MaiorZero 1 400 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Lukas proszę oprócz Shifta od EA w tym czasie nie wyszło wartego uwagi. Odnośnik do komentarza
Lukas_AT 1 173 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 (edytowane) Major, wiem. Żartując trochę podałem to porównanie. Niemniej jednak, gdyby skupić wszystkie częsci w jednym punkcie to wychodzi ogrom pracy. Edytowane 21 Czerwca 2010 przez Lukas_AT Odnośnik do komentarza
MaiorZero 1 400 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 No ok rozumiem żart. http://www.youtube.com/watch?v=rC7wpupIP5U TGTT Jestem ciekaw jakie to szalone eventy będą w GT5 na tym torze. Odnośnik do komentarza
PolChicken 6 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Trochę za blisko te niewidzialne ściany To chyba jedyny minus. Fajnie będzie pośmigać po tym torze. Odnośnik do komentarza
barth 70 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Drugi albo trzeci raz to widzę - czas 2:34 - samochód ma promień zawracania równy 0 stopni. Odnośnik do komentarza
Magik 1 124 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 @Barh To nie kwestia promienia zawracacnia... Wylaczona kontorla trakcji + gaz do dechy = bączek. Odnośnik do komentarza
nightrunner 6 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Trochę za blisko te niewidzialne ściany To chyba jedyny minus. Fajnie będzie pośmigać po tym torze. Swoją drogą ciekawe jak to będzie wyglądało jak wpadnie się na taką niewidzialną ścianę z prędkością ponad 100km/h? pomijając kwestie zniszczeń to sama akcja będzie wyglądać na replayu po prostu komicznie beznadziejnie... XD Z drugiej strony wyjechanie kilkaset metrów poza trasę (trasa TopGear przecież jest w szczerym polu) też nie byłoby dobrym rozwiązaniem gdyż zanim człowiek trafiłby z powrotem na trasę to już mu przejdzie ochota na ściganie po tej trasie :tongue: Może teleportowanie z powrotem na trasę byłoby lepsze? Odnośnik do komentarza
Emet 1 075 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 No troszkę szkoda, że ściany tak blisko. A od kiedy promień mierzy się w stopniach? Odnośnik do komentarza
Gość szpic Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 @Barh To nie kwestia promienia zawracacnia... Wylaczona kontorla trakcji + gaz do dechy = bączek. to nawet nie musialbyc baczek. Ktos mogl mu w o tyl zachaczyc na zakrecie i go obrociło. ale cii w gt5 samochody zawracaja w miejscu Odnośnik do komentarza
dempsej 28 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Pogoda i edytor tras potwierdzone http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5-weather-track-editor-confirmed/ Jeszcze nie czytalem ;P Ciekawe jaki to ma byc edytor - moze bedzie mozna zaplanowac trase np. na lotniku Top Gear, tudziez poustawiac jakies slupki, bandy... ja tak to widze. Odnośnik do komentarza
PolChicken 6 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 OMG. Edytor tas w GT5 na zasadzie create & share. Oby to nie było ustawianie pachołków na lotnisku. Czujecie tor Poznań w GT5? Oby można było więcej stworzyć niż plac manewrowy... O zmiennych warunkach w zasadzie nic konkretnego nie wiadomo. Odnośnik do komentarza
Gość szpic Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 na E3 producent gt5 wypowaidal sie ze jego ulubiona rzecz z gt5 jeszzce nie jest pokazana. Wiec pewnie chodzi o to. pewnie chceli tym zaskoczyc na GC/TGS ale jak zwykle ktos sie wygadal Odnośnik do komentarza
Pejas123 8 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Przyznam, ze milo mnie zaskoczył powyższy artykuł. Oby nie był historia wyssana z palca bo się mocno rozczaruje Odnośnik do komentarza
Gość szpic Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Przyznam, ze milo mnie zaskoczył powyższy artykuł. Oby nie był historia wyssana z palca bo się mocno rozczaruje watpie. Dowody? 1. Wywiad z OFICJALNEj strony ps3 w UK. 2. Cytat z Strony PD: Board Members: Kazunori Yamauchi Representative Director Kaz Hirai Director Masaru Kato Director Shuhei Yoshida Director Kiyoshi Akutsu Auditor czyli gosc raczej ma info z 1 reki Odnośnik do komentarza
