Michał102 870 Opublikowano 28 grudnia 2009 Opublikowano 28 grudnia 2009 O zastosowaniu tego systemu w najnowszym Nissanie nie wiedziałem Ale pewnie każdy samochód będzie się tak zachowywał w pełnym GT5, tak było w prologu i tak już pewnie zostanie, bo tak jak piszesz - za dużo z tym roboty.
Magik 1 125 Opublikowano 28 grudnia 2009 Opublikowano 28 grudnia 2009 Heh...jakze odmienne odczucia mamy co do tego demka
Jordan23Carolina 11 Opublikowano 28 grudnia 2009 Opublikowano 28 grudnia 2009 Wszystko jest ostre i bardzo wyraźne Ja rozumiem, że ktoś jest fanem GT, ale bez przesady. Plusem jest model jazdy i FPP - to wszystko, nic więcej nie zasługuje tam na wyróżnienie. Dziękuje za uwagę
Michał102 870 Opublikowano 28 grudnia 2009 Opublikowano 28 grudnia 2009 (edytowane) Wszystko jest ostre i bardzo wyraźne Ja rozumiem, że ktoś jest fanem GT, ale bez przesady. Plusem jest model jazdy i FPP - to wszystko, nic więcej nie zasługuje tam na wyróżnienie. Dziękuje za uwagę Z czym przesadziłem pisząc, że wszystko jest ostre i wyraźne? Czy widzisz, aby grafika w tym demie była zblurowana i zamazana? Dla mnie jako całość to demo pod względem grafiki wypada bardzo dobrze. Fakt - tekstury asfaltu i trawy mogłyby być lepsze. W FM3 też nie wszystkie tory trzymają poziom - proponuje lepiej się przyjrzeć choćby Silverstone. I nie jestem fanem tylko i wyłącznie GT. Jestem fanem tych wyścigów, które mi się podobają, czyli FM3 również Edit: Choć podanie Silverstone jako słabo wykonanego toru w FM3 jest z mojej strony nie za bardzo trafione, bo ten tor sam w sobie do pięknych nie należy Co nie zmienia faktu, że są tam tory graficznie wypasione, oraz takie co od nich sporo odstają. Miejmy nadzieję, że Indianapolis to będzie najsłabszy graficznie tor w GT5 Edytowane 28 grudnia 2009 przez Michał102
Gość pawel_k Opublikowano 28 grudnia 2009 Opublikowano 28 grudnia 2009 Martwi natomiast kilka niedoróbek jak np. brak zablokowania osi napędowej przy zbyt gwałtownym zbijaniu biegów Tak, tylko weź pod uwagę, że seryjny Nissan 370Z ma system, który zapobiega blokowaniu się kół napędzanych przy zbyt gwałtownym/ agresywnym zrzucaniem biegów. System ów po prostu dodaje lekko gazu przy redukcji by zminimalizować szarpanie i tym samym ryzyko zerwania przyczepności. Także w tym aucie nie trzeba w ogóle stosować techniki heel and toe. Jednak czy w innych autach będzie się dało zablokować tak lekko koła w pełnym GT5 to raczej wątpię. Musieli by to zrobić (możliwość blokowania) w większości z 950 samochodów bo tylko pewne seryjne samochody to mają. Pewnie nie mają na to czasu lub mają ważniejsze elementy to poprawy. tyle że kiepska redukcja to moim zdaniem jeden z większych negatywów w całej serii, nie tylko w GT5(p). już dawno powinni to poprawić - redukować można na pałę nie zwracając uwagi na obroty, tak samo wspomaganie hamowania przez redukcję biegów i trzymanie silnika na wysokich obrotach też nie ma znaczenia (lub ma na tyle marginalne że jest niezauważalne). znacznie bardziej wolę rozwiązanie z FC czy SC (wiem, nudzę z tymi grami ) - za szybka redukcja nie wbije niższego biegu, a za późna redukcja wydłuża drogę hamowania na tyle że trzeba biegi zbijać z niebywałą uwagą do tego kolejna rzecz którą Polyphony powinno skopiować z FC - zmiana biegów w samochodach z manualną skrzynią trwa odpowiednio długo a nie tak jakby nawet najstarszy samochód miał skrzynię rodem z F1...
