Andżej 2 268 Opublikowano 13 lutego 2010 Opublikowano 13 lutego 2010 (edytowane) Aha. Czyli jednak sie mylilem. Brak sladow opon w tej grze wcale nie przeszkadza, nie razi swoim absurdem. Jest niewazny. Zostalem z(pipi)any przez drugiegpo uzytkownika za to, ze udzielilem sie na tym forum i oznajmilem ze brak opon od 15 lat w grze wyscigowej jest dla mnie smieszny. Ale okazalo sie, ze tak naprawde to nie jest prawda. To ze mna cos nie tak, bo krece baczki i sie gapie w asfalt. Juz wiem, czemu. Takie rzeczy tylko na forum PE :potter: Edytowane 13 lutego 2010 przez komar737 1
orion50 632 Opublikowano 13 lutego 2010 Opublikowano 13 lutego 2010 Feisar, jakby w FM3 nie było śladów opon to byś krzyczał, bądźmy obiektywni Gra wygląda genialnie i nie ma się co oszukiwać. Ostatnio jednak przekonałem się do Ciebie, bo można z Toba po ludzku pogadać. pozdro
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 13 lutego 2010 Opublikowano 13 lutego 2010 Orion tak jak pisałem, również uważam że w końcu powinni dać te ślady opon. Trochę to głupio wygląda jak wychodzi 5 odsłona (nie licząc Prologów) a śladów opon nadal nie ma. Jednak dla mnie osobiście nie jest to priorytet. Jakby były to bym się ucieszył, ale jak nie będzie to płakać nie zacznę. Również pozdrawiam.
orion50 632 Opublikowano 13 lutego 2010 Opublikowano 13 lutego 2010 Wiadomo, że to nie jest priorytet, ale jak to wygląda Gra za dziesiątki milionów euro, a śladów opon nie ma Jednak mogliby grę już dać ;/
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 13 lutego 2010 Opublikowano 13 lutego 2010 W sumie bardzo ciekawe jest pytanie, dlaczego do tej pory ich nie ma. Wątpię że chodzi o moc sprzętu, bo ślady opon to mało wymagający bajer. Czemu nikt nigdy nie zapytał o to PD?
Texz 670 Opublikowano 13 lutego 2010 Opublikowano 13 lutego 2010 Gdy odpaliłem GTPSP już się cieszyłem, że są ślady opon w Laguna Seca. Okazało się później, że to prosta, ale dość sugestywnie wyglądająca tekstura na powierzchni. Dlatego zapewne PD dobrze zna problem, skoro go ładnie zakamuflowali w wersji na PSP.
Bumier 25 Opublikowano 13 lutego 2010 Opublikowano 13 lutego 2010 (edytowane) slady opon to podstawa, od ktorej caly smieszny pd powinien zacząc robic 5 serie tej gry... (symulatora wyscigow?) Takie rzeczy tylko na forum PE :potter: ....gdy dyskutujesz z fanboy'em komar737 - oczywiscie ze wszystkim co napisales w poprzednich postach zgadzam sie w 100% Edytowane 13 lutego 2010 przez Bumier
Morikage 111 Opublikowano 13 lutego 2010 Opublikowano 13 lutego 2010 A ja mam takie pytanie, bo nie jestem ostatnio w temacie, a patrze na te filmiki tak i... Czy panowie z Polyphony po 15stu latach siedzenia w branzy wyscigowej, dowiedzieli sie juz, ze samochod czasami zostawia slady opon na asfalcie, np przy agresywnym starcie, hamowaniu? Jezeli nie, to najwyzsza pora ich poinformowac. Miejmy nadzieje, ze ktorys z tych dziwnych panow przeczyta ten post i popedzi poinformowac swoja swite o nowym odkryciu. Po czym zaimplementuja to w grze. Kur.wa ja ja uwielbiam takich ludzi, którzy wpadają na forum oznajmić wszystkim o czymś o czym była tu już niejedna dyskusja, czy raczej mała "wojenka"(chociaż i tak nie przebijasz gości którzy co chwila wpadają powiedzieć że model jazdy w GT Academy jest identyczny jak w GT1, a fizyka kolizji to wciąż czasy GT3). Goście z PD na pewno nie zdają sobie sprawy z istnienia śladów opon na asfalcie a wiedzę o samochodach czerpią jedynie przeglądając katalogi branżowe....geeezas! Nie to żebym bronił PD, bo brak śladów trochę razi, szczególnie na driftingowych replayach, ale podczas samej gry w ogóle nie ma to znaczenia - chyba że jesteś jednym z "eskpertów" jeżdżących na widoku zza samochodu, to przepraszam - wtedy faktycznie cały fun z gry pryska(ale bynajmniej nie z powodu braku śladów opon na asfalcie). Grałem sporo w FM, i nie powiem, zostające skidmarks'y były fajnym smaczkiem, ale to tylko dodatek który po kilku wyścigach szybko się opatrzy i po pewnym czasie nie zwraca się już na to uwagi. Anyway, wracając do aktualnych spraw. Bardzo fajnie wygląda podrasowane Fuji, mam nadzieję że jednak wszystkie trasy zostaną wykonane na jednakowym poziomie - wiadomo, nie wszystkie będą tak samo atrakcyjne dla oka, ale żeby chociaż od strony technicznej były zrobione z taką samą dbałością o detale(tak samo dobre teksturki, oświetlenie etc.)
