Yano 3 697 Opublikowano 19 lipca 2010 Opublikowano 19 lipca 2010 a ja 1000 razy bardziej wole slady opon niż mozliwosc oglądania filmikow o samochodach z poziomu gry i innych tego typu bzdetów ktore są o wiele bardziej zbędne
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 19 lipca 2010 Opublikowano 19 lipca 2010 (edytowane) Zgadzam się brak śladów opon to żenada bo chwalą się pierdołami które nie są potrzebne a o takich rzeczach zapominają a słowa typu ja i tak tego nie potrzebuję to zajeżdża mi fanboyem no chyba że dostaniemy to w DLC za 20 zł . Ale pożyjemy zobaczymy Edytowane 19 lipca 2010 przez marekjw2523
Yano 3 697 Opublikowano 19 lipca 2010 Opublikowano 19 lipca 2010 swoją drogą to troche wina fanbojów właśnie (moj brat tez nim jest) ktorzy spuszczają sie na samą myśl o GT5 nawet bez zniszczeń i opon, tymczasem gdyby gracze nie podchodizli z taką taryfa ulgową tylko głośno krzykneli ze gra bez zniszczeń i sladów na Ps3 to wolne żarty to moze PD by wzielo w dupe w troki i cos z tym zrobiło... zniszczenia to jeszcze rozumiem ze są trudne do zrobienia, czasochłonne , a i pewnie producenci samochodów patrzą na nie krzywo (chociaz i tak te argumenty nie wystarczają) ale taki pikuś jak slady opon.. nie mam pojecia czemu oni tak abrdzo sie tego boją... no wtf..
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 19 lipca 2010 Opublikowano 19 lipca 2010 Czasochłonne to nic nie ma do znaczenia bo ci kolesie trafią do księgi rekordów za najdłużej robioną grę . Skoro są pewne standardy ustalone do wszystkich gier wyścigowych to dlaczego GT5 jest w otoczce boskości na którą nic złego nie można powiedzieć. Wszyscy z was obrońców GT5 pewnie by zlinczowało producentów np F1 2010 jakby nie było śladów opon albo ryku silnika. A wymówką było by poco przecież to Symulator...dupa prawda...
Baapa 2 Opublikowano 19 lipca 2010 Opublikowano 19 lipca 2010 Ślady opon są naprawdę mało istotne (no chyba żeby ustalić drogę hamowania kiedy te zniszczenia nastąpią,następnie wskazania winnego i wypłacenia ubezpieczenia ) Panowie z PD pewno mają zlefkę na to jak większość graczy Zawsze znajdzie się purysta..to prawda ale to i drzewa nie takie, krzaki...trawa, ślady opon i muchy na szybie. Proszę doczekajmy do premiery bez spekulacji branych jako pewnik Pozdr
Yano 3 697 Opublikowano 19 lipca 2010 Opublikowano 19 lipca 2010 ci kolesie trafią do księgi rekordów za najdłużej robioną grę nie maja szansa akurat , bo nikt nie wygra z blizzardem ktory robi diablo3 10 lat i pewnie jeszcze ze 2 lata mu zejdzie ;p (na dodatek Gt5 jednak wyglada dobrze pomijajac detale, a diablo3 juz 3-4 lata temu wyglądałoby starodawnie, a co dopiero w 2012 roku) ale wracajac do tematu to tekst ze opony sa malo znaczące to niestety brak trzezwej oceny to coś czego sie oczekuje od nowoczesnych gier, tak jak łusek wylatujących z karabinu w strzelankach, ruchomych ubran na postaciach, i innych rzeczy, takie czasy
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 19 lipca 2010 Opublikowano 19 lipca 2010 Naprawdę mam nadzieję że dostaniemy prawdziwe demo, bo na razie te filmiki wypuszczane do sieci robią więcej zamieszania zamiast dostarczać rzetelnej informacji a producenci swoimi gatkami nie pomagają
Bumier 25 Opublikowano 19 lipca 2010 Opublikowano 19 lipca 2010 Ślady opon są naprawdę mało istotne (no chyba żeby ustalić drogę hamowania kiedy te zniszczenia nastąpią,następnie wskazania winnego i wypłacenia ubezpieczenia ) lol wiekszej glupoty to chyba napisać nie mogłes.... a sluchaj ważność OC sprawdziłeś, bo bez tego też nie wypłacą Każdy nawet najbardziej zagorzały fanboj wie że brak sladów to porazka ze strony PD, tlumaczenie ze poprzednie czesci ich nie mialy, albo ze nie sa potrzbne sa delikatnie mowiac smieszne. To nie czasy gt2, to juz gt5 Jest 2010 rok, obowiązuja juz pewne standardy w grach, skoro w 95% gier wyscigowych (nie tylko symulatorach) tworcy potrafia dodac slady opon to dlaczego pd nie potrafi. To jałowa dyskusja, sladów nie