Lukas_AT 1 193 Opublikowano 17 listopada 2010 Opublikowano 17 listopada 2010 Nie mówię, że były marne jakościowo, tylko, że jest wielce prawdopodobne, że jakość tych z GT5 będzie o wiele wyższa. Jest o wiele wyższa bo gra jest robiona na sprzęt kolejnej generacji. To więc oczywiste. Jakość porównujemy tu biorąc pod uwagę możliwości techniczne PS2 i PS3. Niby na tory z GT4 narzekać nie można a na standardy z GT5 można, mimo, że będą lepsze od każdej fury z GT4 Tory w GT4 są zrobione tak, że z PS2 wyciskają całą moc. Nic więcej już z tej konsoli wydusić się nie dało. Natomiast fury standard w GT5 to poprzednia generacja tylko podszlifowana. W tym rzecz.
Emet 1 090 Opublikowano 17 listopada 2010 Opublikowano 17 listopada 2010 (edytowane) @ Ficuś W GT4 jakieś 50% samochodów też miało klamki jakoś wymodelowane oraz przeźroczyste klosze lamp z wnętrzami. @ rydziu Tu nie chodzi o całą grę tylko jej słabe (tragiczne) elementy (standardy i mała liczba tras), które w dzisiejszych czasach (i powtarzam - po TYLU latach produkcji) nie powinny mieć miejsca. Gdyby gra wyszła wtedy kiedy Prolog to byłbym z tej liczby aut i tras w pełni zadowolony (bez standardów) i czekałbym sobie spokojnie na GT6, które byłoby odpowiednikiem GT2 i GT4 (wszystkiego DUŻO więcej) a tak jest słabo... Czemu Forza 3 w 2 lata dostarczyła nam ponad 400 samochodów a GT5 w jakies 5 lat zaledwie 200? Prawie 3 razy więcej czasu a 2x mniej samochodów. I nie mówcie, że modele (photo-mode) z FM3 są dużo gorsze od tych z GT5. Są słabsze ale nie pięciokrotnie... Same modele są naprawdę podobnej jakości. Różnica wynikają głównie z gorszych tekstur wnętrz oraz kalecznego oświeltenie (i ogólnie silnika graficznego). Do tej pory GT5 powinno zawierać przynajmniej 700-800 samochodów premium. Edytowane 17 listopada 2010 przez Emet
poli_x 1 Opublikowano 17 listopada 2010 Opublikowano 17 listopada 2010 tutaj nikt nie faworyzuje GT5,poprostu z Kornelia stara się uświadomić niektórym że produktu się nie ocenia po obejrzeniu go w obrazkach,przyjdzie wam kiedyś poderwać tą pierwszą dziewczynę to to zrozumiecie przepraszam za takie słowa,ale niektórzy zachowują się po prostu jak dzieci... a to że są podziały na samochody,to ze nie ma pogody na wszystkich trasach to co? niech ktoś da cytat w którym Kaz powiedział że bedzie ponad 1000 samochodów premium i na każdej trasie zmienne warunki pogodowe... tak tak to tylko i wyłącznie wasza wyobraźnia i możecie mieć pretensje sami do siebie. No i nikt na siłę was zmuszać też nie będzie do kupna tej gry,nie odpowiada Ci Michał ta gra to idz pograj w rfactora albo w forze3 na padzie i przestań lamentować,bo Ty największe tu zamieszenie wprowadzasz. Mi wystarczyło by i 20 samochodów i 5 tras i też miał bym frajdę to tylko gra za 179zł. Kupię wtedy ocenię wtedy będę mógł ewentualnie na tą gre narzekać na chwilę obecną nie mam podstaw do tego,wymodelowanie jednego samochodu premium zajmuję 90 dni więc pomnóżcie sobię to przez 231 samochodów i podzielcie na liczbę paru osób,i nie zapominajcie że studio liczy 150 osób i te 150 osób zrobiło to wszystko co widać jedynie na obrazkach.
