Lukas_AT 1 188 Opublikowano 9 stycznia 2010 Opublikowano 9 stycznia 2010 Będzie 16 pojazdów. Sony Corp. this week demonsrated the latest build of Gran Turismo 5 for the Playstation 3 at the Consumer Electronics Show in Las Vegas, NV. The CES build did not include vehicle damage. Polyphony Digital previously stated the title would include the feature. The graphics engine held at a solid 60 frames per second with strong vehicle detail and location rendering. The title, to be released in Mar., will include more than 950 vehicles, and an online multiplayer mode for up to 16 players. 1
Daffy 10 568 Opublikowano 9 stycznia 2010 Opublikowano 9 stycznia 2010 będzie DO 16 pojazdów czyli dalej jest tak jak obstawialiśmy-w zależności od eventu,typów pojazdów(z okrytym dachem ) tras(miejskie/tory) warunków pogodowych liczba aut na trasie będzie się zmieniać (obstawiam od 8 do 16 nie licząc oczywiście wrc) by engine gry wyrobił
Emet 1 089 Opublikowano 9 stycznia 2010 Opublikowano 9 stycznia 2010 (edytowane) Jeśli chodzi o rodzaj pojazdów to raczej nie ma to wpływu na ich liczbę. W przeciwieństwie do PS2 i GT4 tutaj wszystkie auta mają zawsze wymodelowane i widoczne wnętrza (w Prologu np Ferrari California jeździ zawsze z otwartym dachem). Myślę, że będzie to na pewno ograniczane w niektórych eventach oraz możliwe, że ze względu na warunki pogodowe (np w deszczu max 10 aut). W ostateczności też trasy... Ogólnie jestem jednak nadal dobrej myśli i mam nadzieję, ze 16 aut będzie mogło jechać na każdej trasie w każdych warunkach (oczywiscie oprócz torów rajdowych). Edytowane 9 stycznia 2010 przez Emet
Lukas_AT 1 188 Opublikowano 9 stycznia 2010 Opublikowano 9 stycznia 2010 (edytowane) np w deszczu max 10 aut Jeśli pogoda by się miała zmieniać w trakcie wyścigu to takiego rozwiązania nie widzę... chyba, że dostaniemy tylko trasy w wariantach, deszcz, słońce, noc itd, bez dynamicznych zmian. Ale wtedy też to będzie dziwne, gdyż np. po wyborze trasy w Tokyo w dzień może ścigać się 16 pojazdów, a w czasie deszczu np. tylko 8? Bez sensu, aczkolwiek pamiętam, że w poprzednich częściach jak padał deszcz to tylko z jednym autem się ścigaliśmy. Edytowane 9 stycznia 2010 przez Lukas_AT 1
Michał102 870 Opublikowano 9 stycznia 2010 Opublikowano 9 stycznia 2010 Jak zacznie padać deszcz, to połowa stawki pochowa się w pit stopie
orion50 632 Opublikowano 9 stycznia 2010 Opublikowano 9 stycznia 2010 (edytowane) CES 2010 - Kilka bardzo ciekawych filmików, prezentujących rozgrywkę na nie pokazywanych wcześniej trasach i samochodach. uuu ale wtopa.... To poziom triala/gt5p. Czyli nie ma co liczyć na cuda dla oczu...oby full wypas pogoda i nocka na każdej trasie była prawdą Jaka wtopa? Przecież wykonanie samochodów, wnętrz, oświetlenie itp. przyprawia o opad szczeny. Trasy też najgorsze nie są, w dodatku są znacznie lepiej "wygładzone" niż w innej wypasionej grze z pod szyldu T10 Ale czy co poniektórzy dostrzegają w tej grze cokolwiek innego poza grafiką? Edit: Baty należą się Polyphony za marną detekcję kolizji, a nie za grafę. Taka jakość to i ząbków nie ma. Sam tor to Ps2. Mówię tu o Nurbie Edytowane 9 stycznia 2010 przez orion50
Daffy 10 568 Opublikowano 9 stycznia 2010 Opublikowano 9 stycznia 2010 jeśli będzie trasa na wzór citta di aria to nie wyobrażam sobie tam 16 samochodów i ich wyprzedzanie
Emet 1 089 Opublikowano 9 stycznia 2010 Opublikowano 9 stycznia 2010 Dynamicznej zmiany pogody przecież i tak nie będzie na 100% więc akurat teoretycznie problemu tutaj nie ma. W GT3 na SSR5 w deszczu na trasie były 4 samochody. W GT4 na Tsukubie tylko 2.
