Magik 1 125 Opublikowano 21 stycznia 2010 Opublikowano 21 stycznia 2010 Z tymi 30 vs 60 fps bywa roznie. To zalezy od gry....w niektorych razi w innych nie. W takim PGR4 zupelnie nie czuc zadnego dyskomfortu wiec sie ciesze ze bizarre wybralo ta droge bo dzieki temu mamy najlepiej wykonane miasta+ swietne efekty pogodowe. Z drugiej strony nie wyobrazam sobie takiego Burnouta w 30 fps.....
Lukas_AT 1 211 Opublikowano 21 stycznia 2010 Opublikowano 21 stycznia 2010 (edytowane) Wszystko też zależy od umiejętności twórców. Ale też wolałbym 30FPS gdyby nie było czuć dyskomfortu jak w PGR4. Lepsza grafika, dodatkowa moc na zniszczenia itd to spory argument. Burnout: Paradise mimo, że śmiga w 60FPS to ma pięknie wyglądające miasta, za(pipi)iste zniszczenia to do tego jest sanboxem! Dziwi mnie więc nieudolność przy tworzeniu GT5, gdzie Polyphony nie potrafi poprawić zwykłej detekcji kolizji tak by była zadowalająca. Edytowane 21 stycznia 2010 przez Lukas_AT
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 21 stycznia 2010 Opublikowano 21 stycznia 2010 (edytowane) Znowu fanboye Forzy zebrali się licznie w temacie o GT5. Wystarczyło że Nightrunner napisał nieco słów prawdy i zlecieli się obrońcy FM3. @Michał Grałem i aliasing wali po gałach okrutnie. @Ficuś GT5 ma 4xAA w 720p i 2xAA w 1080p plus dodatkowo trick zastosowany też przy GT:PSP. http://pspslimhacks.com/why-gran-turismo-looks-like-it-has-anti-aliasing/ Chodzi o to że co druga klatka jest przesuwana i piksel. Następnym razem użyj google bo nie zamierzam tracić czasu na szukanie informacji dla niedowiarków Twojego pokroju. Już tu jednemu daddy'emu udowadniałem jak bardzo się myli. Nie chce mi się znowu robić tego samego. Edytowane 21 stycznia 2010 przez =-FEISAR-= 1
Daffy 10 661 Opublikowano 21 stycznia 2010 Opublikowano 21 stycznia 2010 (edytowane) @Michał Grałem i aliasing wali po gałach okrutnie. @Ficuś GT5 ma 4xAA w 720p i 2xAA w 1080p plus dodatkowo trick zastosowany też przy GT:PSP. http://pspslimhacks.com/why-gran-turismo-looks-like-it-has-anti-aliasing/ Chodzi o to że co druga klatka jest przesuwana i piksel. I gdzie narwańcu mam dowód na to,że GT5 ma taki antyaliasing jak napisałeś?dałeś mi linka do jakiegoś info o tricku udającym AA w GT na psp ale co to ma do GT5?Gdzie potwierdzenie jakie tam jest antyaliasing i że te trick też tam stosują? Aha byłbym zapomniał-pewnie mam specjalny telewizor anty GT-w każdej innej grze np Killzone2 czy Unchated2 mam wygładzone krawędzie i nagle gdy odpalam GT(czy to HD czy Prologue czy Academy) nagle widzę schodki ps. użyłem google i tam znalazłem wiele tematów w którym ludzie tak samo jak ja narzekają na ząbki w GT Poza tym dziwnym trafem wielu ludzi przyznało mi rację co do Dirta i tego,że prócz fenomenalnych samochodów i HDR Gran Turismo wygląda przeciętnie.Forza3 prześcignęła w chwili obecnej Gran Turismo całościowo(zniszczenia,AI,fizyka,multi,tuning wizualny itp) i jeszcze raz to podkreślę i nie chodzi wcale o grafikę(nie wiem skąd wyssałeś info,że niby twierdze,że F3 jest ładniejsza). Aaa i jeśli Ty to BoBaN z forum gameonly(dziwnym trafem dziś tam się on pytał o AA w gt) to z góry pukam się w czoło,że zacząłem z Tobą dyskusję bo Ty jesteś pierwszy fanboj ps3 i wogóle GT i nikt Ci do rozsądku nie przemówi.Pisał to ja Ficuś-fanboj Forzy3 i x360,który nigdy nie posiadał konsoli tej firmy(ale sporo grał u kumpli w tym w wspomniane wyścigi na klocku) i od małego miał w domu konsole i sprzęt Sony Edytowane 21 stycznia 2010 przez Ficuś
