Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ale nie zapominajcie, że już w GT4 niektóre Standardy wyglądały gorzej, a niektóre lepiej. Więc i te gorsze będą gorsze także w GT5. Na gameplayach auta Standard nie są tak tragiczne jak na fotach, powiedziałbym nawet, że są ładne.

Gość donsterydo
Opublikowano

jak już ktoś pisał na GTPlanet standardy są na poziomie aut z Forzy,a premium są perfekcyjne

 

Radzę udać się do okulisty bo najwidoczniej masz problem.

Opublikowano (edytowane)

jak już ktoś pisał na GTPlanet standardy są na poziomie aut z Forzy,a premium są perfekcyjne

 

Radzę udać się do okulisty bo najwidoczniej masz problem.

 

Czemu ma problem? Jeżeli to zdanie napisała osoba która grała w FM3 i GT5 to być może tak też jest.

Nie porównywał bym aut standard/premium z autami z FM3 bo póki co to jeszcze nie graliśmy w GT5, a te wszystkie słabej jakości obrazki to można sobie w buty wsadzić.

Edytowane przez rydziu87
Gość donsterydo
Opublikowano

jak już ktoś pisał na GTPlanet standardy są na poziomie aut z Forzy,a premium są perfekcyjne

 

Radzę udać się do okulisty bo najwidoczniej masz problem.

 

Czemu ma problem? Jeżeli to zdanie napisała osoba która grała w FM3 i GT5 to być może tak też jest.

Nie porównywał bym aut standard/premium z autami z FM3 bo póki co to jeszcze nie graliśmy w GT5, a te wszystkie słabej jakości obrazki to można sobie w buty wsadzić.

 

Wiesz zdjęcie jest @ujowe, ale widać dokładnie jak samochód jest wykonany, a jest słabo wykonany na pewno gorzej niż auta w Forza 3.

Opublikowano (edytowane)

no nic nie poradzę że do calaka mi w Forzie dużo nie brakuje,a te samochody nie są tragiczne jak każdy płacze ;)

 

śmieszni jesteście,bo zamiast się cieszyć że wychodzi największa i najładniejsza gra prawdopodobnie w tej generacji to tylko narzekacie i płaczecie,komu to coś da?

 

Epic Failem będzie brak DLC dla GT5 a nie to jak wygląda i co posiada gra na tą chwilę,a każda gra ma jakieś błędy których ktoś by sobie nie życzył i nie trzeba daleko szukać bo u konkurencji też jest kiepsko,w samochodach nie czuć siły odśrodkowej tylko pływanie na oponach,kokpity są do połowy obcięte,na początku zanim wyszedł patch nie było nawet animacji zmiany biegów ;),nie ma dobrej kierownicy by czuć tą "symulacje" a jak już była to cena odstraszała,obecnie nie produkują już żadnej normalnej ;).

 

Mógł Kaz nie dawać w ogóle tych standardów,ludzie by 2 dni popłakali na forach i później była by cisza,a teraz po premierze każdy będzie wklejał aby to gorzej wykonany standard ;)

 

I zapomniałem dodać ze w ruchu wcale tak źle standardy nie wyglądają.

Edytowane przez poli_x
Opublikowano

Mógł Kaz nie dawać w ogóle tych standardów,ludzie by 2 dni popłakali na forach i później była by cisza,a teraz po premierze każdy będzie wklejał aby to gorzej wykonany standard ;)

 

Jestem podobnego zdania. W Gran Turismo 3 było około 170 samochodów a w Gran Turismo 2 było ich koło 500. Czy ktoś wtedy płakał, że gra pod tym względem dokonała kroku w tył? A mogli też zrobić podział na premium i standard, gdzie standardy by były skopiowane z GT2 :D. Gdyby w GT5 były tylko te 200 premium nie obraziłbym się - przynajmniej gra by była oczyszczona ze "śmieci".

 

Być może między GT6 a GT5 będzie taka różnica jak pomiędzy GT3 a GT4, jeśli chodzi o ilość tras czy aut...

Gość donsterydo
Opublikowano (edytowane)

Mnie tylko rozwala to jak przez rok czasu fanbojstwo się podniecało jak to wykonanie aut w GT5 będzie miażdżyć taką śmieszną Forzę 3, jak to są super wymodelowane pod każdym względem, a tu nagle po wypuszczeniu takich fot aut standard, które wyglądają wyraźnie gorzej od aut z produkcji na klocka, są jakieś "wyprane", płaskie, mają "nalepki" zamiast lamp i do tego stanowią 80% wszystkich aut czytam, że samochody wyglądają bardzo dobrze. Gdzie się podziało to zamiłowanie do szczegółów i car porn w wykonaniu GT5.

 

Jak te standard są takie dobre to ciekawe czemu na neogaf piszą, że nie da się na nich zrobić większego zooma niż jest na tych fotach...

Edytowane przez donsterydo
  • Plusik 2
Opublikowano (edytowane)

Nie czaję, kilka miesięcy temu był filmik gdzie pokazano iskry. Wszyscy się oburzyli że wyglądają one podobnie jak w BP i że w symulacji nie powinny tak wyglądać...

Iskier niby miało nie być i też płacz że nie ma iskier!! Jak się jednak okazało, iskry są, co obrazuje filmik kilka postów wyżej.

 

To samo porównanie aut premium ze standard. Wyszedł filmik i nikt się nie zorientował że jedno to auto premium a drugie standard...

Dopiero jak ktoś zaznaczył strzałkami, na słabej jakości screenie różnice to znowu zaczął się płacz i zgrzytanie zębów. W trakcie jazdy nie będzie czasu na dokładnie oglądanie i porównywanie aut, większość z nas nie będzie na to zwracała uwagi.