Gość szpic Opublikowano 13 lutego 2010 Opublikowano 13 lutego 2010 przeciez są slady opon tylko ze na stale w teksturze asfaltu ps błagam nie piszcie wiecej ze chcecie te slady bo znow opoznia wydanie i ta gra bedzie na euro 2012
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 13 lutego 2010 Opublikowano 13 lutego 2010 slady opon to podstawa, od ktorej caly smieszny pd powinien zacząc robic 5 serie tej gry... (symulatora wyscigow?) Fajne brednie. Ja myślę, że GT5 powinni zacząć robić od efektu wydobywającego się z rurki wydechowej dymku.
Gość Albert Wesker Opublikowano 13 lutego 2010 Opublikowano 13 lutego 2010 Ślady opon to smaczek, taki jak obsługa pit stopu. Drażni mnie brak tego drugiego w Forzie, bo fajne to jest. W GT5 będzie coś takiego. Chętnie oddałbym ślady opon za obsługę w pit stopie ;] Ale dla samej grywalności żadna z tych rzeczy potrzebna nie jest, dlatego zgadzam się z Feisarem.
Gość bigdaddy Opublikowano 13 lutego 2010 Opublikowano 13 lutego 2010 (edytowane) Przejazd po odświeżonym Fuji. http://www.youtube.com/watch?v=-1yCrNue8q0&feature=player_embedded# a czy gt5 nie straciło tego co zachwalaliście w nim wcześniej? czyli stonowane kolory teraz fuji jest kolorowa/jaskrawa jak cholera albo to koleś ma w TV strasznie nasycone kolory. Edytowane 13 lutego 2010 przez bigdaddy
Bumier 25 Opublikowano 13 lutego 2010 Opublikowano 13 lutego 2010 A ja mam takie pytanie, bo nie jestem ostatnio w temacie, a patrze na te filmiki tak i... Czy panowie z Polyphony po 15stu latach siedzenia w branzy wyscigowej, dowiedzieli sie juz, ze samochod czasami zostawia slady opon na asfalcie, np przy agresywnym starcie, hamowaniu? Jezeli nie, to najwyzsza pora ich poinformowac. Miejmy nadzieje, ze ktorys z tych dziwnych panow przeczyta ten post i popedzi poinformowac swoja swite o nowym odkryciu. Po czym zaimplementuja to w grze. Kur.wa ja ja uwielbiam takich ludzi, którzy wpadają na forum oznajmić wszystkim o czymś o czym była tu już niejedna dyskusja, czy raczej mała "wojenka"(chociaż i tak nie przebijasz gości którzy co chwila wpadają powiedzieć że model jazdy w GT Academy jest identyczny jak w GT1, a fizyka kolizji to wciąż czasy GT3). Strasznie sie spinasz kolego, wyluzuj slady opon to podstawa, od ktorej caly smieszny pd powinien zacząc robic 5 serie tej gry... (symulatora wyscigow?) Fajne brednie. Ja myślę, że GT5 powinni zacząć robić od efektu wydobywającego się z rurki wydechowej dymku. gdyby potrafili taki dymek zrobic, niech robią... ale skoro PODSTAWY nie potrafią zrobić to co tu wymagać dymku, prawda FEISAR ? Chyba nie zaprzeczysz...
Magik 1 124 Opublikowano 13 lutego 2010 Opublikowano 13 lutego 2010 a czy gt5 nie straciło tego co zachwalaliście w nim wcześniej? czyli stonowane kolory teraz fuji jest kolorowa/jaskrawa jak cholera albo to koleś ma w TV strasznie nasycone kolory. A mnie sie odswierzone Fuji podoba....wkoncu sa szczegolowe tekstury i pobocze juz nie wyglada jak pomalowany asfalt.....teraz niech jescze poprawia roslinnosc i bedzie tip top Jaskrawa paleta kolorow nie stanowi problemu....zawsze mozemy wyregulowac TV Zreszta trudno ocenic kolorystyke z offscreena.