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 21 stycznia 2010 Opublikowano 21 stycznia 2010 (edytowane) Bystrzaku to że ja to BoBaN to nie raz tutaj pisałem przy okazji czasów z GT5:Academy. Ameryki nie odkryłeś Sherlocku. PS. Dla ciebie każdy kto napisze że GT5 jest ładne, to fanboy. Także nawet nie zwracam uwagi na twoje bzdury. Edytowane 21 stycznia 2010 przez =-FEISAR-=
Daffy 10 661 Opublikowano 21 stycznia 2010 Opublikowano 21 stycznia 2010 (edytowane) Przecież sam piszę ,że Gran Turismo jest ładne i ma najlepsze modele samochodów i HDR na rynku.Ale przeciwny jestem stwierdzeniom,że to dowód potęgi playstation,gra fotorealistyczna,idealna,mająca cudowną i olśniewającą grafikę,dowód potęgi Cella itp.W czasie premiery Prologue to był nr jeden na rynku ale czasu się zmieniły i już teraz to tylko(lub aż) bardzo ładny racer ale do peanów nad oprawę naprawdę mu bardzo daleko tym bardziej,że tyle lat nad nim grzebią a dalej kopiują tory ze starych części(Nurburgring itp to kalki z GT4 ze zmienionymi teksturami),nie potrafią zrobić porządnego AI,nie ma śladów opon,dobrych kolizji itp.Takie bajery to miały gry z 5 lat temu jak nie więcej. genialne wmawiasz ludzią coś czego oni nie twierdzą Skończyłem temat rozmowy z Tobą bobanku PiotrB: "Zabronione jest poniżanie oraz obrażanie innych osób" - Regulamin Forum PSX Extreme v. 3.0.IPB Edytowane 21 stycznia 2010 przez PiotrB
Michał102 870 Opublikowano 21 stycznia 2010 Opublikowano 21 stycznia 2010 (edytowane) @Feisar jeśli twierdzisz, że w FM3 ząbki walą po oczach, a w GT5P nie dostrzegasz poszarpanych krawędzi na barierkach w okół toru, chromowanych listwach przy szybach w samochodach, poszarpanych wlotach powietrza itp. to ja już nie mam słów. Kto tu do licha jest fanbojem? Pooglądaj sobie dokładnie samochody w menu, a zobaczysz "pięknie wygładzone" cienie w miejscach na tablicę rejestracyjną. Podczas wyścigu jest jeszcze gorzej. Na screenach niestety tego nie widać :confused: Pamiętam jakie wrażenie robiły na mnie wszystkie materiały odnośnie GT5P przed premierą, gdy dorwałem w końcu grę, okazało się właśnie, że słaby AA to największa bolączka graficzna tego tytułu. Także patrz obiektywnie na oba tytuły, a nie tylko s**j na Forze tak, jakby Ci ktoś za to płacił... Edytowane 21 stycznia 2010 przez Michał102
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 21 stycznia 2010 Opublikowano 21 stycznia 2010 (edytowane) @Michał Co do cieni to masz rację. Są do bani w GT5:P. Natomiast co do AA to o ile w GT5:P nie jest najlepszy, tak już w GT5:Academy znacznie poprawiony. Na autach widać ząbkowane linie, ale na trasach już nie tak bardzo. Edytowane 21 stycznia 2010 przez PiotrB
Daffy 10 661 Opublikowano 21 stycznia 2010 Opublikowano 21 stycznia 2010 ja powiem więcej od razu zbanować wszystkich co mają cokolwiek do Gran Turismo
Michał102 870 Opublikowano 21 stycznia 2010 Opublikowano 21 stycznia 2010 @Michał Co do cieni to masz rację. Są do bani w GT5:P. Natomiast co do AA to o ile w GT5:P nie jest najlepszy, tak już w GT5:Academy znacznie poprawiony. Na autach widać ząbkowane linie, ale na trasach już nie tak bardzo. Tu się z Tobą zgadzam, w GT5 Academy AA jest poprawiony, przynajmniej nie rzuca się tak w oczy.
