Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Co by nie mówić i jak bardzo by nie strzelać z d*py na Polyphony :teehee: , to jedno każdy musi przyznać - model jazdy w tej grze to będzie istne arcydzieło. Przeanalizowałem sobie wszystkie dostępne filmiki, i model fizyczny pracy zawieszenia nie ma sobie po prostu równych... ba, śmiem nawet twierdzić, że wygląda to lepiej niż w rFactorze i GTRze :). Wszystkie najazdy na tarki i to, w jaki sposób poszczególne koła na to reagują i jak zmienia się ich nachylenie względem amortyzatora jest dokładnie takie jak w realu.

 

W trybie PRO i z kierownicą to będzie istna rewelacja :woot:

 

Do tej gry obowiązkowo powinni dodawać kółko, bo gra na padzie będzie grzechem :D

Jest jeszcze iRacing ;) i raczej GT5 z modelem sie nie umywa do tej gry, choć jak na gre konsolową nie jest źle i jest coraz to lepiej, podkreślam modelem jazdy bo grafe to GT5 ma i tak masakrującą wszystko co do tej pory wylazło

Mnie najbardziej cieszy w GT5 ze uwzglednili nierównosci trasy i bedzie to czuć na kierze jak w iRacingu, takie tytuły jak rFactor czy GTR tego nie mają i są juz za murzynami.

Edytowane przez peter
Odnośnik do komentarza

Dla mnie widok z kabiny to jedyny, jaki oddaje dobrze klimat jazdy autem i odczucia z jazdy... Tutaj masz fotki z Forzy http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/3090873.aspx , brakuje im do gt5 duzo fakt, ale tutaj nie ma az takiego przywiazania do detali auta jak u PD, ale przynajmniej gry sie ukazuja co 2 lata...

Odnośnik do komentarza

A teraz kilka ciekawostek z tematu około GT5:

? Developer pracuje nad skróceniem czasu wczytywania.

? Gra zajmuje już praktycznie całą (dwuwarstwową) płytkę BD.

? Ulepszenia w zachowaniu wirtualnej publiki.

? Auta wyposażono zarówno w światła mijania, jak i długie (!), co ma być przydatne np. podczas wyprzedzania wolniejszego samochodu.

? Wszystkie napisy z toru Nürburgring są w pełni odwzorowane i aktualne.

? Wszystkie auta będą zbierały kurz (!), posiadały klakson i światło wsteczne.

? Wspomniano o dodaniu teamów F1 (jako przykład podano tu Ferrari).

 

zródło: ps3site.pl

 

Nigdzie o tym nie pisali. Chyba ze to najswiezsze info. Ciekawe czy te patenty beda wprowadzone do gry. Dlugie swiatla moga byc przydatne podczas wieczornych wyscigow, ale swiatla mijania? Klakson jeszcze moze dawac frajde ale na krotka mete.

 

edit: tak jeszcze mi sie przypomnialo z tymi rolloverami. Mam wrazenie ze samochody beda potrafic zrobic beczke w powietrzu ale po filmikach widac ze jest to strasznie sztuczne. Wydaje mi sie ze w ogole samochod nie bedzie w stanie sie przewrocic na plecy tylko magiczna sila go wywali na kola.

Edytowane przez Redmitsu
Odnośnik do komentarza

 

To jakiś żart ?? Wielki szef PD i gość nie zna angielskiego ??

Bez komentarza...

 

WTF!? <_<

 

A jest jakiś odgórny przykaz, że znać musi ? Nie masz zamiaru czegoś konstruktywnego napisać, to lepiej nie pisz nic. :potter:

 

Edit:

BTW, a jednak da się, takie słowa nasuwają mi się jako pierwsze po przeczytaniu news`a, którego treść zamieszczam w linku poniżej.

!KLIK!

Edytowane przez butch.stein
Odnośnik do komentarza

A ja muszę zmienić jednak zdanie, co do fatalnie wykonanych torów wyścigowych :rolleyes:

Podłączyłem pod kompa telewizor i pooglądałem sobie na nim wszystkie filmiki jakie były w 720p (szkoda, że nie ma w 1080p) i naprawdę wygląda to nie gorzej niż w Forzy. Widać, że względem Prologa jest poprawa :) . Tras "miejskich" komentował nie będę, bo to po prostu graficzna masakra gałek ocznych :wacko:

 

@Dabman - to w jaki sposób są wykonane żarówki w samochodach i jak one świecą to po prostu motoryzacyjne zboczenie gości z Polyphony :P

Edytowane przez Michał102
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...