orion50 632 Opublikowano 14 lipca 2010 Opublikowano 14 lipca 2010 Jeśli było to sorry, ale na tym filmiku http://www.gtplanet.net/wind-effects-in-latest-gt5-demo/ prawdopodobnie widać efekt wiatru na trawie. Weźcie na 1:20 i zobaczcie jak trawa się ugina, gdy samochody przemykają po tarce. Widać tak jakby powiew wiatru. ja ciągle zbieram szczękę
Texz 670 Opublikowano 14 lipca 2010 Opublikowano 14 lipca 2010 Dym, jakby tam był huragan. Szybkie zerknięcie na drzewa. Acha.
Jakim 1 791 Opublikowano 15 lipca 2010 Opublikowano 15 lipca 2010 Jeśli było to sorry, ale na tym filmiku http://www.gtplanet....atest-gt5-demo/ prawdopodobnie widać efekt wiatru na trawie. Weźcie na 1:20 i zobaczcie jak trawa się ugina, gdy samochody przemykają po tarce. Widać tak jakby powiew wiatru. ja ciągle zbieram szczękę Już w Prologu jak przejeżdżają samochody koło krzaków, te reagują na podmuch powietrza. Więc niczym nowym ten filmik nie zaskakuje.
MaiorZero 1 400 Opublikowano 15 lipca 2010 Opublikowano 15 lipca 2010 Tutaj bardziej niż o trawę chodzi o kurz, który niby ma ulegać podmuchowi wiatru.
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 15 lipca 2010 Opublikowano 15 lipca 2010 Kurz przecież wygląda fatalnie, porównaj sobie to co widać na którymś filmiku jak przejeżdża samochód WRC do filmiku z nowego WRC 2010 ta gra będzie kiepska a o grafice nie wspomnę ale to co wydobywa się z pod opon wygląda o niebo lepiej niż w GT5.
MaiorZero 1 400 Opublikowano 15 lipca 2010 Opublikowano 15 lipca 2010 Nie chodzi mi o jakość dymu lecz o fakt iż GTP sugeruje nam, że w GT5 wiatr będzie wpływał na jego rozprzestrzenianie się.
orion50 632 Opublikowano 15 lipca 2010 Opublikowano 15 lipca 2010 Wybaczcie, ale nie grałem w GT5:P na tyle, żeby to wszystko zauważyć.
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 16 lipca 2010 Opublikowano 16 lipca 2010 Na tej trasie widać samochody premium i mam pytanie dlaczego nie widzę uszkodzeń ? Czy po prostu zostały one wyłączone ? http://www.youtube.com/watch?v=ibi9cLBlFy8&feature=player_embedded Może ktoś polecić jakiś dobry filmik na którym widać uszkodzenia samochodów premium
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 16 lipca 2010 Opublikowano 16 lipca 2010 Zajebiście ta gra wygląda, no przynajmniej na tej trasie. :]
MaiorZero 1 400 Opublikowano 16 lipca 2010 Opublikowano 16 lipca 2010 Może ktoś polecić jakiś dobry filmik na którym widać uszkodzenia samochodów premium http://www.youtube.com/watch?v=aL1iuIW9v54
Emet 1 090 Opublikowano 16 lipca 2010 Opublikowano 16 lipca 2010 Na tej trasie widać samochody premium i mam pytanie dlaczego nie widzę uszkodzeń ? Czy po prostu zostały one wyłączone ? http://www.youtube.com/watch?v=ibi9cLBlFy8&feature=player_embedded Może ktoś polecić jakiś dobry filmik na którym widać uszkodzenia samochodów premium Było juz wcześniej mówione, że zniszczenia były ustawione na najniższy poziom (poza całkowitym wyłączeniem) bo na niektórych filmikach widać obcierki i lekko poluzowane elementy nadwozia.
Yano 3 697 Opublikowano 19 lipca 2010 Opublikowano 19 lipca 2010 czy ślady opon też byly ustawione na najniższy poziom? XD
Michał102 870 Opublikowano 19 lipca 2010 Opublikowano 19 lipca 2010 Co Wy żeście się tak do tych śladów opon doczepili ? Czy to jest komukolwiek do czegoś potrzebne ? W FM3 są super-du.per-uber-wypasione, a jakoś ja na nie nigdy uwagi nie zwracałem ^_^
Yano 3 697 Opublikowano 19 lipca 2010 Opublikowano 19 lipca 2010 slady opon są jak dźwięki uderzeń w bijatykach (specjalnie nie napisalem rozbłyski przy ciosach bo bez tego bijatyka moze byc dobra) ale jeśli sa marne dzwięki uderzeń to nie czuć ciosów, nie czuć ze weszły i że cos zrobiły a bez sladow opon nie czuc ze samochody serio jadą po drodze i sie z nią stykają, tylko jakby lewitowały milimetr nad ziemią caly czas
Emet 1 090 Opublikowano 19 lipca 2010 Opublikowano 19 lipca 2010 Ślady opon były ustawione na niewidzialne Daliby jakieś demko bo w Prologa (po oganiu GT Academy) nie chce się grać (czerstwa fizyka).
