Daffy 10 582 Opublikowano 20 listopada 2010 Opublikowano 20 listopada 2010 Szpic co jest takiego w 2.05?
BoryzPL 254 Opublikowano 20 listopada 2010 Opublikowano 20 listopada 2010 Ktos rozpoznaje ten samochod? I czy jest to standard czy premium? Bo jesli standard to widzialem na wlasne oczy jak zmienial sobie ktos felgi do niego.
MatrixW9 0 Opublikowano 20 listopada 2010 Opublikowano 20 listopada 2010 Tutaj dziwnie wygląda, ale ostatni samochód jaki widziałem z tamtego streama to była jakaś Honda Civic, ale nie wiem czy standard/premium.
Gość szpic Opublikowano 20 listopada 2010 Opublikowano 20 listopada 2010 Szpic co jest takiego w 2.05? zgasł mu silnik. I za chwile odpala na nowo. nigdy mi sie takie cos nie zdarzylo
Michał102 870 Opublikowano 20 listopada 2010 Opublikowano 20 listopada 2010 Nie oglądajcie już tyle tych filmików, bo niczym Was ta gra nie zaskoczy :potter: Pamiętacie efekt szczęki na podłodze przy odpaleniu GT1 ?
BoryzPL 254 Opublikowano 20 listopada 2010 Opublikowano 20 listopada 2010 Aha, czyli pewnie to byla ten Civic z premium Michal, wlasnie nie ogladam zadnych z youtuba tylko na tych justinach patrze co sie dzieje i akurat wlaczylem i widzialem takie cudo ;P Teraz juz mnie tam nie ma. Dla mnie szczena na podlodze bedzie w momencie jak poczuje ta fizyke
Texz 670 Opublikowano 20 listopada 2010 Opublikowano 20 listopada 2010 Pamiętacie efekt szczęki na podłodze przy odpaleniu GT1 ? Tak: "@@@@ jakie piksele!" jak to na PSXie gdy pada brał zatwardziały PCtowiec :biggrin:
MaiorZero 1 400 Opublikowano 20 listopada 2010 Opublikowano 20 listopada 2010 Standardy wyglądają jak samochody z GT5: P. Przynajmniej tak twierdzą osoby z forum gtplanet, które już grają.
Michał102 870 Opublikowano 20 listopada 2010 Opublikowano 20 listopada 2010 Pamiętacie efekt szczęki na podłodze przy odpaleniu GT1 ? Tak: "@@@@ jakie piksele!" jak to na PSXie gdy pada brał zatwardziały PCtowiec :biggrin: Nie miałem na myśli tylko grafiki
YETI 10 998 Opublikowano 20 listopada 2010 Opublikowano 20 listopada 2010 (edytowane) MajorZero, no i co ten screen twoim zdaniem ma nam udowodnić? Edytowane 20 listopada 2010 przez YETI
mersi 804 Opublikowano 20 listopada 2010 Opublikowano 20 listopada 2010 ze tak wyglądają wszystkie standardy XD
Julita 17 Opublikowano 20 listopada 2010 Opublikowano 20 listopada 2010 Niczego takiego nie było, ale to były czasy świetności Need For Speed. Więc może dla kogoś to rzeczywiście był szczękopad. Więc w GT5 nie ma Koenigsegg ale za to jest Vejron
Jakim 1 791 Opublikowano 20 listopada 2010 Opublikowano 20 listopada 2010 Lancer wygląda nieźle, nissanik niżej już gorzej. Oczywiście w kwestii zniszczeń.
Gość donsterydo Opublikowano 20 listopada 2010 Opublikowano 20 listopada 2010 MajorZero, no i co ten screen twoim zdaniem ma nam udowodnić? Że czas przestać się czarować co do poziomu aut standard ?
polaki899 32 Opublikowano 20 listopada 2010 Opublikowano 20 listopada 2010 Dziś rozmawiałem z Kolesiem z Centrum Sony i z tego co udało mi się dowiedzieć SCEP strasznie pilnuje "daty" premiery i dopiero wysyła w środę kopie gier do wszystkich. Ciężko będzie dostać gdzieś przed premierą, ale ja mam już w dzień premiery zamówiony swój egzemplarz :potter:
poli_x 1 Opublikowano 20 listopada 2010 Opublikowano 20 listopada 2010 (edytowane) MajorZero, no i co ten screen twoim zdaniem ma nam udowodnić? Że czas przestać się czarować co do poziomu aut standard ? nikt tu nie wątpił to że ich jakość nie jest najlepsza,chodzi o fakt ze jak to ludzie piszą in-game różnica nie jest zbytnio zauważalna,bo samochody prezentują podobny poziom do tych z prologa. zresztą tych mazd jest z 50 może znajdzie się jakaś ładniejsza Edytowane 20 listopada 2010 przez poli_x
Gość donsterydo Opublikowano 20 listopada 2010 Opublikowano 20 listopada 2010 Przecież na tym screenie jest właśnie in-game Ludzie chyba nie odróżniają powtórek gdzie prawdopodobnie auta są "podciągane" z in-game. Taki sam mechanizm jest w Forza 3 - photo mode i powtórki to lepsze modele.
