Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

taa, na swoim telewizorze będziesz widział na repleach jak te standardowe mają obrzydliwe kanciaste nadwozia, w porównaniu z premiumami :potter:

Opublikowano (edytowane)

Ja też mam nadzieję, że będzie można jakoś zablokować samochody standard. Dla mnie w GT5 liczą się tylko premiumy... jak będę sobie chciał pośmigać standardami, to załączę sobie GT4 :P

 

Swoją drogą, to podział na modele standard/premium to najgorszy fail tej gry i niema się co podniecać, że dostaniemy 1000 fur... dostaniemy tylko 200, reszta to samochody z GT4, minimalnie tylko podciągnięte do "pseudo HD".

Edytowane przez Michał102
Opublikowano

Nie ma to jak obrona swojej ukochanej gry za wszelką cenę. Podoba się Wam, że przez tyle lat produkcji dostaniecie tylko 200 samochodów ? Współczuję Wam... ja jednak oczekiwałbym czegoś więcej, tym bardziej, że przez ten czas ogrywałem świetne gry od konkurencji i nie jestem tak wygłodniały racerów jak ci co to czekają na swoje ukochane GT5, a konkurencyjnych gier nawet kijem nie dotkną.

 

Żeby było jasne - też jestem wielkim fanem serii GT, gram w nią od początku istnienia i uważam za najlepszą serię gier wyścigowych ever, ale nie jestem też zaślepionym fanbojem, któremu nie przeszkadza jawne wydymanie i wrzucenie do gry większości pojazdów z minionej epoki. A jak ktoś nie widzi wielkiej różnicy między modelami standard a premium, to niech lepiej zmieni okulistę.

Opublikowano

Model jazdy na porządnej kieorwnicy w tej grze to majstersztyk. Dla mnie GT5 mogłoby wyglądać jak Time Trial z początku roku. Żadna inna gra nie dała mi tyle radości z jazdy. Przy żadnej innej nie pochyliłem czoła przed 300 konnym silnikiem Nissana, którego okiełznanie w końcu otworzyło mi oczy, że to w cale nie jest tak łatwe jak w Forzie pokazywali...

Opublikowano (edytowane)

Model jazdy na porządnej kieorwnicy w tej grze to majstersztyk. Dla mnie GT5 mogłoby wyglądać jak Time Trial z początku roku. Żadna inna gra nie dała mi tyle radości z jazdy. Przy żadnej innej nie pochyliłem czoła przed 300 konnym silnikiem Nissana, którego okiełznanie w końcu otworzyło mi oczy, że to w cale nie jest tak łatwe jak w Forzie pokazywali...

 

Na podstawie Twej wypowiedzi wnioskuję, że w Forze też grałeś na porządnej kierownicy, czyli Fanatec Porsche 911 Turbo S Wheel, i masz porównanie ?

 

Też uważam, że model jazdy w GT:A (bo w nowszą wersję jeszcze nie grałem) na porządnej kierownicy to arcydzieło, ale nie pisałbym, że w Forzy jest znacznie łatwiej nie mając wcześniej możliwości zagrania na kółku podobnej klasy.

Edytowane przez Michał102
Opublikowano (edytowane)

No tak, w Gran Turismo 4 było 800 samochodów, że wszystkie wzięto z tej części... Tylko nie piszcie proszę, że resztę skopiowano z PSP, obie wersje dzieli przepaść. :rolleyes:

Edytowane przez Lukas_AT
Opublikowano

No tak, w Gran Turismo 4 było 800 samochodów, że wszystkie wzięto z tej części... Tylko nie piszcie proszę, że resztę skopiowano z PSP, obie wersje dzieli przepaść. :rolleyes:

 

No wiadomo, że ich żywcem z GT4 nie wyciągnęli :P

Tu bardziej chodzi o "technikę wykonania" modeli standard.

Opublikowano (edytowane)

Widzę, że znowu teorie na temat standardów się pojawiają...

Są to modele przeniesione z GT4 i GT PSP (tak, PSP) o lekko wygładzonych teksturach i felgach z trybu Photo Travel i garażu. Poza tym reszta różnic wynika z silnika graficznego GT5. Jeśli ktoś nie widzi różnicy miedzy modelami standard a premium (już pomijam wnętrza.. ale kilkadziesiąt razy więcej polygonów w premiumach, wszystkie elementy nadwozia w 3D a nie jako tekstury itd) to:

1. współczuję im i polecam wizytę u okulisty.

2. zazdroszczę bo w przeciwieństwie do nich mi bardzo będą przeszkadzać te brzydale :/

 

e: Oczywiście wszystkie modele podlegaja tym samym prawom fizyki... ale mimo to dla mnie standardy to nieporozumienie.

Edytowane przez Emet
Opublikowano

Na podstawie Twej wypowiedzi wnioskuję, że w Forze też grałeś na porządnej kierownicy, czyli Fanatec Porsche 911 Turbo S Wheel, i masz porównanie ?

nie, na zwykłej do Xa, może być?

Opublikowano

Piszecie, że tylko tekstury uległy zmianie, ale spójrzcie jaki tego jest efekt. Standardy wyglądają o wiele ładniej aniżeli auta z GT4. Wejdźcie na ytb i zerknijcie na gameplay z GT4. Dlatego twierdzenie "kopiuj-wklej" jest śmieszne.

 

Bronię aut standard, ale oczywiście ten podział uważam za tragedię mimo wszystko. Gdyby tylko miały jakieś tam modele wnętrz...

Opublikowano (edytowane)

Na podstawie Twej wypowiedzi wnioskuję, że w Forze też grałeś na porządnej kierownicy, czyli Fanatec Porsche 911 Turbo S Wheel, i masz porównanie ?

nie, na zwykłej do Xa, może być?

 

Nie, nie może być :P

Różnica między 200 a 900 stopni jest kolosalna. Jak będziesz miał możliwość zagrania w GT5 na kółku z kątem obrotu 200* (np Logitech Drive EX), to zrozumiesz o co mi chodzi. Wtedy jest to całkiem inna gra. Myślę, że w przypadku Forzy może być podobnie... wielu ludzi ogrywających FM3 na Fanatecu twierdzi, że modelem jazdy ta gra nie ustępuje wiele temu z GT5P na fizyce pro. Niestety nie wielu stać na tego Fanateca (druga sprawa, że nie można już go kupić bo zaprzestali produkcji) i mało jest fachowych opinii na temat modelu jazdy w tej grze. Wszyscy porównują GT na DFP, DFGT, G25/27 a w Forze grają na szmelcach pokroju kółka od M$ lub Logitech DriveFX. Mało to sprawiedliwe.

Edytowane przez Michał102
Opublikowano

Kuwa Eiger w deszczu na tym filmiku wygląda niewiarygodnie. Dużo tu zasługi paradoksalnie słabej jakości i nagrania z ręki ale wygląda to po prostu jak przejazd w realnym świecie.

 

A sony dalej nie podało oficjalnej daty premiery...

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...