MaiorZero 1 400 Opublikowano 16 maja 2010 Opublikowano 16 maja 2010 (edytowane) Co do tego porownania od Emeta , to nie rozumiem dlaczego wywalili ze starej wersji ten kozacki widoczek z budynkiem w horyzoncie. Będzie dostępny zwykły Nürburgring Nordschleife, Nürburgring 24h oraz Nürburgring GP. Edytowane 16 maja 2010 przez MajorZero64
AbraHAM 8 Opublikowano 16 maja 2010 Opublikowano 16 maja 2010 (edytowane) Ostatni filmik z linka , dziwnie to wyglada jak po zderzedniu iskry wpadaja nam do kokpitu Edytowane 16 maja 2010 przez AbraHAM
MaZZeo 14 252 Opublikowano 16 maja 2010 Opublikowano 16 maja 2010 Może i poprawili tego Nurburgringa, ale drzewa nadal wyglądają prawie jak jakieś sprite'y. 1:05-1:15 jezu... Drzewo według PD - dwie skrzyżowane pod kątem prostym tekstury...
Gość szpic Opublikowano 17 maja 2010 Opublikowano 17 maja 2010 Może i poprawili tego Nurburgringa, ale drzewa nadal wyglądają prawie jak jakieś sprite'y. 1:05-1:15 jezu... Drzewo według PD - dwie skrzyżowane pod kątem prostym tekstury... specjalnie dla Ciebie prosto z gt planet: The real gardening simulator
MaZZeo 14 252 Opublikowano 17 maja 2010 Opublikowano 17 maja 2010 No i? Drzewa są paskudne, jakbym widział gierkę na PS2, i one są tuż przy torze, więc trudno nie zwrócić na to uwagi, prawda? Jak to jest, jak jest mowa o otoczeniu to od razu mówi się o trasie w Londynie tudzież tych nowych, na prawdę pięknych miejscach widzianych na jednym z trailerów, a jak się wspomina o tych prymitywnych drzewach rodem sprzed dwóch generacji to od razu rzuca się z dupska argumenty w stylu "przecież nie patrzysz na to miejsce". Trochę konsekwencji ludzie.
Bumier 25 Opublikowano 17 maja 2010 Opublikowano 17 maja 2010 (edytowane) ludzie slady opon, gdzie one kur** są ?!?!?! co ten kaz robil tyle czasu, stawial przyczepy i namioty.... czepiacie sie drzewek ktore sa najmniej wazne w SYMULATORZE WYSCIGOW Edytowane 17 maja 2010 przez Bumier
Emet 1 100 Opublikowano 17 maja 2010 Opublikowano 17 maja 2010 Jeszcze co do drzewek.. Z nimi sprawa jest prosta. Z "odpowiedniej" perspektywy wyglądają one fotorealistycznie, niestety nie zawsze oglądamy je z tej "odpowiedniej" perspektywy. Druga rzecz to to, że w innych grach (choćby Forzy) drzewka koło toru (bo dalej jest tylko ściana płaska) mają więcej poly ale jest ich 1/10 tego co jest w rzeczywistości a w GT drzewka są płaskie ale jest ich tyle, ile być powinno. Hooowever... wolałbym uproszczone odbicia w lusterkach (które teraz są zrobione naprawdę dobrze) i w zamian za to chociaż troche lepiej zrobione drzewka, które są najbliżej toru.
Texz 670 Opublikowano 17 maja 2010 Opublikowano 17 maja 2010 Aż sobie przypomniałem jak rozwiązano problem drzew w PGR2: Nieporównywalnie słabsza platforma, a komentarze porównawcze aż same się nasuwają.
Emet 1 100 Opublikowano 17 maja 2010 Opublikowano 17 maja 2010 Rozbrajają mnie niektórzy na GTPlanet Na filmiku z Audi R8 w momencie 1:40 zobaczyli pęknięcie na asfalcie i już podniecają się, że są ślady opon xD
szejdj 2 804 Opublikowano 17 maja 2010 Opublikowano 17 maja 2010 (pipi)*ć drzewka, dajcie ślady opon!
butch.stein 251 Opublikowano 17 maja 2010 Opublikowano 17 maja 2010 (edytowane) !KLIK! - 2:45 - 2:56 wsłuchać się ! Edytowane 17 maja 2010 przez butch.stein
Gość szpic Opublikowano 18 maja 2010 Opublikowano 18 maja 2010 (edytowane) next spot -> Man Furismo Jive! czesto grajac w online dostaje pare sekundowa kare za ramming. co to jest ? Edytowane 18 maja 2010 przez szpic
butch.stein 251 Opublikowano 19 maja 2010 Opublikowano 19 maja 2010 !KLIK! - Enzo na Nürburgring GP Course. Dźwięk zderzenia/puknięcia się samochodów maskarator (1:06)
CHINDOOS 12 Opublikowano 20 maja 2010 Opublikowano 20 maja 2010 !KLIK! - Enzo na Nürburgring GP Course. Dźwięk zderzenia/puknięcia się samochodów maskarator (1:06) No to wyjaśniło się nad czym pracują tyle czasu... Będzie można strzelać z shotguna do przeciwników! Może będą też inne typy broni. Mi na przykład marzy się proca
orion50 632 Opublikowano 20 maja 2010 Opublikowano 20 maja 2010 Żenua. Otoczenie toru też przeciętne.