Bartg 5 476 Opublikowano 20 listopada 2010 Opublikowano 20 listopada 2010 Te screeny z wnętrzem MX5 ( notabene piękne ) pokazują, że zamiast zrobić więcej aut na 90% możliwości woleli renderować każdy guzik w środku i każdy napisik na desce rozdzielczej <_<
Texz 670 Opublikowano 20 listopada 2010 Opublikowano 20 listopada 2010 Wiadomo, że w każdej grze istnieje coś takiego jak LOD, Level Of Detail, opcja którą pierwszy raz zaibserwowano w Q3A. Po prostu szkoda mocy na rzeczy, które podczas gry nie są widoczne, załonięte przez inny obiekt, czy po prostu znajdują się za daleko kamery gry. Dlatego często w takim Photomode jest spadek liczby klatek bo dla celów wizualnych wyłącza się LOD... Bo może ktoś jeszcze zobaczy kwadraturę koła w kilku pikselach...
dempsej 28 Opublikowano 20 listopada 2010 Opublikowano 20 listopada 2010 weeee, Panasonic Kozacka tekstura kokpitu, jak w moim samochodzie ;]
Emet 1 090 Opublikowano 20 listopada 2010 Opublikowano 20 listopada 2010 Jak już mowa o LOD to niestety w GT5: Prologue ani pewnie w pełnym GT5 (z tego co widziałem po kilku screenach.. ale to sam zweryfikuję) modele in-game, replay oraz photo mode są dokładnie te same. Lepsze są w garażu (a w GT5 też w trybie Photo Travel). Forza 3 ma takie same modele (dosyć ubogie trzeba zaznaczyć) in-game oraz na replayach (sam sprawdzałem) oraz bardzo (naprawdę absurdalnie wręcz) bogate w polygony modele w menu i photo mode. Przy okazji... Ludzie... zrozumcie, że modele standard zostały praktycznie żywcem przeniesione z PS2 wiec NIE wyglądają jak te z Prologa bo w Prologu były modele premium. Czy to takie trudne do zrozumienia? Nawet idiota to pojmie... <_< Standardy zostały jedynie "przepuszczone przez filtr" (tak to ujmę), który zmienił nieco ich tekstury. Co trzeba zaznaczyć wcale nie na lepsze. Usunięte zostały sztuczne cienie i tekstury zostały trochę rozmyte i wygładzone. Efekty jak widać są różne. Niektóre auta dzięki temu prezentują się nieco lepiej niż na PS2, inne niestety gorzej..
Silver 167 Opublikowano 20 listopada 2010 Opublikowano 20 listopada 2010 To BMW M3 brzmi tragicznie... dźwięk jakby z Suzuki Wagon R+
Texz 670 Opublikowano 20 listopada 2010 Opublikowano 20 listopada 2010 Omg, GT5 dopłynęło do pirackiego portu. Ktoś pisał o 40 GB? Niecałe 20. Żaaaaal Kaz, zmieściłoby się kolejne 1000 fur
Gość donsterydo Opublikowano 20 listopada 2010 Opublikowano 20 listopada 2010 (edytowane) I pewnie poprzez Jailbreak instaluje się na HDD cała gra szybciej niż instalka GT5 (6,4Gb). Te screeny z wnętrzem MX5 ( notabene piękne ) pokazują, że zamiast zrobić więcej aut na 90% możliwości woleli renderować każdy guzik w środku i każdy napisik na desce rozdzielczej <_< To samo sobie pomyślałem. Z jednej strony zboczone przywiązanie do detali aut premium, a z drugiej porty aut standard z PS2. Ludzie się zachwycają jak to guziki na kokpicie są wykonane, a na to przecież w grze nikt nie zwróci uwagi ale (pipi) modele standard są dla nich ok A słuchanie komentów z GTplanet to już w ogóle porażka, pisanie że standardy wyglądają jak auta z GT5p czyli de facto premiumy jest wręcz żałosne. Edytowane 20 listopada 2010 przez donsterydo
Rekomendowane odpowiedzi