Emet 1 100 Opublikowano 6 sierpnia 2010 Opublikowano 6 sierpnia 2010 Nowy filmik ze zniszczeniami. O ile poprzednie robiły średnie wrażenie (sam wygląd zniszczeń był ok, tylko wytrzymałość aut była strasznie duża, trzeba było mocno (pipi)nać żeby było widać efekt) o tyle ten filmik IMO jest świetny. Co ważne widać, że zniszczenia są real-time'owe i wszystko niszczy się zależnie od tego jak i gdzie się uderzy. Ciekawy jestem czy będzie taka duza różnica w "wytrzymałości" między zwykłymi autami a tymi Nascar czy może będzie jakaś regulacja... Btw. Rzeczywiście nienajlepsze wrażenie robi ten gameplay z trasy szutrowej. Ciekawy jestem jak to wyjdzie w praniu.
d0kt0r 1 Opublikowano 6 sierpnia 2010 Opublikowano 6 sierpnia 2010 Pewnie wyjdzie to w praniu tak jak w poprzednich GT- Rajdy były najsłabszym elementem gry i tak teraz też będzie z niezmienionymi niewidzialnymi bandami, ślizganiem się po szutrze jak po lodzie itd. itp. Pzdr
Gość szpic Opublikowano 6 sierpnia 2010 Opublikowano 6 sierpnia 2010 i znow na beta rooms wybrana fizyka standard. Pro jest zablokowana czy co?
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 6 sierpnia 2010 Opublikowano 6 sierpnia 2010 W prawym rogu ekranu widzę że pisze Betarooms August 2010 czyli mamy trochę świeższy kod. Więc może rzeczywiście tamte filmiki są z bardzo wcześniejszego kodu. Fajnie by było jakby pokazali więcej filmików z tego roku z doszlifowanym kodem bo teraz to już czas tylko na szlify a nie na zasadnicze zmiany.
Gość donsterydo Opublikowano 6 sierpnia 2010 Opublikowano 6 sierpnia 2010 (edytowane) Nie ma jakiś nowych filmików jak się normalnie ścigają, a nie tylko rozbijają po bandach ? Nie wiem co za lapsów na te pokazy wpuszczają. Edytowane 6 sierpnia 2010 przez donsterydo
MaiorZero 1 400 Opublikowano 6 sierpnia 2010 Opublikowano 6 sierpnia 2010 (edytowane) Po co mety dojechać jak można (pipi)nąć w ścianę? Ludzie od wieków czekali na damage w GT5 więc teraz mogą się wyżyć. xD http://us.gran-turismo.com/us/news/d5284.html :potter: Ale wymyślili. Bubel znów zniszczył okładkę... Edytowane 6 sierpnia 2010 przez MajorZero64
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 6 sierpnia 2010 Opublikowano 6 sierpnia 2010 Wystarczyło (pipi)..ć 5 w tytule i zwycięstwo gwarantowanie. Ale czego można było się spodziewać po japońcach
ATG 1 Opublikowano 6 sierpnia 2010 Opublikowano 6 sierpnia 2010 Będą musieli przesunąć premierę, tydzień im zszedł z drukowaniem i naklejaniem tego jak nic.
Yano 3 697 Opublikowano 6 sierpnia 2010 Opublikowano 6 sierpnia 2010 ) o tyle ten filmik IMO jest świetny. wjechanie w bande 180mph i tylko leciutko wgnieciony zderzak jest "świetny" ? czy znowu zniszczenia były na minimum a kierowca pijany? powinno byc cos takiego
MaiorZero 1 400 Opublikowano 6 sierpnia 2010 Opublikowano 6 sierpnia 2010 W tej generacji przy niby 1080p, 60FPS, 3D i 16 samochodach na trasie to na pewno.
