Gość bigdaddy Opublikowano 14 stycznia 2010 Opublikowano 14 stycznia 2010 ten wywiad z Kazem to są jakieś jaja.Zapytali go o pogodę a ten zamiast powiedzieć twardo TAK lub NIE zaczął się wymigiwać....Czy na serio mając grę w której będzie deszcz udzielilibyście tak wymijającej odpowiedzi? W ogóle te wywiady są z dupy-czemu nikt go o te trasy/lokacje dokładnie nie wypyta,o tryb WRC o którym ZUPEŁNIE nic nie wiemy,o deszcz,noc,ślady na asfalcie itp jedno mi się też rzuciło w oczy w PSM pisało że ponad 1000 samochodów a tutaj Kaz mówi 950. Czyżby pogoda i noc to też ściema? CZemu konkretnie nie odpowie? hmmm BTW. Nowy filmik. Jest Lancer, jest jego kokpit ( co prawda tylko przez chwilę, ale jest). śmiesznie to wygląda, lancer po wjechaniu na trawę i walnięciu w bandę ciśnie jak gdyby nic a nawet szybciej jedzie, może wjechanie na trawę to będzie turbo jak w F-Zero
Daffy 10 655 Opublikowano 14 stycznia 2010 Opublikowano 14 stycznia 2010 deszczu wg mnie nie będzie(nie wierze że Kaz mając ten bajer w swojej pozycji tak wymijająco uciekałby od jednoznacznej odpowiedzi) a nocka będzie tak jak zawsze była dostępna w serii GT(czyli na 1 góra 2 trasach czyli pewniacko Special Stage itp). O trybie WRC też cisza-licencje mają i nawet nie raczy odpowiedzieć czy dalej będziemy debilnie jeździć okrążenia na torach z niewidzialnymi bandami wkoło czy dostaniemy prawdziwe trasy z punktu A do B odwzorowujące którąś z prawdziwych eliminacji mistrzostw(bo wiadomo,że pewnie całych nie będzie) Powiem wprost ZACZYNA MNIE WKUR.WIAĆ NA CAŁEGO KAZ I JEGO GRA W KTÓREJ ZOSTAWIŁ DUSZĘ CZYLI GRAN TURISMO 5,koniec pier.dolenia cały świat czeka na konkrety
Michał102 870 Opublikowano 15 stycznia 2010 Opublikowano 15 stycznia 2010 deszczu wg mnie nie będzie(nie wierze że Kaz mając ten bajer w swojej pozycji tak wymijająco uciekałby od jednoznacznej odpowiedzi) a nocka będzie tak jak zawsze była dostępna w serii GT(czyli na 1 góra 2 trasach czyli pewniacko Special Stage itp). O trybie WRC też cisza-licencje mają i nawet nie raczy odpowiedzieć czy dalej będziemy debilnie jeździć okrążenia na torach z niewidzialnymi bandami wkoło czy dostaniemy prawdziwe trasy z punktu A do B odwzorowujące którąś z prawdziwych eliminacji mistrzostw(bo wiadomo,że pewnie całych nie będzie) Powiem wprost ZACZYNA MNIE WKUR.WIAĆ NA CAŁEGO KAZ I JEGO GRA W KTÓREJ ZOSTAWIŁ DUSZĘ CZYLI GRAN TURISMO 5,koniec pier.dolenia cały świat czeka na konkrety Hehe. Chciałoby się teraz powiedzieć "dzięki ci panie za YLOD'a", bo gdybym miał teraz tylko PS3 to by mnie chyba szlag z tej niewiedzy trafił. Do premiery niby nie daleko, a info znikome. Żadnych materiałów pokazujących zniszczenia w seryjnych wozach, deszczu, nocki i tak dalej. Ale miejmy nadzieję, że GT5 w końcu walnie z siłą bomby atomowej Póki co pozostaje Forza...
Mani 698 Opublikowano 15 stycznia 2010 Opublikowano 15 stycznia 2010 BTW. Nowy filmik. Jest Lancer, jest jego kokpit ( co prawda tylko przez chwilę, ale jest). Poczucie Speed jest OK, trawa to tylko "zielony asfalt" i autko sobie dalej mknie przed siebie jakby nigdy nic, poza tym jak gość przywalił w barierke bokiem to troche smutnie to wygląda jakby lusterka nie było (przywala drzwiami, a lusterko jak było tak sobie jest w tym samym położeniu zupełnie jakby było tylko dorysowane) ok. 46sek. Kokpit fenomenalnie wygląda.