Emet 1 100 Opublikowano 21 maja 2010 Opublikowano 21 maja 2010 Niby potweirdzony N-Ring w nocy. http://www.gtplanet.net/nurburgring-at-night-confirmed-for-gran-turismo-5/ Jeśli to okaże się pradą to myślę, że jest bardzo prawdopodobne, że jednak wszystkie (może poza trasami rajdowymi) będą dostępne w wersji nocnej (tak jak kiedyś "potwierdził" oficjalny magaznyn PS).
MaiorZero 1 400 Opublikowano 21 maja 2010 Opublikowano 21 maja 2010 Jeśli to nie ściema to mogą nas rozwalić na E3.
Michał102 870 Opublikowano 21 maja 2010 Opublikowano 21 maja 2010 (edytowane) Powinni jeszcze dopracować tą nędzną animację zmiany biegów za pomocą łopatek przy kierownicy. Strasznie to odstaje od całej reszty. Edit: chociaż lepiej niech to już oleją i w końcu wydadzą tą grę Edytowane 21 maja 2010 przez Michał102
ryder 0 Opublikowano 21 maja 2010 Opublikowano 21 maja 2010 Dla mnie i tak porażką jest brak pełnego zakresu obrotow kierownicy... a co do newsa o "nocy" na ringu, to daje mi to nadzieje że na E3 zobaczymy coś konkretnego w temacie Gran Turismo:)
nightrunner 11 Opublikowano 21 maja 2010 Opublikowano 21 maja 2010 No w sumie mnie też to zastanawia czemu w zwykłych, drogowych autach nie ma animacji kierownicy 900stopniowej (w autach wyścigowych to oczywiście inna bajka - tu faktycznie często mamy z do czynienia z dużo mniejszym zakresem obrotu kierownicy - ok. 200 stopni)... Przy tak dużym dbaniu o detale to w sumie może dziwić, choć prawie na pewno nie chodzi o przeoczenie... może animacja 900stopniowa wyglądała na maksa nienaturalnie? kto wie...
ryder 0 Opublikowano 22 maja 2010 Opublikowano 22 maja 2010 Już dobrych kilka lat temu animacja pełnego kręcenia kierownicą byla pokazana w live for speed, jak dla mnie wyglądalo to nieźle. Pomyślcie jak takie coś dodałoby dynamiki kamerze "ze środka" w gran turismo, zwlaszcza przy driftingu... eech, marzenia... I jeszcze jedna myśl: po co mi realtime'owe odbicia całego otoczenia w obudowie lusterka jeśli nie bede mógł zostawić śladów po oponach na asfalcie...
Emet 1 100 Opublikowano 22 maja 2010 Opublikowano 22 maja 2010 Pełny obrót kierownicy był zrobiony w GT4, GT HD i był też obecny we wczesnym demku GT5: Prologue na którychś targach. Wtedy ktoś z PD mówił, że do pełnej wersji GT5 chcą poprawić tą animację aby wyglądała bardziej naturalnie. Można znaleźć filmk na YT. Co do odbić w lusterku to... nie wiem jak można się czymś takim podniecać. Przecież to jest całkowicie normalne. Tekstura odbić jest nałożone na cały samochód (z wyłączeniem powierzchni, które nie mają połysku) więc automatycznie także na lustera. To samo jest w każdej innej grze. Tak więc pokazywanie tego jako coś "szczególnego" jest żenujące. Na PS3 Site dali nawet cały artukuł o tym lusterku
AbraHAM 8 Opublikowano 22 maja 2010 Opublikowano 22 maja 2010 Artykul o lusterku mial tylko pokazac jak tworcy przywiazuja wage do szczegulow, w mojej opini zbednych opuzniajacych tylko premiere gry.
ryder 0 Opublikowano 22 maja 2010 Opublikowano 22 maja 2010 Rzeczywiście już w gt4 była animacja kręcenia kierownicy w pełnym zakresie i nawet fajnie to wyglądało http://www.youtube.com/watch?v=rd-JUF2mC3w&feature=related (przy okazji mały trick na ustawienie ciekawej kamery na powtórce) Myśle ze spokojnie mogą te animacje poprawic i zaimplementować w gt5, byłbym japończykom za to bardzo wdzieczny... mój logitech g25 tylko na to czeka:D
Rekomendowane odpowiedzi