było i nie bedzie, samchody beda kręcic piruety po zderzeniach, przy 150km/h leciec bokiem, pisk opon kłęby dymu(całkiem ładnie wykonanego) i.... po co nam slady ? one do niczego nie sa potrzebne Biore 500konne rwd, latam bokami po zakretach, po co mi slady opon ? To tylko kilka przykładów (to nie jest szczegół, niepotrzebny dodatek), to jest po prostu podstawa tak jak swietny model jazdy... Może kiedys (gt7?) doczekam sie większej interakcji opon z nawierzchnią niż niepotrzebnych nikomu sladów opon w postaci nagrzewania/przegrzewania opon w zależności od stylu jazdy ? Ulala marzenia, to napewno nie za kadencji kaz'a albo jestem dziwny, mam złe podejście do tematu i ciągle źle interpretuje zdanie "the real driving simulator", wiem jedno nie jestem sam 1
Baapa 2 Opublikowano 19 lipca 2010 Opublikowano 19 lipca 2010 Ślady to bzdura..żaden wyznacznik, co więcej myślę że ślady zawitają w pełnej wersji bo są bzdetem do wrzucenia na koniec "dopieszczania" ważniejszych kwestii. Głupio tak o tym gadać w sumie hehehe
ryder 0 Opublikowano 19 lipca 2010 Opublikowano 19 lipca 2010 Dodam coś od siebie w temacie śladów opon. Na początek pewne porównanie, moim zdaniem ambitna gra wyścigowa nie mająca śladów opon jest czymś na wzór mortal kombat bez krwi... coś takiego nie powinno mieć prawa bytu! Brak tych cholernych śladow zawsze mnie bolał podczas grania w GT4. Jestem fanem motoryzacji, samochodów, wyścigów i kręcą mnie wszystkie detale wynikające z jazdy samochodem, czyli min. dym i ślady opon. Patrze na relacje z wyścigu, widzę samochod idący bokiem i widzę zostawione przez niego ślady opon, to oczywiste. A teraz patrze na powtórkę z GT5, grafika niemalże fotorealistyczna, driftuje sobie jakaś dajmy na to vette ZR1, idzie bokiem jak zła! zostawia chmurę dymu i... czyściutki asfalt... WTF? sie pytam! Oczywiście Kazunori przywiązuje niesamowitą uwagę do detali, będę mógł zobaczyć odbicie całego świata w końcówce anteny samochodowej, ale śladow po soczystym drifcie albo po głupawym kręceniu bączkow już nie zobacze... bonus: Wyobraźcie sobie ten sam przejazd, bez śladów opon. Kicha, nie? I tak sobie jeszcze pomyślałem że opinie fanów GT są bardzo rozbieżne, jedni twierdzą że drzewa są strasznie biedne, a inni że ślady opon nie są takie ważne i może ich nie być... Mam też nadzieje że są jeszcze samochodowi zboczeńcy którzy zrozumieją mój przekaz, pokój.
Michał102 870 Opublikowano 20 lipca 2010 Opublikowano 20 lipca 2010 Widocznie każdy z nas oczekuje troszkę innych wrażeń od gier wyścigowych Dla mnie od zawsze w simach liczył się model jazdy... podczas walki o tysięczne części sekundy nigdy nie zwracałem uwagi na ślady opon - czy to w GT, FM, GTR, rF, RBR (rajdy asfaltowe) itd. Sam też miałem kiedyś przyjemność poszaleć dość mocnym samochodem na zamkniętym obiekcie i też poza kłębami dymu w lusterkach i smrodem spalonej gumy, powstających śladów nie byłem w stanie obserwować Oczywiście macie racje - jak na dzisiejsze standardy taki bajer powinien być, ale jak mają przez takie coś przekładać premierę, to ja dziękuję. Znając zboczenie PD, to pewnie pracują teraz nad tym w pocie czoła, by każdy typ opony pozostawiał inne ślady, uwzględniając przy tym całą fizykę i docisk poszczególnych kół do podłoża podczas poślizgu, by każde z nich pozostawiało słabszy bądź mocniejszy ślad
Yano 3 697 Opublikowano 21 lipca 2010 Opublikowano 21 lipca 2010 najlepsze bedzie jak tylko samochody premium beda mialy slady opon xD
Colin 1 976 Opublikowano 21 lipca 2010 Opublikowano 21 lipca 2010 najlepsze bedzie jak tylko samochody premium beda mialy slady opony xD kurna sorry ale to się aż prosiło o fixa
Zwyrodnialec 1 729 Opublikowano 24 lipca 2010 Opublikowano 24 lipca 2010 Nowy gameplay. http://www.gametrailers.com/video/sdcc-10-gran-turismo/702101
darkknight 54 Opublikowano 24 lipca 2010 Opublikowano 24 lipca 2010 W necie pojawila sie plotka jakoby GT5 mialo posiadac wiecej niz jedna platyne . Troche to dziwne, ciekawe jak sie zakonczy.