Gość bigdaddy Opublikowano 21 stycznia 2010 Opublikowano 21 stycznia 2010 @feisar - daj se na luz w końcu... tak udowodniłeś to że ja miałem rację, sam nagrałeś filmik z czarnymi krzakami dla mnie, thx! Ty nie piszesz że GT5 jest ładne tylko że miażdży wszystkie inne racery, że time trial jest super i ma piękny asfalt....litości ps. lekki offtop - Criterion dostarczy nam nowego NFS na jesień, sądzę że to co nam pokarzą rozwali gałki oczne swoją grafiką a i Codemasters siedzi na grid 2.
Daffy 10 661 Opublikowano 21 stycznia 2010 Opublikowano 21 stycznia 2010 jeszcze chciałbym dodać,ze marzy mi się bym się mylił i kiedy wyjdzie GT5 dostał w końcu wyścigi z super AI,świetnym trybem online,zniszczeniami,deszczem,nocą,kolizjami,brakiem niewidzialnych ścian,wyścigami szutrowymi z punktu A do B itp. Wtedy wszystko odszczekam i będę pisać poematy na temat Polyphony,że udało im się wprowadzić tyle do tej gry z zachowaniem aktualnej grafiki i jej nie pogarszając. W przeciwnym razie to będzie kolejny dowód na nieudolność Japończyków w tej generacji i fakt,że przez tyle lat developingu modelowali tylko auta,stworzyli parę nowych tras,a resztę skopiowali z GT4 i zmienili tekstury + przebudowali fizykę
nightrunner 11 Opublikowano 21 stycznia 2010 Opublikowano 21 stycznia 2010 (edytowane) Oj ludzie ale na serio to takei wazne czy AA jest 4x czy 2x jeśli gra wygląda dobrze? Nie wchodząc w techniczną paplaninę, swoimi oczami oceniam, że AA w GT Academy jest OK. Wiadmo że lepiej jakby było wszędzie 8xAA, ale ludzie, puknijcie się w czoła (bez urazy oczywiście) jeśli uważacie, że GTAcademy ma nie wiadomo jakie ząbki! Nie wiem może to wina TV niektórych osób, ale u mnie AA to pewnie była by ostatnia rzecz o jaką bym wytknął oprawę demka. To już, jak wczesniej wspomnieli panowie, słabo wyglądają realtimeowe cienie, które przy kącie padania światła bliskim zeru wyczyniają jakies cuda (robią się pasy) i wypadałoby to poprawić, a do AA nie mam jak się za barzdo przyczepić. Zapytam Was - czy grafika jest aż tak ważna, żeby prowadzić tak zażartą dyskusję? Nie chcę teraz wyjść na nieobiektywnego, ale wygląda to trochę tak, że gdy się okazało, że fizyka jazdy w GTAcademy miecie (a na pewno jest bardziej symulacyjna niż większość myślała), nagle wszyscy zeszli na temat grafiki, która jest oczywiście ważna, ale przecież nie tak jak fizyka! Edit: do zaznajomionych w temacie: czy przed premierą Forzy trzeciej, do tamtejszego tematu też wpadali fani GT i prowadzili dyskusję na podobnym poziomie jak tu? Edytowane 21 stycznia 2010 przez nightrunner
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 21 stycznia 2010 Opublikowano 21 stycznia 2010 (edytowane) Ależ oczywiście że jak nie dotrzymają tego co naobiecywali to ich wykpię publicznie tutaj. Inna sprawa że i tak tą grę kupię, choćby dla samego TT bo uwielbiam kręcić czasy w GT. Niesmak i zawód pozostanie jeśli PD odwali kaszankę. @bigdaddy Z tego co mi wiadomo to Criterion oficjalnie zaprzeczył, że robią nowego Burnouta. Najprawdopodobniej zajmują się produkcją nowej części SSX'a. Co do nowego GRID'a to czekam niecierpliwie, ale niech dadzą model jazdy nadający się do gry pod kierownicą. Podobnie jak zrobili z Dirtem 2. Poprawili model jazdy i gra się wyśmienicie. Grid na padzie jest super, ale pod kółkiem już lipa. Jeśli Grid 2 będzie mieć nowy model jazdy to poczuje się uszczęśliwiony. Edytowane 21 stycznia 2010 przez =-FEISAR-=
