Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)

Featured Replies

Opublikowano

A co ślepy jesteś jak Massa tnie 2 i 4 zakręt po tarce??? Tego już nie widzisz? Wiadome że dla takiego fanboja jak Ty, nawet jakby przejazd był dosłownie identyczny i czas też, to w życiu byś nie przyznał że GT5:P to symulacja.

 

PS. A co mnie obchodzą jacyś goście z simracign??? Co to oni Bogami są i mają jedną słuszną rację. Każdy kto grał w GT5:P na fizyce PRO bez wspomagaczy, używając kierownicy wie że ta gra ma model jazdy bardzo dobry i symulacyjny. Twoje lamenty i płacze tego nie zmienią a powyższy filmik tylko to udowadnia.

 

Widać że piana Ci się toczy, bo gdy brak Ci argumentów to zaczynasz wyzywać od głupich itp. Skończ fanboju i wyjdź stąd bo pojęcia o dobrych wyścigach nie masz.

Edytowane przez =-FEISAR-=

  • Odpowiedzi 6,7 tys.
  • Wyświetleń 378,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • Każdy tak płacze nad tym GT5, mimo ze gra sie nie ukazala.   Pokazcie mi 1 gre ktora zaweira tyle rzeczy co gt5.   nie sklejajcie ze w tej to to aw tej to tamto. okazcie mi 1 gre ktora jako calok

  • Niech zaprezentują trasę zupełnie nową, bo ogólnie to rzygam już wszystkimi znanymi z serii GT. Gdybym przed graniem w GT5 miał zaliczyć jeszcze GT na PSP to niektórych tras bym chyba kijem nie ruszył

  • Gość bigdaddy
    Gość bigdaddy

    jak najbardziej na + a ile auto hamowanie to dla totalnych niedzielnych graczy o tyle cofanie czasu jak dla mnie daje więcej emocji niż jazda baz tego ponieważ w fm2 trzeba było jeździć ostrożnie bo w

Opublikowano

To ty jesteś ślepy i jesteś ignorantem, o czym ci już pisze kolejny raz. Przypatrz się na KAŻDY zakręt, a nie tylko na te dwa. Owszem, Massa wjeżdża na kerby tylko popatrz przy jakiej prędkości i w których miejscach na torze. W GT5 robi to na prawie każdym zakręcie. Zakręt 8, przy 260km/h wjeżdża na bodajże najwyższy kerb na torze (tylko dwa ostatnie zakręty mają podobne wybicie), aż machnęło tym bolidem, ale oczywiście jazda dalej :)

 

Goście z simracing na pewno wiedza wiecej o symulacji od takiego fanboja jak ty. Oni przynajmniej mają jakieś doświadczenia, niektórzy nawet coś robią w PRAWDZIWYM racingu, a wiekszosc przygodę z symulatorami zaczynała od Grand Prix Legends (pewnie nawet tej gry nie kojarzysz).

 

Poczytaj sobie z resztą i przestan sie pluć - http://simracing.pl/forum/f84/gran-turismo-5-a-5288/

 

Nie, nie musze płakać i lamentować. Jak chce pseudosymulację to mam Forzę 3, jak chce symulację to sobie odpalam rFactora z modem MMG. Śmiech mnie po prostu ogarnia jak widze na co mozna sobie pozwolic z bolidem F1 w GT5.

Opublikowano

Czyli widzisz że Massa też tnie po kerbach ale tu już dla Ciebie to nie ma znaczenia. Pomijasz kompletnie czas i biegi. Szkoda z tobą dyskusji bo widać że nie masz pojęcia o czym piszesz. Idź graj dalej w Forze 3, która nawet nie próbuje być symulacją. Takich niereformowalnych ludzi nawet nie ma co przekonywać bo wiedzą swoje i będą klepać w kółko wyuczone na pamięć bzdury. Nawet takie filmiki to dla nich żaden dowód. Kończę tą jałową dyskusję.

 

PS. Szkoda że Cię śmiech nie ogarnia na widok Forzy 3 i banalnego modelu jazdy z cofaniem czasu. Tyle w temacie.

Edytowane przez =-FEISAR-=

Opublikowano

A żeby udowodnić jak bardzo bredzisz wrzucam filmik Alonso vs rFactor. Zobacz jak Alonso tnie pierwszy zakręt. Jest całym kołem nawet za tarką i nic się nie dzieje. To obala twoje bajki o tym że w rzeczywistości tak się nie tnie zakrętów.

 

http://www.youtube.com/watch?v=aTVHefPWPqo&feature=relatedhttp://

 

PS. @ logik86. Kolejny niezadowolony fanboj Forzy???