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 24 lipca 2010 Opublikowano 24 lipca 2010 (edytowane) Nowy gameplay. http://www.gametrail...-turismo/702101 2:20 min filmu samochód uderza w nasze audi które jedzie w przeliczeniu 209 km/h i to w sam prawy kant, nie trzeba być Kubicą by widzieć co się powinno stać z naszym samochodem i nie mówię tu o zniszczeniach a on jak nic po prosto jedzie. GT5 THE REAL DRIVING SIMULATOR IS BULLSHIT zaraz posypią się na mnie gromy Edytowane 24 lipca 2010 przez marekjw2523
PolChicken 6 Opublikowano 24 lipca 2010 Opublikowano 24 lipca 2010 Niestety masz rację. Do tego te iskry. MSR na DC miał chyba lepsze Gdzie oni coś takiego widzieli?
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 24 lipca 2010 Opublikowano 24 lipca 2010 Już na innym forum pisałem że takie iskry to w Hucie widziałem
szejdj 2 804 Opublikowano 24 lipca 2010 Opublikowano 24 lipca 2010 Mam wrażenie, że te samochody są za(pipi)i,scie podsterowne.
easye 3 390 Opublikowano 24 lipca 2010 Opublikowano 24 lipca 2010 Nowy gameplay. http://www.gametrail...-turismo/702101 2:20 min filmu samochód uderza w nasze audi które jedzie w przeliczeniu 209 km/h i to w sam prawy kant, nie trzeba być Kubicą by widzieć co się powinno stać z naszym samochodem i nie mówię tu o zniszczeniach a on jak nic po prosto jedzie. GT5 THE REAL DRIVING SIMULATOR IS BULLSHIT zaraz posypią się na mnie gromy Heh - mam takie samo zdanie. W ciagu tych lat gra powinna byc dopieszczona na maksa - powinny byc zniszczenia, (pipi)y typu slady opon i widoki z kokpitow, zwlaszcza ze podczas tego okresu konkurencja wyda 2 scigalki ktore bez problemu moga konkurowac z GT ! (Forza 3 i Forza 4) i w ktorej to wszytsko jest. Dla mnie cale wydanie te gry to jakis zal. Jak jeszcze chociaz raz przesuna premiere, to nawet jej nie kupie !
Michał102 870 Opublikowano 24 lipca 2010 Opublikowano 24 lipca 2010 Heh... te iskry wyglądają jak w Burnout Revenge Póki co ta gra broni się tylko genialnym modelem jazdy (kolizji z bandami/innymi samochodami tu nie liczę, bo to pozostawia jeszcze wiele do życzenia), oraz świetną grafiką. Przydałoby się wreszcie jakieś demko prezentujące finalny i w 100% ukończony gameplay.
Bumier 25 Opublikowano 24 lipca 2010 Opublikowano 24 lipca 2010 powinni ograniczyć te iskry, zarówno w ich ilości i częstotliwości generowania np w 2.29 moim zdaniem nie powinny sie pojawić, zalatuje to jak słusznie zauważył Michał102 Burnout'em i innymi grami arcade 8) 1
Texz 670 Opublikowano 24 lipca 2010 Opublikowano 24 lipca 2010 (edytowane) Huta szkła... Nie wiem czego się spodziewać po tej grze. Cyba niczego innego jak tego co dobrze jest mi znane z poprzednich odsłon. Może oprócz modelu jazdy taka Forza zjada GT w całej rozciagłości. Dziwne że Polyphony nawet nie próbuje nawiazać walki tylko uparcie daży wytartym standardem. Edytowane 24 lipca 2010 przez Texz
Michał102 870 Opublikowano 24 lipca 2010 Opublikowano 24 lipca 2010 No cóż... ciekaw jestem jak to wszystko będzie się prezentować w finalnym produkcie. Niestety mam coraz większe obawy, czy ta gra będzie warta wydania w moim przypadku ok. 1400zł. (konsola + gra). Jestem maniakiem wyścigów, ale jakieś granice muszę sobie narzucić No a Forza mimo trochę mniej wymagającego modelu jazdy ciągle daje radę Nic to, trzeba czekać na premierę i zobaczymy co przez te kilka lat panowie z PD nam zmajstrowali
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 24 lipca 2010 Opublikowano 24 lipca 2010 (edytowane) Ja też nie ukrywam jak kupowałem PS3 w listopadzie to 40% wpływu na moją decyzję miała właśnie GT5 i trochę żałuję bo miałem przyjemność zagrania w FORZA na X i bardzo mi się podobała a w przypadku GT5 co chwile jakieś rozczarowania. Gorzej jak nie dadzą dema bo w ciemno gry nie kupię a na opinii fanboyów i pism z klapkami na oczy nie będę polegał. Właśnie Sony podało że GT5 już odniósł sukces gdyż DEMO GT5 Prologue sprzedało się w nakładzie 4850000 kopii. mnożąc to choćby przez 15 dolarów czystego zysku wychodzi 72750000 gdzie całe GT5 kosztowało około 60 mln. To się nazywa biznes i krojenie klienta jak dla mnie osoby które zakupiły DEMO powinny mieć GT5 tańsze o połowę. Edytowane 24 lipca 2010 przez marekjw2523
Rekomendowane odpowiedzi