AbraHAM 8 Opublikowano 13 lutego 2010 Opublikowano 13 lutego 2010 Jako entuzjasta scigalek nie czekam na to wasze GT5, oprocz sladow opon , model jazdy Nissana w GT Academy przypomina jazde czolgiem , gdzie tu dynamika, sztywna kamera w kokpicie , kpina . Kiedys zagrywalem sie w serie GT hmm bo nie bylo wlasciwie konkurencji, ale czasy sie zmienily a PD spi,looknijcie na ten nowy filmik z fuji autka dalej pomykaja jak gski po sznurku , EA pokazalo w SHIFT jak wyglada dobre AI...
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 13 lutego 2010 Opublikowano 13 lutego 2010 (edytowane) @AbraHAM EA pokazało też w Shifcie jak zrobić totalnie niegrywalny model jazdy. Ni to pies ni wydra. Zapowiadał się kawał fajnego kodu a wyszło totalne siano popsute przez uber denny model jazdy. AbraHAM w GT:Academy grałeś kierownicą czy padem? Bo jak padem to nie dziwię Ci się, że masz takie odczucia modelu jazdy i tak błędnie go oceniasz. No ale skoro piszesz, że jesteś wielkim entuzjastą ścigałek to pewnie masz kierownicę. Dlatego chętnie posłucham argumentów z Twojej strony na temat modelu jazdy w GT:Academy pod kierownicą. @Bigdaddy Te kolory to raczej wina ustawień kamery jaką filmik był nagrywany. Jak widać na zdjęciach, które dał wcześniej Emet, kolory nadal są stonowane. Tutaj dowód. http://www.youtube.com/watch?v=qYfPzdBIlOk&feature=player_embedded @Bumier Tak jak pisał Wesker, GT5 ma za to świetnie odwzorowany pit stop. Szkoda że Forza3 tak nie ma. Coś za coś widocznie. Jedna gra nie ma śladów opon a drug genialnie zrobionego pit stopu. Teraz pytanie co dla kogo jest ważniejsze. Jako że ja nie gram z kamery zza auta, to wybieram świetnie animowany pit stop. Edytowane 13 lutego 2010 przez =-FEISAR-=
Daffy 10 568 Opublikowano 13 lutego 2010 Opublikowano 13 lutego 2010 a ja dalej twierdzę,że zmienne warunki pogodowe i noc na każdej trasie to bzdury wyssane z palca z OPM. Ewentualnie będzie mokry asfalt na 1,2 torach + noc na stałe na kilku trasach. Poza tym nie dziwię się Kazowi,że ma nas w (pipi)e- po co maja się bawić,pocić, męczyć,myśleć żeby wprowadzić te wszystkie fitchery do skostniałego silniki gran turismo? Jak to się przełoży na sprzedaż czy będzie deszcz czy nie? wg mnie prawie wcale. Może znajdzie się garstka ludzi co grę nie kupi bo nie będzie deszczu albo śladów opon ale to marginalne przypadki. Kto chce i tak grę kupi i znowu pewnie GT5 sprzeda się w jakiś astronomicznych ilościach. 99% kupującym wystarczy napis na pudełku Gran turismo zamiast zaglębiania się w zawartość. Bardziej istotnym czynnikiem dla samego Sony i Poly ( np sam Kaz mówił,że zniszczenia wprowadził z łaski bo go fani naciskali) jest implementacja efektu 3D do GT5. O ile zmienne warunki na sprzedaż wg mnie nie wpłyną to już Gran Turismo 5 w 3d na premierę telewizorów 3d da niesamowitego kopa sprzedaży odbiorników.
Jordan23Carolina 11 Opublikowano 13 lutego 2010 Opublikowano 13 lutego 2010 A może GT5 wyjdzie wraz z premierą nowego softu do PS3 (obsługującego technologię 3D) i wraz z nowymi TV 3D od Sony? Krótka wiadomość do wszystkich fanów GT: musicie pamiętać, że po waszą ulubioną grę wyścigową sięgają również nie-hardkorowcy, czyli zwykli gracze grający na padzie (grający kilka-kilkanaście godzin w tygodniu) i casuale, więc musicie zacząć akceptować, że komuś może brakować zniszczeń, tuningu wizualnego, śladów opon na asfalcie, dymu, kurzu, dobrego pisku opon, odpadających spoilerów i innych dla was tzw. bzdetów. Wy głównie patrzycie na GT5 pod względem gameplayu - modelu jazdy, ale część graczy patrzy na całokształt. A zachowanie co niektórych w stosunku do użytkownika komar737 jest żałosne. Nie może go irytować brak śladów opon na asfalcie? Nie może o tym pisać?
