Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety to dobitnie pokazuje, że Polyphony organizacyjnie zatrzymało się jeszcze w poprzedniej epoce. Yamauchi kiedyś w wywiadzie mówił, że wraz z przeskoczeniem w erę HD potrzeba na trasie więcej detali, a żeby to uzyskać potrzeba proporcjonalnie więcej nakładów pracy. Jak widać po najnowszych rewelacjach goście po prostu nie wyrobili się w czasie z tym co od początku zakładali. Ba, wydaje mi się że od początku byli tego świadomi, dlatego Premiumy obejmują najlepsze cacka. Polyphony słowem padło ofiarą własnego sukcesu, chcieli przeskoczyć wszystko co się dotychczas ukazało, a już na pewno GT4 ilościowo i jakościowo. A nawet jeżeli nie przeskoczyć to dorównać poprzednikowi. Tyle że to okazało się niemożliwe do zrealizowania przy tym modelu biznesowym. Powtórzę to jeszcze raz, choć pisałem to już wielokrotnie. Taki Turn 10 zleca jakiejś Indyjskiej firmie tworzenie modeli do Forza Motorsport. W Polyphony patrząc na to ile zrobili zapewne zajmuje się tym kilka osób. Nakłady na tą grę są ogromne. Ile Sony ładuje w promocję tej gry tego nigdy się nie dowiemy. Mimo tego Polyphony ciągle odwala faile, co w końcu musiało kiedyś wyjść. Jeżeli nie teraz to po premierze gry. Wydaje się że gdyby nie polityka socjalna Sony goście z Polyphony szukaliby już dawno jakiś innych zajęć niż tworzenie motoryzacyjnego ucieleśnienia Duke Nukem Forever.

Odnośnik do komentarza
This is the 2.8km short track used in various parts of the UK?s "Top Gear" TV series. Specially set at the airfield of Dunsfold Park in Surrey, England, it has a characteristic figure 8 layout. What wild events are planned for this location? Stay tuned!

 

Pamiętacie wyścig z samolotem na zwiastunie?

 

There are a couple of things that they could do with that. Kaz said that they were looking into including the Stig's times for cars that he's driven on the show and that are also included in the game. You also have the Reasonably Priced Car challenges.

 

GT4

IMG0045_H.JPG

 

GT5 wóz standard

x4p0jn.jpg

 

Trochi lepiej GT4 wygląda już jak crap hehe.

Edytowane przez MajorZero64
Odnośnik do komentarza

Niestety PD samo jest sobie winne...

Był czas na wypuszczenie GT5. Wystarczyło do GT5:P dorzucić więcej aut (w tym wypadku przerzucić auta z GT4)i gra jak na tamte czasy zadowoliła by większość(sam przy GT5:P bawiłem się świetnie) a i samo PD mogło by sobie spokojnie dłubać przy następnej odsłonie.

Niestety później konkurencja wypuściła FM3 która miała zniszczenia, lepszą fizykę oraz lepsze wykonanie tras i w tym momencie PD zaczęło na siłę ładować zniszczenia do gry oraz lepszą fizykę, (podobno pisali silnik prawie od początku) zamiast skupić się na modelowaniu wnętrz pozostałych samochodów.

Zaczęli obiecywać cuda na kiju w tym (wnętrza dla wszystkich samochodów) zmienne warunki pogodowe itp. rzeczy.

 

W sumie to wolał bym mieć wymodelowane wnętrza we wszystkich samochodach, niż ten model zniszczeń który ciężko zauważyć na filmikach.

 

Idę o zakład że data premiery zostanie przesunięta i to bankowo.

 

I tak właśnie powstał (pipi) czokapik jaki teraz mamy.

Edytowane przez rydziu87
Odnośnik do komentarza

szpic to nie ten sam samochód. Premium ma składany dach.

 

rydziu już bez przesady.

 

+ Mamy ponad 200 wozów skleconych z 500k polygonów, z chorym przywiązaniem do wnętrza, karoserii, podwozi, silników itd.