Bartg 5 435 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Jak bedzie edytor bedzie pieknie, czekam na jakies szczegoly jak bardzo bedzie mozna mieszac - stawiam na kilka predefiniowanych srodowisk z mozliwoscia ustawiania dowolnej trasy. Jak tak bedzie to gra przebije 100 krotnie najwieksza wade Forzy w moim odczuciu, czyli duzo badziewnych torow i malo ciekawych fikcyjnych tras. Odnośnik do komentarza
PolChicken 6 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Jeśli zmienne warunki pogodowe i pory doby mają być na każdej trasie to w tych z edytora także? Ciekawe czy pokuszą się o podpięcie lokalizacji stworzonego toru pod mapę świata w GT. To byłoby coś. Trzeba jednak studzić emocje i czekać do następnych targów. Wygląda, że w PD jednak się nie obijali przez te lata. Odnośnik do komentarza
nightrunner 6 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 (edytowane) A ja zaczynam mieć wątpliwość czy gra zrobi na kimkolwiek jakieś wrażenie skoro praktycznie wszystkie ficzery gry są już znane... wszystkie szczegóły gry będziemy znać (znamy?) przed jej premierą (co w sumie nie dziwi skoro przez tyle lat robią tę grę...) co zaowocuje tym, że po pierwszym odpaleniu i sprawdzeniu gry, dowiemy się że faktycznie będą obecne te samochody i trasy o których już od dawno wszystko wiedzieliśmy na wylot z youTube, po czym z powodu braku efektu "łał" odłożymy grę na półkę... Faktycznie ta gra będzie musiała być genialna w wielu aspektach żeby sprostać oczekiwaniom forumowiczów... P.S. Inna sprawa, że hejterzy z obozy X-a z pewnością i tak tu wpadną po premierze i znów (po raz kolejny) zaczną flame np. o drzewkach 4D itp., mimo że wypowiadali już się o tym już z 10 razy i wszyscy już znają ich punkt widzenia (i zapewne większość z nich będzie się wypowiadać bez porządnego ogrania z powodu braku posiadania odpowiedniej konsoli)... Edytowane 21 Czerwca 2010 przez nightrunner Odnośnik do komentarza
Pejas123 8 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Kiedy są jakieś najbliższe targi ?? Nie ukrywam że dla tej gry kupiłem przed kilkoma laty PS3 i kierownicę, więc każda informacja nt. GT5 jest dla mnie niemałym kąskiem Odnośnik do komentarza
nightrunner 6 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 (edytowane) Co do ewentualnego edytora to chyba nie wierzycie, że to będzie pełny edytor pozwalający ułożyć całą trasę łącznie z położeniem asfaltu itp.? Moim zdaniem (podobnie jak Dempseja) jeśli w ogóle będzie coś takiego to będzie to na zasadzie układania pachołków, band i malowania linii na jakimś wielkim placu manewrowym... Edytowane 21 Czerwca 2010 przez nightrunner Odnośnik do komentarza
butch.stein 251 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 (edytowane) A ja zaczynam mieć wątpliwość czy gra zrobi na kimkolwiek jakieś wrażenie skoro praktycznie wszystkie ficzery gry są już znane... wszystkie szczegóły gry będziemy znać (znamy?) przed jej premierą (co w sumie nie dziwi skoro przez tyle lat robią tę grę...) co zaowocuje tym, że po pierwszym odpaleniu i sprawdzeniu gry, dowiemy się że faktycznie będą obecne te samochody i trasy o których już od dawno wszystko wiedzieliśmy na wylot z youTube, po czym z powodu braku efektu "łał" odłożymy grę na półkę... Nie przesadzaj, to nie jest jakiś RPG czy inna gra, której oskryptowane akcje zobaczymy przed premierą na youtube,a potem stwierdzimy, że całą grę znamy i, że pełna wersja niczym nas nie zaskoczy. Osobiście wolę wiedzieć co przez tyle lat PD zdążyło wprowadzić do GT5, i czego mogę się spodziewać 2 listopada gdy włączę grę. Zastanawiałeś się może, co by się stało gdy miliony graczy, w dniu premiery po ówczesnym odpaleniu kopii, zobaczyłoby podział samochodów na Standard i Premium, oraz różnice wynikające z tegoż podziału ? Lepiej, że wiemy o tym teraz i mamy czas się z tą myślą oswoić. To tak jak by krytykować Seabass`a za to, że otwarcie mówi o tym jakie zmiany wprowadzi w nowym PES`ie 2011 :potter: Kiedy są jakieś najbliższe targi ?? Nie ukrywam że dla tej gry kupiłem przed kilkoma laty PS3 i kierownicę, więc każda informacja nt. GT5 jest dla mnie niemałym kąskiem GamesCom w dniach 19-22 sierpnia Edytowane 21 Czerwca 2010 przez butch.stein Odnośnik do komentarza