Emet 1 089 Opublikowano 13 lutego 2010 Opublikowano 13 lutego 2010 (edytowane) Odpalcie na stronie w HD, widać troche więcej. Edytowane 13 lutego 2010 przez Emet
Bumier 25 Opublikowano 13 lutego 2010 Opublikowano 13 lutego 2010 @Bumier Tak jak pisał Wesker, GT5 ma za to świetnie odwzorowany pit stop. Szkoda że Forza3 tak nie ma. Coś za coś widocznie. Jedna gra nie ma śladów opon a drug genialnie zrobionego pit stopu. Teraz pytanie co dla kogo jest ważniejsze. Jako że ja nie gram z kamery zza auta, to wybieram świetnie animowany pit stop. Kolejny raz porównujesz dane elementy do forzy, to już pewnego rodzaju "zboczenie". Mnie nie interesuje forza, oraz to co w niej jest. Posiadam ps3 i oceniam GT. Zgadzam sie ze pit stop jest na wysokim poziomie ale nie chce wybierac miedzy pitstopem a sladami. Potrafią doskonale odwzorować opcjonalny "pakiet oświetlenia" w R8 obejmujący np podswietlenie kratki nawiewu to dlaczego nie zrobili jeszcze podstawy. Ta gra ma pełno smaczków ale uważam że robiąc symulator(jedno z haseł) ciągle zapominają o tak podstawowym elemencie, sladach. Wyjdzie pełna wersja to będzie mozna dyskutować dalej A zachowanie co niektórych w stosunku do użytkownika komar737 jest żałosne. Nie może go irytować brak śladów opon na asfalcie? Nie może o tym pisać? Też to zauważyłem, jednak jest grupa fanboyow których to drażni, pojawiają sie jak grzyby po deszczu...Po to jest forum aby wyrazić swoje zdanie, każdy ma inny punkt widzenia, inne priorytety w grze nazywanej symulatorem.
nightrunner 8 Opublikowano 13 lutego 2010 Opublikowano 13 lutego 2010 (edytowane) Odpalcie na stronie w HD, widać troche więcej. Śmiesznie w pewnym momencie kolesiowi kierownica się poluzowała i ktoś z obsługi mu pomagał przykręcić XD (chyab w tym momencie stracił koncentrację i przez to pozycję, XD lol ) P.S. Rywalizacja na torze wygląda świetnie (tryb on line z kumplami zarządzi). P.S.2. Chyba już przy wjechaniu przodem na bandę (2:35) nie będzie można się "przesmykiwać" dodając gazu w którąś stronę jak to było do tej pory Edytowane 13 lutego 2010 przez nightrunner
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 13 lutego 2010 Opublikowano 13 lutego 2010 P.S.2. Chyba już przy wjechaniu przodem na bandę (2:35) nie będzie można się "przesmykiwać" dodając gazu w którąś stronę jak to było do tej pory Dokładnie ten fragment polecam obejrzeć sto razy tym wszystkim, którzy twierdzą że w GT5 są identyczne kolizje jak w poprzednich odsłonach.
dempsej 28 Opublikowano 14 lutego 2010 Opublikowano 14 lutego 2010 (edytowane) [filmik z nurburga] Odpalcie na stronie w HD, widać troche więcej. O kurde, wrazenie predkosci + wyglad sa niesamowite. Drzewka z 2 textur - tego nie widac jak sie jedzie, bardziej mnie cieszy, ze ich rozklad (wysokosc, rodzaj etc.) jest taki jak na prawdziwym Nurburgringu - niby szczegol, ale cieszy Drobne porównanie. Hehe, ciekawe, czy jak sie przejedzie kolo tych dmuchawcow po lewej, to czy straca nasiona ;P Kurde, florysta ze mnie ;] A slady mogliby w koncu dodac [moga byc takie jak w Forza3, tylko zeby nie znikaly jak tam] Edytowane 14 lutego 2010 przez dempsej
CHINDOOS 7 Opublikowano 14 lutego 2010 Opublikowano 14 lutego 2010 Po zbadaniu najnowszych filmików i screenów mam wrażenie, że znacznie poprawili oświetlenie HDR, co nieśmiało pozwala mieć nadzieję, że jednak zmienne pory dnia mogą zrobić.
Rekomendowane odpowiedzi