Xymek 62 Opublikowano 15 stycznia 2010 Opublikowano 15 stycznia 2010 deszczu wg mnie nie będzie(nie wierze że Kaz mając ten bajer w swojej pozycji tak wymijająco uciekałby od jednoznacznej odpowiedzi) a nocka będzie tak jak zawsze była dostępna w serii GT(czyli na 1 góra 2 trasach czyli pewniacko Special Stage itp). O trybie WRC też cisza-licencje mają i nawet nie raczy odpowiedzieć czy dalej będziemy debilnie jeździć okrążenia na torach z niewidzialnymi bandami wkoło czy dostaniemy prawdziwe trasy z punktu A do B odwzorowujące którąś z prawdziwych eliminacji mistrzostw(bo wiadomo,że pewnie całych nie będzie) Powiem wprost ZACZYNA MNIE WKUR.WIAĆ NA CAŁEGO KAZ I JEGO GRA W KTÓREJ ZOSTAWIŁ DUSZĘ CZYLI GRAN TURISMO 5,koniec pier.dolenia cały świat czeka na konkrety Hehe. Chciałoby się teraz powiedzieć "dzięki ci panie za YLOD'a", bo gdybym miał teraz tylko PS3 to by mnie chyba szlag z tej niewiedzy trafił. Do premiery niby nie daleko, a info znikome. Żadnych materiałów pokazujących zniszczenia w seryjnych wozach, deszczu, nocki i tak dalej. Ale miejmy nadzieję, że GT5 w końcu walnie z siłą bomby atomowej Póki co pozostaje Forza... A najmniej zabawne w tej calej sytuacji jest to...ze My glupi tak sobie od ponad 3 lat wmawiamy ze GT5 kiedys uderzy z sila bomby atomowej... Co do WRC jeszcze - moim zdaniem bedzie to w takiej samej formie jak wczesniej w GT, zamkniete trasy nie majace nic wspolnego z odcinkami specjalnymi, a licencja bedzie na malowanie kilku samochodow i tyle... Co do zmiennych warunkow pogodowych to nie wierze w nie...do premiery zostalo kilka mies a oni nie pokazali chocby screena - no prosze was.... Moim zdaniem beda po prostu rozne skyboxy na trasach...no i moze na jednej albo 2 trasach bedzie mokra nawierzchnia...
Magik 1 125 Opublikowano 15 stycznia 2010 Opublikowano 15 stycznia 2010 (edytowane) Fajny ten trailer...PD wie jak to robic...zreszta GT zawsze swietnie wygladalo na powtorkach. Co do tych zmiennych warunkow atmosferycznych/por dnia...mysle ze bedzie deszcz i noc...tyle ze raczej watpliwe by to bylo zmienne podczas wyscigu....byc moze bedzie sie ustawialo pogode/pore dnia przed wyscigiem badz jak w poprzednich odslonach po prostu na niektorych trasach bedzie mokro....czas pokaze. Edytowane 16 stycznia 2010 przez Magik
Jakim 1 797 Opublikowano 16 stycznia 2010 Opublikowano 16 stycznia 2010 Moim zdaniem kulaja jakis elegancki trailer pokazujący wszystko to co obiecywali a jeszcze nie pokazali. Ot może nie chcą nic mówic bo wolą to pokazać. Popatrzcie np. na God Of War 3. Premiera ma podobną datę a póki co także nie pokazano nic z nowych buildów (poza paroma screenami). Może mają nakazy od Sony aby nic konkretnego nie ujawniać.