barth 70 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 @Barh To nie kwestia promienia zawracacnia... Wylaczona kontorla trakcji + gaz do dechy = bączek. to nawet nie musialbyc baczek. Ktos mogl mu w o tyl zachaczyc na zakrecie i go obrociło. ale cii w gt5 samochody zawracaja w miejscu Ściągamy na chwilę klapki z oczu, ok? Bączek też ma pewien promień skrętu, a ty wygląda jakby samochód stał się nagle poduszkowcem i obrócił się wokół własnej osi. Gość nie daje pedału w dechę, co widać na obrotomierzu. Nikt też w niego nie uderzył, bo nie ma wstrząsu od uderzenia. Tak jak wspomniałem widać to na kilku filmikach (m.in. jakiś czas temu był Peugeot na torze Le Mans obraca się w miejscu, po czym 'bałnsuje' sobie po bandach niczym w Burnoucie). Odnośnik do komentarza
nightrunner 6 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Nie przesadzaj, to nie jest jakiś RPG czy inna gra, której oskryptowane akcje zobaczymy przed premierą na youtube,a potem stwierdzimy, że całą grę znamy i, że pełna wersja niczym nas nie zaskoczy. Osobiście wolę wiedzieć co przez tyle lat PD zdążyło wprowadzić do GT5, i czego mogę się spodziewać 2 listopada gdy włączę grę. Zastanawiałeś się może, co by się stało gdy miliony graczy, w dniu premiery po ówczesnym odpaleniu kopii, zobaczyłoby podział samochodów na Standard i Premium, oraz różnice wynikające z tegoż podziału ? Lepiej, że wiemy o tym teraz i mamy czas się z tą myślą oswoić. Nie no pewnie, że to tylko gra wyścigowa, w której z zasady nic nie zaskakuje (a przynajmniej tak jak w innych gatunkach), ale jednak chciałbym żeby Kaz zostawił jakiś deserek, o którym jeszcze nikt nie wie, a który zrobi na wszystkich wielkie wrażenie Oczywiście nie chodzi mi o niespodziankę typu podział aut na lepsze i gorsze :PP Z innej beczki - zastanawia mnie jak będzie wyglądała obsługa takiej kierownicy co się G27 zowie Czy w autach, które mają 7 biegów (była jedna taka Honda w Prologu) będziemy skazani na łopatki? W sumie łopatki są bardzo wygodne ale mają jeden poważny w moim odczuciu feler. Otóż gdy keirownicę mamy skręconą do góry nogami (np, na jakimś nawrocie czy podczas wyjeżdżania z pobocza) człowiekowi się całkowicie pieprzy gdzie jest "bieg w dół" a gdzie "w górę" Odnośnik do komentarza
Bartg 5 435 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 (edytowane) Hejterzy z xboxa to do czasu premiery maja serie GT w powazaniu, bo oni w przeciwienstwie do posiadaczy PS3 maja w co grac od lat, a nie tylko dema Jak GT5 bedzie tak dobre, jak sie zapowiada to sam chetnie sprzedam X'a i powroce do serii, ktora wyrwala mi z zyciorysu dlugie miesiace. Post, ze gra nie bedzie zadna niespodzianka i pokaze wszystko przed premiera - LOL ! A co maja robic ? Odpalasz gre, a tu sie okazuje, ze 800 aut to standard, ale za to jest pogoda i edytor tras ? Wiadomo, ze takie rzeczy oglasza sie stopniowo przed premiera, to nie RPG czy FPS, tutaj sie scigasz, wiec niespodzianka moga byc co najwyzej niektore trasy czy jakies ficzery w karierze. nightrunner - bankowo bedzie jakas kiera pod gt5, teraz to i nawet 8 biegowe skrzynie sa Edytowane 21 Czerwca 2010 przez Bartg Odnośnik do komentarza
BoryzPL 254 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Hehe, proba uciszenia zali w sprawie standard cars Ciekawe jak z jazda AI na stworzonych trasach. Odnośnik do komentarza
nightrunner 6 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 (edytowane) Skoro mają w co grac od tylu lat to czemu ich tak obchodzi GT5? :tongue: Oczywiście rozróżnijmy użytkowników forum, którzy coś wnoszą swoimi postami (np. Emet, Michał102) i takich, którzy piszą dla samego pisania bez obiektywnego spojrzenia na sprawę. Co do mojego wcześniejszego posta - faktycznie przesadziłem - w grze wyścigowej faktycznie lepiej wszystko wiedzieć przed premierą @BoryzPL: AI na stworzonych trasach rozwiązana będzie w bardzo prosty sposób - na trasach tych będzie można jeździć tylko z ludźmi po necie bądź na splicie :tongue: Edytowane 21 Czerwca 2010 przez nightrunner Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi