Michał102 870 Opublikowano 8 lutego 2010 Opublikowano 8 lutego 2010 (edytowane) No, nareszcie filmik z przejazdu po N-Ringu, gdzie gracz ma pojęcie o jeździe w GT na fizyce PRO Doskonale teraz widać, że model jazdy w tej grze to istny majstersztyk. PS. Po cholerę im ta linia wyznaczająca tor jazdy? Przecież to tylko przeszkadza. Edytowane 8 lutego 2010 przez Michał102
orion50 632 Opublikowano 8 lutego 2010 Opublikowano 8 lutego 2010 Na daty ze sklepów nie ma co zwracać uwagi. Co sklep to inna data (od kwietnia 2010 po chyba nawet styczeń 2011). Kolejny przejazd z finałów. Tym razem na N-ringu. Na początku jak wjechał w Nissana tamten odleciał jak z procy ;/ Nadal widzimy kartony. PD zróbcie coś !
Texz 670 Opublikowano 8 lutego 2010 Opublikowano 8 lutego 2010 PD zróbcie coś ! Lepiej nie, dawać już grę! Bo nie chcę w 2012 wybierać, mecz w TV czy jeszcze jeden wyścig w GT5.
Michał102 870 Opublikowano 8 lutego 2010 Opublikowano 8 lutego 2010 Fizyka kolizji rzeczywiście woła o pomstę do nieba, ale nie liczyłbym na poprawę. Zresztą kto ich tam wie, przesuną premierę na grudzień 2011 to może i kolizje poprawią
Emet 1 106 Opublikowano 8 lutego 2010 Opublikowano 8 lutego 2010 Nie chce tutaj bronić za wszelką cenę GT czy coś ale.. na prawdę czepiacie sie kolizji na siłę. Nie są idealne ale nie są wcale tragiczne (wołające o pomstę do nieba ). Ostatnio, jako że przez miesiąc nie miałem PS3 dużo grałem w Forzę 3 i z tego co widziałem na gameplayach z GT5 kolizje nie są w ogóle (a jesli juz.. to minimalnie_) gorsze od tych z Forzy 3. A jeśli przyrównać je do poprzednich GT to i tak mamy wręcz rewolucję. Ps. Ogólnie po tych kilku długich sesjach z FM3 muszę stwierdzić, że gra jest naprawdę dobra. Gra sie przyjemnie i ogólnie jest ok. Szkoda tylko, że samochody podczas gry wyglądają jak przez okno (w photo mode mają masę polygonów i zazwyczaj jest lepiej, choć niektóre auta wyglądają komicznie-sztucznie-niezgodnie z realnymi odpowiednikami). Fajnie za to wyglądają trasy i tekstury asfaltu (lepsze niz w GT). Niestety ogólnie czegoś Forzy jednak brak... klimatu? Może.. w każdym bądź razie gra się niby fajnie ale nie miałem ochoty np. przechodzić tej gry.
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 8 lutego 2010 Opublikowano 8 lutego 2010 Nie przesadzajcie że kolizje są takie złe. Widać dużą poprawę w stosunku do poprzednich części. Gdzie we wcześniejszych odsłonach było możliwe obrócenie auta po uderzeniu w bok itp. Na pierwszy rzut oka widać że kolizje są poprawione. Wiadomo że do ideału dużo im brakuje, ale to samo można powiedzieć o FM3, więc wyluzujcie.
Bumier 25 Opublikowano 8 lutego 2010 Opublikowano 8 lutego 2010 ....z każdym kolejnym dniem, tygodniem, miesiącem, rokiem wbijają sobie nóż w plecy pytanie czy po wydaniu gry będzie ona na tyle dobra aby owy nóż wyjąc i o sprawie zapomnieć :potter: tylko po co ta gwiazdka przy .10
Michał102 870 Opublikowano 8 lutego 2010 Opublikowano 8 lutego 2010 (edytowane) Może te kolizje nie są AŻ tak zrypane, ale ewidentnie odstają jakością od genialnego modelu jazdy. Szkoda. A porównania do starszych odsłon GT nie mają tu kompletnie sensu. To całkowicie zmieniona fizyka i wiadomym jest, że kolizje są lepsze. Edytowane 8 lutego 2010 przez Michał102
orion50 632 Opublikowano 8 lutego 2010 Opublikowano 8 lutego 2010 Weźcie zdejmijcie klapki i nie porównujcie kolizji z FM3 do GT5. Przecież to całkiem inna bajka (na plus dla Fm3). Reszty na razie nie widziałem, ale PD wali w kule. Ile lat już jest obsuwy ? Żenada.
