówimy o tej samej.

 

Zastanawiam się czy wraz z premierą GT5 wyjdzie jakiś nowy model kierownicy i się jeszcze wstrzymać z zakupem ;)

 

Jest to model dedykowany do GT5, także nowszy raczej już nie wyjdzie.

A jak bierzesz pod uwagę zakup tej kierownicy, to lepiej się pospiesz... przed premierą GT5 ceny pójdą mocno w górę.

Odnośnik do komentarza

 

2. Znowu wprowadzanie w błąd co do jakości modeli Standard. Kolesie mówią, że to poziom Prologa. Bullshit! :angry:

 

Na E3 mogli zagrac tylko premiumami, wiec w tej kwestii musza opierac sie na slowach pracownikow z PD.

Szkoda ze nie udalo im sie wyciagnac wiecej info...chyba 3 razy pytali sie o liczbe samochodow standard, o kokpity i liczbe tras a odpowiedz zawsze byla taka ze na chwile obecna nie moga o tym mowic :sweat:

Odnośnik do komentarza
Gość donsterydo

http://www.allegro.pl/item1081278259_kierownica_logitech_driving_force_gt_najtaniej.html

 

Mówimy o tej samej.

 

Zastanawiam się czy wraz z premierą GT5 wyjdzie jakiś nowy model kierownicy i się jeszcze wstrzymać z zakupem ;)

 

Jest to model dedykowany do GT5, także nowszy raczej już nie wyjdzie.

A jak bierzesz pod uwagę zakup tej kierownicy, to lepiej się pospiesz... przed premierą GT5 ceny pójdą mocno w górę.

 

Racja, to samo było przed i po premierze Forza 3. Kiery, które wcześniej kosztowały 100zł i było ich pełno na Allegro po premierze kosztowały ponad 200zł. To samo będzie z GT5, a może i gorzej bo na pewno gry sprzeda się dużo więcej to i zapotrzebowanie na kierownice będzie dużo większe i się jeszcze okaże, że nawet jak się będzie miało kasę to po prostu nigdzie się już sprzętu nie dostanie.

Odnośnik do komentarza

BTW, ma ktoś z was kierownice Logitecha GT Driving Force? Do premiery GT5 się nad nią zastanawiam, lecz nie mam pewności co do jej jakości. Jest droga i wolałbym nie wywalić kasy w błoto ;P

Żeby nie wywalić kasy w błogo już dziś zastanów się co czego przykręcisz tą kierownicę ;)

Spoko, z tym nie ma problemu ;)

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...