Edytowane przez =-FEISAR-=

Opublikowano

I Forza i Gran Turismo to gry i jako takie są uproszczone. Symulatory to mają w fabrykach. A jak chcę realizmu to idę pojeździć moją Alfą, a nie odpalam G R Ę. Proste

Opublikowano

Panowie bez osobistych wycieczek poproszę, żebym nie musiał komuś dać niespodziankę :-)

 

Od siebie dodam, że GT5P nie ma co startować do rFactora w temacie F1 z prostego względu: fizyki, która jest dużo bardziej szczegółowa i otwarta struktura gry pozwala na dowolna jej modyfikację (poprawę).

Opublikowano

Oczywiście że to zauważyłem i powiedziałem, że w niektorych miejscach mozna na to pozwolić. Ty natomiast nic nie napiszesz o tym, co ja zauważyłem, bo i po co? Skoro mozna ominąć to i zmienić temat, jednoczesnie flejmować, prawda? I jeszcze pijesz do Forzy, o której w ogóle nie rozmawiamy i którą sam nazwałem pseudosymulacją. Podniecasz się "czasami i odwzorowaniem biegów", które było odpowiednio zrobione w starutkich grach F1 zrobionych przez EA. Zagraj w coś ambitniejszego, polecam mod MMG F1 do rFactora albo jeszcze lepiej - mod zrobiony przez chłopaków z simracing właśnie (to odnośnie tego, czy oni są bogami czy nie). Nie mod CTDP na którym żadna poważna liga nie jeździ i jest bardziej zrobiony dla masy.

 

Nie ma co rozmawiac z betonem do którego nic nie dociera. GT5 mnie nie rajcuje bo wolę prawdziwe symulatory. A tobie pozostanie udowadniać co innego dla większości pokazując takie śmieszne filmiki.

 

EDIT: człowieku, nie ośmieszaj się i skoncz z ocenianiem co jest symulacją a co nie. Na modach F1 do rFactora jeździłem zapewne więcej godzin, niż ty tą pseudoformułką w Gt5. EOT.

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

Pokazałem Ci filmikiem że można ostro ciąć po tarce i nic z bolidem się nie dzieje. Do Ciebie to nie dociera. Poza tym wylatujesz mi tutaj z rFactorem a rozmowa jest o symulatorach na konsolach. SuperCar Challenge jest najlepszym symulatorem jeżeli chodzi o fizykę a potem jest GT5:P. Zobaczymy jak to będzie z GT5. Jedak model jazdy PRO jest bardzo bliski symulacji.

Opublikowano

Feisar, chyba w życiu nie jeździłeś prawdziwym samochodem, skoro twierdzisz, że Gran Turismo cokolwiek symuluje

Opublikowano

Nie wiem, albo przestańcie gadać bzdury, albo załóżcie sobie nowy temat: "GT a symulacja". Bo ja wchodząc do tego tematu (i pewnie nie tylko ja) chce poinformować o czymś co bezpośrednie odnosi się do GT5 albo dowiedzieć się o nowych informacjach, które wpłynęły do sieci. Nie mam zamiaru czytać o tym, czy GT jest symulacją czy nie (bo szczerze mam to gdzieś) jednego i drugiego "znawcy tematu".

 

PEACE - osobiście nie mam nic do takich dyskusji a tym bardziej do użytkowników, którzy takową prowadzą, ale po co zapychać cały temat dyskusjami, który nota bene i tak składa się z właśnie 90% takich "czy jest lepsze czy nie" , "czy jest symulacją czy nie".

Opublikowano

Feisar, chyba w życiu nie jeździłeś prawdziwym samochodem, skoro twierdzisz, że Gran Turismo cokolwiek symuluje

 

Grałeś w ogóle w GT5:P w trybie PRO na kierownicy? Czy tylko tak sobie rzucasz błotem bo wypada pojechać GT? Uściślijmy że nie GT cokolwiek symuluje, tylko GT5:P w trybie PRO symuluje. Poprzednie części nie mają za wiele wspólnego z symulacją.

 

Czekam na odpowiedź.

 

PS. Dla Twojej wiedzy prawko mam już ponad 7 lat i często uczęszczam na turnieje kartingowe. Także to jest coś więcej niż jazda Alfą (swoją drogą nie masz się czym chwalić hehe).

Edytowane przez =-FEISAR-=

Opublikowano

Czekaj sobie na odpowiedz na PW. Koniec tematu... w tym temacie. Jak chcecie to sobie załóżcie nowy korzystając z pomysłu kolegi butch.steina.