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 8 lutego 2010 Opublikowano 8 lutego 2010 Mógłbym teraz wkleić parę gif'ów pokazujących że kolizje w FM3 to również słaba rzecz, ale po co. Nie chcę tutaj rozpętywać kolejnej wojny. Jak niektórzy chcą to niech dalej żyją w różowym świecie FM3. Co do samej premiery GT5 to ręce opadają. Ja bym wolał dostać grę już dziś a potem jakiś DLC. Ileż można czekać.
gigant84 2 Opublikowano 9 lutego 2010 Opublikowano 9 lutego 2010 Byłem z tą serią od początku. Była [mam nadzieję, że tak pozostanie] to moja ulubiona gra wyścigowa. Obawiam się jednak, że takie zwlekanie z datą wydania, nie wyjdzie tej grze na dobre. Obym się mylił. Konkurencja nie śpi. Gry idą do przodu. To co 2, 3 lata temu było za(pipi)iste i na dychę, teraz graficznie może już nie być cacy. Jedynie klimat gry zawszę się obroni, przed naporem upływającego czasu. Mam nadzieję, że chłopaki wiedzą co robią, że dopracują wszystko w najdrobniejszych szczegółach, i wyjdzie z tego naprawdę fajny symulator jazdy. Trzymam kciuki!
orion50 632 Opublikowano 9 lutego 2010 Opublikowano 9 lutego 2010 Mógłbym teraz wkleić parę gif'ów pokazujących że kolizje w FM3 to również słaba rzecz, ale po co. Nie chcę tutaj rozpętywać kolejnej wojny. Jak niektórzy chcą to niech dalej żyją w różowym świecie FM3. Co do samej premiery GT5 to ręce opadają. Ja bym wolał dostać grę już dziś a potem jakiś DLC. Ileż można czekać. Słaba rzecz. Weź Feisar sobie daruj, bo nie jest na pewno tak słaba jak w GT5. Ja na razie nie widzę USPRAWIEDLIWIENIA ciągle przesuwanej premiery przez PD. Mamy to samo co w GT5P.
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 9 lutego 2010 Opublikowano 9 lutego 2010 Myślisz że ja jestem zadowolony z przesuwania tej premiery? Tak samo jak inni wkurza mnie ta sytuacja. Jednak nie bredźmy, że kolizje są takie same jak w GT5:P bo jeśli ktoś tak pisze to nie grał w GT5:P i w GT:Academy.
Jordan23Carolina 11 Opublikowano 9 lutego 2010 Opublikowano 9 lutego 2010 Mógłbym teraz wkleić parę gif'ów pokazujących że kolizje w FM3 to również słaba rzecz, I tutaj jest właśnie fenomen serii Gran Turismo, obojętnie co wyda konkurencja, obojętnie jak japońce będą nas oszukiwać i zwlekać, my i tak [fani GT] będziemy bronić naszego BOGA - Yamauchiego, nawet wklejając mało znaczące .jpg oczerniające konkurencję. Jakie kolizje, jakie zniszczenia, po tych filmikach to ja mam wrażenie że to jest dalej Prolog, w którego dla jasności grałem. Już pomijam brak wgnieceń czy jakichkolwiek innych oznak kraksy, te samochody podczas zderzenia zachowują się jak KARTONY. Dokładnie tak jak w Prologu i GT4. Idąc dalej, na jednym filmiku wzjad samochodem na trawę kończy się przyspieszeniem i brakiem utraty sterowności, (ciśnie jak w NFS:HP) to oczywiście też jest ok? Gdyby Forza Motorsport 3 nazywała się Gran Turismo 5, to wychwalalibyście ją pod niebiosa. Aha, i to co wy nazywacie klimatem w GT5 jest po prostu sentymentem do dawnych lat. A FM3 brak klimatu? To dobre. Czas wyzbyć się uprzedzeń pisząc takie głupoty.
