Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Tym Japońcom (Kojima, Yamauchi) brakuje mocy w konsoli, a takie Naughty Dog nic nie gada i robi najładniejsze gry. :potter:

Edytowane przez Zwyrodnialec
Opublikowano (edytowane)

rozumiem narzekać na długość robienia tej gry ale narzekanie na oprawę? przecież graficznie to nowe standardy w racerach. Kojima i jego mgs4 to nawet w chwili wydania był upośledzony technicznie- reinstalacje, tekstury, loadingi

Edytowane przez Ficuś
Opublikowano

Michał nie wiem gdzie jest maksimum mocy ps3 ale w dziedzinie racerów to właśnie GT5 bezdyskusyjnie zbliża się do tej granicy najbliżej z wszystkich gier.

 

Niewiarygodnie oddane auta premium, wykończenie wnętrza aut, wykonanie kierowców, oprawa tras miejskich, efekty świetlne, płynny cykl dnia i nocy, zmienne warunki pogodowe, implementacja 3d i headtracingu, zniszczenia, nowa fizyka jazdy, 16 aut na trasie...

 

Proszę odważnego o podanie tytułu gry wyścigowej na ps3 który choć zbliża się do tego co osiągnięto w GT5?

 

Są poszarpane krawędzie, są drzewa 4d i niewidzialne ściany wokół torów, z pewnością gra będą bugi, a czas developingu jest chory psychicznie ale na serio mimo to GT5 to niewiarygodny tytuł pod względem technicznym. Zresztą każda gra na konsole ma ograniczenia - U2 ma gorsze teksturki niż U1 i levele korytka, GoW3 masakruje oprawą ale ma statyczną kamerę itp

Opublikowano

ale on przy każdej części narzekał że czegoś nie umieścił w grze z uwagi na moc konsoli.

Nie do konca...po wydaniu GT3 stwierdzil ze gra wykorzustuje zaledwie 25% mocy PS2 :rolleyes:

Opublikowano

GT5 będzie bardzo ładne, to fakt, ale do maksimum możliwości PS-trójki jest jeszcze daleko. Mam tu na myśli paskudnie wyglądające niektóre tory (głównie Laguna Seca - toż to poziom PS2), oraz poszarpane krawędzie, które bardzo psują ogólny poziom oprawy.

Ja tam nie wiem czy tak daleko do kresu możliwości PS3. Nie przeceniaj tej małej czarnej skrzynki... ona ma już 4 lata ;)

Nie zapominajcie, że ta gra ma chodzić w ponad 720p (1280x1080) oraz w 60fps. Przy tym ma modele samochodów takie, jak każdy widzi... i aż 16 ich na trasie. Do tego wszystkiego rewelacyjne oświetlenie. Przyczepić się można (a nawet rzeba) chyba tylko wyglądu niektórych tras (w sumie większości tras innych niż miejskie), a konkretnie biednych w polygony drzew. Pogrubiłem tez te poszarpane krawędzie... Naprawdę nie czaję o co niektórym tutaj chodzi.. Podejrzewam, że wiele osób myli AA z wygładzaniem cieni. Przecież gra ma bardzo dobry AA (AAx4 w trybie 720p oraz AAx2 w 1280x1080), jeden z najlepszych na obecnych konsolach.

Ale fakt... artefakty na cieniach czasami bardzo kłują w oczy, szczególnie w wdoku z kabiny i na niektórych ujęciach na replayach. Niestety wygląda na to, że nie uporali się z tym problemem :/

Opublikowano

@Ficuś, zgadzam się z Tobą, że GT5 będzie najładniejszą grą wyścigową na PS3 i najładniejszą w ogóle, ale mocno boli mnie fakt, że będzie też graficznie dość nierówna. Przeskok z takiego Londynu na Lagunę czy Toskanię, to jakby dostać solidnego liścia w twarz. Ja wiem, że tory wyścigowe nie prezentują się tak okazale jak trasy miejskie, ale wykonanie Laguny jest delikatnie mówiąc słabe. Odpowiednik z FM3 jest znacznie ładniejszy.