Emet 1 090 Opublikowano 17 listopada 2010 Opublikowano 17 listopada 2010 (edytowane) Nie wierzę, że zrobienie 1 modelu samochodu premium wprawionemu grafikowi zajmuje 90 dni. To tylko bs ze strony PD żeby wytłumaczyć tak małą liczbę aut. Tak samo jak pieprzenie, że 2 lata robili sam Nurburgring. Ja bym na ich miejscu się o tego nie przyznawał bo to kompromitacja. Inne teamy w 2 lata robią całą grę a oni 1 trasę. Tylko pogratulowac. e: Nawet jeśli wierzyć im w tą absurdalną liczbę 90 dni to.. i tak smaochodów powinno być do tej pory DUŻO więcej. Z tych 150 pracowników ilu modeluje samochody? 3 miesiace - 1 os - 1 smaochód 1 rok - 1 os - 4 samochody 5 lat - 1 os - 20 samochodów Czyli co? Tylko 10 pracowników spośród 150 zajmuje się modelowaniem aut? Edytowane 17 listopada 2010 przez Emet
poli_x 1 Opublikowano 17 listopada 2010 Opublikowano 17 listopada 2010 Inne teamy w 2 lata robią całą grę a oni 1 trasę. i tu dochodzimy do miejsca JAKOŚĆ ,ja nie mówię że tyle czasu robili ringa bo w to sam nie uwierzę ,ale skoro mowisz ze inne gry robyią w 2 lata to GT5 powstawało raptem 3 lata dłużej a według mnie oferuje dużo więcej niż inne gry robione 2 lata,dla mnie mogło by nie być standardów,tylko premium i tez bym był szczęśliwy,a pogoda na niektórych trasach i zmienne warunki pogodowe to już taki bonus dla mnie. Ring i jego nierówności były skanowane laserowo ( inne trasy chyba też) a to też zajmuje troszkę pracy,zresztą mniejsza o to,parę dni i pogramy
nightrunner 8 Opublikowano 17 listopada 2010 Opublikowano 17 listopada 2010 (edytowane) Nie wierzę, że zrobienie 1 modelu samochodu premium wprawionemu grafikowi zajmuje 90 dni. To tylko bs ze strony PD żeby wytłumaczyć tak małą liczbę aut. Tak samo jak pieprzenie, że 2 lata robili sam Nurburgring. Ja bym na ich miejscu się o tego nie przyznawał bo to kompromitacja. Inne teamy w 2 lata robią całą grę a oni 1 trasę. Tylko pogratulowac. e: Nawet jeśli wierzyć im w tą absurdalną liczbę 90 dni to.. i tak smaochodów powinno być do tej pory DUŻO więcej. Z tych 150 pracowników ilu modeluje samochody? 3 miesiace - 1 os - 1 smaochód 1 rok - 1 os - 4 samochody 5 lat - 1 os - 20 samochodów Czyli co? Tylko 10 pracowników spośród 150 zajmuje się modelowaniem aut? Żebyś się nie zdziwił :tongue: A tak na serio to musieli mieć jakiś powód zwlekania z premierą skoro tak długo przy tym dłubali, nie mówie, że to kwestia za małego teamu grafików, ale kto ich tam wie - na prologu zarobili, to i mieli cas na dłubanie powoli gt5... Edytowane 17 listopada 2010 przez nightrunner
poli_x 1 Opublikowano 17 listopada 2010 Opublikowano 17 listopada 2010 Nie wierzę, że zrobienie 1 modelu samochodu premium wprawionemu grafikowi zajmuje 90 dni. To tylko bs ze strony PD żeby wytłumaczyć tak małą liczbę aut. Tak samo jak pieprzenie, że 2 lata robili sam Nurburgring. Ja bym na ich miejscu się o tego nie przyznawał bo to kompromitacja. Inne teamy w 2 lata robią całą grę a oni 1 trasę. Tylko pogratulowac. e: Nawet jeśli wierzyć im w tą absurdalną liczbę 90 dni to.. i tak smaochodów powinno być do tej pory DUŻO więcej. Z tych 150 pracowników ilu modeluje samochody? 3 miesiace - 1 os - 1 smaochód 1 rok - 1 os - 4 samochody 5 lat - 1 os - 20 samochodów Czyli co? Tylko 10 pracowników spośród 150 zajmuje się modelowaniem aut? a kto wie czy sporo premiumów nie wycieli żeby je dać w DLC,to wszystko to gdybanie
Qra 160 Opublikowano 17 listopada 2010 Opublikowano 17 listopada 2010 W sklepie gram.pl wysyłka planowana jest na 29.11, jak wygląda to w innych sklepach? Dzień premiery (26), czy też po weekendzie słać będą? W ogóle orientował się ktoś jak będą wyglądać ceny w saturnach, mm czy empikach? 199zł, czy np. empik walnie swoje standardowe 239?
