Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)

Featured Replies

Opublikowano

W Burnoutach na PS2/Xbox rzeczywiscie dalo sie to zauwazyc. Natomiast w Paradise na zwolnieniach fura plynnie sie zwija w harmonijke :)

 

 

W Paradise sie giely, ale mam wrazenie ze tylko na kilka, owszem efektownych, ale z gory ustalonych sposobow.

Lepszym przykladem jest GTA4, tam mozna porzadnie zmasakrowac samochod.

 

Swoja droga realtime'owe zniszczenia to zadna nowosc, obczajcie stara gierke pt. Viper Racing na PC, gra ma z 10 lat, a zniszczenia byly tam calkiem konkretne. I byly zadrapania ;]

  • Odpowiedzi 6,7 tys.
  • Wyświetleń 378,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • Każdy tak płacze nad tym GT5, mimo ze gra sie nie ukazala.   Pokazcie mi 1 gre ktora zaweira tyle rzeczy co gt5.   nie sklejajcie ze w tej to to aw tej to tamto. okazcie mi 1 gre ktora jako calok

  • Niech zaprezentują trasę zupełnie nową, bo ogólnie to rzygam już wszystkimi znanymi z serii GT. Gdybym przed graniem w GT5 miał zaliczyć jeszcze GT na PSP to niektórych tras bym chyba kijem nie ruszył

  • Gość bigdaddy
    Gość bigdaddy

    jak najbardziej na + a ile auto hamowanie to dla totalnych niedzielnych graczy o tyle cofanie czasu jak dla mnie daje więcej emocji niż jazda baz tego ponieważ w fm2 trzeba było jeździć ostrożnie bo w

Opublikowano

Moim zdaniem nie muszą być w ogóle realtime'owe - najważniejsze dla mnie jest to, aby uszkodzenia były odczuwalne w samej jeździe (zepsuta skrzynia biegów, uszkodzone zawieszenie itp.).

 

Co do powyższych zniszczeń obawiam się tylko, że będą niewspółmierne do uderzenia... Pewnie dopiero kilka naprawdę solidnych dzwonów doprowadzi do takiego wraku (co w realu zaistniałoby przy dużo mniejszej sile)

 

Całe szczęście, że listopad już niedługo, w końcu się przekonamy jak jest na prawdę ;)

 

P.S. Marzy mi się w GT5 kariera, w której wszelkie obtarcia, zgubione zderzaki i pogięta blacha nie resetowały by się magicznym sposobem po wyścigu, a trzeba by było wykładać kasę na ich reperację... :rolleyes:

Edytowane przez nightrunner

Opublikowano

Premiera coraz bliżej, gra nabiera coraz piękniejszych kształtów, a mi się oddala nadzieja, że zdążę z zakupem konsoli na premierę GT5 :(

Za dużo wydatków na głowie, zagram pewnie nie prędzej jak na wiosnę przyszłego roku :(

Opublikowano

Moim zdaniem nie muszą być w ogóle realtime'owe - najważniejsze dla mnie jest to, aby uszkodzenia były odczuwalne w samej jeździe (zepsuta skrzynia biegów, uszkodzone zawieszenie itp.).

 

Co do powyższych zniszczeń obawiam się tylko, że będą niewspółmierne do uderzenia... Pewnie dopiero kilka naprawdę solidnych dzwonów doprowadzi do takiego wraku (co w realu zaistniałoby przy dużo mniejszej sile)

 

Całe szczęście, że listopad już niedługo, w końcu się przekonamy jak jest na prawdę ;)

 

P.S. Marzy mi się w GT5 kariera, w której wszelkie obtarcia, zgubione zderzaki i pogięta blacha nie resetowały by się magicznym sposobem po wyścigu, a trzeba by było wykładać kasę na ich reperację... :rolleyes:

 

 

Na forum gt planet koleś robiący te foty napisał,że potrzebował zaledwie kilku dzwonów by doprowadzić auto do takiego stanu i to było maksymalne zniszczenie, które dało się zrobić w tym buildzie.

 

Zniszczenia wedle ostatnich informacji mają się resetować co wyścig.