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 29 grudnia 2009 Opublikowano 29 grudnia 2009 (edytowane) Martwi natomiast kilka niedoróbek jak np. brak zablokowania osi napędowej przy zbyt gwałtownym zbijaniu biegów Tak, tylko weź pod uwagę, że seryjny Nissan 370Z ma system, który zapobiega blokowaniu się kół napędzanych przy zbyt gwałtownym/ agresywnym zrzucaniem biegów. System ów po prostu dodaje lekko gazu przy redukcji by zminimalizować szarpanie i tym samym ryzyko zerwania przyczepności. Także w tym aucie nie trzeba w ogóle stosować techniki heel and toe. Jednak czy w innych autach będzie się dało zablokować tak lekko koła w pełnym GT5 to raczej wątpię. Musieli by to zrobić (możliwość blokowania) w większości z 950 samochodów bo tylko pewne seryjne samochody to mają. Pewnie nie mają na to czasu lub mają ważniejsze elementy to poprawy. tyle że kiepska redukcja to moim zdaniem jeden z większych negatywów w całej serii, nie tylko w GT5(p). już dawno powinni to poprawić - redukować można na pałę nie zwracając uwagi na obroty, tak samo wspomaganie hamowania przez redukcję biegów i trzymanie silnika na wysokich obrotach też nie ma znaczenia (lub ma na tyle marginalne że jest niezauważalne). znacznie bardziej wolę rozwiązanie z FC czy SC (wiem, nudzę z tymi grami ) - za szybka redukcja nie wbije niższego biegu, a za późna redukcja wydłuża drogę hamowania na tyle że trzeba biegi zbijać z niebywałą uwagą Khm khm wybacz, ale coś Ci się pomyliło. W GT ma znaczenie jak redukujesz biegi. Późna redukcja biegu wydłuża drogę hamowania. Owszem nie jest to tak uwydatnione jak w SCC, ale jednak jest. Najlepiej można to doświadczyć wyhamowując z prostej startowej w pierwszy zakręt na Indianapolis. Z odpowiednio szybką redukcją, znacznie lepiej pokonasz pierwsze zakręty. Edytowane 29 grudnia 2009 przez =-FEISAR-=
Gość pawel_k Opublikowano 29 grudnia 2009 Opublikowano 29 grudnia 2009 hmm może i ma (bardzo mały, wręcz niezauważalny) wpływ, tylko co z tego jak na hamowaniu do pierwszego zakrętu na Indianapolis przy prędkości 230km/h mam już wbity 2 bieg? zabiera to sporo frajdy niestety...
Emet 1 100 Opublikowano 29 grudnia 2009 Opublikowano 29 grudnia 2009 Zauważ, ze drugiego biegu nie masz wbitego przy 230 W takiej sytuacji w GT włącza się sprzęgło i gaz na 100% A odpowiednie zbijanie biegów poprawia jednak zauważalnie drogę hamowania.
Gość pawel_k Opublikowano 29 grudnia 2009 Opublikowano 29 grudnia 2009 jakoś nie chce mi się wierzyć ale jutro sprawdzę - jak pomoże mi to poprawić czas to faktycznie coś może w tym jest...
Michał102 870 Opublikowano 30 grudnia 2009 Opublikowano 30 grudnia 2009 Jednak jeśli chodzi o zmianę biegów, to ten element jest bardziej dopracowany w SCC (grałem w betę) jak również w Forzy. Choć moje porównanie bardziej skłania się ku GT5P, bo w triala grałem zbyt krótko, oraz fura która tam jest uniemożliwia blokowanie kół podczas redukcji (PiotrB już to wcześniej wyjaśnił). A wiadomo coś o uszkodzeniach mechanicznych? Dobrze by było, aby przy nieumiejętnym wachlowaniu biegami posypała się skrzynia
MaiorZero 1 400 Opublikowano 30 grudnia 2009 Opublikowano 30 grudnia 2009 A wiadomo coś o uszkodzeniach mechanicznych? Dobrze by było, aby przy nieumiejętnym wachlowaniu biegami posypała się skrzynia Widziałem na filmiku bodajże z Kolonii jak po paru zderzaniach z bandą nie było można wrzucić wyższego biegu niż czwarty. Wątpię by normalnej wersji nasze wachlowania miały wpływ na skrzynie biegów.
