MaiorZero 1 400 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Najbardziej w tym demie ciekawi mnie model jazdy i to jak tą 370 się prowadzi. To demo wyszło głownie w celu promocji GT Academy i wybrania najlepszych z najlepszych więc te elementy będą najważniejsze. Odnośnik do komentarza
Lukas_AT 1 173 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Obejrzałem ten gameplay z tego dema i grafika jest wyraźnie brzydsza od dema z TGS... Nie trzeba się nawet przyglądać by to zauważyć. Jeśli Polyphony specjalnie obniżyło jakość by plik ważył mało z myślą o GT Academy to są prawdziwymi bezmózgami. Teraz każdy posiadacz ściągnie to demo i się zniechęci. 1 1 Odnośnik do komentarza
Magik 1 124 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Na filmikach z TGS wygladalo lepiej bo raz ze trasa byla ciekawsza, dwa wiecej pojazdow, to byly offscreeny Odnośnik do komentarza
Texz 670 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Może zastosują jakąś terapię szokową? Wypuszczą brzydkie kaczątko w ramach GT Academy żeby ludzie się zniechęcili, a później zaskoczą prawdziwym GT5 które w amoku będą gracze brać po 5, 10 sztuk na łebka. Ciekawa taktyka. Odnośnik do komentarza
Gość bigdaddy Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Obejrzałem ten gameplay z tego dema i grafika jest wyraźnie brzydsza od dema z TGS... Nie trzeba się nawet przyglądać by to zauważyć. Jeśli Polyphony specjalnie obniżyło jakość by plik ważył mało z myślą o GT Academy to są prawdziwymi bezmózgami. Teraz każdy posiadacz ściągnie to demo i się zniechęci. taka teoria nie ma sensu przecież....PD nic specjalnie nie obniżyło by zaoszczędzić kilka mb, zresztą jaki to by miało sens? taki zabieg = grzebaniem w silniku i mechanice gry... 220mb = 1 trasa i 1 samochód + dźwięk i menusy czyli zgadza się w fm3 na drugiej płycie kilkanaście tras + dźwięk zajmują razem 700mb. Albo jeszcze lepszy przykład - Burnout Paradise to tylko 3.2GB :potter: Tak po prostu wygląda gt5 i nie ma co się oszukiwać... <_< mnie to akurat nie dziwi bo taki sam poziom tras 5/6 prezentowało się w gt5p jedynie Londyn ładniejszy jest, tak samo z tą trasą z TGS, ładniejsza trasa + kilka samochodów na trasie robi lepszy efekt od tej trasy z dema i1 samochodu w time trial. Odnośnik do komentarza
Gość donsterydo Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 (edytowane) Jak oglądałem filmik z tego dema to miałem wrażenie, że coś jest nie tak, jakby trasa i samochód były z zupełnie innych gier, patrząc na screeny już wiem dlaczego. Nie ma co się oszukiwać, na ostatnich targach wykonanie trasy wyglądało identycznie, tyle że więcej było obiektów (budynki, drzewa). Jak w Japonii ma wyjść w marcu to nawet do końca lutego nie mają czasu żeby zamknąć grę, najpierw finalny produkt muszą oddać jeszcze do certyfikacji, dopiero później tłocznia i dystrybucja. W marcu się okaże co i jak. Major: Chyba nie myślisz, że po premierze w Japonii będą jeszcze pracować nad grą i wypuszczą dwie różniące się jakościowo wersje Edytowane 16 Grudnia 2009 przez donsterydo Odnośnik do komentarza
Lukas_AT 1 173 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 (edytowane) taka teoria nie ma sensu przecież....PD nic specjalnie nie obniżyło by zaoszczędzić kilka mb, zresztą jaki to by miało sens? taki zabieg = grzebaniem w silniku i mechanice gry... 220mb = 1 trasa i 1 samochód + dźwięk i menusy czyli zgadza się w fm3 na drugiej płycie kilkanaście tras + dźwięk zajmują razem 700mb. Albo jeszcze lepszy przykład - Burnout Paradise to tylko 3.2GB :potter: Tak po prostu wygląda gt5 i nie ma co się oszukiwać... <_< mnie to akurat nie dziwi bo taki sam poziom tras 5/6 prezentowało się w gt5p jedynie Londyn ładniejszy jest, tak samo z tą trasą z TGS, ładniejsza trasa + kilka samochodów na trasie robi lepszy efekt od tej trasy z dema i1 samochodu w time trial. Tylko zauważ, że w demie na TGS samochody wyglądają o niebo lepiej niż to auto w tym demie GT Academy. Nawet widać więcej efektów w oprawie wizualnej. Coś jest nie teges. Albo rzeczywiście ta trasa jest tak brzydka i to daje takie złudzenie reszty. Edytowane 16 Grudnia 2009 przez Lukas_AT 1 2 Odnośnik do komentarza
Daffy 10 530 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 wg mnie to też tylko i wyłącznie zasługa trasy-na TGS była ładniejsza. Mnie jedynie szokuje asfalt na tych fotach z jutrzejszego dema.Przecież kur.wa mać GT5P miało go zabisty-nie tylko na Londynie ale na każdej trasie(np High Speed Ring) -chropowatość,tekstury były super.A tutaj paćka jak na ps2...nawet linie na jezdni rozmazane......... 1 Odnośnik do komentarza
Gość bigdaddy Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 (edytowane) taka teoria nie ma sensu przecież....PD nic specjalnie nie obniżyło by zaoszczędzić kilka mb, zresztą jaki to by miało sens? taki zabieg = grzebaniem w silniku i mechanice gry... 220mb = 1 trasa i 1 samochód + dźwięk i menusy czyli zgadza się w fm3 na drugiej płycie kilkanaście tras + dźwięk zajmują razem 700mb. Albo jeszcze lepszy przykład - Burnout Paradise to tylko 3.2GB :potter: Tak po prostu wygląda gt5 i nie ma co się oszukiwać... <_< mnie to akurat nie dziwi bo taki sam poziom tras 5/6 prezentowało się w gt5p jedynie Londyn ładniejszy jest, tak samo z tą trasą z TGS, ładniejsza trasa + kilka samochodów na trasie robi lepszy efekt od tej trasy z dema i1 samochodu w time trial. Tylko zauważ, że w demie na TGS samochody wyglądają o niebo lepiej niż to auto w tym demie GT Academy. Nawet widać więcej efektów w oprawie wizualnej. Coś jest nie teges. Albo rzeczywiście ta trasa jest tak brzydka i to daje takie złudzenie reszty. eee to @major pisze że ładniej i lepszy kokpit teraz ty że słabiej Wiesz, musieli by pokazać ten sam samochód na TGS i w tym demie żeby dobrze to porównać. Co do efektów to może zależeć od trasy np: w fm3 trasy są w różnych porach dnia i efekty też się różnią, - raz oślepiające słońce i inna kolorystyka samochodów raz szaro-buro. A co to jest GT Academy? Edytowane 16 Grudnia 2009 przez bigdaddy Odnośnik do komentarza
Emet 1 075 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 A może tak poczekacie do jutra i sprawdzicie sami jak to wygląda? Jak tak czytam wypociny niektórych osób to mam wrażenie, że zaraz ktoś napisze tu "recenzję" pełnego GT5 na podstawie kilku filmików z niby dema GT5... <_< Ja sie nie nastawiam na poprawę grafiki względem Prologa, bo ten nadal jest najładniejszą ścigałką. Mam nadzieję jedynie, że poprawia w końcu fizykę kolizji, zawieszenia oraz prowadzenia samochodów przy małych prędkościach (<50km/h). Odnośnik do komentarza
Gość bigdaddy Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 (edytowane) Ja sie nie nastawiam na poprawę grafiki względem Prologa, bo ten nadal jest najładniejszą ścigałką. dobre! na ps3 taki dirt2 jest znacznie ładniejszy...ładne samochody to nie wszytko.... to mały fragment całości oprawy...to tak jak by w uncharted 2 były super postacie ale takie sobie otoczenie to też byłaby najładniejszą grą pewnie Zatem do jutra. Edytowane 16 Grudnia 2009 przez bigdaddy Odnośnik do komentarza
Emet 1 075 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Byłem na 100% pewien, że odpowiesz na mojego posta... Dirt... Dirt 2 wygląda ładnie, efektownie ale ogólnie wcale nie ładniej niż GT5, które z kolei wygląda bardziej realistycznie, w dodatku chodzi w 60fps (Drit 30). Otoczenie wygląda również całkiem nieżle. Skoro tor w rzeczywistości jest pusty to trudno żeby w grze dookoła był las lub miasto... to nie EA i NFS, gdzie otoczenia toru jest sztucznie upiększane Ja zdaję sobie sprawę z tego, że cieżko jest ci się (nadal) pogodzić z faktem, że GT5 wygląda dużo ładniej niż FM3... ale nie musisz na każdym ktoku jechać po GT, szczególnie jeśli nie ma ku temu powodów. Odnośnik do komentarza
Gość bigdaddy Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 (edytowane) Byłem na 100% pewien, że odpowiesz na mojego posta... Dirt... Dirt 2 wygląda ładnie, efektownie ale ogólnie wcale nie ładniej niż GT5, które z kolei wygląda bardziej realistycznie, w dodatku chodzi w 60fps (Drit 30). Otoczenie wygląda również całkiem nieżle. Skoro tor w rzeczywistości jest pusty to trudno żeby w grze dookoła był las lub miasto... to nie EA i NFS, gdzie otoczenia toru jest sztucznie upiększane Ja zdaję sobie sprawę z tego, że cieżko jest ci się (nadal) pogodzić z faktem, że GT5 wygląda dużo ładniej niż FM3... ale nie musisz na każdym ktoku jechać po GT, szczególnie jeśli nie ma ku temu powodów. nie wiem ile fpsów jest w dirt 2 ale poczucie prędkości jest tam lepsze jak i oprawa graficzna, sorry ale jak ktoś pisze dalej że gt5p z 6 trasami to najładniejszy racer na rynku to gratulacje...rozumiem że jesteś największym fanem GT na tym forum ale są też inne gry wyścigowe. Co do realności oprawy to właśnie dirt2 i jego otoczenie wygląda dosyć realnie w gt5p jest strasznie jaskrawe. I nic nie pisałem o fm3 w temacie oprawy vs gt5 ale ty jak zwykle musi zaczynać wojenki Zobacz na posty które tu inne osoby piszą i jak widzisz są powody żeby jechać GT, a jak będą powody żeby chwalić GT to tak będzie. GT5 wygląda dużo ładniej niż FM3... ale nie musisz na każdym ktoku jechać po GT, czyste fanboy-ostwo Edytowane 16 Grudnia 2009 przez bigdaddy 1 Odnośnik do komentarza
Fenikz 89 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Dzisiaj dostaniecie kolejne demo na ps store + filmik Gran Turismo Racing Academy http://gamersite.pl/index.php/2009/12/17/kolejne-demo-gran-turismo-5/ Odnośnik do komentarza
peter 7 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 o której to demo wiadomo coś ? Odnośnik do komentarza
Ins 5 692 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 (edytowane) Mozna juz sciagac z japonskiego PS Store. No wiec jezeli chodzi o grafike to screeny nie klamia ... slabo sie to prezentuje, jezeli chodzi o to konkretne demko to FM3 jest sporo ladniejsza. Dodatkowo aliasing wali po oczach =/ EDIT Zmienilem rozdzialke na 720p i jest troszeczke lepiej niz w 1080p jezeli chodzi o aliasing, ale tak czy inaczej nie za dobrze. Edytowane 17 Grudnia 2009 przez Ins Odnośnik do komentarza