Michał102 870 Opublikowano 9 stycznia 2010 Opublikowano 9 stycznia 2010 (edytowane) Oby ten deszcz nie ograniczył się jedynie do mokrej nawierzchni. Mam nadzieję, że będzie to taki deszcz jak w F1: CE. Do tego równie wypasione smugi wody z pod kół poprzedzających nas samochodów. Edytowane 9 stycznia 2010 przez Michał102
MaZZeo 14 182 Opublikowano 10 stycznia 2010 Opublikowano 10 stycznia 2010 (edytowane) No muszę powiedzieć że te filmiki nie zrobiły na mnie wrażenia. Poza świetnymi autami i oświetleniem mało co zachwyca, a wręcz momentami odpycha (Nordschleife w Forzie wygląda lepiej). Ciężko mi uwierzyć w te wszystkie ficzersy wymienione w zapowiedzi, premiera japońska za 2 miesiące a narazie widzimy tylko Prologue'a z większą ilością tras i aut. Na tym etapie gra powinna być ukończona i jedynie szlifowana, a wszystkie smaczki pokazywane, żeby tworzyć hype... Nie rozumiem tego co robi PD. Tak jakby wstydziło się cokolwiek pokazywać ze swojej gry. Natomiast dźwięk jest świetny. Co prawda nadal jest ten irytujący jak diabli pisk opon, ale dźwięk silników (szczególnie racecarów) jest miejscami obłędny. EDIT: Aha i nie zgadzam się, że ilość aut nie ma znaczenia. Ja grając w rFactory, GTRy i GTL'e wolałem zjechać z grafiką by ustawić więcej aut (od 20 do 40). Większa ilość aut powoduje uczucie, że uczestniczysz w prawdziwym wyścigu, a nie zlocie paru kumpli, którym się zachciało pojeździć po torze. To oczywiście też zależy od długości eventu i trasy, ale IMO optymalnie powinno być co najmniej 12-16 aut (to że w Forzie jest 8 uważam za największy minus gry). Edytowane 10 stycznia 2010 przez MaZZeo
Gość bigdaddy Opublikowano 10 stycznia 2010 Opublikowano 10 stycznia 2010 (edytowane) CES 2010 - Kilka bardzo ciekawych filmików, prezentujących rozgrywkę na nie pokazywanych wcześniej trasach i samochodach. uuu ale wtopa.... To poziom triala/gt5p. Czyli nie ma co liczyć na cuda dla oczu...oby full wypas pogoda i nocka na każdej trasie była prawdą Jaka wtopa? Przecież wykonanie samochodów, wnętrz, oświetlenie itp. przyprawia o opad szczeny. Trasy też najgorsze nie są, w dodatku są znacznie lepiej "wygładzone" niż w innej wypasionej grze z pod szyldu T10 Edit: Baty należą się Polyphony za marną detekcję kolizji, a nie za grafę. przyprawiać o opad szczeny to mogły samochody w gt5p 2lata temu, ta gra za grafikę zgarniała głównie 8/9 wtedy a dziś?...samochody są bardzo ładne i dobry widok z kokpitu, oświetlenie też dobre (ale kokpity po shifcie to nie robią wrażenia). Trasy nie są najgorsze? też mi pocieszenie sam widzisz opinie ludzi ze to ps2, ja nie porównuje z gt4 bo nie grałem w to. Wcześniej był wielki krzyk że trial to obcięta trasa bo tak słabo wygląda i mało waży, a okazało się że to normalna trasa z gt5....czyli jak teraz wygląda, nie najgorzej? http://www.gametrailers.com/video/ces-10-gran-turismo/60628 inny filmik z ces, najlepszy moment 0:37 kolizje faktycznie kuleją, samochód walnięty przez drugi przy prędkości 120km/h nawet nie zareagował edit: a ja wolałbym ładniejsze trasy kosztem 12 samochodów na torze :potter: Edytowane 10 stycznia 2010 przez bigdaddy 1
