Voytec 2 761 Opublikowano 7 września 2010 Opublikowano 7 września 2010 Nie ma co, oceniac model zniszczen po kiepskiej jakosci screenach robionych telefonem badz kiepskiej jakosci aparatem. Brawo.
Texz 670 Opublikowano 8 września 2010 Opublikowano 8 września 2010 Zamiast się cieszyć, że w ogóle dostaliśmy cokolwiek Ale wg mnie jeżeli chodzi o zniszczenia bardziej yyy techniczne. Skoro mamy do czynienia z real driving simulator to w momencie konkretnego uderzenia w okolice koła zawiecha powinna się zerwać. Auto opada i dalsza jazda jest niemożliwa. ABORT RACE ! A nie, że zaczyna lekko ściągać w lewo. Tak samo z silnikiem. Dostał strzała z przodu. Poszła chłodnica. Silnik się grzeje. Jak się przegrzeje to je.b i koniec. ABORT RACE. Też tak mi się zdaje. W sumie Polyphony z tego co zauważyłem zaprezentowało 3 modele zniszczeń. Pierwszy, który był lansowany od czasu pierwszej części, czyli "udajcie, że zrobiliście bum i teraz krew sączy się z waszego nosa". Drugi, zaprezentowany bodajże na E3, delikatne muśnięcia, ale za to pierwsze zniszczenia w serii GT, oraz obecny do lekkiej poprawki, ale dający radę. Pytanie tylko jak to będzie rozlokowane pomiędzy trybem Arcade a GT Life? Czy w Arcade będziemy mieć wszystkie opcje, czy jak zakładam typowo zręcznościowe, bez przegiętego obecnie gięcia blachy? Za to w GT Life obowiązkowo pełne zniszczenia, ze wszystkim co się z tym wiąże. W sumie gdyby fury się tak gięły w GT Life od razu z niezdolnością do dalszej jazdy, mało kto zastanawiał by się czy lusterka w furze odpadły czy też nie. Po prostu nie miałoby to znaczenia i jeżeli tak będzie to nawet nie muszą tego zmieniać, bo mało kto wrakiem będzie chcieć kończyć wyścig, zwłaszcza na pierwszym miejscu (o ile to będzie wykonalne). Mało kto też będzie robić typowe dla serii GT akcje w stylu grindowania po bandzie, jeżeli to zaraz zmieni charakterystykę pojazdu. Skończy się przekonanie o niezniszczalności fury i ludzie zaczną w końcu jeździć jak jest to pokazane na trailerach GT5.
winner 183 Opublikowano 8 września 2010 Opublikowano 8 września 2010 (edytowane) Sam jako wielki fan serii z sentymentu i dla wynagrodzenia samemu sobie czasu oczekiwania na ten tytuł, byłbym skłonny, aby zaopatrzyć się w Signature Edition (fajnie by wyglądała na półce ), ale przez zimę to bym chyba musiał chodzić na nogach do roboty... Szkoda, że tak zdzierają. PS: waszka kosztuje - niestety Edytowane 8 września 2010 przez winner
R4VEN 25 Opublikowano 8 września 2010 Opublikowano 8 września 2010 Tak dla przypomnienia- Ma być około 100 tras i 1000 aut, racja?
winner 183 Opublikowano 8 września 2010 Opublikowano 8 września 2010 100 tras, ale to będzie razem z kombinacjami i wariantami do wyboru. Miejscówek samych w sobie będzie mniej co jest oczywiste.
R4VEN 25 Opublikowano 8 września 2010 Opublikowano 8 września 2010 Bo słyszałem też o wersji, że 70 i zapewne ona jest właściwa. Fajnie z tymi wariacjami. Oby było sporo tras w mieście, jak np. Monaco i odcinków WRC, a nie tylko czyste tory.
R4VEN 25 Opublikowano 8 września 2010 Opublikowano 8 września 2010 (edytowane) Aha. Mnie irytuje jak oglądam filmik z GT5P i widzę skaczące auta w trybie online. Wiem, że to jakieś buforowanie, wczytywanie algorytmów, ale żeby nie było tego ostatecznie. W FPS'ach nie ma takich problemów. Edytowane 8 września 2010 przez R4VEN
butch.stein 251 Opublikowano 9 września 2010 Opublikowano 9 września 2010 Zastanawia mnie jedna rzecz. Czy jak będziemy mieli, tam powiedzmy, 20 Skyline`ów , które różnić się będę naklejkami, ew. tam paroma innymi szczegółami, to będę one liczone jako 20 samochodów Premium czy jako jeden ?
MaiorZero 1 400 Opublikowano 9 września 2010 Opublikowano 9 września 2010 http://www.youtube.com/watch?v=ajtw356Ct3I&feature=player_embedded#at=173 To jest zajebiste. Dobrze to wygląda.