polaki899 32 Opublikowano 16 stycznia 2010 Opublikowano 16 stycznia 2010 Moim zdaniem kulaja jakis elegancki trailer pokazujący wszystko to co obiecywali a jeszcze nie pokazali. Ot może nie chcą nic mówic bo wolą to pokazać. Popatrzcie np. na God Of War 3. Premiera ma podobną datę a póki co także nie pokazano nic z nowych buildów (poza paroma screenami). Może mają nakazy od Sony aby nic konkretnego nie ujawniać. Nie no ujawnili że powodem opóźnienia gry w japoni jest ukończenie jej dopiero w 90%. Wiec jak ktoś sprytnie obliczył ostatnie brakujące procenty zajmą panom z PD jakieś 243 dni + okres oddania gry do tłoczni i wydanie jej w japoni. A co dopiero przetłumaczyć na Angielski
nightrunner 11 Opublikowano 17 stycznia 2010 Opublikowano 17 stycznia 2010 Moim zdaniem kulaja jakis elegancki trailer pokazujący wszystko to co obiecywali a jeszcze nie pokazali. Ot może nie chcą nic mówic bo wolą to pokazać. Popatrzcie np. na God Of War 3. Premiera ma podobną datę a póki co także nie pokazano nic z nowych buildów (poza paroma screenami). Może mają nakazy od Sony aby nic konkretnego nie ujawniać. Biorąc pod uwagę kilka ostatnich targów, na których konferencję miało Sony i na których prawie wszystkie najważniejsze informacje wyciekły kilka tygodni wcześniej (np. Last guardian, różdzki, gow) to nie dziwne, że sony zaczęło teraz bardziej dbać o takie sprawy.
CHINDOOS 12 Opublikowano 17 stycznia 2010 Opublikowano 17 stycznia 2010 Może masz rację, ale skoro informacje o pogodzie, nocy i zniszczeniach są "niby" potwierdzone przez Polyphony to mogliby chociaż screeny pokazać... Albo GT ma bardzo dziwnie zaplanowany marketing, albo to wszystko ściema. Tak samo z datą premiery. Mogliby nie podawać konkretnych terminów skoro sami nie są ich pewni zamiast w nieskończoność przesuwać. Podaliby w zeszłym roku, że TBA 2010-2011 i nie gadaliby o tych zniszczeniach, pogodzie i Bóg wie czym jeszcze, skoro pewnie ich nie ma to wtedy nikt nie mógłby mieć żadnych pretensji.
Texz 670 Opublikowano 17 stycznia 2010 Opublikowano 17 stycznia 2010 http://www.gtplanet.net/kazunori-yamauchis-ces-interview-roundup/ Wg. USA TODAY wynika, że gra jest ukończona w 90%, a prace nad ostatnimi szlifami idą w najlepsze. Na tym etapie prac premiera marcowa byłaby dla nich nie do osiągnięcia. Wydaje mi się, że mieli w planach wypuszczenie gry w takim stadium zaawansowania, ale przez falę krytyki, która wylała się na forach po ograniu Time Trail czy w demo GT5, zdecydowali się dłużej posiedzieć nad oprawą A/V.
CHINDOOS 12 Opublikowano 17 stycznia 2010 Opublikowano 17 stycznia 2010 O ile dobrze pamiętam to 90% mieli już na jesieni (przy okazji TGS bodajże), więc równie dobrze mogą i za pół roku powiedzieć znowu to samo. Ewidentnie mają jakieś problemy tylko nie chcą się przyznać.
Gość donsterydo Opublikowano 17 stycznia 2010 Opublikowano 17 stycznia 2010 O ile dobrze pamiętam to 90% mieli już na jesieni (przy okazji TGS bodajże), więc równie dobrze mogą i za pół roku powiedzieć znowu to samo. Ewidentnie mają jakieś problemy tylko nie chcą się przyznać. Racja, już dawno mówili, że mają 90% gry zrobione tylko teraz już mało kto pamięta, że dokładnie ten sam procent padł już wcześniej.