Gość pawel_k Opublikowano 31 grudnia 2009 Opublikowano 31 grudnia 2009 (edytowane) Zauważ, ze drugiego biegu nie masz wbitego przy 230 W takiej sytuacji w GT włącza się sprzęgło i gaz na 100% A odpowiednie zbijanie biegów poprawia jednak zauważalnie drogę hamowania. sprawdziłem - faktycznie, jest różnica, ewidentnie nie doceniłem GT spokojnie urwałem 0.2s, przy czym mój przejazd był mimo wszystko słabszy technicznie od poprzedniego rekordu, więc widzę tak spokojnie 0.4-0.5s do urwania ale olewam już to demo, 2-3h pograłem, czas 1.37.9 myślę że jak na pada jest ok, ale do pełnej wersji bez kierownicy nie siadam... Edytowane 31 grudnia 2009 przez pawel_k
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 31 grudnia 2009 Opublikowano 31 grudnia 2009 Słusznie. Bez kierownicy do tej gry nie podchodzić. Ja na DFP zrobiłem 1:36.848 i mam dosyć. Może i mógłbym urwać jeszcze troszkę, ale mam tez inne gry i taki wynik mi wystarczy.
Słupek 2 184 Opublikowano 31 grudnia 2009 Opublikowano 31 grudnia 2009 (edytowane) Ile razy jeszcze zaznaczysz żeby nie grać bez kierownicy? Smęcisz jak .... Pewnie, że granie na kierownicy jest nieporównywalnie lepsze niż na padzie i to nie podlega (chyba) dyskusji. Ale jeżeli a)kogoś nie stać na kierownicę, b)chce grać na padzie, c) nie ma warunków-za mały pokój, d)bo tak. To może równie dobrze bawić się na PADZIE. Ja jakoś grałem, kończyłem GT 1-4 na padzie i nie odczuwałem większego dyskomfortu. Edytowane 31 grudnia 2009 przez SłupekPL
Michał102 870 Opublikowano 31 grudnia 2009 Opublikowano 31 grudnia 2009 Kierownica to wspaniała rzecz, ale nie ma co przesadzać. Czasem grając w GT5P nie chciało mi się wyciągać "klamotów", i wolałem się wywalić na kanapie z browarem pod ręką. Grunt to dobra zabawa, a tej GT5 dostarczy bez względu na ściskany kontroler, tym bardziej, że do pada dostaniemy mniej wymagający tryb standard. Ale jeśli ktoś bierze pod uwagę zakup kierownicy, to niech się nawet nie zastanawia, tylko zasuwa do sklepu, hłehłe.
CHINDOOS 12 Opublikowano 31 grudnia 2009 Opublikowano 31 grudnia 2009 U mnie nie najlepiej z czasówkami. 1'40.979 na tuned 1'54.456 na normal Na padzie oczywiście robione.
Texz 670 Opublikowano 31 grudnia 2009 Opublikowano 31 grudnia 2009 Po tym co tu ludki prawili, głównie po tym, zmusiłem się i zakupiłem dedykowaną pod GT5 kierownicę Logitecha. Różnica w porównaniu z graniem na padzie jest kolosalna, choć w moim przypadku mam gorsze czasy przejazdu. W końcu ruszanie trybu professional w GT5:P zyskało sens, a to co się dzieje w trailu GT5 trochę mnie przeraża. Naprawdę, dla porównania włączyłem sobie GT4 w trybie simulation i przecierałem oczy ze zdziwienia ile w materii fizyki gry zostało zrobione. W taką Forzę 2 wsiąknąłem samym tylko graniem na padzie, ale nie może się to równać z odczuciami i frajdą na porządnej kierce w GT5:P. Trzy stówki i 30 złociszy zamiast zainwestowane w jakieś śmieciowe gierki poszło dobrze zainwestowane w świetne akcesorium. Każda dziura, każdy wyjazd na pobocze, uderzenie w przeciwnika, poślizg, skręt wbrew pędowi powietrza, dosłownie wszystko co w realu jest tak genialnie odwzorowane, że nie wiem czemu niektórzy w tym temacie na siłę przystają przy dualu. Micha sama się non stop cieszy, a każdą część GT od 3 wzwyż odkrywa się na nowo. Nawet tak różnie oceniane GT4 nabiera nowego smaczku. Cholera, i'm back motherf******! W końcu rozumiem czemu Kaz tak nalegał, żeby próbować gry na współtworzonej przez jego ekipę kierce.