nightrunner 8 Opublikowano 17 listopada 2010 Opublikowano 17 listopada 2010 (edytowane) Emet - mówisz to w odniesieniu do całego okresu od gt4 - ale wydaje mi się, że do czasu wydania gt psp gra była na poziomie Prologa i dopiero po wydaniu wersji gt na konsolę przenośną ostro się wzięli do roboty. Caly czas się opierdzielali albo ich praca była bardzo mało wydajna - nie wiem. Jesli chcesz im zrobić na złość, proszę bardzo - nie kupuj gt na premierę i tyle, ale skończmy już narzekać na oczywiste oczywistości jakimi jest ilość tras (wiadomo - im wiecej tym lepiej) i standardy (powinno byc 1000 premiumów). Edytowane 17 listopada 2010 przez nightrunner
Emet 1 090 Opublikowano 17 listopada 2010 Opublikowano 17 listopada 2010 Celowo mówię 5 lat bo od premiery GT4 minęło już prawie 6 Poza tym sami twierdza, że 5 lat robili GT5 więc przy takich wynikach nie ma się czym chwalić... Ja grę i tak kupię na premierę i mimo wszstko nie mogę się doczekać. Na PS3 nie ma żadnej alternatywy a X360 nie kupię dla samej Forzy 3 (której też daleko do ideału) i ew. Alana Wake'a.
nightrunner 8 Opublikowano 17 listopada 2010 Opublikowano 17 listopada 2010 (edytowane) To że nie ma się czym chwalić pod względem "ilościówek" to się zgadzam w 100%, ale uważam też, że gt5 będzie jednak miało się czym pochwalić na tle innych gier tego typu (może grafika, dźwięk, fizyka jazdy, feeling z duszą motoryzacji ). Nawet teraz grając w głupie GT PSP, gdzie modele aut są z pewnością jeszcze gorsze od tych z gt5 mam niesamowitą frajdę z przejazdów (i to po roku grania!) mimo sterowania na zasadzie X-gaz, []-hamulec. Nawet replaye z chęcią się ogląda z co płynniejszych lapów Dlatego prowadząc nawet takiego Standarda w gt5, będę miał zapewne wielkiego banana na twarzy pokonując ślepe zakręty na Północnej Pętli :happy:. Edytowane 17 listopada 2010 przez nightrunner
Michał102 870 Opublikowano 17 listopada 2010 Opublikowano 17 listopada 2010 @Poli_x - pijesz do mnie, jakbym był jakimś naczelnym przeciwnikiem tej gry. Nie czytałeś chyba moich wcześniejszych wypowiedzi... tego, jak bardzo zachwycam się modelem jazdy, genialną (najlepszą na konsolach) obsługą kierownicy, perfekcyjnym oświetleniem, rewelacyjnie wykonanymi modelami premium, pięknymi trasami miejskimi i większością torów wyścigowych. Wszystko to, da nam najlepszą ścigałkę na konsolach, ale na litość Boską! Miejmy odwagę dostrzegać też na tym diamencie jakieś skazy. Nie przeszkadza Ci słabsza jakość samochodów standard ? OK, masz do tego pełne prawo. Mi także one jakoś specjalnie by nie wadziły, gdyby była możliwość wyłączenia ich z gry, lub możliwość rozdzielenia tych dwóch grup samochodów do oddzielnych event'ow/wyścigów. Cały czas mam nadzieję, że taka opcja w pełnej wersji jednak się pojawi. Możliwość mieszania standardów z premiumami zbyt estetycznie wyglądać nie będzie. I nigdy i nigdzie nie napisałem, że oczekuje zmiennych warunków atmosferycznych na wszystkich trasach, mega zniszczeń i cholera wie czego jeszcze. Szczerze ? Te elementy gry zupełnie mi zwisają. Fajnie, że chociaż po części będą, ale większej uwagi do nich nie przywiązuję. Natomiast skoro ten deszczyk ma już się w grze znaleźć, to oczekuję od tego elementu pełnego odzwierciedlenia w fizyce gry. Będzie padać, to ma być cholernie trudno zapanować nad samochodem.
Gość szpic Opublikowano 17 listopada 2010 Opublikowano 17 listopada 2010 Jestem zdania takiego niby maja 150 ludzi ale przeciez wszyscy nie robili przy gt5 Podzielili sie. Czesc dlubala przy latach do progola ( spec 1 2 3 ) czesc dlubala przy gt psp a czesc powolutku przy Gt5.... Moj wniosek z tego jest taki ze maja za malo ludzi w studiu aby pieprzyc sie z 3 projektami rownoczesnie bo potem wychodzi to co wyszlo
nightrunner 8 Opublikowano 17 listopada 2010 Opublikowano 17 listopada 2010 Trochę to śmieszne aby flagowe studio Sony miało za mało ludzi, ale licho ich tam wie Jedno jest pewne - sprawa ich przerosła i miejmy nadzieję, że po wydaniu gt5 wezmą się od razu za gt6 coby nadrobić zaległości
Gość donsterydo Opublikowano 17 listopada 2010 Opublikowano 17 listopada 2010 (edytowane) 200 parę aut premium w 5 lat to później jaja będą jak wypuszczą ze 100 w DLC Nie ma co Prologue + GT5 + ewentualne DLC to będzie chyba największe ździerstwo tej generacji związane z jedną grą. To tak samo jak z CoD'em wszyscy narzekają, że co roku to samo, a i tak wszyscy kupują Edytowane 17 listopada 2010 przez donsterydo 2
mersi 804 Opublikowano 17 listopada 2010 Opublikowano 17 listopada 2010 (edytowane) zależy też ile będą chcieli za te auta w DLC, jeżeli za np. 5 aut 50 zł jak za mapy w codzie to dopiero można mówić o jakimś zdzierstwie pisze z PS3 Edytowane 17 listopada 2010 przez Merson
Gość ragus Opublikowano 17 listopada 2010 Opublikowano 17 listopada 2010 pisze z PS3 To jest po prostu niesamowite. A co do gry, to zabawne, jak skrajne emocje wywołuje przez cały okres produkcji. Warto przejrzeć temat żeby to zobaczyć. Raz zachwyty, raz płacz i lament. A jednak i tak większość kupi . No ciekawe co tam z gt5 wyjdzie.
Emet 1 090 Opublikowano 17 listopada 2010 Opublikowano 17 listopada 2010 (edytowane) Właśnie przypomniałem sobie, że w GT5 ponoć jest (a na pewno miała być) opcja stworzenia/skonfigurowania własnego wyścigu. To rodzi nadzieje na to, że uda się jednak stworzyć wyścigi z samymi premiumami. Była gadka np. o możliwości odtworzenia jakiegoś prawdziwego wyścigu z konkretnymi autami itp. Edytowane 17 listopada 2010 przez Emet
polaki899 32 Opublikowano 17 listopada 2010 Opublikowano 17 listopada 2010 (edytowane) Edytowane 17 listopada 2010 przez polaki899
ziolo69 20 Opublikowano 17 listopada 2010 Opublikowano 17 listopada 2010 Nieobite Lambo to jakieś szaleństwo. Ja już chcę w to zagrać!
Gość szpic Opublikowano 17 listopada 2010 Opublikowano 17 listopada 2010 sprzeglo dziala. Fizyka to ponoc pomost miedzy GTA a GT5p
Texz 670 Opublikowano 17 listopada 2010 Opublikowano 17 listopada 2010 Takie zniszczenia + psychiczne w zupełności mi odpowiadają.
MatrixW9 0 Opublikowano 17 listopada 2010 Opublikowano 17 listopada 2010 Czyli jest szansa, że tamta wersja Czechów była lekko oszpecona ? Bo tutaj tak jakby lepiej to wygląda...
Gość szpic Opublikowano 17 listopada 2010 Opublikowano 17 listopada 2010 to co teraz pokazuja to jest w 100% retail kopia btw post Amar212 z Gtplanet w sprawie fizyki sadze ze uspokoi forumowych krzykaczy : Regarding PHYSICS - the Professional / Standard is gone. I referred to Professional in my previous update as an AI setting in Arcade. However, physics are "Professional" with everything OFF - it seems that new assist "SKID RECOVERY" actually determines the complexity of the tyre physics. I've just tried RX-7 on compound previously known as N2 (marks N, S and R are also gone - now we have Comfort, Sports and Racing, while only Racing have option to be Intermediate and Rain - logical, since Racing are slicks without grooves) on Indy Road and actually it is damn close to one I remember from Academy TT demo. Although there is no way to compare (demo is out of function) I can safely say that all hard-cores will be very satisfied From my first byte at physics and overall options - and all at this point have been into Options and Arcade modes only, I'm heading to GT Life now - driving with force feedback wheel (my current FF strength is 5) is more refined than in Prologue and/or Academy TT Demo, yet it is more complex but feels more natural. Please notice that physics elaboration is very sensitive matter, but at this point all who were impressed with Prologue Spec III physics update and TT Demo physics later, will be satisfied. Notice that ABS-off is now refined to death, lock-up is made very impressive and I really starting to like the journey that lays ahead
Texz 670 Opublikowano 17 listopada 2010 Opublikowano 17 listopada 2010 Tak to jest, że do gry musi przysiąść specjalista z G27, nie Czech amator grający na padzie.
Rekomendowane odpowiedzi