Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

@ Major

Takie teksty nie są żadnym potwierdzeniem bo od samego początku było kilka wersji z tymi lokacjami/trasami/wariacjami itd.

Teraz już wiadmo, że... z PD nic nie wiadomo -__-

W zeszłym roku Oficjalny magazyn PS twierdził, że ma potwierdzone informacje o nocy i zmiennych warunkach pogodowych na wszystkich trasach oraz o zniszczeniach i wnętrzach we wszystkich samochodach i co z tego wyszło? Tylko noc... a i to nie wiadomo czy na wszytkich trasach.

 

Sprostuje:

 

Pisali o nocy na każdej trasie ale o zmiennych warunkach nie pisali,że na każdej trasie :P

 

Zniszczenia miały być w każdym aucie mechaniczne, a wizualne jedynie w premium, standardowe autka miały się tylko rysować i blacha nie miała się odkształcać i nic nie miało odpadać. Słowem o braku wnętrz wtedy nie wspominali

Odnośnik do komentarza

1rd7io.jpg

 

Fota sprzed lat. Fiat 500 będzie premium? LOL

 

So in 2007 we saw a cockpit for the first time, the fiat 500. GT5P released later that year, with 75 cars all with cockpits (and that's 1 year after Tourist Trophy), and the fiat wasn't even in it, which probably means more cars had cockpits that didn't make it to GT5P. Now, 3 years later they've only managed to do 125 more cockpits? Most of which are nascar/rally and race cars?

 

 

Yeah... just doesn't add up.

 

Metalmurphy z NeoGaf

Edytowane przez MajorZero64
Odnośnik do komentarza

AI przeciwników leży. Na jednym z gameplayów które pojawiły się w sieci, widać jak na obecnej wersji kodu, auto wjeżdża w dupę innemu nie powodując żadnej zmiany toru jazdy mimo, że uderzył dość mocno i pod kątem, co powinno skutkować co najmniej solidnym zarzuceniem dupska na zakręcie na który akuratnie wjeżdżali.. Zero. Nic. Null. Nada.

 

Inny przykład. Autko gracza obróciło na prostej... pierwsze auto które na niego wpadło, spowodowało i owszem, że auto zostało zepchnięte z trasy ale - 0 uszkodzeń, a autko które uderzało pojechało jak gdyby nic się nie stało dalej swoim torem.

 

Do stanowczej poprawki god dammit!

Odnośnik do komentarza

Nie ma czy jakimiś się jeździ czy nie, kokpit ma być wszędzie. Czekam na jakieś inne info, autor z Eurogamera napisał, że widział Porsche a jak wiemy tej marki w GT jak nie było tak nie ma.

 

Zabawy ciąg dalszy. Gameplay z GC 2009.

 

beztytuudcz.jpg

 

Impreza jest samochodem premium (silnik, zawieszenie, podwozie).

 

Lancer jest standard ("tylko" wnętrze samochodu czytaj kokpit).

Edytowane przez MajorZero64
Odnośnik do komentarza

Nie wiem czy to już było ale szykuje się limitowana edycja GT5.

http://www.ps3site.pl/przekozacka-limitka-gran-turismo-5/47613/

Jej cena póki co została ustalona na poziomie 99$, a w jej skład wejdzie:

-model Nissana GT-R Spec V w skali 1:43 przygotowanego przez Kyosho

-300 stronnicowy przewodnik "car lover's"

-breloczek do kluczy z logiem GT5

-kupon na pięć dodatkowych aut do ściągnięcia jako DLC

-numerowany certyfikat autentyczności

 

Moim zdaniem jest to póki co najlepsza edycja kolekcjonerska poświęcona grze na obecną generację konsol. Cena jak za taki zestawik również nie jest aż tak bardzo wygórowana. Kto wie, może sobie ją sprawię bo oferta jest kusząca, a same Gran Turismo to najbardziej wyczekiwana przeze mnie gra wyścigowa tej generacji. Przy poprzedniej odsłonie spędziłem mnóstwo miłych chwil i aż nie mogę się doczekać kiedy znów będę mógł wybrać moje ulubione autka, porobić im fotki, czy też pooglądać genialne powtórki z jakich słynie seria Polyphony. Oby tylko rzeczywiście premiera była w listopadzie.