Magik 1 124 Opublikowano 10 stycznia 2010 Opublikowano 10 stycznia 2010 uuu ale wtopa.... To poziom triala/gt5p. Czyli nie ma co liczyć na cuda dla oczu...oby full wypas pogoda i nocka na każdej trasie była prawdą Jaka wtopa? Przecież wykonanie samochodów, wnętrz, oświetlenie itp. przyprawia o opad szczeny. Trasy też najgorsze nie są, w dodatku są znacznie lepiej "wygładzone" niż w innej wypasionej grze z pod szyldu T10 Ale czy co poniektórzy dostrzegają w tej grze cokolwiek innego poza grafiką? Edit: Baty należą się Polyphony za marną detekcję kolizji, a nie za grafę. A jednak lekka wtopa...moze nawet nie tyle dla PD tylko fanbojow ktorzy zarzekali sie ze demo zostalo specjalnie obciete by wazylo mniej (WTF?). Fakt ze fury to mistrz w swojej klasie...no i do tego paleta kolorow dajaca ten fotorealistyczny wyglad. Jednak dla kogos ktoi gra glownie z widoku "na masce/zderzaku" jednak trasy sa wazniejsze niz pojazdy. A tutaj w niektorych przypadkach mamy lekko podrasowanego rFactora. Na takim Fuji gdzie drzew jest jak na lekastwo to az tak nie przeszkadza, jednak Ringu gdzie flora to praktycznie wszystko co nas otacza jednak mocno drazni. Shift czy FM3 pokazaly ze mozna (ba nawet FM1 na pierszego xboxa). Fizyka zderzen rowniez w niektorych przypadkach wola o pomste do nieba. Martwi takze moment kiedy na Nordschleife Lancer wyjezdza na trawe i nie ma zadnej reakcji.....nie sciaga go w prawo... nie wytraca predkosci (ba....ciagle przyspiesza!). Tak marudze i marudze......ale to dlatego ze mam wielkie nadzieje zwiazane z ta gra...kazali mi czekac kilka ladnych lat (i najprawdopodobniej bedziemy czekac do zimy) wiec teraz oczekuje gruszek na wierzbie
Michał102 870 Opublikowano 10 stycznia 2010 Opublikowano 10 stycznia 2010 przyprawiać o opad szczeny to mogły samochody w gt5p 2lata temu, ta gra za grafikę zgarniała głównie 8/9 wtedy a dziś?...samochody są bardzo ładne i dobry widok z kokpitu, oświetlenie też dobre (ale kokpity po shifcie to nie robią wrażenia). Trasy nie są najgorsze? też mi pocieszenie sam widzisz opinie ludzi ze to ps2, ja nie porównuje z gt4 bo nie grałem w to. Wcześniej był wielki krzyk że trial to obcięta trasa bo tak słabo wygląda i mało waży, a okazało się że to normalna trasa z gt5....czyli jak teraz wygląda, nie najgorzej? http://www.gametrailers.com/video/ces-10-gran-turismo/60628 inny filmik z ces, najlepszy moment 0:37 kolizje faktycznie kuleją, samochód walnięty przez drugi przy prędkości 120km/h nawet nie zareagował edit: a ja wolałbym ładniejsze trasy kosztem 12 samochodów na torze :potter: Widocznie każdy z nas ma inne oczekiwania wobec tej gry. Ja się już od dawna nie spodziewam wypasionych graficznie tras po GT5, od tego mam FM3. Ale jako całość GT5 mi się po prostu podoba i tyle. Lepiej wykonanych samochodów nie widziałem w żadnej innej grze, to samo tyczy się oświetlenia i stonowanej kolorystyki. A jak mi się zachce doznawać oczopląsu graficznego, to zarzucę sobie Dirt'a 2, trasy w tej grze kładą na dechy GT5 i FM3 razem wzięte.
FBI 18 Opublikowano 10 stycznia 2010 Opublikowano 10 stycznia 2010 Juz nie narzekajcie, ze trasy nie takie ,ze nie ma zniszczen takich jak wy to widzicie i tak dalej, ja czekam z wywalonym jezorem cokolwiek by mi Kaz Yamauchi nie zaoferowal to i tak to wciagne jak kluski z mlekiem. pozdrawiam
Gość szpic Opublikowano 10 stycznia 2010 Opublikowano 10 stycznia 2010 jak dla mnie wyglad trasy to najmniej wazna rzecz.Jak chce sie pozachwycac jak wyglada trawa to odpale Crysis'a albo wyjde na plac
szejdj 2 804 Opublikowano 10 stycznia 2010 Opublikowano 10 stycznia 2010 Ehh... Ja sobie tego nie wyobrażam, by PD kazało nam czekać tyle lat na grę, a potem wypuściło 'coś gorszego od Forza Motorsport 3'. Do tej pory nigdy nie zawiedliśmy się na nich, każda część GT była miazgą i tym razem będzie tak samo. Trzeba tylko poczekać jeszcze chwilę, aż ruszy akcja promocyjna, zaczną pojawiać się gameplaye, screeny itd. Do tej pory przy przejściu z PSX na PS2 był duży skok jakościowy pod każdym względem - tym razem będzie tak samo ^_^ ...oby...
butch.stein 251 Opublikowano 10 stycznia 2010 Opublikowano 10 stycznia 2010 Nie wiem ja tam nie narzekam. Dostałem to co chciałem wypasione modele samochodów, poprawione dźwięki (pisk opon ujdzie) kozackie oświetlenie. Sory, ale nic dziwnego, że trasy nie prezentują się jakoś "kosmicznie". PS3 z gumy nie jest i nieograniczonej mocy też nie ma. Cięcia musiały pójść w jakąś stronę, padło na trasy i IMO chyba dobrze. MI tam całościowo się podoba. Wiem, że fizyka jest poprawiona, kolizje nie bardzo - ale jakoś je przeboleje.
Morikage 111 Opublikowano 10 stycznia 2010 Opublikowano 10 stycznia 2010 Nie wiem ja tam nie narzekam. Dostałem to co chciałem wypasione modele samochodów, poprawione dźwięki (pisk opon ujdzie) kozackie oświetlenie. Sory, ale nic dziwnego, że trasy nie prezentują się jakoś "kosmicznie". PS3 z gumy nie jest i nieograniczonej mocy też nie ma. Cięcia musiały pójść w jakąś stronę, padło na trasy i IMO chyba dobrze. MI tam całościowo się podoba. Wiem, że fizyka jest poprawiona, kolizje nie bardzo - ale jakoś je przeboleje. Ja również jestem zadowolony z tego jak prezentuje się GT5. Jasne że nadal są rzeczy do których w mniejszym bądź większym stopniu można się przyczepić, ba nawet gdyby PD zrobiło grę w 100% wyciskającą możliwości konsoli i zespołu tworzącego grę, to nadal znajdą się ludzie którym jakaś mała pierdoła będzie przeszkadzać. Dla mnie liczy się to, że GT5 nie jest jedynie lepiej wyglądającym GT4, ale w raz z nową odsłoną dostajemy masę nowych ficzerów. Postęp jest i to spory, ale jak ktoś zamiast na konkretach woli się skupiać na analizowaniu jakości wykonania trawy, czy liczeniu liści na drzeach w grze wyścigowej, to ja wymiękam - nie wiedziałem że tylu botaników siedzi na forum. I żeby nie było, chciałbym żeby w tej grze był zayebisty fotorealizm, drzewa gubiące liście, widok spalonej gumy, dynamiczna zmiana pogody, etc.... ale jak napisał wyżej butch.stein "PS3 z gumy nie jest".
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 10 stycznia 2010 Opublikowano 10 stycznia 2010 Jeżeli ktoś wątpi w to że GT5 będzie mieć przepiękne trasy to niech odpali sobie Londyn albo zobaczy filmiki z Tokio. To że Nurburgring wygląda jak wygląda, to wynika z tego iż w grze Polyphony tor ten bardzo przypomina swojego prawdziwego odpowiednika. Tam są drzewa i łąki a nie jak w Forzie, jakieś namioty, domki i kolorowe pierdoły. W dodatku asfalt na Nurburgingu w Forzie nie ma nic wspólnego z tym co jest na rzeczywistym torze. Na realu asfalt jest dużo gładszy a w Forzie okrutnie chropowaty. Po prostu Turn10 stawia na odpustowe ozdobniki a Polyphony chce oddać tory takie jakimi są naprawdę. Polecam obadać porównania Suzuki i Fuji do rzeczywistości.
Daffy 10 568 Opublikowano 10 stycznia 2010 Opublikowano 10 stycznia 2010 to w Niemczech rosną drzewa 4D w realu? bo ja uważam,że Polyphony mogło jednak przynajmniej centralnie przy samej trasie na tym torze wymodelować ładne drzewka a nie kopiować praktycznie cały tor z GT4 w HD wraz z mega drzewkami....
ryder 0 Opublikowano 10 stycznia 2010 Opublikowano 10 stycznia 2010 Tak sobie czytam i czytam i widze że niektorzy zamiast GT woleliby symulator oglądania drzew... Kocham samochody i na nie właśnie czekam w gran turismo, nie na drzewa i krzaki
szejdj 2 804 Opublikowano 10 stycznia 2010 Opublikowano 10 stycznia 2010 A pudełko z grą powinno pachnąć lasem, ot co.
Magik 1 124 Opublikowano 10 stycznia 2010 Opublikowano 10 stycznia 2010 To że Nurburgring wygląda jak wygląda, to wynika z tego iż w grze Polyphony tor ten bardzo przypomina swojego prawdziwego odpowiednika. Tam są drzewa i łąki a nie jak w Forzie, jakieś namioty, domki i kolorowe pierdoły. W dodatku asfalt na Nurburgingu w Forzie nie ma nic wspólnego z tym co jest na rzeczywistym torze. Na realu asfalt jest dużo gładszy a w Forzie okrutnie chropowaty. Po prostu Turn10 stawia na odpustowe ozdobniki a Polyphony chce oddać tory takie jakimi są naprawdę. Odpustowe ozdobniki?.....Tobie chyba Forza sie pomylila z Shiftem (tam tego jest od cholery). W FM masz bodaj 2 czy 3 niewielkie skupiska kibicow z przyczepami kempingowymi i wiesz co....sa one w miejscach gdzie rzeczywisie ludzie sie zbieraja kiedy jest jakis event. http://blogf1.co.uk/images/posts/BMW/2007/Nordschleife-013.jpg http://www.formula1latest.com/wp-content/Nordschleife02.jpg Okrutnie chropowaty asfalt?....akurat chropowategu asfaltu niczym w PGR4 to Forzy brakuje
nightrunner 8 Opublikowano 10 stycznia 2010 Opublikowano 10 stycznia 2010 Tak sobie czytam i czytam i widze że niektorzy zamiast GT woleliby symulator oglądania drzew... Kocham samochody i na nie właśnie czekam w gran turismo, nie na drzewa i krzaki Dokładnie - widać ewidentnie, że długi czas oczekiwania na premierę gry nie za dobrze działa na niektóre osoby :wink: Mi w kwestii grafiki starcza fakt, że dostaniemy najładniej wyglądającą ścigałkę ever. Najważniejsze jest poprawienie fizyki, która już teraz podążyła w dobrym kierunku (demko TimeTrial tylko to potwierdza).
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 10 stycznia 2010 Opublikowano 10 stycznia 2010 Okrutnie chropowaty asfalt?....akurat chropowategu asfaltu niczym w PGR4 to Forzy brakuje Nie wiem gdzie niby na Nurburgringu masz taki asfalt. Toć to jakiś żart ze strony Turn10.
Rekomendowane odpowiedzi