Opublikowano

No już miałem pisać do kogoś kto ukróci zapędy pewnych osób... Na szczęście ktoś jeszcze moderuje to forum.

 

 

Myślicie, że na zbliżających się targach Tokyo Motor Show, ten filmik będzie przedstawiony dla szerszej widowni??

Chętnie (i pewnie nie tylko ja) obadałbym ten materiał.

 

 

Ma ktoś może jakieś info dotyczące pytania postawionego przeze mnie stronę wcześniej ??

Edytowane przez butch.stein

Opublikowano

Bez sensu jest porównywać grę (jakąkolwiek) do prowadzenia samochodu tym bardziej na torze wyścigowym. Zlitujcie się.

 

 

Ma ktoś może jakieś info dotyczące pytania postawionego przeze mnie stronę wcześniej ??

 

Prawdopodobne lecz nic nie wiadomo na 100%. Aktualizacja obrazków z dema TGS na oficjalnej stronie mają się skończyć przed TMS więc wnioski wyciągnijcie sami.

 

http://gameinformer.com/games/gran_turismo_5/b/ps3/archive/2009/09/30/preview.aspx

 

"The damage physics are going to be applied to things like a bent suspension arm, tires hitting the wheel wells of a car, deformation of the body affecting alignment, the loss of power to the engine,? says Yamauchi. ?We?re actually still working on setting the sensitivity level of the damage. You can have it so if you have a single hit your car isn?t going to be able to be driven anymore. It?s a matter of adjustment.?

 

Edit:

 

Fota 8 megapiksela. Takie będzie można robić w photomode, na tapetkę jak znalazł. http://gameinformer.com/cfs-filesystemfile.ashx/__key/CommunityServer.Components.PostAttachments/00.00.00.31.78/002.png

Edytowane przez MajorZero64

Opublikowano

Ilość detali mnie przytłacza, jeżeli tak naprawdę będzie wyglądał photomode to chyba będzie trzeba się zaopatrzyć w jakiś "media storage" do PS3 :D

Opublikowano

Kazunori wspominał nawet o 20 megapikselach :blink: Poczekamy, zobaczymy. Jeśli tak to spokojnie można plakat do pokoju sobie zrobić.

Opublikowano

Nawet jeżeli podczas właściwej gry, GT5 nie będzie tak nieskazitelne jak na zalinkowanych powyżej screenach, to ilość detali plus genialne oświetlenie masakrują gałki oczne. Kudosy dla Polyphony :thumbsup:

Opublikowano

No, no plakacik z Photomode na ścianie pokoju ...

Ferrari 458 Italy nad klifem o zachodzie słońca.... to byłoby coś :)

Opublikowano

Na filmiku Massa vs formulka w GT5 wyjatkowo blado wypada odbijajace sie slonce na powierzchni. Jakas biala plama na polakierowanym i swiecacym sie jak psu jajca asfalcie. Wyglada to slabo.

Opublikowano

Zagraj sobie i odpal trasę HSR, zobaczysz jaki tam jest HDR i słońce. Na Suzuce nie wygląda to tak dobrze.

Opublikowano

http://www.gtplanet.net/yamauchi-interview-reveals-more-on-gt5-development/#more-3837

 

In the final game will be over 950 cars and 20 circuits. Various configurations of these increase the total to more than 70 tracks. Dla mnie starczy bo i tak osiądę pewnie tylko na kilku, ale ogólnie to liczba nie oszałamiająca :D.

 

He commented that we can change almost every imaginable piece of the vehicle, not just the typical sections of the engine, brakes, etc. - miodzio :D

 

Ogólnie to chyba ciężko mi sobie wyobrazić jaki ogrom nam się szykuje :D Zaciskam ząbki i czekam dalej.

Opublikowano

http://www.gtplanet.net/yamauchi-interview-reveals-more-on-gt5-development/#more-3837

 

In the final game will be over 950 cars and 20 circuits. Various configurations of these increase the total to more than 70 tracks. Dla mnie starczy bo i tak osiądę pewnie tylko na kilku, ale ogólnie to liczba nie oszałamiająca :D.

 

He commented that we can change almost every imaginable piece of the vehicle, not just the typical sections of the engine, brakes, etc. - miodzio :D

 

Ogólnie to chyba ciężko mi sobie wyobrazić jaki ogrom nam się szykuje :D Zaciskam ząbki i czekam dalej.

No to wszystko wiadomo. Będą Płatne paczki z torami i z samochodami i w ten sposób w autach dobijemy do magicznej liczby 1 tyś a i będziemy mieli więcej tras. Bo nie sadzę że sony nie będzie chciało zarobić na takiej gierce, która jest ich jednym z flagowych tytułów

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.