Biorąc pod uwagę fakt, że ta gra powstaje wieki, powinna być doszlifowana lepiej.

Już nawet nie napiszę, że mam nadzieję na poprawę tego w finalnej wersji, bo grę zobaczylibyśmy pewnie pod koniec 2015 roku :lol:

Opublikowano

Poszarpanie cieni to rzecz hardware'u - na wczesnych kartach nVidii (6xxx o ktore jest oparty RSX w PS3) w PC byl ten sam problem, tak wiec nie narzekajcie tu na Polyphony.

GT5 graficznie robi i tyle, zadne drzewka tego nie zmienia.

Jezeli tak Was boli, ze gt5 bedzie ssalo, ze do dupy, ze t10 zrobiloby to lepiej - to po cholere narzekacie ze jeszcze nie wyszlo i po cholere w ogole piszecie w tym watku?

Jak mnie cos nie grzeje, to nie rozpaczam, ze premiera zostala przesunieta....

Opublikowano

Michał ja mam teorie,że taki Londyn czy Rzym nie będzie miało deszczu i płynnego cyklu dnia i nocy stąd taki poziom oprawy :P

 

A te "brzydsze" tory czyli Toskania i nieuliczne będą miały płynny cykl dnia i nocy i zmienną pogodą stąd ich oprawa :)

 

PS3 nie jest z gumy, GT5 i tak wg mnie jest niebezpiecznie blisko granicy mocy i nawet NG wg mnie dużo więcej by z PS3 nie wycisnął (ale pewnie nie robili by tego 6 lat) jakby nagle zachciało im się zrobić racera.

  • Plusik 1
Opublikowano

[...]nawet NG wg mnie dużo więcej by z PS3 nie wycisnął (ale pewnie nie robili by tego 6 lat) jakby nagle zachciało im się zrobić racera.

O to to :thumbsup:

Opublikowano (edytowane)

Co ty za głupoty piszesz? gearsy 1 ładniejsze od MGS4 :lol: a teraz że nowy Wipeout będzie ładniejszy od GT5 OLO. Gdyby w GT5 było samych tylko kilkadziesiąt pojazdów premium i kilka tras na krzyż jak w Wipeout, bez żadnych efektów pogodowych i innych pierdół to rzeczywiście GT5 by rządziło pod względem grafy, pewnie aż do wyjścia GT6 lub PS4 :teehee:

Edytowane przez Merson
Opublikowano (edytowane)

To kiedy data premiery? :D

 

# Amazon (Francja) – 8 grudnia 2010

# Argos (UK) – 4 grudnia 2010

# Asda (brytyjski sklep należący do Wal-Mart) – 3 grudnia 2010

# Buy.com – 30 listopada 2010

# CD Universe – 7 grudnia 2010

# Deep Discount – 23 listopada 2010

# Fnac (Brazylia) – 9 grudnia 2010

# PC Richard & Son – 30 listopada 2010

# Play-Asia – grudzień 2010

# Sony Style – 30 listopada 2010

# ShopTo (UK) – 3 grudnia 2010

# SwapGame – 29 listopada 2010

# Tesco (UK) – grudzień 2010

# Toys “R” Us – 30 listopada 2010

# Very (UK) – 3 grudnia 2010

# Wal-Mart – 7 grudnia 2010

Edytowane przez Lukas_AT
Gość donsterydo
Opublikowano

Mieli podać do końca października. Później cisza. Wczoraj powiedzieli, że datę podadzą w nadchodzących dniach.

 

Gra się tłoczy (czy niby już jest rozesłane np. do Francji), a nie znają jeszcze daty premiery ?

 

Jak faktycznie wyjdzie jeszcze w tym roku to będzie chyba pierwsza taka sytuacja w historii :P

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...