Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Gość bigdaddy
Opublikowano

jeden z dziennikarzy psx extreme będzie obecny na zamkniętym pokazie GT5 na TGS i można pisać propozycje pytań,które będzie próbował zadać podczas tego wydarzenia.

 

Swoją drogą chyba ponownie (tak samo było na GC) na standach będzie starszy build niż na zamkniętym pokazie. Pytanie tylko czy Kaz ostatecznie dziennikarzom pokaże gotową wersję(bo chyba na początku października musi ona trafić do tłoczni by wyrobili się na 3 listopad) i jakie niespodzianki jeszcze kryje.

 

proces zakończenia prac nad grą to ok 1-1.5 miecha przed premierą, czyli polowa/koniec września gt powinno uzyskać status gold.

 

jeśli faktycznie takie będą zniszczenia to spore zaskoczenie, ładnie ;]

 

co do pytań dla PE to pewnie dwa > premium cars oraz jak z pogodą i nocką na każdej trasie.

Opublikowano

Wolałbym jakiś trailer zamiast intra. Te chcę zobaczyć dopiero w domu jak pierwszy raz odpalę GT5 ;)

O tak ! Intro z nabożeństwem oglądnę przy pierwszym odpaleniu płytki (fotel, kierownica, głośniki ustawię  dookoła a żonę z dzieckiem do rodziców wyślę hehe)

 

 

Jeśli SI przeciwników faktycznie daje radę to mi więcej do szczęścia nie brakuje :)

 

 

Opublikowano (edytowane)

Mam pytanie do tych, którzy już grali GT5 Prologue - Jak wygląda sterowanie na padzie? Mam wątpliwości, czy się nie rozczaruję, a kierownicy nie mam zamiaru kupować. To jest w końcu symulator, więc granie nie będzie już pewnie takie (łatwe) jak w serii NFS. Co do samych klawiszy, to lewy analog jako sterowanie i L2 oraz R2 jako hamulec i gaz?

 

Dzięki za odpowiedź!

Edytowane przez R4VEN
Opublikowano

Ale spusty mają większy zakres nacisku przez co lepiej moim zdaniem można operować przyspieszeniem jak i hamowaniem. Zapewne da się skonfigurować kontroler. A co do samej jazdy, to jak wrażenia? Ciężko?

Opublikowano

Z tego co pamiętam gazu dodaje się X a hamuje []. Wg mnie to lepiej, ciągłe naciskanie triggerów jest męczące :/

dla mnie X + [] to pomylka.

 

Na standard na padzie jest calkiem OK ;)

Na pro na padzie to juz jest ciezko

Opublikowano

W Prologa i wszystkie poprzednie części grałem na d-padzie i przyciskach i było bardzo dobrze.

W demo GT5:TT przerzuciłem się na gałki bo (przynajmniej w tym demku) była zwalona czułość przycisków. Prawdopodobnie już zostanę przy gałkach.

Opublikowano

Moim zdaniem jest OK. W "realu" pogięta blacha wygląda chaotycznie, nie ma schematycznego kształtu i na załączonym screenie tak jest. Brakuje tylko zadrapań, jak napisał Texz.

Opublikowano (edytowane)

Realtime'owe uszkodzenia - odwazny ruch ze strony Polyphony, zaraz pojawia sie glosy o nieprawdopodobnych i nielogicznych odksztalceniach - prawdopodobnie w jakichs 5% przypadkow tak bedzie.

 

Ja chce takie uszkodzenia jak w GTA4 - tylko moze troche bardziej 'czule' na predkosc z jaka uderzamy. Jak narazie wyglada, ze wlasnie tak bedzie :)

Oby tylko wlasnie z ta czuloscia nie spaprali (ew. poprosze suwak kosmetyka - hardcore ;))

 

Ta gra da nam mase radochy, jeszcze 2 miechy...

Edytowane przez dempsej
Opublikowano

I tak w wyścigu co najwyżej poobija się zderzak przy dohamowywaniu na przeciwnikach, oraz przy szorowaniu bokiem po bandach... dlatego świetnie jakby schodził też lakier, ale jest nieźle.

Opublikowano (edytowane)

Te zniszczenia nie są idealne, ale i tak kładą wszystko co się do tej pory ukazało. Oczywiście nie liczę tutaj Burnoutów i innych arcadowych "rozwałek" ;)

Chciałbym jeszcze tylko, aby takie uszkodzenia jak na tej Ferrarce wyżej powstawały już przy zderzeniach z prędkością około 50 km/h, a nie 200 lub więcej.

Edytowane przez Michał102
Opublikowano

zobaczcie akcje na 2.05

takie Ai to ja rozumiem ;)

nie to co w prologu

Opublikowano

Te zniszczenia nie są idealne, ale i tak kładą wszystko co się do tej pory ukazało. Oczywiście nie liczę tutaj Burnoutów i innych arcadowych "rozwałek" ;)

Chciałbym jeszcze tylko, aby takie uszkodzenia jak na tej Ferrarce wyżej powstawały już przy zderzeniach z prędkością około 50 km/h, a nie 200 lub więcej.

tylko,że tam zniszczenia nie są realtimowe. Masz z góry określoną wymodelowaną bryłę auta dla aktualnego poziomu zniszczenia.

 

Zniszczenia są rewelacyjne teraz pozostaje tylko wątpliwość jak mocno i długo trzeba będzie oklepywać auto od band by do takiego stanu je doprowadzić.

Opublikowano (edytowane)

zobaczcie akcje na 2.05

takie Ai to ja rozumiem ;)

nie to co w prologu

 

 

Mimo, że wyścig słabszymi autami to emocje praktycznie cały czas. Wypada tylko się cieszyć, że AI konsoli będzie stało na dużo wyższym poziomie niż w poprzednich częściach :)

Edytowane przez nightrunner
Opublikowano

tylko,że tam zniszczenia nie są realtimowe. Masz z góry określoną wymodelowaną bryłę auta dla aktualnego poziomu zniszczenia.

W Burnoutach na PS2/Xbox rzeczywiscie dalo sie to zauwazyc. Natomiast w Paradise na zwolnieniach fura plynnie sie zwija w harmonijke :)

Pozatym z kad pewnosc ze w GT5 nie masz z gory ustalonych bryl dla aktualnego poziomu zniszczenia? Moze po prostu tych bryl (mozliwosci) jest wiecej :)

Co do AI to rzeczywiscie ogromny skos wzgledem poprzednich czesci....wkonci walka na torze wyglada jak nalezy :thumbsup:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...