Gość donsterydo Opublikowano 21 stycznia 2010 Opublikowano 21 stycznia 2010 (edytowane) BoBan - i wszystko jasne A co do gry. Mam pytanie, dobrze widziałem na którejś z poprzednich stron jak gość z PD mówił, że w grze będzie 20 lokacji i 70 torów/wariacji ? \/Bartg: Jeśli idzie o nowego NFS to ja chcę reanimacji Underground'a i oczo(pipi)nych neonów Edytowane 21 stycznia 2010 przez donsterydo
Bartg 5 530 Opublikowano 21 stycznia 2010 Opublikowano 21 stycznia 2010 @bigdaddy Miejmy nadzieje, ze silnik na potrzeby nowego NFS'a bedzie wypasny i zostanie uzyty w innych tytulach, bo jednak na mnie Burnouty poczawszy od trojki robily najwieksze graficzne wrazenie wsrod wszystkich scigalek - mowie o ogolnym wrazeniu z grafiki jako calosci, bez przegladania klatka po klatce czy czasem nad lewym reflektorem nie widac 2 zabkow, a tekstura drzewa na 4 zakrecie od lewej jest slaba, bo generalnie mnie to nie interesuje. Grid jakos mi do gustu nie przypadl, nie wiem czemu ale sama jazda wydawala mi sie dziwna, nie moglem sie przyzwyczaic po Forzie/Pegeerze. Moze dwojka pozamiata, bo pod wzgledem grafiki to scigla czolowka, zniszczenia to klasa sama w sobie.
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 21 stycznia 2010 Opublikowano 21 stycznia 2010 BoBan - i wszystko jasne Wiadome. Try to catch me! 8) PS. Swoją droga mam niezły ubaw bo chyba 10 razy tu pisałem o swoim czasie w GT5:Academy i było wiadomo że to ja. Jak widać same "bystrzaki" tutaj.
Gość bigdaddy Opublikowano 21 stycznia 2010 Opublikowano 21 stycznia 2010 Zapytam Was - czy grafika jest aż tak ważna, żeby prowadzić tak zażartą dyskusję? Nie chcę teraz wyjść na nieobiektywnego, ale wygląda to trochę tak, że gdy się okazało, że fizyka jazdy w GTAcademy miecie (a na pewno jest bardziej symulacyjna niż większość myślała), nagle wszyscy zeszli na temat grafiki, która jest oczywiście ważna, ale przecież nie tak jak fizyka! Edit: do zaznajomionych w temacie: czy przed premierą Forzy trzeciej, do tamtejszego tematu też wpadali fani GT i prowadzili dyskusję na podobnym poziomie jak tu? oczywiście że grafika liczy się bardzo...na równi z modelem jazdy w wyścigach. Ma być bardzo ładnie + dobry model jazdy. @feisar - Criterion robi NFS a nie SSX, oficjalnie to potwierdzili i podali datę 2010. Patrząc na 2 letniego sandbox-owego BP ultra płynnego, 60fpsów, zniszczenia, świetna grafika to jestem zajarany tym co może pokazać to genialne studio. Mam nadzieję tylko że nie zrobią z NFS Burnout-a i wrócą do korzeni NFS czyli - egzotyczne trasy po całym globie + najdroższe samochody sorry za offtopa
Lukas_AT 1 211 Opublikowano 21 stycznia 2010 Opublikowano 21 stycznia 2010 A co do gry. Mam pytanie, dobrze widziałem na którejś z poprzednich stron jak gość z PD mówił, że w grze będzie 20 lokacji i 70 torów/wariacji ? Tak. W zapowiedzi Oficjalnego Magazynu PlayStation też jest mowa o 20 lokacjach i 70 trasach.
