mersi 804 Opublikowano 5 września 2010 Opublikowano 5 września 2010 uszkodzenia zdecydowanie są lepsze od forzy3, preorder już złożony :potter:
Gość bigdaddy Opublikowano 5 września 2010 Opublikowano 5 września 2010 jeden z dziennikarzy psx extreme będzie obecny na zamkniętym pokazie GT5 na TGS i można pisać propozycje pytań,które będzie próbował zadać podczas tego wydarzenia. Swoją drogą chyba ponownie (tak samo było na GC) na standach będzie starszy build niż na zamkniętym pokazie. Pytanie tylko czy Kaz ostatecznie dziennikarzom pokaże gotową wersję(bo chyba na początku października musi ona trafić do tłoczni by wyrobili się na 3 listopad) i jakie niespodzianki jeszcze kryje. proces zakończenia prac nad grą to ok 1-1.5 miecha przed premierą, czyli polowa/koniec września gt powinno uzyskać status gold. jeśli faktycznie takie będą zniszczenia to spore zaskoczenie, ładnie ;] co do pytań dla PE to pewnie dwa > premium cars oraz jak z pogodą i nocką na każdej trasie.
Łebi 311 Opublikowano 5 września 2010 Opublikowano 5 września 2010 Wolałbym jakiś trailer zamiast intra. Te chcę zobaczyć dopiero w domu jak pierwszy raz odpalę GT5 O tak ! Intro z nabożeństwem oglądnę przy pierwszym odpaleniu płytki (fotel, kierownica, głośniki ustawię dookoła a żonę z dzieckiem do rodziców wyślę hehe) Jeśli SI przeciwników faktycznie daje radę to mi więcej do szczęścia nie brakuje
R4VEN 25 Opublikowano 5 września 2010 Opublikowano 5 września 2010 (edytowane) Mam pytanie do tych, którzy już grali GT5 Prologue - Jak wygląda sterowanie na padzie? Mam wątpliwości, czy się nie rozczaruję, a kierownicy nie mam zamiaru kupować. To jest w końcu symulator, więc granie nie będzie już pewnie takie (łatwe) jak w serii NFS. Co do samych klawiszy, to lewy analog jako sterowanie i L2 oraz R2 jako hamulec i gaz? Dzięki za odpowiedź! Edytowane 5 września 2010 przez R4VEN
Dobos 83 Opublikowano 5 września 2010 Opublikowano 5 września 2010 Z tego co pamiętam gazu dodaje się X a hamuje []. Wg mnie to lepiej, ciągłe naciskanie triggerów jest męczące
R4VEN 25 Opublikowano 5 września 2010 Opublikowano 5 września 2010 Ale spusty mają większy zakres nacisku przez co lepiej moim zdaniem można operować przyspieszeniem jak i hamowaniem. Zapewne da się skonfigurować kontroler. A co do samej jazdy, to jak wrażenia? Ciężko?
Gość szpic Opublikowano 5 września 2010 Opublikowano 5 września 2010 Z tego co pamiętam gazu dodaje się X a hamuje []. Wg mnie to lepiej, ciągłe naciskanie triggerów jest męczące dla mnie X + [] to pomylka. Na standard na padzie jest calkiem OK Na pro na padzie to juz jest ciezko
Emet 1 098 Opublikowano 5 września 2010 Opublikowano 5 września 2010 W Prologa i wszystkie poprzednie części grałem na d-padzie i przyciskach i było bardzo dobrze. W demo GT5:TT przerzuciłem się na gałki bo (przynajmniej w tym demku) była zwalona czułość przycisków. Prawdopodobnie już zostanę przy gałkach.
MaiorZero 1 400 Opublikowano 5 września 2010 Opublikowano 5 września 2010 Ja gram tak, że steruje gałką, biegi zmieniam prawą gałką (automat to raczej pomyłka, ile można stracić!), a gaz i hamulce na spusty.
Texz 670 Opublikowano 5 września 2010 Opublikowano 5 września 2010 Coraz śmieszniej wyglądają te zniszczenia. Jakby ktoś włożył plastikowy model samochodu do ognia.
Daffy 10 614 Opublikowano 5 września 2010 Opublikowano 5 września 2010 i tak miażdżą praktycznie wszystkie modele zniszczeń w grach wyścigowych w których są one realtimowe .
Texz 670 Opublikowano 5 września 2010 Opublikowano 5 września 2010 Czy ja wiem? Brakuje mi zadrapań, pęknięć i zdartego lakieru.
szejdj 2 804 Opublikowano 5 września 2010 Opublikowano 5 września 2010 Oho, teraz nie zaczyna nie pasować, że samochody się za bardzo niszczą, do niedawna było źle, że się w ogóle nie niszczyły...