 

+ Wszystkie mają zniszczenia mechaniczne i fizyczne, z czego premium będą się efektownie gnieść oraz odrywać od ziemi

 

+ Mamy nową fizykę jazdy, a demko TT nastraja optymistycznie

 

+ Mamy porządny online z 16 graczami oraz lobby z 32. Mamy wolny dzień jazdy, gdzie możemy popisywać się przed innymi, pobijać czasówki, uczyć jeździć, driftować. Możemy uploudować replaye na YT oraz mamy BBS.

 

+ Mamy świetnie zrealizowany cylk dnia i nocy, być może pogodę (wątpię w pogodę)

 

+ Świetny photomode w którym możemy chodzić po miejscówkach

 

Na serio źle? Wiem, że te wózki z GTHD zawodzą, ale bez przesady. Ludzie to jak coś znajdą to wszyscy później na to jojcą... Ja dałem się ponieść fantazji, ale już od roku wiadomo o samochodach standard.

Edytowane przez MajorZero64
Odnośnik do komentarza

Świetnie, tylko w założeniach na rynku mamy coś takiego jak "konkurencja", słowo którego PD nie chce przyjąć do świadomości. Zachowują się jakby GT było jedyną samochodówką na rynku. To miało konkurować wpierw z Forza Motorsport 2, obecnie z tym co pokazał trójka, w przyszłości być może, o ile się nie pośpieszą, z czwórką.

Pytam się, WTF?

Odnośnik do komentarza

W chwili obecnej jestem dosyć mocno przekonany, ze tylko w wyścigach NASCAR oraz z autami z PS2 na trasie będzie 16 samochdów. W innych przypadkach będzie mniej.

 

http://e3.gamespot.com/video/6266497/ Oglądnij materiał o GT5.

 

neibnt.png

 

5of7o5.gif

 

29pow3n.gif

 

Emet Major

2 : 1

 

Mam gdzieś standard, premium FTW

 

941103_20100616_screen084.jpg

 

941103_20100616_screen080.jpg

 

941103_20100616_screen085.jpg

 

W jakiej grze macie takie wózki?

 

 

Nie ma zmiłuj dla PD, ale gadanie, że to lenie jest nie fair. Nie dość, że robili to, to jeszcze TT, GTPSP oraz GT5P same się nie zrobiły.

Edytowane przez MajorZero64
Odnośnik do komentarza

Trasy "pozamiejskie", czyli tory wyścigowe wyglądają fatalnie.

Są plastikowe i cholernie sterylne :confused:

Wyglądają jak żywcem wyjęte z PS2...

 

Edit: i niech mi nikt nie wmawia, że taki już urok torów wyścigowych. Wystarczy spojrzeć jak one wyglądają w trzeciej Forzy lub w nadchodzącym F1 od Codies. Po prostu przepaść...

Edytowane przez Michał102
Odnośnik do komentarza

No ok, punkt dla Ciebie Major ;)

 

Ale niech ktoś pokaże w takim razie gre obecnje generacji, gdzie są auta wyglądajace jak te standard...

 

Szkoda, że najpewniej o Audi R8 V10 też mogę sobie pomarzyc :/

 

@Michał102

Grałem jednak sporo w Forzę i bawiłem się w trybie photo i powiem szczerze, ze tory wyścigowe w GT wyglądają też zdecydowanie lepiej niż w FM3. Tylko drzewa mają mniej polygonów, ale są lepiej oteksturowane (wyglądają barziej naturalnie) i jest ich dużo wiecej (jest ich taka ilość jak w realu, a nie co 5 drzewko jak w Forzy) więc nie czaję naprawdę skąd ta nagonka na wygląd torów wyścigowych w GT. Stary N-Ring, pokazywany kiedys wyglądał tragicznie i rzeczywiście był zywcem z PS2 skopiowany (jak jedane auta standard)ale nowy wygląda bardzo dobrze. Ale kłócić się o to nie mam zamiaru,. szczególnie że nie mam specjalnie ochoty teraz mówić pozytywów na temat FT5 <_<

Edytowane przez Emet
Odnośnik do komentarza

 

Ale niech ktoś pokaże w takim razie gre obecnje generacji, gdzie są auta wyglądajace jak te standard...