Xymek 62 Opublikowano 21 stycznia 2010 Opublikowano 21 stycznia 2010 Na stronie 159 tego tematu uzytkownik - pawel_k napisal za(pipi)ista, rzeczowa, opinie na temat obecnego stanu informacji o GT5...oczywiscie post utonol w morzu bzdur, i dyskusji wywolywanych w tym topicu przez wiadomo kogo...szkoda... Prawda jest taka...ze na razie nie mamy totalnie zadnych przeslanek do tego zeby uwierzyc ze GT5 bedzie choc w polowie tym co nam obiecywano - ciagle jestesmy tylko karmieni bullshotami z photo mode, co moim zdaniem jest po prostu zalosne - jeszcze bardziej zalosne jest to, ze co poniektorzy potrafia sie tu wzniecac tymi bullshotami...zreszta tak samo jak trailerkami... Wieloletnia obserwacja branzy - i to rowniez od srodka jako czlowiek ktory pracowal/pracuje w gamedevie...nauczyla mnie ze jedynym miarodajnym materialem z gry jest gameplay albo demo...a nie jakies syfne fotografie czy trailerki majace sie nijak do rzeczywistosci...narazie niestety widzialem tylko jakies syfne filmiki pseudo gameplayowe nagrywane kamera na przeroznych prezentacjach...co gorsze wiekszosc z nich spowodowala usmieszek politowania (nadal niedopracowana fizyka, nadal kiepskie AI, nadal brak zniszczen, nadal brak zmiennych warunkow pododowych itd itd....o calkowitym braku informacji o WRC czy NASCARze poza trailerkiem z E3 nawet nie wspominam )...a w temacie demo to otrzymalismy narazie rzenujacego time triala ktory wiekszosc graczy bardziej zasmucil niz ucieszyl
dempsej 28 Opublikowano 21 stycznia 2010 Opublikowano 21 stycznia 2010 A ja GT5 i tak kupie - dla photomode'a i modeli samochodow Mam nadzieje, ze podciagna go wzgledem GT4 i ze bedzie lepszy niz w Forzie3 (w ktorej brakuje mi paru rzeczy, ale tez jest swietna zabawa - mowie o zdjeciach). Kazdy ma jakies swoje zboczenia ;]
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 21 stycznia 2010 Opublikowano 21 stycznia 2010 ...a w temacie demo to otrzymalismy narazie rzenujacego time triala ktory wiekszosc graczy bardziej zasmucil niz ucieszyl Pomijając już wszystko co było napisane wyżej w tym komentarzu, włącznie z powracającą alergią Xymka na moja osobę, muszę powiedzieć że jak czytam to co zacytowałem, to ręce mi opadają do samej ziemi. Naprawdę tracę wiarę w ludzi wtedy. Niby taki obeznany w temacie (gamedev i w ogóle uber hiper) a nie wie nawet czym jest GT:Academy.