MaiorZero 1 400 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 (edytowane) Major: Chyba nie myślisz, że po premierze w Japonii będą jeszcze pracować nad grą i wypuszczą dwie różniące się jakościowo wersje Tak było z Gran Turismo 5 Prologue. Edit: W kółko gadacie o grafice, a mnie osobiście wydaje się w GT to ona robi wrażenie przez pierwsze parę godzin, a później liczą się już model jazdy i tryby. Edytowane 17 Grudnia 2009 przez MajorZero64 Odnośnik do komentarza
peter 7 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 e nie jest tak źle z tym AA gram w 1080p na 46''. Forza 3 ma więcej ząbków. Odnośnik do komentarza
SM1 25 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 (edytowane) Ins jeżeli AA "wali" Cię po oczach to dziwię się jak możesz grać w FM3? Gdzie sytuacja z AA wygląda słabiej (jeżeli po zmniejszeniu na 720p wygląda to lepiej to nie wiem jaki masz TV? Może wzorem braci z FM3 zmniejsz ostrość w TV to nie będzie Cię tak razić) Co do samej gry Poprawiono kłopoty z v-sync, widok z kabiny wygląda jeszcze lepiej i bardziej naturalnie, filtry nadające blur otoczeniu zostały zminimalizowane, teraz obiekty w oddali są wyraźne i ostre AA jest znacznie lepsze niż w prologue na temat modelu jazdy każdy z nas ma indywidualne zdanie, ja w nim odnajduje masę frajdy (jeździ się łatwiej albo wczorajsze kilka godzinek z GT5P zrobiło swoje) Edytowane 17 Grudnia 2009 przez SM1 Odnośnik do komentarza
peter 7 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 (edytowane) wkurza mnie jedna rzecz zegarek na desce pokazujący ciagle 5:32 :confused: Edytowane 17 Grudnia 2009 przez peter Odnośnik do komentarza
Ins 5 692 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Mam 46" Samsunga na LEDach - LCD pierwsza klasa. Forza ma u mnie mniej zabkow i tyle w temacie. Moze faktycznie bede musial pobawic sie zmniejszanie kontrastu i ostrosci. Odnośnik do komentarza
SM1 25 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 (edytowane) Sądzę, że nie potrzebnie wszyscy dopatrują się w tym time trialu wersji finalnej GT5, tu nie ma fajerwerków graficznych, trial ma za zadanie wyłonić najlepszych, którym będzie dane spróbować sił w GT academy - to jest reprezentant inicjatywy, nie gry, jako takiej. Edytowane 17 Grudnia 2009 przez SM1 Odnośnik do komentarza
Ins 5 692 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 (edytowane) Pewnie, oceni sie jak wyjdzie pelna wersja, szkoda tylko, ze dali taka a nie inna trase to tego triala. Tutaj jest napisane czemu w 720p mam lepsze AA: GT5 Time Trial 720p/1080p analysis http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-gt5-time-trial-blog-entry Edytowane 17 Grudnia 2009 przez Ins Odnośnik do komentarza
Daffy 10 530 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 każda trasa z prologue prezentowała się lepiej od tej.Asfalt w niektócyh miejscach na trasie to czasy ps2,do tego btak AA wali po oczach niemiłosiernie.O nowej fizyce niech wypoiwedzą się znawcy.Jak dla mnie mega fail to demo Odnośnik do komentarza
jan szabrownik 0 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Sądzę, że nie potrzebnie wszyscy dopatrują się w tym time trialu wersji finalnej GT5, tu nie ma fajerwerków graficznych, trial ma za zadanie wyłonić najlepszych, którym będzie dane spróbować sił w GT academy - to jest reprezentant inicjatywy, nie gry, jako takiej. no właśnie to może w związku z tym pokręcimy jakieś czasy, tak żeby już wykorzystać to, że ten kawałek kodu jest za darmo i zobaczymy jak z formą niektórych graczy:) Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi