Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No mi się wydaje że problemem jest u mnie opóźniona reakcja a właściwie to fakt że kontrując za mało skręcam kierownicę z powrotem i niby sytuacja się poprawia ale jednak to za mało i 180 stopni obrót :/

Opublikowano

Podstawowa rzecz, to zmniejsz siłę Force Feedback. Przy uczeniu się gry na kierownicy ważnym jest, by Twoje reakcje były błyskawicznie przenoszone na kierownicę - bardzo silny opór w tym przeszkadza. FF zwiększa się dopiero wtedy, gdy wszystko wychodzi Ci już tak jak byś chciał.

Opublikowano (edytowane)

Pewnie masz rację... ale znam ludzi którzy kupili kierownicę i zaraz ją sprzedali bo to całkiem inne podobno doświadczenie na początku na minus

To tak jak ja. Mialem GT25 ,na kierownicy gralo sie bosko , ale z powodu braku miejsca i stojaka nie bylo sensu jej trzymac , bo tez scigalek na PS3 jak kot naplakal ( przy czym GT5 P ukonczylem z 2 razy) . Jak juz pisalem grajac na kierownicy jest niesamowite, ale za to na padzie jest wygodniej grac lezac na kanapie , no i nikt ze zajomych ci nie powie ze dziwnie wygladasz z tym ,,kolkiem'' przed telewizorem :P , tak ze jakktos ma kase i warunki ( wlasny duzy dom) to goraco polecam kierownice ...

Edytowane przez AbraHAM
Opublikowano (edytowane)

Good one Emet , ale co ma wspolnego ten kontroler do symulatora lotow z GT5 :P

O sorki nie widzialem linka :) , dostaniemy to cudo na premiere GT5 , wypasik ma nawet licznik predkosci :D

Edytowane przez AbraHAM
Opublikowano

Podstawowa rzecz, to zmniejsz siłę Force Feedback. Przy uczeniu się gry na kierownicy ważnym jest, by Twoje reakcje były błyskawicznie przenoszone na kierownicę - bardzo silny opór w tym przeszkadza. FF zwiększa się dopiero wtedy, gdy wszystko wychodzi Ci już tak jak byś chciał.

A ja żeby było realistycznej przy 1 uruchomieniu force feedback podkręciłem mocniej ;)

Spróbuje go zmniejszyć jak będę następnym razem grał.

Pozdrawiam

Opublikowano

Jak ktoś ma GT5:P i kierownicę Logi DFP, to niech sprawdzi, czy da radę ustawić sprzęgło pod lewą łopatkę od zmiany biegów, a biegi na shifter ?

Jestem ciekaw, czy coś takiego w ogóle zadziała, czy może sprzęgła nie da się przypisać pod żadem klawisz i aktywuje się ono tylko z G25/27 ?

Jakoś nigdy wcześniej o tym nie pomyślałem i tej kombinacji nie wypróbowałem, a może się tak całkiem przyjemnie grać :)

Opublikowano

Z tego co pamiętam to G25 nie jest oficjalne wspierane (a przez to też sprzęgło) więc w opcjach nigdzie nie będzie opcji przypisania sprzęgła (mimo, że jak wiemy w G25 gra obsługuje sprzęgło)...

 

Mam dużą nadzieję, że jednak w pełnej grze keirownice G25/27 będą wspierane już oficjalnie..

Opublikowano

Teraz dopiero bedzie wojna, bo powiedzieli, ze fizyka jest niemal identyczna co w prologu i bardzo podobna do Forzy ;) Swietny material, sledze regularnie ich programy i mowia naprawde ciekawie i z sensen o wyscigowkach.

Opublikowano

Rzeczywiście materiał bardzo, bardzo dobry. Panowie powiadają, że samochody Standard są wymodelowane na poziomie Prologa, i nie są żywcem przeniesione z poprzednich części.

Polecam ten materiał bo jest naprawdę rzetelnie i ciekawie przygotowany.

Kudosy dla Magika za umieszczenie odpowiedniego linka :thumbsup:

Opublikowano

Artykuł całkiem ciekawy ale nie pasują mi w nim 2 rzeczy.

1. Fizyka... Mówią, że jest taka sama jak w Prologu. Posiłkując się opiniami innych osób, które grały, gameplayami ORAZ demkiem GT Academy możemy jasno stwierdzić, że to bzdura. Fizyka w GT5 jest inna (dużo lepsza).