Emet 1 100 Opublikowano 31 grudnia 2009 Opublikowano 31 grudnia 2009 Nie wiem jak gosć to zrobił.. Na padzie ma 41. czas w światowym rankingu (nie w naszym.. tylko w ogólnym, światowym). warrior2167 Tuned: 1'35.852 Normal: 1'48.000
szejdj 2 804 Opublikowano 1 stycznia 2010 Opublikowano 1 stycznia 2010 Jak wyłączyć muzykę lecącą podczas wyścigu ? Strasznie mnie ona denerwuje, nie słyszę silnika a nie mogę nigdzie znaleźć takiej opcji...
Emet 1 100 Opublikowano 1 stycznia 2010 Opublikowano 1 stycznia 2010 (edytowane) A wchodziłeś w ogólę do opcji? Tam masz przecież ustawienia dźwięku. Muzyka podczas gry to Race BGM. E: Miałem dzisiaj ciekawą sytuację w demku GT5... Kręciłem się byle jak samochodem na końcu głownej prostej. W penym momencie CHYBA dotknąłem lekko ściany i cos dziwnego stało się z grą. Ciężko określić jaki był docelowy framerate (czy było to 30 czy 60fps) ale gra szarpała i był STRASZNY screen tearing. Istotne jest jednak to, że przy tych wszystkim załączył się motion blur taki jak podczas replayów O_o Niestety nie miałem czym tego nagrać... a po zmianie widoku wszystko powróciło do normy. Edytowane 1 stycznia 2010 przez Emet
butch.stein 251 Opublikowano 2 stycznia 2010 Opublikowano 2 stycznia 2010 Bardzo ciekawy filmik wypłynął do sieci z okazji targów AGS (Asia Game Show 2009). Sam filmik jest tragicznej wręcz jakość - ale nic straconego trasę wszyscy znamy bardzo dobrze. Najważniejsze są dźwięki, które w końcu są różnorodne, zależne od typu samochodu. AGS 2009
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 3 stycznia 2010 Opublikowano 3 stycznia 2010 Emet ja miałem taką sytuację parę razy, jak przy hamowaniu z prostej wyłączyłem i włączyłem ducha. Obraz zrobił się taki z mgłą, jakby klatki spadły i ogólnie dziwnie to wyglądało. Jakiś glitch.
Michał102 870 Opublikowano 3 stycznia 2010 Opublikowano 3 stycznia 2010 Czy u Was również to demko co jakiś czas przycina? Nie jest to jakieś rwanie animacji, lecz daje się zauważyć delikatnego freeze'a. Martwi mnie to trochę, bo konsola brata chyba zaliczy niedługo zgon. Gry na BD też coraz częściej się wieszają :confused:
MaiorZero 1 400 Opublikowano 3 stycznia 2010 Opublikowano 3 stycznia 2010 Czy u Was również to demko co jakiś czas przycina? Nie jest to jakieś rwanie animacji, lecz daje się zauważyć delikatnego freeze'a. Martwi mnie to trochę, bo konsola brata chyba zaliczy niedługo zgon. Gry na BD też coraz częściej się wieszają :confused: Tak zwłaszcza przy aktualizowaniu czasów po ukończeniu okrążenia. Czytałem już wcześniej, że są z tym problemy.
Texz 670 Opublikowano 3 stycznia 2010 Opublikowano 3 stycznia 2010 (edytowane) Czy u Was również to demko co jakiś czas przycina? Nie jest to jakieś rwanie animacji, lecz daje się zauważyć delikatnego freeze'a. Martwi mnie to trochę, bo konsola brata chyba zaliczy niedługo zgon. Gry na BD też coraz częściej się wieszają :confused: Mam tak dość rzadko, ale jednak, gdy na ekranie pojawi się ghost z poprzedniego przejazdu ( duży spadek framerate i widoczny tearing ), czyli dość często żyłując własny wynik. Przy aktualizacji wyniku też mogę to potwierdzić. Edytowane 3 stycznia 2010 przez t3xz
Rekomendowane odpowiedzi