Gość _Milan_ Opublikowano 6 sierpnia 2010 Opublikowano 6 sierpnia 2010 A szyba cała, zeeeeeeeeeeeeeeeenaaaaaaaaaadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Emet 1 100 Opublikowano 7 sierpnia 2010 Opublikowano 7 sierpnia 2010 Teraz tak zapytam całkiem poważnie. Tylko zastanówcie się dobrze zanim odpowiecie tutaj lub sobie w głowie. Czy naprawdę chcielibyście w GT zniszczenia takie, gdzie po 1 dzwonie kończylibyście wyścig? Na pewno? Nie zapominajcie, że to jest gra. Mnie strasznie śmieszą krzykacze na froum GTP, którzy kwiczą ze chcą zniszczenia 100% realne. Jakby takie były to potem by się posrali po pachy z rospaczy. Ja odpowiedzi mam 2. Nie chcę takich zniszczeń. Ewentualnie jako opcja dla "hardcore'ów" 1
Michał102 870 Opublikowano 7 sierpnia 2010 Opublikowano 7 sierpnia 2010 Wiem, że 100% realistyczne zniszczenia (wizualne jak i mechaniczne) są w tej generacji konsol nie do osiągnięcia (zachowując obecną jakość grafiki i liczbę fps), ale ja byłbym zachwycony gdyby pojawiła się taka opcja dla "hardcore'ów" Satysfakcja z uniknięcia kolizji z innym samochodem bądź ścianą byłaby wtedy nie do opisania
Emet 1 100 Opublikowano 7 sierpnia 2010 Opublikowano 7 sierpnia 2010 (edytowane) Wiem, że 100% realistyczne zniszczenia (wizualne jak i mechaniczne) są w tej generacji konsol nie do osiągnięcia (zachowując obecną jakość grafiki i liczbę fps), ale ja byłbym zachwycony gdyby pojawiła się taka opcja dla "hardcore'ów" Satysfakcja z uniknięcia kolizji z innym samochodem bądź ścianą byłaby wtedy nie do opisania No tak. Jako opcja też bym chętnie cos takiego zobaczył. Od czasu do czasu lub w prywatnym lobby online się tak przejechać byłoby super. Ale nie chciałbym aby to była norma. E: [...] a tak naprawde jesli o mnie chodzi to wolalbym aby wydali to rok temu bez tych zniszczen niz czekac do teraz... ja też. Edytowane 7 sierpnia 2010 przez Emet 1
Gość szpic Opublikowano 7 sierpnia 2010 Opublikowano 7 sierpnia 2010 wizualne nie. Ale mechaniczne tak. I tak zwykle jezdze z zderzaka to nie widze samochodu. Powinien byc tryb ze 1 dzwon = out ale powinno dac sie to wylaczyc. Np taki suwak jak przy ABS 0- brak uszkodzen 10 HC a tak naprawde jesli o mnie chodzi to wolalbym aby wydali to rok temu bez tych zniszczen niz czekac do teraz...
Michał102 870 Opublikowano 7 sierpnia 2010 Opublikowano 7 sierpnia 2010 (edytowane) wizualne nie. Eee tam... widok mijanego dymiącego wraka skróconego o połowę na ścianie - bezcenny Edit: dla mnie te całe zniszczenia to też nie jest wcale jakiś priorytet, i jak widzę na jakim one są obecnie poziomie, to też bym zdecydowanie wolał, by gra pojawiła się znacznie wcześniej bez tych drobnych rysek i Burnout'owych iskierek Edytowane 7 sierpnia 2010 przez Michał102
MeL 34 Opublikowano 7 sierpnia 2010 Opublikowano 7 sierpnia 2010 oprócz korkowej nie wiem gdzie to dać
Yano 3 697 Opublikowano 7 sierpnia 2010 Opublikowano 7 sierpnia 2010 (edytowane) Teraz tak zapytam całkiem poważnie. Tylko zastanówcie się dobrze zanim odpowiecie tutaj lub sobie w głowie. Czy naprawdę chcielibyście w GT zniszczenia takie, gdzie po 1 dzwonie kończylibyście wyścig? Na pewno? tak tak tak tak tak!!! na pewno (pipi)! mowilem to juz od 2 lat, o tym marze od 4 lat! chce zeby zarówno wizualne jak i osiągowe zniszczenia były na tyle ralne ze jedno przywalenie 200km/h konczylo wyjscig oczywiscie tak jak teraz jest tryb noob i proffesional jesli chodzi o model, to wlasnie tak samo powinno byc ze zniszczeniami - jesli cos jest "proffesional" i jesli gra ma ten żartobliwy dopisek "REAL drivin SIMULATOR" to pwoinna mieć opcje że przegrywa sie wyscig jak sie zrobi śmiertelnego dzowna sa tu ludzie co