MeL 34 Opublikowano 9 lutego 2010 Opublikowano 9 lutego 2010 qrde june??? http://www.target.com/Gran-Turismo-5-PlayStation-3/dp/B002BSA1C6/sr=1-2/qid=1265714383/ref=sr_1_2/186-2026218-6256739?ie=UTF8&search-alias=tgt-index&frombrowse=0&index=target&rh=k%3Agran%20turismo&page=1
Emet 1 106 Opublikowano 9 lutego 2010 Opublikowano 9 lutego 2010 Litości Jeśli ktoś pisze, że obecne kolizje w GT5 są takie same jak w Prologu i poprzednich częściach to... brak słów porpostu na taką osobę. Kolizje z tego co widać nadal nie są idealne. są trochę (tak, trochę) gorsze od tych z Forzy 3. Dawno grałem w GRID'a np ale jeśli mnie pamięć nie myli to tam kolizje są lepsze niż w GT5 i FM3 razem wziętych (ale cała reszta fizyki ssie ). Nawet po tym biednym demku GT:Academy widać, że kolizje są całkowicie zmienione a w pełnej jeśli wierzyć obietnicom, auta mają też dachować kolizje siłą rzeczy muszą wyglądać jeszcze inaczej (raczej lepiej). Dokłądnie wszystko oceni sie jak wyjdzie jakieś poważne demko (z pełną nową fizyką, zniszczeniami itd) lub pełna wersja. Tak czy inaczej to co piszą tutaj niektóre osoby to takie brednie, że aż sie niedobrze robi jak się je czyta..
orion50 632 Opublikowano 9 lutego 2010 Opublikowano 9 lutego 2010 (edytowane) Oceniam tylko filmik z Nurba. Nissan został walnięty i wystrzelił jak z procy, potem walnął w bandę niczym karton. Ma prawo mi się to nie podobać gdyz gra jest w developingu przez 5 lat, pewnie wyjdzie pod koniec roku albo w 2011 a i tak nie wszystkie obietnice zostaną spełnione. Będę narzakeł, bo nie ma co głaskać się z Polyphony po jajach. Forze można krytykować, ale GT już nie bo to świętość.. Za to w tym filmiku podobają mi się inne rzeczy takie jak oświetlenie, czy praca zawieszenia na wybojach.No i zapomniałem napisać o piachu, który wygląda rewelacyjnie tzn. kurzu spod kół po wypadnięciu. W Fm3 jest to zrealizowane strasznie słabo Edytowane 9 lutego 2010 przez orion50
Emet 1 106 Opublikowano 9 lutego 2010 Opublikowano 9 lutego 2010 Orion... chyba znasz mnie... Nie wiem jak innym ale dla mnie nie chodzi o głaskanie PD niezależnie od tego co robi.. ale jak ktoś pisze takie brednie to sorry.. ale musze odpisać. Nie mogę też zrozumieć o jakim wystrzeleniu z procy mówisz O_O Koleś walnął w tył czerwonego... sam wpadł w poślizg, czerwony uderzony też chwilę potem (bo widać, że stoi potem bokiem na poboczu). NIby jak to twoim zdaniem miało wyglądać? Piszesz też, że potem widać czerwonego NIssana walącego jak karton w bandę. Problem w tym, że nie widać tam nic takiego. Kogo jak kogo ale ciebei bym nie posądzał o pisanie takich bzdur
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 9 lutego 2010 Opublikowano 9 lutego 2010 (edytowane) Orion to zagraj najpierw w GT5:P a potem w GT:Academy i przekonaj się sam, że kolizje w tych obu grach wyglądają zupełnie inaczej. Te w GT5:P są bardziej podobne do poprzednich odsłon, jednak to co dzieje się z autem w GT:Academy to już inna bajka. Przekonaj się sam żeby potem nie było takich nieporozumień. Edytowane 9 lutego 2010 przez =-FEISAR-=
