MaiorZero 1 400 Opublikowano 24 lipca 2010 Opublikowano 24 lipca 2010 Finally, in a bit of good news, the magazine editors got to see more of GT5?s damage system, confirming that it ?accurately models mechanic and cosmetic damage to an absurd degree? and ?looks beautiful?.
Magik 1 124 Opublikowano 29 lipca 2010 Opublikowano 29 lipca 2010 http://www.youtube.com/watch?v=dPg7dXCIqeU&feature=player_embedded Odbicia na masce Merca wolaja o pomste do nieba (nagle "wskakiwanie" obiektow jak koloseum, drzewa itp). Na SDCC musial byc chyba jakis starszy build bo jakos wczesniej tego nie zauwazylem.
Texz 670 Opublikowano 29 lipca 2010 Opublikowano 29 lipca 2010 Wczoraj zagrywałem w Forzę 2 to tam też można coś takiego zaobserwować. Tyle że o ile tam wyskakują poszczególne obiekty na trasie, tak tu jakby ładowały się całe segmenty trasy. Whatever, mogli to jakoś ładniej rozwiązać. Wyjeżdżające budowle z mgły? Silent Hill?
rydziu87 5 Opublikowano 29 lipca 2010 Opublikowano 29 lipca 2010 (edytowane) a konkurenci dalej wjeżdżają w "nas" z pełnym impetem... Edytowane 29 lipca 2010 przez rydziu87
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 29 lipca 2010 Opublikowano 29 lipca 2010 Wczoraj zagrywałem w Forzę 2 to tam też można coś takiego zaobserwować. Tyle że o ile tam wyskakują poszczególne obiekty na trasie, tak tu jakby ładowały się całe segmenty trasy. Whatever, mogli to jakoś ładniej rozwiązać. Wyjeżdżające budowle z mgły? Silent Hill? Najważniejsze, że Yamauchi zadbał o takie detale jak guma do żucia przyklejona do deski rozdzielczej w nowym Ferrari. Kogo tam obchodzą trasy. A tak na serio trochę dziwi, że trasy są nierówne, jedna która była tutaj wcześniej wrzucana gdzieś w centrum miasta była naprawdę ładna, inne z kolei jak ta wyżej są niedopracowane. Chyba oni na serio zaczęli tą grę robić dopiero przy E3 2009, bo przez tyle lat to wszystko powinno być dopracowane na tip top.
polaki899 32 Opublikowano 30 lipca 2010 Opublikowano 30 lipca 2010 Ciekawy Link o naszej "ukochanej" grze GT5
Emet 1 090 Opublikowano 30 lipca 2010 Opublikowano 30 lipca 2010 Heh właśnie miałem to dać Ja nie rozumiem po francusku ale ktoś na GTP napisał, że wg. tego co tam piszą w grze będzie ponad 70 tras z ponad 20 miejsc na świecie. http://s2.noelshack.com/uploads/images/20563699534389_dsc01497.jpg
MaiorZero 1 400 Opublikowano 30 lipca 2010 Opublikowano 30 lipca 2010 Potwierdzają gokarty. Czego chcieć więcej?
szejdj 2 804 Opublikowano 30 lipca 2010 Opublikowano 30 lipca 2010 Potwierdzają gokarty. Czego chcieć więcej? Nie zadawaj w tym temacie takich pytań
Gość szpic Opublikowano 30 lipca 2010 Opublikowano 30 lipca 2010 (edytowane) ta lista tras i nie mam pytan ps co to za tor Ice Arena? ps2. na jakims magazynie pisze ze ponoc gt5 bedzie na 3 dyskach bd :o Edytowane 30 lipca 2010 przez szpic
MaiorZero 1 400 Opublikowano 30 lipca 2010 Opublikowano 30 lipca 2010 ps co to za tor Ice Arena? http://www.youtube.com/watch?v=ay__RRfcaoQ
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 30 lipca 2010 Opublikowano 30 lipca 2010 Ponieważ nie śledzę tematu GT dokładnie ale z tego foto wnioskuję że jest tylko 11 nowych tras a reszta zerżnięta z GT4 ? Jeśli się mylę to mnie poprawcie... Jeśli tak to co oni robili te 5 lata skoro samochody chyba też są z GT4 jedynie premium nie ?. To jest GT4+ czy GT5
MaiorZero 1 400 Opublikowano 30 lipca 2010 Opublikowano 30 lipca 2010 Jak przykładowo prawdziwa trasa może być zerżnięta? W MW2 też jest AK-47! Zerżnęli z jedynki!!!
Emet 1 090 Opublikowano 2 sierpnia 2010 Opublikowano 2 sierpnia 2010 2 filmiki pokazujące zniszczenia. Jak dla mnie są w pełni wystarczające. Ciekawy jestem tylko czy "czułość" pojazdów na zderzenia będzie jakoś regulowana (bo na filmikach widać, że granica jest dosyć daleko, trzeba dosyć mocno przywalić żeby wyraźnie zobaczyć zniszczenia). Widać też, że deformacja jest real-time'owa a nie predefinniowana jak w wielu innych grach (przywołam Forzę jako przykład) co ma swoje dobre jak i złe strony. Dobre są takie, że deformacje zawsze będą nieco inne i będą bardziej odpowiadać temu co się stało. Złe są takie, że majac predefiniowane deeformacje można całość tak przygotować żeby ładnie wyglądało i nie było nieprzewidzianych sytuacji, jak ta ze zderzakiem Enzo.
Gość _Milan_ Opublikowano 2 sierpnia 2010 Opublikowano 2 sierpnia 2010 zenujacy poziom, napier,dalasz w bande a swiatła całe. I ten efekt przy silniejszym uderzeniu, samochód podskakuje dokładnie tak samo nienaturalnie jak w poprzednich czesciach, jak widac pare lat nic nie robili w studiu, ze-nu-ja-ce.
Gość szpic Opublikowano 2 sierpnia 2010 Opublikowano 2 sierpnia 2010 ladnie to wyglada. szczegolnie na 2 filmie. Jak gnie blache i odslania kola. szkoda tylko, ze na chwile nie przelaczyli na widok z kabiny. ciekaw jestem czy takie dzwony i wyginanie blach zaslania widok czy od srodka nadal wszystko wyglada idealnie
Texz 670 Opublikowano 2 sierpnia 2010 Opublikowano 2 sierpnia 2010 Naprawdę mnie grzmoci czy blacha będzie się giąć jak w realu czy jak w Project Gotham, którego poziom jak widzę osiągnięto. Zawsze jeżdżę z kamery z wewnątrz i ważniejsze dla mnie jest jakie będą mieć przełożenie na osiągi i zniszczenia tzn. wewnętrzne pojazdów. Nie ma nic milszego niż KARA za nieprzemyślane wyprzedzanie. Marzy mi się ultra real gdzie hamowanie na przeciwniku praktycznie rujnuje nam aerodynamikę pojazdu. Na standowych demach raczej tego nie zobaczymy, dopiero pewnie w pełnej, ale BELIVE!