Jedynym minusem będzie brak kokpitów w autach standard i nieaktualna baza samochodów i z tym trzeba się pogodzić...

 

Największą wadą tej gry jest to, że po dosyć udanym GT5:P i długim czasie pracy nad finalnym produktem, większość "pod siebie" poukładała sobie w głowie jak ta gra będzie wyglądała, ludzie na forach i portalach pisali różne rzeczy, często nie prawdziwe i nie potwierdzone informacje i teraz wielki zawód, bo gra nie spełnia oczekiwań!!

 

Jeszcze nawrzucajcie i naoglądajcie się więcej filmików od tego gościa z Czech i wtedy gra was w ogóle nie zaskoczy niczym. Będzie takie samo biadolenie jak po premierze KZ2 że ludzie znali grę ze screenów, gifów i filmików, a później narzekali że kampania jest nudna :|

Edytowane przez rydziu87
Opublikowano (edytowane)

Jak to, podczas wyścigu nie będe starał sie go wygrać, tylko oglądał wszystkie auta z którymi się ścigam, czyli standardy, i tylko narzekał, narzekał i narzekał, bo to jest właśnie najważniejsze w tej grze! :thumbsup:

Edytowane przez Merson
  • Plusik 1
  • Minusik 1
Opublikowano

Jak to, podczas wyścigu nie będe starał sie go wygrać, tylko oglądał wszystkie auta z którymi się ścigam, czyli standardy, i tylko narzekał, narzekał i narzekał, bo to jest właśnie najważniejsze w tej grze! :thumbsup:

 

nie pisz na głos o oglądaniu, bo zaraz sobie przypomną że drzewa wyglądają kiepsko i znowu się karuzela zacznie kręcić :D

Opublikowano

na tą chwile ,preorder w moim wypadku anulowany :teehee: ,poczekam troche az opadną emocje ,i wtedy poczytam opinie.

 

jedno co mnie irytuje na tych filmikach z gameplayu ,to dzwiek silnika, jest obrzydliwy,jak w wyscigach 10lat temu :confused: , i ten glos piszczących opon w kazdym zakrecie- sciene fiction ...

Opublikowano

na tą chwile ,preorder w moim wypadku anulowany :teehee: ,poczekam troche az opadną emocje ,i wtedy poczytam opinie.

 

jedno co mnie irytuje na tych filmikach z gameplayu ,to dzwiek silnika, jest obrzydliwy,jak w wyscigach 10lat temu :confused: , i ten glos piszczących opon w kazdym zakrecie- sciene fiction ...

 

 

A to czemu science-fiction? Nie wiem czy wiesz, ale opona jest z gumy i gdy wchodzi się w zakręt z dużą prędkością, potrafi wydać dźwięk przypominający piszczenie :thumbsup:

 

Ale tak na serio to wszystko zależy od prędkości pokonywania zakrętu i tyle - jeśli chcesz to zrobić jak najszybciej to piszczenie jest nieodłącznym elementem.

Opublikowano (edytowane)

Niepojęte jest to, że ktoś jest w stanie powiedzieć, że standardy wyglądają lepiej lub podobnie jak auta z Forzy 3. Nawet jeśłi brac pod uwagę modele in-game FM3 (które są rzeczwysiście słabe) to i tak są lata świetlne przed standardami, które POCHODZĄ Z POPRZEDNIEJ GENERACJI. Czy to tak ciężko pojąć? <_<

 

Z innej beczki... na oficjalnej liście samochodów Impreza Rally Car z 1999r. jest oznaczona jako standard a był to pierwszy samochód premium pokazany w demku GT:HD (jeszcze zanim te trafiło na PSN, gdzie tej Imprezy nie było).

 

Martwi mnie ten model jazdy.. oby nie okazało się prawdą, że na padzie będzie fizyka standard.

 

e: Taki rzykład, który pokazuje że standardy skopiowane z GT4 mogą w GT5 wyglądać jeszcze gorzej niż na PS2..

http://www.gtplanet.net:80/forum/showthread.php?t=132225&page=169#post4138730

 

e: Jeszcze drobne porównanie modelu in-game oraz z photo mode z Forzy 3.

http://www.gtplanet.net:80/forum/showthread.php?t=132225&page=167#post4138120

Edytowane przez Emet
Opublikowano

- co to ma być? przecież teń śnieg jest "zaprogramowany" tak samo jak piach na trasach, nie pada randomowo, tylko wszystko cały czas się powtarza.

 

To było w colin mc'rally 3.

 

Może i auta ( światła i inne detale ) są dopracowane, ale gra ogólnie wygląda PRZECIĘTNIE + te zderzenia.

Opublikowano (edytowane)

MnH0n.jpg

 

MrnBR.jpg

 

hjeuG.jpg

 

 

Teraz wcale się nie dziwię, że nawet Kaz nie jest do końca zadowolony ze swojego dzieła.

Gdybym pod koniec 2010 roku wypuścił na rynek takie potworki, to też zadowolony bym nie był :teehee:.

Ogólnie w ruchu podczas wyścigu aż tak straszyć to nie powinno, ale replay'ów ze szczęką na podłodze oglądać nie będziemy :confused: ... a wystarczyło dać opcję całkowitego wyłączenia tych straszydeł z gry i byłoby wszystko cacy. 200 fur w zupełności mi wystarczy. W GT3 samochodów też wiele nie było, a jakoś zupełnie mi to nie przeszkadzało.

 

Aha, i jeśli ktoś pisze, że fury z FM3 są gorzej wykonane od standardów z GT5, to... no dobra, powstrzymam się jednak od komentarza.

 

PS. spójrzcie na zaczep linki holowniczej w tym Nissanie :nea:

Edytowane przez Michał102
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...