 

 

No właśnie o to chodzi hehe. Nie ma takich jak premium i nie ma takich jak standard. To jest sztuka xD.

 

 

W jakiej grze macie takie wózki?

 

W FM3 mozesz strzelac rownie ladne foty ;)

 

Dobranoc.

Edytowane przez MajorZero64
Odnośnik do komentarza

Ale cyrk z tymi autami, tragedia wręcz.

 

W tyle lat nie mogli zrobić więcej niż 200 premium, reszta to kupa z PS2 podciągnięta do HD.

 

Może trzeba było pójść śladem T10 i wynająć firmę/jakieś studio do modelowania? Jeszcze przed premierią Forzy wypuścili taki filmik jak modelują auta - szybko, sprawnie i PIĘKNIE. W tym czasie PD pieściło się nad każdym autkiem miesiąc (premium car oczywiście wygląda lepiej niż auta w Forzie 3, żeby nie było). Niemożliwe stało się faktem - tak na prawdę to w Forzie jest więcej aut niz w GT, ROTFL.

 

Jeszcze większą żenadą jest brak kokpitów, no kurwa, gdybym ja był fanem GT to wziąłbym PS3 i wypierdolił przez okno. W Forzie 3 wszystkie auta mają wnętrze, a aut ogólnie wraz z DLC jest tam prawie 500! Dla mnie to aspekt kluczowy podczas jazdy, całą Forzę przeszedłem na widoku z środka i jeśli by się okazało że w moim ulubionym autku który nie byłby premium zamiast kierownicy zobaczę czarne kontury jak na PSP to chyba bym się popłakał. Masakra jednym słowem...

 

A co do zniszczeń przedstawionych na jednym zdjęciu

 

1zojl8n.jpg

 

Widać że jest to poziom FM3. Dobrze że chociaż tyle.

 

Ogólnie to sroga porażka, i jedyne czym GT przebija Forzę to 16 aut na trasie i zmienna pora dnia/nocy. Polyphony uważa, że konkurencji nie ma... może to i dobrze, bo nie zauważyli że Turn 10 już ich dawno prześcignęło.

Odnośnik do komentarza
Gość bigdaddy

na bank podczas wyścigu nie spotkają się razem premium i standard :potter: przecież to by wyglądało jak kabaret.

Pewnie będzie tak: wybierasz premium na trasie jadą same premium, standard na trasie same standard.

 

(pipi) już z tymi samochodami, mnie bardziej boli mało tras i brak warunków atmosferycznych...

Odnośnik do komentarza

Mówcie co chcecie, ale Nurburgring z Forzy deklasuje odpowiednik z GT5 (tak, ten nowszy).

 

GT5 będzie grą bardzo piękną, ale jednocześnie cholernie nierówną :teehee:

No bo wyobraźcie sobie fury standard na choćby Suzuce, a potem auta premium w Londynie czy innym Madrycie.

Zupełnie inna liga moim zdaniem <_<

Odnośnik do komentarza

A poza tym 200 samochodów to i tak w "uj" dużo chciałbym zauważyć. Spróbujcie każdym z premium pojeździć chociaż po 5 godzin (przujmuje, że będzie ich 150 + różne wersje) - daje to 750 !!! godzin gameplayu :D

 

a ja wciaz pamietam podsmie(pipi)ki z forzy 3 na zasadzie "haha, tylko 400 aut? W GT bedzie 1000!", a teraz nagle 200 to "w uj duzo" ;D

 

A pamiętasz jakie było wycie, że Foża ma ujwe kokpity. No ale przebiły chyba czarne ramki ;)

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...