Daffy 10 655 Opublikowano 17 stycznia 2010 Opublikowano 17 stycznia 2010 najbardziej rozpiedziela mnie gadka(nie tylko Kaza ale i innych) o wykorzystanej mocy konsoli przy okazji danej gry....niby 90% PS3 wykorzystuje GT5?ja bym od razu się zapytał czemu niby nie chcą by wykorzystywało 100%?Są tacy kozacy i sobie zostawiają 10% na potrzeby GT6 by gra wyglądała lepiej?No bez jaj,niech lepiej posiedzą trochę i opracują przynajmniej normalne modele drzew bo o ile podczas wyścigu to nie przeszkadza to jednak podczas replayów nie przystoi to flagowemu racerowi tej generacji.... Bullshit i tyle,zresztą ja mam teorie,że od GT1 ta gra dalej śmiga na tym samym enginie(przynajmniej w pewnych częściach) i tylko trochę go przebudowują.To sprawiedliwia fakt,że trasy z GT5P wyglądają prawie identycznie jak w GT4 tylko,że w HD,braku dachowania,słabego IA,niewidzialnych band wokół tory itp.To na 100% nie jest engine budowany od podstaw pod next gena....coś podobnego ma Konami przy okazji Pes gdzie dalej w dużej mierze ich piłka śmiga na enginie z ps2.
Lukas_AT 1 209 Opublikowano 17 stycznia 2010 Opublikowano 17 stycznia 2010 Oczywiście, że to nie jest zupełnie budowany od podstaw silnik. Przecież trasy wyglądają podobnie jak w GT4. Obejrzycie sobie na ytb replay z GT4 w Tokyo i replay z GT5. Samochody w GT5 nadal mają kiepskie AI - świadczy o tym nie tylko jeżdżenie po sznurku, ale fakt, ze nie widzą nas, tzn jak staniemy na środku drogi na prostej startowej to w nas walną, a nie ominą (na jednym z gameplaów nowych było widać jak osoba grająca zwolniła a inny pojazd uderzył od tyłu). Tak samo było w GT1. Dachować nadal zapewne nie mogą. Stąd też pewnie trudności ze zniszczeniami - pod ten silnik trudno je pewnie wprowadzić. A gadka o wykorzystaniu 80% mocy jest śmieszna. Gra już wykorzystuje 100%, a liczy się tylko optymalizacja i silnik..
Gość bigdaddy Opublikowano 17 stycznia 2010 Opublikowano 17 stycznia 2010 O ile dobrze pamiętam to 90% mieli już na jesieni (przy okazji TGS bodajże), więc równie dobrze mogą i za pół roku powiedzieć znowu to samo. Ewidentnie mają jakieś problemy tylko nie chcą się przyznać. Racja, już dawno mówili, że mają 90% gry zrobione tylko teraz już mało kto pamięta, że dokładnie ten sam procent padł już wcześniej. dokładnie to po E3 2009 w lipcu-sierpniu mówili - ,,GT5 skończone i może wyjść w każdej chwili ale lepiej jak je dopracujemy'' Moim zdaniem kulaja jakis elegancki trailer pokazujący wszystko to co obiecywali a jeszcze nie pokazali. Ot może nie chcą nic mówic bo wolą to pokazać. Popatrzcie np. na God Of War 3. Premiera ma podobną datę a póki co także nie pokazano nic z nowych buildów (poza paroma screenami). Może mają nakazy od Sony aby nic konkretnego nie ujawniać. porównanie trzymania sekretów gry fabularnej do wyścigów jest nie poważne...To co będzie w wyścigach to nie ma być zaskoczeniem/niespodzianką, tutaj karty odsłania się na dzień dobry, np: o wszystkich bajerach/nowościach na temat fm3/shift/dirt2/pgr4 było wiadomo na co najmniej 6mcy przed premierą. W dirt 2 to prawie na rok przed premierą chwalili się nowością - kałużami w grze i efektem wody/błota na szybie. Oczywiście może też być opcja ze jeszcze tego nie skończyli i nie wygląda jak należy więc nic nie pokazują...tylko ten ostatni wywiad z Kaz-em to jakiś kabaret bo on mówi co innego niż w PSM pisze i chwali się bajerem z GPS który wykorzysta może 0.1% graczy a o pogodzie nic... 1
Magik 1 125 Opublikowano 17 stycznia 2010 Opublikowano 17 stycznia 2010 Wiadomo ze o tych procentach to zwykla sciema.....dokladnie pamietam jak swego czasu mowili ze GT3 wykorzystuje tylko 25% powera PS2 Co do silnika to oczywiscie ze wykorzystuja ten z GT3/4...najpierw na PS3 byl GT:HD ktory jak sami mowili - byl w duzej mierze czworka w HD.....potem byl Prologue - ostro zmodyfikowany od GT:HD (zwlaszcza fury) jednak wciaz ten sam engine (ba..trasa w gorach to niemal kopia w darmowego demka HD). Suzuka w czworce i Prologue sa rowniez blizniaczo podobne. Zreszta panowie z T10 robia dokladnie to samo. Trzecia Forza rowniez hula na zmodyfikowanym silniku pierwszej czesci z xboxa. Najbardziej widac to po trasach jak Maple Valley czy Road Atlanta ktore nawet teraz w trojeczce sa baaaardzo podobne do oryginalu. Silverstone w jedynce i dwojce to rowniez niemal kopia. Co innego Codemasters....tu widac ze silnik nie ma kompletnie niz wspolnego z tym poprzedniej generacji...ale co z tego skoro ze swietnych Colina/Toca Race Driver zrobili arcadowego smiecia (sorka, nie moge tego inaczej okreslic....jak mozna zwalic takie za(pipi)*ste serie).