Michał102 870 Opublikowano 19 lipca 2010 Opublikowano 19 lipca 2010 slady opon są jak dźwięki uderzeń w bijatykach (specjalnie nie napisalem rozbłyski przy ciosach bo bez tego bijatyka moze byc dobra) ale jeśli sa marne dzwięki uderzeń to nie czuć ciosów, nie czuć ze weszły i że cos zrobiły a bez sladow opon nie czuc ze samochody serio jadą po drodze i sie z nią stykają, tylko jakby lewitowały milimetr nad ziemią caly czas Normalnie mnie zatkało i nie wiem co Ci odpisać Czyli wg. Ciebie auto powinno cały czas sunąć w poślizgu i zostawiać ślady na asfalcie, bo w przeciwnym razie nie czuć że jedzie ?
Baapa 2 Opublikowano 19 lipca 2010 Opublikowano 19 lipca 2010 Ślady nie są istotne...nie widuję jeżdżąc Pewnie wrzucą...
Yano 3 697 Opublikowano 19 lipca 2010 Opublikowano 19 lipca 2010 (edytowane) michał: nie cały czas oczywiscie, tak samo jak ciosy uderzeń są słyszalne podczas uderzen a nie cały czas, ale jednak przy ostrej jezdzie to na wiekszosci zakrętów pewnie powinno być widać cokolwiek zeby bylo widac ze koła trą o nawierzchnie Edytowane 19 lipca 2010 przez Yano
Michał102 870 Opublikowano 19 lipca 2010 Opublikowano 19 lipca 2010 Heh... może są i tacy, co to jeżdżą na wbitym lusterku wstecznym i podziwiają ich powstawanie
Yano 3 697 Opublikowano 19 lipca 2010 Opublikowano 19 lipca 2010 przecież nie tylko własne mozna podziwiac ale np przeciwnikow jadących przed nami pozatym jesli nigdy nie jezdziles na lusterku wstecznym to nie mozesz nazwyac sie rpawdziwym graczem..
Bumier 25 Opublikowano 19 lipca 2010 Opublikowano 19 lipca 2010 (edytowane) Co Wy żeście się tak do tych śladów opon doczepili ? Czy to jest komukolwiek do czegoś potrzebne ? potrzebne, tak samo jak 4 koła w samochodzie (ich tez nie widzisz w lusterku lol) Heh... może są i tacy, co to jeżdżą na wbitym lusterku wstecznym i podziwiają ich powstawanie heh a może są tacy co od "SYMULATORA" oczekują realizmu ? o tym chyba nie pomyslaleś, pomyśl naprawde warto prawdziwy symulator nawet z kiepska grafika sie obroni, tylko trzeba trzymać sie pewnej hierarhii (pd ma w (pipi)e zasady - graczy w sumie też), najpierw robimy to co jest ważne w symulatorze a później zajmujemy sie pierdołami ktore uszczęsliwiaja fanatykow (zmienna pogoda i inne bzdety) Edytowane 19 lipca 2010 przez Bumier 1
Michał102 870 Opublikowano 19 lipca 2010 Opublikowano 19 lipca 2010 (edytowane) @Bumier - aleś pojechał. Co ma "symulacyjność" do powstawania śladów opon na asfalcie ? To tak, jakby się czepiać tego, że nie widać jak z wydechu wydobywają się spaliny... lol Edytowane 19 lipca 2010 przez Michał102
Emet 1 090 Opublikowano 19 lipca 2010 Opublikowano 19 lipca 2010 Uspokójcie się dziewczyny Ślady to dobrza rzecz ale nie jest niezbędna. W GT5 zrobili działające światła wsteczne to w GT6 może w końcu dodadzą też ślady po oponach
Bumier 25 Opublikowano 19 lipca 2010 Opublikowano 19 lipca 2010 @Bumier - aleś pojechał. Co ma "symulacyjność" do powstawania śladów opon na asfalcie ? To tak, jakby się czepiać tego, że nie widać jak z wydechu wydobywają się spaliny... lol oj chlopie, napisze to samo co okolo 20 stron temu, te same debilne pyytanie tyle ze ktos inny je zadałotóż; GDYBY SZANOWNY TEAM PD POTRAFIL ZROBIC WYDOBYWAJACE SIE SPALINY to nie mam nic przeciwko, problem w tym ZE PODSTAWY SLADOW OPON NIE POTRAFIA TO CO WYMAGAC WIECEJ. przemysl to sobie, przeczytaj co tworcy mowia o GT5, jak nazwyaja swoj produk, pozniej odnieś sie do mojej "symulacyjnośći".... powodzenia 1
Michał102 870 Opublikowano 19 lipca 2010 Opublikowano 19 lipca 2010 oj chlopie, napisze to samo co okolo 20 stron temu, te same debilne pyytanie tyle ze ktos inny je zadał otóż; GDYBY SZANOWNY TEAM PD POTRAFIL ZROBIC WYDOBYWAJACE SIE SPALINY to nie mam nic przeciwko, problem w tym ZE PODSTAWY SLADOW OPON NIE POTRAFIA TO CO WYMAGAC WIECEJ. przemysl to sobie, przeczytaj co tworcy mowia o GT5, jak nazwyaja swoj produk, pozniej odnieś sie do mojej "symulacyjnośći".... powodzenia Widocznie zwracasz uwagę na zbyt wiele pierdół Ja oczekuję po GT5 kopiącego zady modelu jazdy i równie dobrej obsługi kierownicy. I to jest dla mnie najważniejsze w kwestii SIM... a ślady opon to tylko dodatek, którego jak zabraknie, to płakał nie będę
Rekomendowane odpowiedzi