adi 189 Opublikowano 21 stycznia 2010 Opublikowano 21 stycznia 2010 ...a w temacie demo to otrzymalismy narazie rzenujacego time triala ktory wiekszosc graczy bardziej zasmucil niz ucieszyl Pomijając już wszystko co było napisane wyżej w tym komentarzu, włącznie z powracającą alergią Xymka na moja osobę, muszę powiedzieć że jak czytam to co zacytowałem, to ręce mi opadają do samej ziemi. Naprawdę tracę wiarę w ludzi wtedy. Niby taki obeznany w temacie (gamedev i w ogóle uber hiper) a nie wie nawet czym jest GT:Academy. Przecież odpalając GT Academy mamy notkę, że jest to wersja demo....no tak, ale niektórzy gracze wiedzą lepiej od Polyphony co umieszczają P.S Ręce se podnieś
Daffy 10 661 Opublikowano 21 stycznia 2010 Opublikowano 21 stycznia 2010 (edytowane) co więcej na ostatnich targach CES było nowe demo GT5 ponownie z Indianapolis-trasa wyglądała IDENTYCZNIE jak w GT Academy gdzie niektórzy mówili i byli wręcz przekonani,że trasa prezentuje się tak brzydko bo tekstury zostały ucięte dla małej wagi pliku..... Indianapolis w GT będzie wyglądało tak jak w GT Academy i trzeba się z tym pogodzić.Miejmy tylko nadzieję,że to będzie najbrzydsza trasa w pełnej wersji i reszta tras będzie prezentowała podobny poziom jak Tokio i trafi się więcej perełek jak Londyn z Prologue.Jedyny pozytyw z GT Academy prócz masy minusów jakie za sobą niesie to demo(mam kumpli,którzy wręcz dzieki niemu zniechęcili się do GT) to poprawa znaczna fizyki jazdy w porównaniu do starych GT Edytowane 21 stycznia 2010 przez Ficuś
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 21 stycznia 2010 Opublikowano 21 stycznia 2010 (edytowane) ...a w temacie demo to otrzymalismy narazie rzenujacego time triala ktory wiekszosc graczy bardziej zasmucil niz ucieszyl Pomijając już wszystko co było napisane wyżej w tym komentarzu, włącznie z powracającą alergią Xymka na moja osobę, muszę powiedzieć że jak czytam to co zacytowałem, to ręce mi opadają do samej ziemi. Naprawdę tracę wiarę w ludzi wtedy. Niby taki obeznany w temacie (gamedev i w ogóle uber hiper) a nie wie nawet czym jest GT:Academy. Przecież odpalając GT Academy mamy notkę, że jest to wersja demo....no tak, ale niektórzy gracze wiedzą lepiej od Polyphony co umieszczają P.S Ręce se podnieś Ustalmy parę faktów. Owszem ten trial może odstraszyć. Nie było to dobre posunięcie ze strony Polyphony że wydali Academy, nazywając je demkiem. Aczkolwiek jak na to nie spojrzeć to jest to demo fizyki. Jest to nawet zawarte w owej notce. Wyraźnie pisze że przedstawia ono fizykę gry, jaka ma znaleźć się w pełnej wersji...ale ja nie o tym chciałem. Polecam użyć teraz szarych komórek. Gdyby Polyphony chciało pokazać demo nadchodzącego GT5, to zapewne daliby to co było prezentowane na TGS'ie, czyli trasę w Tokio, 16 przeciwników, zniszczalny model auta, pit stop. Proponuję zastanowić się nad tym faktem ludziom, którzy uparcie twierdzą że GT:Academy to demo GT5. Ja tylko przypomnę czym jest GT:Academy. To wielkie przedsięwzięcie PD, Sony i Nissana, które ma na celu wyłonić najszybszych kierowców aby potem sprawdzić ich na prawdziwym torze i ustalić zwycięzce. Stąd np. idiotycznie śliska trawa w tym trialu, by nie oszukiwać i czasy wykręcać sprawiedliwie. Podobnie jak tor bez barierek aby się od nich ewentualnie nie odbijać. Ogólnie sam tor bardzo techniczny, zawierający większość rodzajów zakrętów i wiraży. Następnie zwycięzca ten, podobnie jak zeszłoroczny wygrany Lucas Ordonez, zasiada potem za kółkiem wyczynowego Nissana i ściga się dla tej marki w klasie GT. TO JEST GT ACADEMY. Jeżeli ktoś nadal uparcie chce twierdzić iż to demo GT5, to proszę bardzo i współczuję uber głupoty. Edytowane 21 stycznia 2010 przez =-FEISAR-=
Rekomendowane odpowiedzi