R4VEN 25 Opublikowano 5 września 2010 Opublikowano 5 września 2010 Moim zdaniem jest OK. W "realu" pogięta blacha wygląda chaotycznie, nie ma schematycznego kształtu i na załączonym screenie tak jest. Brakuje tylko zadrapań, jak napisał Texz.
Lukas_AT 1 202 Opublikowano 6 września 2010 Opublikowano 6 września 2010 http://granturismoevolved.com/granturismo/gt5/more-screenshots-of-damage/ - wygląda jakby kolejny, lepszy build gry. Dotychczas zniszczenia nie były w takim stopniu szczegółowe.
dempsej 28 Opublikowano 6 września 2010 Opublikowano 6 września 2010 (edytowane) Realtime'owe uszkodzenia - odwazny ruch ze strony Polyphony, zaraz pojawia sie glosy o nieprawdopodobnych i nielogicznych odksztalceniach - prawdopodobnie w jakichs 5% przypadkow tak bedzie. Ja chce takie uszkodzenia jak w GTA4 - tylko moze troche bardziej 'czule' na predkosc z jaka uderzamy. Jak narazie wyglada, ze wlasnie tak bedzie Oby tylko wlasnie z ta czuloscia nie spaprali (ew. poprosze suwak kosmetyka - hardcore ) Ta gra da nam mase radochy, jeszcze 2 miechy... Edytowane 6 września 2010 przez dempsej
Texz 670 Opublikowano 6 września 2010 Opublikowano 6 września 2010 I tak w wyścigu co najwyżej poobija się zderzak przy dohamowywaniu na przeciwnikach, oraz przy szorowaniu bokiem po bandach... dlatego świetnie jakby schodził też lakier, ale jest nieźle.
Michał102 870 Opublikowano 6 września 2010 Opublikowano 6 września 2010 (edytowane) Te zniszczenia nie są idealne, ale i tak kładą wszystko co się do tej pory ukazało. Oczywiście nie liczę tutaj Burnoutów i innych arcadowych "rozwałek" Chciałbym jeszcze tylko, aby takie uszkodzenia jak na tej Ferrarce wyżej powstawały już przy zderzeniach z prędkością około 50 km/h, a nie 200 lub więcej. Edytowane 6 września 2010 przez Michał102
Gość szpic Opublikowano 6 września 2010 Opublikowano 6 września 2010 zobaczcie akcje na 2.05 takie Ai to ja rozumiem nie to co w prologu
Daffy 10 614 Opublikowano 6 września 2010 Opublikowano 6 września 2010 Te zniszczenia nie są idealne, ale i tak kładą wszystko co się do tej pory ukazało. Oczywiście nie liczę tutaj Burnoutów i innych arcadowych "rozwałek" Chciałbym jeszcze tylko, aby takie uszkodzenia jak na tej Ferrarce wyżej powstawały już przy zderzeniach z prędkością około 50 km/h, a nie 200 lub więcej. tylko,że tam zniszczenia nie są realtimowe. Masz z góry określoną wymodelowaną bryłę auta dla aktualnego poziomu zniszczenia. Zniszczenia są rewelacyjne teraz pozostaje tylko wątpliwość jak mocno i długo trzeba będzie oklepywać auto od band by do takiego stanu je doprowadzić.
nightrunner 9 Opublikowano 6 września 2010 Opublikowano 6 września 2010 (edytowane) zobaczcie akcje na 2.05 takie Ai to ja rozumiem nie to co w prologu Mimo, że wyścig słabszymi autami to emocje praktycznie cały czas. Wypada tylko się cieszyć, że AI konsoli będzie stało na dużo wyższym poziomie niż w poprzednich częściach Edytowane 6 września 2010 przez nightrunner
Magik 1 125 Opublikowano 6 września 2010 Opublikowano 6 września 2010 tylko,że tam zniszczenia nie są realtimowe. Masz z góry określoną wymodelowaną bryłę auta dla aktualnego poziomu zniszczenia. W Burnoutach na PS2/Xbox rzeczywiscie dalo sie to zauwazyc. Natomiast w Paradise na zwolnieniach fura plynnie sie zwija w harmonijke Pozatym z kad pewnosc ze w GT5 nie masz z gory ustalonych bryl dla aktualnego poziomu zniszczenia? Moze po prostu tych bryl (mozliwosci) jest wiecej Co do AI to rzeczywiscie ogromny skos wzgledem poprzednich czesci....wkonci walka na torze wyglada jak nalezy
MaiorZero 1 400 Opublikowano 6 września 2010 Opublikowano 6 września 2010 Tyle, że tutaj mamy samochody drogowe. Nie wiem na jakiej zasadzie działa PS i ich silnik. Ważne, że efekty pracy są widoczne.
Rekomendowane odpowiedzi