Opublikowano

Heh, najważniejsze że Polyphony Digital wzięło się w końcu za model zniszczeń :smile: . Tak przynajmniej mamy pewność, że w następnych częściach będą sukcesywnie poprawiane - pierwszy krok jest najważniejszy :wink:

Opublikowano

Premiera coraz bliżej, gra nabiera coraz piękniejszych kształtów, a mi się oddala nadzieja, że zdążę z zakupem konsoli na premierę GT5 :(

Za dużo wydatków na głowie, zagram pewnie nie prędzej jak na wiosnę przyszłego roku :(

Wspolczuje, stary. Ja co prawda siana jeszcze na gre nie odlozylem, ale jak tylko poczuje zblizajaca sie premiere, porusze niebo i ziemie, by kase skombinowac. Zbyt wazna premiera, by ja odpuscic. ;)

Opublikowano

Heh, najważniejsze że Polyphony Digital wzięło się w końcu za model zniszczeń :smile: . Tak przynajmniej mamy pewność, że w następnych częściach będą sukcesywnie poprawiane - pierwszy krok jest najważniejszy :wink:

 

Tak jak pisk opon :whistling::rofl::D

Opublikowano

Heh, najważniejsze że Polyphony Digital wzięło się w końcu za model zniszczeń :smile: . Tak przynajmniej mamy pewność, że w następnych częściach będą sukcesywnie poprawiane - pierwszy krok jest najważniejszy :wink:

 

Tak jak pisk opon :whistling::rofl::D

 

No akurat pisk opon jest poprawiony diametralnie :tongue: :smile:

Opublikowano

Pomijając pełne GT5 (bo tego na żywo nie słyszałem) to pisk opon występował w serii w 4 wersjach ;)

I - GT1, GT2, GT3, GT4: Prologue

II - GT4, GT HD

III - GT5: Prologue

IV - GT5: TT

Opublikowano

http://www.youtube.com/watch?v=pA9dXzZWpIw ktoś postanowił sie pobawić, całkiem ładnie wyglądający dym, znośny pisk opon i przyzwoity dźwięk silnika - zwłaszcza na odcięciu:) (nigdy nie słyszałem M5 na żywo, porównuje do filmików z yt:) )

 

http://www.youtube.com/watch?v=205of5yfDdI&feature=related dodaje żeby każdy sobie porównał

Edytowane przez ryder

Opublikowano

http://www.youtube.c...h?v=pA9dXzZWpIw ktoś postanowił sie pobawić, całkiem ładnie wyglądający dym, znośny pisk opon i przyzwoity dźwięk silnika - zwłaszcza na odcięciu:) (nigdy nie słyszałem M5 na żywo, porównuje do filmików z yt:) )

 

http://www.youtube.c...feature=related dodaje żeby każdy sobie porównał

 

KURFA ! Nie mam pytań... !!! Ale drifterzy sobie poszaleją. Dym świetny, nie to co kiedyś. Z resztą zobaczymy jak on w photo mode bedzie wyglądał hehe

Opublikowano

KURFA ! Nie mam pytań... !!! Ale drifterzy sobie poszaleją. Dym świetny, nie to co kiedyś. Z resztą zobaczymy jak on w photo mode bedzie wyglądał hehe

Moze w photomode bedzie dym 'premium' :D. Ale ten tez daje rade. Troche za krotko sie unosi, ale jest gesty i jest go duzo, w Forzie mnie wkurza praktycznie brak dymu.

Opublikowano

tak wracając jeszcze na chwilę do tematu zniszczeń:

http://s736.photobucket.com/albums/xx6/Asane99/GT5%20Screens/

 

znalazłem w sieci więc wrzucam i tu, może kogoś zainteresuje. co prawda screeny na jedno kopyto ale zawsze coś. tylko pierwszy screen jakiś taki podejrzany.

 

 

ale to pewnie "wczesny bulid" :potter:

 

Opublikowano

14x0aom.jpg

 

O ja pierdole wiem, że można narzekać na standardy, ale zniszczenia są całkiem niezłe.

 

BTW widzieliście kiedyś samochód po wypadku? Czasem ciężko powiedzieć, że to był samochód.

Edytowane przez MajorZero64

Opublikowano

Dla rozluznienia atmosfery :lol:

 

340x.jpg

340x.jpg

 

 

2zfmypj.jpg

340xct.jpg

psp411_com-mods-1222-1.jpg

 

 

Moze i uszkodzenia nie wygladaja najnaturalniej ale nalezy sie cieszyc z tego co mamy ;)

Opublikowano

Założę się, że kwestia tego śmiesznego falowania leży w napisaniu kilku algorytmów, które już w pełnej wersji znajdą miejsce, a które to zmniejszą powstawanie falowań poprzecznych... no dobra nazwę to melting. W końcu gra wciąż jest w deweloperce.

Opublikowano

Zamiast się cieszyć, że w ogóle dostaliśmy cokolwiek :P

 

Ale wg mnie jeżeli chodzi o zniszczenia bardziej yyy techniczne. Skoro mamy do czynienia z real driving simulator to w momencie konkretnego uderzenia w okolice koła zawiecha powinna się zerwać. Auto opada i dalsza jazda jest niemożliwa. ABORT RACE ! A nie, że zaczyna lekko ściągać w lewo. Tak samo z silnikiem. Dostał strzała z przodu. Poszła chłodnica. Silnik się grzeje. Jak się przegrzeje to je.b i koniec. ABORT RACE.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.