Daffy 10 582 Opublikowano 9 września 2010 Opublikowano 9 września 2010 :potter: genialny jest ten gif huragan jakiś nad torem szalał
KOŁD 1 097 Opublikowano 9 września 2010 Opublikowano 9 września 2010 http://www.youtube.com/watch?v=ajtw356Ct3I&feature=player_embedded#at=173 To jest zajebiste. Dobrze to wygląda. Zwłaszcza 2:30 -.-
Colin 1 974 Opublikowano 9 września 2010 Opublikowano 9 września 2010 (edytowane) owszem zayebiście, ale nie dziwi was brak konsekwencji? SLS przytarł Italię o bandę i były efekty. w Ferrari zderzaki się poluzowały, maska lekko uszkodziła. natomiast po nawrocie SLS oberwał kilka solidnych strzałów od paru samochodów i co? leciutko pofalowany zderzak i celownik przesunięty na grillu. chyba że faworyzują i oszczędzają Merce, szczególnie SLS. okładka, układy, promo itd. on będzie nietykalny a konkurencję na torze będą masakrować Edytowane 9 września 2010 przez Colin84
Magik 1 124 Opublikowano 9 września 2010 Opublikowano 9 września 2010 A moze po prostu uszodzenia byly ustawione na kosmetyczne Mnie zastanawia co sie stalo w tymi ladnymi obcierkami sprzed roku.
Emet 1 090 Opublikowano 9 września 2010 Opublikowano 9 września 2010 Te obcierki tak naprawdę to bzdura. Tzn o ile są z głową zrobione to ok, ale to co jest w Forzy wygląda jakby jakiś wariat przejechał samochód szlifierką. Powinny się pojawiać po ostrym przejechaniu po bandzie ale też nie tak jak w FM. Trzeba przyznać, że wygląda to efektownie ale nie jak ma się do realizmu. 1 1
Magik 1 124 Opublikowano 9 września 2010 Opublikowano 9 września 2010 Nie mowiilem o FM tylko o GT5...a lakier jak z salonu po kraksie ma sie tak samo kiepsko do realizmu jak "przejechanie karoserii szlifierka". Juz rok temu w GT5 byly ladnie zrobione obtarcia tyle ze tam blacha sie nie giela. Aktualne zniszczenia w GT5 razem z tymi obcierkami naprawde sprawilyby ze wygladalo by to znacznie lepiej a mniej jak roztopiony plastik. Na tym filmiku od Majora z momencie jak Merc przyciska Ferrarke do murku naprawde wyglada to jakby lewa strona Italii zaczela sie doslownie roztapiac. Trza czekac na TGS gdzie powinni pokazac finalny build.
Texz 670 Opublikowano 9 września 2010 Opublikowano 9 września 2010 Może muszą jedno z drugim połączyć w całość? Cierpliwości, pełna wersja zgniecie jaja.
MaiorZero 1 400 Opublikowano 9 września 2010 Opublikowano 9 września 2010 Może wygląda to jakby karoseria się topiła, ale przynajmniej jest to ciekawy sposób na uzyskanie zniszczeń w czasie rzeczywistym. Tylko obtarć brakuje.
villain 5 Opublikowano 9 września 2010 Opublikowano 9 września 2010 http://granturismostats.vvvgamer.com/Default.aspx?type=1&rank=true Gratsy WGP_Lelek28 ! - podejrzewalem, ze to Xmato wskoczy na jedynke a tu prosze Moje statsy jeszcze sie robia
R4VEN 25 Opublikowano 9 września 2010 Opublikowano 9 września 2010 Wracając do sterowania, to zastanawiam się jak to będzie z F1. Na filmikach wszystko szybko się dzieje, nic dziwnego z taką prędkością, ale chyba pad nie podoła...
Kapcior 4 Opublikowano 10 września 2010 Opublikowano 10 września 2010 a wiadomo coś na temat licencji ? będzie trzeba je robić jak w poprzednich częściach ?
MaiorZero 1 400 Opublikowano 10 września 2010 Opublikowano 10 września 2010 Licencje to nieodłączna część GT więc: TAK.
Emet 1 090 Opublikowano 10 września 2010 Opublikowano 10 września 2010 (edytowane) Dodałbym... "TAK " W sumie liczę na to, że ich poziom nie będzie przegięty. Poziom z GT4 (adekwatnie do bardziej wymagającej fizyki i z uwzględnieniem pada) byłby chyba ok. Edytowane 10 września 2010 przez Emet 2
Redmitsu 985 Opublikowano 10 września 2010 Opublikowano 10 września 2010 A ja dalej czekam na oficjalna pelna liste samochod jakie pojawia sie w gt5 =/
Rekomendowane odpowiedzi