2. Znowu wprowadzanie w błąd co do jakości modeli Standard. Kolesie mówią, że to poziom Prologa. Bullshit! :angry:

Przecież wszyscy dobrze widzieliśmy na własne oczy, że są to modele przeniesione z GT4. Jedyna różnica jest taka, że w GT5 zlikwidowano (przynajmniej częściowo) rozpikselowane tekstury imitujące cieniowanie (bo silnik GT5 sam sie tym zajmuje w real-timie) oraz ogólnie wygłądzono minimalnie tekstury. Poza tym, z tego co widać będą użyte modele garażowe z GT4, czyli te z normalnymi modelami felg i minimalnie lepiej oteksturowane.

Opublikowano

Jeśli to co oni mówią jest częściowo nie prawdą, odnoszę się tu do wykonania modeli Standard, rodzi się pytanie: Po jaką cholerę zapewniają wszystkich, że jest za(pipi)iście, usprawiedliwiając tym samym PD twierdząc, że przez ogrom pracy włożony w stworzenie tego wszystkiego premiera musiała zostać tyle razy przesunięta. Ich zadaniem jest obiektywna ocena tego co widzą i krytyka/wskazanie słuchaczom tego co odstaje wykonaniem od reszty.

Opublikowano (edytowane)

Tylko coś takiego jak "obiektywizm", już od dawna w serwisach testujących/oceniających gry nie istnieje. Także radzę brać te wszystkie ochy i achy na zimno, by nie było potem kolejnego rozczarowania.

 

Edit: fizyka taka jak w prologu wydaje mi się mało realna. Był by to krok do tyłu i jednocześnie strzał we własną stopę PD <_<

Fizyka może być taka sama, ale pewnie w trybie standard.

Edytowane przez Michał102
Opublikowano

BTW, ma ktoś z was kierownice Logitecha GT Driving Force? Do premiery GT5 się nad nią zastanawiam, lecz nie mam pewności co do jej jakości. Jest droga i wolałbym nie wywalić kasy w błoto ;P

Opublikowano

http://www.allegro.pl/item1081278259_kierownica_logitech_driving_force_gt_najtaniej.html

 

Mówimy o tej samej.

 

Zastanawiam się czy wraz z premierą GT5 wyjdzie jakiś nowy model kierownicy i się jeszcze wstrzymać z zakupem ;)

 

Jest to model dedykowany do GT5, także nowszy raczej już nie wyjdzie.

A jak bierzesz pod uwagę zakup tej kierownicy, to lepiej się pospiesz... przed premierą GT5 ceny pójdą mocno w górę.

Opublikowano

 

2. Znowu wprowadzanie w błąd co do jakości modeli Standard. Kolesie mówią, że to poziom Prologa. Bullshit! :angry:

 

Na E3 mogli zagrac tylko premiumami, wiec w tej kwestii musza opierac sie na slowach pracownikow z PD.

Szkoda ze nie udalo im sie wyciagnac wiecej info...chyba 3 razy pytali sie o liczbe samochodow standard, o kokpity i liczbe tras a odpowiedz zawsze byla taka ze na chwile obecna nie moga o tym mowic :sweat:

Gość donsterydo
Opublikowano

http://www.allegro.pl/item1081278259_kierownica_logitech_driving_force_gt_najtaniej.html

 

Mówimy o tej samej.

 

Zastanawiam się czy wraz z premierą GT5 wyjdzie jakiś nowy model kierownicy i się jeszcze wstrzymać z zakupem ;)

 

Jest to model dedykowany do GT5, także nowszy raczej już nie wyjdzie.

A jak bierzesz pod uwagę zakup tej kierownicy, to lepiej się pospiesz... przed premierą GT5 ceny pójdą mocno w górę.

 

Racja, to samo było przed i po premierze Forza 3. Kiery, które wcześniej kosztowały 100zł i było ich pełno na Allegro po premierze kosztowały ponad 200zł. To samo będzie z GT5, a może i gorzej bo na pewno gry sprzeda się dużo więcej to i zapotrzebowanie na kierownice będzie dużo większe i się jeszcze okaże, że nawet jak się będzie miało kasę to po prostu nigdzie się już sprzętu nie dostanie.

Opublikowano

BTW, ma ktoś z was kierownice Logitecha GT Driving Force? Do premiery GT5 się nad nią zastanawiam, lecz nie mam pewności co do jej jakości. Jest droga i wolałbym nie wywalić kasy w błoto ;P

Żeby nie wywalić kasy w błogo już dziś zastanów się co czego przykręcisz tą kierownicę ;)

Opublikowano

BTW, ma ktoś z was kierownice Logitecha GT Driving Force? Do premiery GT5 się nad nią zastanawiam, lecz nie mam pewności co do jej jakości. Jest droga i wolałbym nie wywalić kasy w błoto ;P

Żeby nie wywalić kasy w błogo już dziś zastanów się co czego przykręcisz tą kierownicę ;)

Spoko, z tym nie ma problemu ;)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...