orion50 632 Opublikowano 9 lutego 2010 Opublikowano 9 lutego 2010 Orion... chyba znasz mnie... Nie wiem jak innym ale dla mnie nie chodzi o głaskanie PD niezależnie od tego co robi.. ale jak ktoś pisze takie brednie to sorry.. ale musze odpisać. Nie mogę też zrozumieć o jakim wystrzeleniu z procy mówisz O_O Koleś walnął w tył czerwonego... sam wpadł w poślizg, czerwony uderzony też chwilę potem (bo widać, że stoi potem bokiem na poboczu). NIby jak to twoim zdaniem miało wyglądać? Piszesz też, że potem widać czerwonego NIssana walącego jak karton w bandę. Problem w tym, że nie widać tam nic takiego. Kogo jak kogo ale ciebei bym nie posądzał o pisanie takich bzdur Pisząc swojego posta nie chodziło mi o Ciebie, ani nawet o Feisara, tylko o ogólne podniecenie jakie wywołuje GT5. Ciężko mi ocenić ten filmik, bo nie ma ani dobrego dźwięku ani nic. Obejrzałem go jeszcze raz bez emocji i faktycznie. Moje zarzuty są wyolbrzymione, jednak trąci to troszkę nienaturalnością. Jeśli chodzi o samą fizykę jazdy to ta obecna w GT5: Time Trial jak i na tym filmiku jest GENIALNA. Nie podoba mi się po prostu zachowanie Nissana po tym jak został walnięty, jednak nie potrafię powiedzieć czemu. Jednak podoba mi się praca zawieszenia, która wygląda świetnie, Hdr, samocieniowanie, kurz. Dziwnie troche wyglądają samochody rywali wpadające w poślizg i nie wiem czy gość grał z SI czy z żywym przeciwnikiem, jeśli z SI to może faktycznie PD nad tym popracowało i można się spodziewać ciekawych wyścigów, w których komputer popełnia błędy. Chcę żeby wszystko było jasne. Jestem wielkim sympatykiem GT ( pamiętacie grupowiec ? ), kocham tę serię i liczę, że zamiecie wszystko. Po prostu nie podoba mi się odbijanie piłeczki, w stronę Forzy. Dla Feisara FM3 zasługuje chyba na 3+/10 Pozdrawiam
Gość szpic Opublikowano 9 lutego 2010 Opublikowano 9 lutego 2010 ten filmik na nurbie byl z finalu Gt Academy. gralo 4 zywych graczy wiec SI very pro;P
Lukas_AT 1 211 Opublikowano 9 lutego 2010 Opublikowano 9 lutego 2010 Widać, że taki przejazd, jak na tym filmiku, wymaga sporego wysiłku psychicznego bo model jazdy jest tak wymagający. Zwróćcie uwagę na końcówkę jak koleś schodzi z fotela z ulgą.
Jakim 1 797 Opublikowano 9 lutego 2010 Opublikowano 9 lutego 2010 Orion to zagraj najpierw w GT5:P a potem w GT:Academy i przekonaj się sam, że kolizje w tych obu grach wyglądają zupełnie inaczej. Te w GT5:P są bardziej podobne do poprzednich odsłon, jednak to co dzieje się z autem w GT:Academy to już inna bajka. Przekonaj się sam żeby potem nie było takich nieporozumień. Wytłumacz mi proszę jakim cudem oceniasz kolizje w GT Academy będąc samemu na torze?:o
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 9 lutego 2010 Opublikowano 9 lutego 2010 Orion to zagraj najpierw w GT5:P a potem w GT:Academy i przekonaj się sam, że kolizje w tych obu grach wyglądają zupełnie inaczej. Te w GT5:P są bardziej podobne do poprzednich odsłon, jednak to co dzieje się z autem w GT:Academy to już inna bajka. Przekonaj się sam żeby potem nie było takich nieporozumień. Wytłumacz mi proszę jakim cudem oceniasz kolizje w GT Academy będąc samemu na torze?:o Już spieszę z odpowiedzią jeśli to tak trudne do zrozumienia dla Ciebie. Np. pierwszy zakręt po prostej startowej gdzie masz ustawione opony od wewnętrznej. Wykręcając czas nieraz na nie wpadłem i zachowanie auta było zupełnie inne niż w GT5:P. Otóż samochód nie odbijał się sztucznie, tylko obracał zarzucając tyłem. Ot taka mała a w rzeczywistości ogromna różnica między GT5:P a GT:Academy.
Rekomendowane odpowiedzi