Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wczoraj zagrywałem w Forzę 2 to tam też można coś takiego zaobserwować. Tyle że o ile tam wyskakują poszczególne obiekty na trasie, tak tu jakby ładowały się całe segmenty trasy. Whatever, mogli to jakoś ładniej rozwiązać. Wyjeżdżające budowle z mgły? Silent Hill?

Opublikowano

Wczoraj zagrywałem w Forzę 2 to tam też można coś takiego zaobserwować. Tyle że o ile tam wyskakują poszczególne obiekty na trasie, tak tu jakby ładowały się całe segmenty trasy. Whatever, mogli to jakoś ładniej rozwiązać. Wyjeżdżające budowle z mgły? Silent Hill?

 

Najważniejsze, że Yamauchi zadbał o takie detale jak guma do żucia przyklejona do deski rozdzielczej w nowym Ferrari. Kogo tam obchodzą trasy. :ninja:

 

A tak na serio trochę dziwi, że trasy są nierówne, jedna która była tutaj wcześniej wrzucana gdzieś w centrum miasta była naprawdę ładna, inne z kolei jak ta wyżej są niedopracowane.

 

Chyba oni na serio zaczęli tą grę robić dopiero przy E3 2009, bo przez tyle lat to wszystko powinno być dopracowane na tip top.

Gość szpic
Opublikowano (edytowane)

ta lista tras i nie mam pytan :D

ps co to za tor Ice Arena?

 

ps2. na jakims magazynie pisze ze ponoc gt5 bedzie na 3 dyskach bd :o

Edytowane przez szpic
Opublikowano

Ponieważ nie śledzę tematu GT dokładnie ale z tego foto wnioskuję że jest tylko 11 nowych tras a reszta zerżnięta z GT4 ? Jeśli się mylę to mnie poprawcie...

Jeśli tak to co oni robili te 5 lata skoro samochody chyba też są z GT4 jedynie premium nie ?.

 

To jest GT4+ czy GT5 :teehee:

Opublikowano

2 filmiki pokazujące zniszczenia. Jak dla mnie są w pełni wystarczające. Ciekawy jestem tylko czy "czułość" pojazdów na zderzenia będzie jakoś regulowana (bo na filmikach widać, że granica jest dosyć daleko, trzeba dosyć mocno przywalić żeby wyraźnie zobaczyć zniszczenia). Widać też, że deformacja jest real-time'owa a nie predefinniowana jak w wielu innych grach (przywołam Forzę jako przykład) co ma swoje dobre jak i złe strony. Dobre są takie, że deformacje zawsze będą nieco inne i będą bardziej odpowiadać temu co się stało. Złe są takie, że majac predefiniowane deeformacje można całość tak przygotować żeby ładnie wyglądało i nie było nieprzewidzianych sytuacji, jak ta ze zderzakiem Enzo.

Gość _Milan_
Opublikowano

zenujacy poziom, napier,dalasz w bande a swiatła całe. I ten efekt przy silniejszym uderzeniu, samochód podskakuje dokładnie tak samo nienaturalnie jak w poprzednich czesciach, jak widac pare lat nic nie robili w studiu, ze-nu-ja-ce.

Opublikowano

ladnie to wyglada.

szczegolnie na 2 filmie. Jak gnie blache i odslania kola.

szkoda tylko, ze na chwile nie przelaczyli na widok z kabiny. ciekaw jestem czy takie dzwony i wyginanie blach zaslania widok czy od srodka nadal wszystko wyglada idealnie

Opublikowano

Naprawdę mnie grzmoci czy blacha będzie się giąć jak w realu czy jak w Project Gotham, którego poziom jak widzę osiągnięto. Zawsze jeżdżę z kamery z wewnątrz i ważniejsze dla mnie jest jakie będą mieć przełożenie na osiągi i zniszczenia tzn. wewnętrzne pojazdów. Nie ma nic milszego niż KARA za nieprzemyślane wyprzedzanie. Marzy mi się ultra real gdzie hamowanie na przeciwniku praktycznie rujnuje nam aerodynamikę pojazdu. Na standowych demach raczej tego nie zobaczymy, dopiero pewnie w pełnej, ale BELIVE!

Opublikowano (edytowane)
Marzy mi się ultra real gdzie hamowanie na przeciwniku praktycznie rujnuje nam aerodynamikę pojazdu. Na standowych demach raczej tego nie zobaczymy, dopiero pewnie w pełnej, ale BELIVE!

no raczej twoje marzenia sie nie spełnią bo skoro gosci przywalił w bande jadac pomad 150mph i potem jechal sobie normalnie (albo prawie normalnie) dalej, mimo że samochod powinien zamienić sie w krwawą plame, wiec nie oczekwiał bym realizmu (ani tym bardziej "ultra realizmu")

 

samo zniszczenie (pomijajac to że swiatła są całe) wygląda ładnie, tylko to co tam widac powinno sie dziać przy 40km/h a a nie przy 200... samochody sa o wiele zbyt wytrzymałe.. no serio gosciu 200 na godizne rpzywalil i tylko poluzował zderzak? to jakaś kpina

Edytowane przez Yano
Opublikowano
Marzy mi się ultra real gdzie hamowanie na przeciwniku praktycznie rujnuje nam aerodynamikę pojazdu. Na standowych demach raczej tego nie zobaczymy, dopiero pewnie w pełnej, ale BELIVE!

no raczej twoje marzenia sie nie spełnią bo skoro gosci przywalił w bande jadac pomad 150mph i potem jechal sobie normalnie (albo prawie normalnie) dalej, mimo że samochod powinien zamienić sie w krwawą plame, wiec nie oczekwiał bym realizmu (ani tym bardziej "ultra realizmu")

 

samo zniszczenie (pomijajac to że swiatła są całe) wygląda ładnie, tylko to co tam widac powinno sie dziać przy 40km/h a a nie przy 200... samochody sa o wiele zbyt wytrzymałe.. no serio gosciu 200 na godizne rpzywalil i tylko poluzował zderzak? to jakaś kpina

Ciekawe, że muszę przypominać o tak oczywistych rzeczach, jak to w jaki sposób deweloper pokazuje gry na standach. Przecież raz: nie odkryje wszystkich kart. Po drugie nie wrzuci od razu poziomu hard, czy w przypadku ścigałek - sim. żeby zebrana tam redaktorszczyzna z całego świata nie pisała źle o grze, w którą granie jest bardzo utrudnione z tego tylko powodu, że w warunkach nieraz 12 godzinnej podróży, spania w tanim hotelu i śmigania nie wiadomo jak daleko do miejsca docelowego... zapewne jeszcze na kacu z 2 godzinami przespanymi, będzie na pół świadomie będzie jeździć po bandach. Nie wiem czy goście kierujący na różnego rodzaju filmikach są trzeźwi (wątpię), ale nie mówcie mi że to jest sim. czy jak pisałem hard ( ;) ) bo w porównaniu do GT Academy jest regres i to ogromny. Widać to na pierwszy rzut oka. To zwykły tryb Arcade, w którym model jazdy można podsumować jednym - klasyk z PS2. Czekam, aż w trybie kariery pojawią się filmy z modelem jazdy, który już w GT Academy kręcił lody, zmniejszał globalne ocieplenie, chłodził zgrzanych kulturystów i montował darmową klimatyzację w MZK.

Gość donsterydo
Opublikowano

Premiera jest dokładnie 2 listopada? Bo nie wiem czy Sony przypadkiem nie chce popełnić epic fail'a wydając w tym samym dniu God Of War na PSP.

 

Dwie zupełnie różne gry na dwie zupełnie różne platformy - gdzie tu fail ?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...