Odnośnik do komentarza

 

-kupon na pięć dodatkowych aut do ściągnięcia jako DLC

 

 

Ale premium czy standard. Dobra żartowałem.

 

Dzięki za news. Nie wiem czy sobie na limitkę uzbieram, ale muszę powiedzieć, że na prawdę się postarali. Model samochodu od porządnej firmy, masa rzeczy dla każdego maniaka motoryzacji, breloczek... Najlepsza limitka na PS3 jak na razie.

Odnośnik do komentarza

Nie ma za co.

Z tego co widzę i czytam to jakiś mały cyrk się zrobił w związku z jakimiś autkami premium i standard. Cóż sam nie wiem co o tym myśleć, maniakiem wyścigów nie jestem, a samo GT traktuję raczej jako swego rodzaju mini encyklopedię aut, tyle tylko, że interaktywną. Wybieram ulubioną markę, model, trasę, jakieś fajne fotki porobię, pooglądam powtórki i tak mnie więc wygląda moja zabawa z GT . Więc zbytnio się nie ekscytuję tymi news'ami, pożyjemy zobaczymy.

Edytowane przez Paliodor
Odnośnik do komentarza

Biorąc pod uwagę że w Prologu prawie wszystkie samochody miały wymodelowane wnętrza (2 chyba tylko nie miały) a było ich ponad 70 to aż mi się nie chce wierzyć w to że tylko 200 samochodów ma mieć w pełnej wersji gry te wnętrza wymodelowane. Teraz pytanie, po co te standardowe samochody w grze i co PD robiło przez ten czas od daty wydania GT5:P?

 

Liczyłem na to że Gran Turismo da mi możliwość pośmigania np Imprezą 22B z widoku kokpitu a tutaj na to się nie zanosi. Od czasu GT5: P ciężko jest mi się przestawić na jazdę z kamery umieszczonej zza samochodu bądź jakiejkolwiek innej niż ta ze środka pojazdu.

 

Na razie na myśl przychodzi mi tylko to:

http://img158.imageshack.us/img158/8991/tripgj9.swf

 

IT

ONLY

DOES

200 Cars With Cockpit View

 

:|

Edytowane przez rydziu87
Odnośnik do komentarza
Over 800 of the cars will be ?standard?, the majority of which have been brought from previous GT titles. Despite the nomenclature, they still look great ? all of the classic ?muscle cars? we saw in the latest batch of screenshots are all ?standard?. However, according to the article, standard cars ?won?t have interiors?.

 

W krótkim podsumowaniu materiału przygotowanego przez Eurogamer`a, GTPlanet podkreśla, że przedstawione na screenach samochody muscle, pochodzą z grupy standard. Czyli dokładnie tak jak twierdził Major. Więc jeśli chodzi o kwestię "jakości" wykonania samochodów Standard, raczej nie mamy się co martwić.

 

However, according to the article, standard cars ?won?t have interiors?.

 

GTP, tak samo jak i Eurogamer nie używa określenia "cockpit view" a "interior". I tu znowu rodzi się pytanie czy brak wnętrza (interior)zawiera w sobie brak widoku zza kierownicy, czy ma za zadanie podkreślić różnicę w wykonaniu? Idąc takim tokiem rozumowania klasa Standard powinna mieć widok fpp, bez wymodelowanego całego środka auta, tylko to co widać w "przed oczami" kierowcy.

 

Ciekawe są słowa pewnego użytkownika (Dracwolley), który twierdzi, że:

Before everyone starts bickering, INTERIOR does not mean COCKPIT. They were both said and used in the article in different ways. INTERIOR means under the bonnet and beneath the car and other body parts, likely modeled for intense crahses.

 

Dziwne to wszystko, zdania są podzielone jedni się załamują, drudzy tłumaczą sobie w sposób taki jak powyżej. Chodzą nawet słuchy, że pozostałe 800 samochodów ma mieć widok zza kierownicy przypominający ten z GTPSP - jeśli okazałoby się to prawdą, w co wątpię, to osobiście wolę nie mieć żadnego widoku ze środka.

Przydałoby się jasne stanowisko PD w tej sprawie.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...