mowią "oh to tylko gra , bylo by zbyt hardkorowo" a mało to razy przegraliscie wyscig porpzez jeden glupi bład albo jednego bączka? wyscig mozna przegrać z o wiele trywialniejszych powodów niż za(pipi)anie w bande 200km/h, wiec mowienie że możliwość zmasakrowania samochodu byla byu zbyt trudna jest od czapy najlepiej by bylo gdyby samochod niszczył sie graficznie i technicznie w miare realnie (nie oczekuje 100% realizmu, ale oczekuje senownosci, bo to co teraz jest nie jest wcale realne) w zaleznosci od uderzen, obtarcie powinno zdzierac lakier, lekkie zachaczenie zderzakiem lekko go krzywic itp, ale juz wyhamowanie na przeciwniku z 200 na godizne do 40 zeby wejsc w zakrent powinno oba samochody praktycznie wykluczyc z wyscigu dodatkowo powinno byc jak w niektorych grach rajdowych - ze nawet jak samochod ledwo może zapalaić i ma urwane koła to nie ma automatycznie gameover tylko można jeszcze sie starać jechać i ewentualnie samemu nacisnac restart race), na wypadek gdyby np w dlugim wyscigu mialo by sie np 3 okrążenia przewagi i nawet zmasakrowanym samochodem jadącym 20km/h dało by sie doczłapać do mety i wygrać Edytowane 7 sierpnia 2010 przez Yano
MaiorZero 1 400 Opublikowano 7 sierpnia 2010 Opublikowano 7 sierpnia 2010 (edytowane) Kaz coś gadał, że będzie opcja dzwon = koniec wyścigu. http://g4tv.com/videos/47914/Gran-Turismo-5-Comic-Con-2010-Interview/ Facet mówi o śniegu i deszczu wpływającym na jazdę. Chyba musimy poczekać na GC, ponieważ tam ma być blowout. Edytowane 7 sierpnia 2010 przez MajorZero64
Szymek 1 056 Opublikowano 8 sierpnia 2010 Opublikowano 8 sierpnia 2010 mialo nie byc a jednak GT5 bedzie po polsku
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 9 sierpnia 2010 Opublikowano 9 sierpnia 2010 Znów groza padła na datę premiery Nutkę niepewności swym ostatnim wpisem na Twitterze zasiał jednak Kazunori Yamauchi. - GT 5 zbliża się do miejsca, w którym prace wkrótce dobiegną końca - napisał szef Polyphony Digital. Oznacza to, że producenci wciąż mają ręce pełne roboty. Informacje te przedstawiają się niezbyt optymistycznie zwłaszcza w świetle wcześniejszych wypowiedzi Yamauchiego. Już dwukrotnie na przestrzeni kilku miesięcy deklarował, że gra jest ukończona w 90 proc. Kiedy wreszcie osiągnie upragnioną przez fanów "setkę"? Oby (najpóźniej) w okolicach przełomu września i października. Najlepszym komentarzem niech będą słowa redakcji serwisu VG247, jakie zamieściła na swoich łamach w związku z powyższą informacją: "For the love of Christ. Just finish it, yeah?" (Na miłość Chrystusa. Po prostu to skończcie, dobra?).
MaiorZero 1 400 Opublikowano 9 sierpnia 2010 Opublikowano 9 sierpnia 2010 Po prostu GT5 zbliża się do fazy gold. W czym problem?
ryder 0 Opublikowano 9 sierpnia 2010 Opublikowano 9 sierpnia 2010 Temat GT5 funkcjonuje na zasadzie szukania problemów... Po prostu czekamy cierpliwie chłopaki, bez nerwów. Ponad 2 lata temu kupiłem PS3 z myślą że już niebawem zagram w GT5, rok później kupiłem kółko logitech g25, tylko i wyłącznie dla GT5. I co? Plejka ostatnio powiedziała: "mam dość czekania na te cholerną płytkę z GT5, to koniec!" I padła... Logitech siedzi w kącie i zbiera kurz. Smutne. Ale wiecie co... w dniu premiery polece do sklepu i bez wahania wyłożę nawet te 1500 pln na bundla ps3 + gt5. Chociaż groszem nie śmierdze i mam inne ważniejsze wydatki. Gran Turismo nie przepuszczę choćby nie wiem co.
Gość szpic Opublikowano 9 sierpnia 2010 Opublikowano 9 sierpnia 2010 tymbardziej ze Kaz napisal ze bedzie skonczone Very Soon. Wiec napisal raczej dobra wiadomosc. ale 3/4 stron i tak placza bo tlumaczyli na translate google i wyszly kwiatki
Rekomendowane odpowiedzi