Jakim 1 797 Opublikowano 17 stycznia 2010 Opublikowano 17 stycznia 2010 Czy ja wiem czy fury w Prologu wyglądają lepiej niż w stareeeńkim GT HD. Moim zdaniem to oprawa nie poruszyła sie nic anic w stosunku własnie do gt HD. Ba, z tego co pamiętam to w GTHD ta sama trasa lepiej się prezentowała niż później w prologu!
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 17 stycznia 2010 Opublikowano 17 stycznia 2010 Czy ja wiem czy fury w Prologu wyglądają lepiej niż w stareeeńkim GT HD. Moim zdaniem to oprawa nie poruszyła sie nic anic w stosunku własnie do gt HD. Ba, z tego co pamiętam to w GTHD ta sama trasa lepiej się prezentowała niż później w prologu! No co za bzdury za przeproszeniem. Odpal sobie GT HD a potem GT5:P. Górska trasa w GT5:P ma kwiatki na poboczu, trawę, prosta za startem się różni. Co Wy opowiadacie że GT HD a GT5:P to bez różnic. o_0
Emet 1 100 Opublikowano 17 stycznia 2010 Opublikowano 17 stycznia 2010 (edytowane) Trasa w Prologu i GTHD stoi ogólnie na takim samym poziomie. Bliskie otoczenie toru jest lepsze w GT5P ale dalsze w GTHD. W HD drzewka składały się też w 2x większej ilości polygonów. Ściana w tunelu w Prologu jest słabiej oteksturowana i nie ma połysku. Edytowane 17 stycznia 2010 przez Emet
Jakim 1 797 Opublikowano 17 stycznia 2010 Opublikowano 17 stycznia 2010 Dokładnie. Po cholere Feisar szczekasz, skoro racji nie masz.
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 17 stycznia 2010 Opublikowano 17 stycznia 2010 Jeszcze tak odnośnie bredni o trasach przeniesionych z GT4. Ludzie pokażcie mi w GT4 coś takiego jak Londyn w GT5:P z kibicami 3D i masą szczegółów. Czekam niecierpliwie. 1
Texz 670 Opublikowano 17 stycznia 2010 Opublikowano 17 stycznia 2010 Jeszcze tak odnośnie bredni o trasach przeniesionych z GT4. Ludzie pokażcie mi w GT4 coś takiego jak Londyn w GT5:P z kibicami 3D i masą szczegółów. Czekam niecierpliwie. Czemu od razu odnosić się do najbardziej drastycznego przykładu? Londyn w GT5:P wypadł świetnie. Dlaczego nie Fuji International Speedway?
Lukas_AT 1 209 Opublikowano 17 stycznia 2010 Opublikowano 17 stycznia 2010 Jeszcze tak odnośnie bredni o trasach przeniesionych z GT4. Ludzie pokażcie mi w GT4 coś takiego jak Londyn w GT5:P z kibicami 3D i masą szczegółów. Czekam niecierpliwie. Porównanie akurat dotyczyło tras istniejących w GT4 i GT5. Nowych dla GT5 tak naprawdę nie znamy . Jak obstawiacie? Ile nowych zupełnie tras będzie? Te same trasy w GT4 i GT5 liczbą detali akurat za bardzo się nie różnią. http://www.youtube.com/watch?v=sX_Xezhduhk
Rekomendowane odpowiedzi