Yano 3 697 Opublikowano 2 sierpnia 2010 Opublikowano 2 sierpnia 2010 (edytowane) Marzy mi się ultra real gdzie hamowanie na przeciwniku praktycznie rujnuje nam aerodynamikę pojazdu. Na standowych demach raczej tego nie zobaczymy, dopiero pewnie w pełnej, ale BELIVE! no raczej twoje marzenia sie nie spełnią bo skoro gosci przywalił w bande jadac pomad 150mph i potem jechal sobie normalnie (albo prawie normalnie) dalej, mimo że samochod powinien zamienić sie w krwawą plame, wiec nie oczekwiał bym realizmu (ani tym bardziej "ultra realizmu") samo zniszczenie (pomijajac to że swiatła są całe) wygląda ładnie, tylko to co tam widac powinno sie dziać przy 40km/h a a nie przy 200... samochody sa o wiele zbyt wytrzymałe.. no serio gosciu 200 na godizne rpzywalil i tylko poluzował zderzak? to jakaś kpina Edytowane 2 sierpnia 2010 przez Yano
Texz 670 Opublikowano 2 sierpnia 2010 Opublikowano 2 sierpnia 2010 Marzy mi się ultra real gdzie hamowanie na przeciwniku praktycznie rujnuje nam aerodynamikę pojazdu. Na standowych demach raczej tego nie zobaczymy, dopiero pewnie w pełnej, ale BELIVE! no raczej twoje marzenia sie nie spełnią bo skoro gosci przywalił w bande jadac pomad 150mph i potem jechal sobie normalnie (albo prawie normalnie) dalej, mimo że samochod powinien zamienić sie w krwawą plame, wiec nie oczekwiał bym realizmu (ani tym bardziej "ultra realizmu") samo zniszczenie (pomijajac to że swiatła są całe) wygląda ładnie, tylko to co tam widac powinno sie dziać przy 40km/h a a nie przy 200... samochody sa o wiele zbyt wytrzymałe.. no serio gosciu 200 na godizne rpzywalil i tylko poluzował zderzak? to jakaś kpina Ciekawe, że muszę przypominać o tak oczywistych rzeczach, jak to w jaki sposób deweloper pokazuje gry na standach. Przecież raz: nie odkryje wszystkich kart. Po drugie nie wrzuci od razu poziomu hard, czy w przypadku ścigałek - sim. żeby zebrana tam redaktorszczyzna z całego świata nie pisała źle o grze, w którą granie jest bardzo utrudnione z tego tylko powodu, że w warunkach nieraz 12 godzinnej podróży, spania w tanim hotelu i śmigania nie wiadomo jak daleko do miejsca docelowego... zapewne jeszcze na kacu z 2 godzinami przespanymi, będzie na pół świadomie będzie jeździć po bandach. Nie wiem czy goście kierujący na różnego rodzaju filmikach są trzeźwi (wątpię), ale nie mówcie mi że to jest sim. czy jak pisałem hard ( ) bo w porównaniu do GT Academy jest regres i to ogromny. Widać to na pierwszy rzut oka. To zwykły tryb Arcade, w którym model jazdy można podsumować jednym - klasyk z PS2. Czekam, aż w trybie kariery pojawią się filmy z modelem jazdy, który już w GT Academy kręcił lody, zmniejszał globalne ocieplenie, chłodził zgrzanych kulturystów i montował darmową klimatyzację w MZK.
Yano 3 697 Opublikowano 2 sierpnia 2010 Opublikowano 2 sierpnia 2010 to dlaczego na tym filmiku gosciu zmienia driving na "proffesional" ?
Texz 670 Opublikowano 2 sierpnia 2010 Opublikowano 2 sierpnia 2010 (edytowane) Pijaki. Czekam na gameplay z poza trybu Arcade. Edytowane 2 sierpnia 2010 przez Texz
MaiorZero 1 400 Opublikowano 2 sierpnia 2010 Opublikowano 2 sierpnia 2010 Mają być zniszczenia mechaniczne, światła nie będą się psuć ponieważ mamy cykl dnia i nocy.
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 2 sierpnia 2010 Opublikowano 2 sierpnia 2010 Premiera jest dokładnie 2 listopada? Bo nie wiem czy Sony przypadkiem nie chce popełnić epic fail'a wydając w tym samym dniu God Of War na PSP.
Gość donsterydo Opublikowano 2 sierpnia 2010 Opublikowano 2 sierpnia 2010 Premiera jest dokładnie 2 listopada? Bo nie wiem czy Sony przypadkiem nie chce popełnić epic fail'a wydając w tym samym dniu God Of War na PSP. Dwie zupełnie różne gry na dwie zupełnie różne platformy - gdzie tu fail ?
Rekomendowane odpowiedzi