Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)

Featured Replies

Opublikowano

Ta wypożyczyli ludzi z quanticdream do pomocy przy stworzeniu deszczu xD

  • Odpowiedzi 6,7 tys.
  • Wyświetleń 378,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • Każdy tak płacze nad tym GT5, mimo ze gra sie nie ukazala.   Pokazcie mi 1 gre ktora zaweira tyle rzeczy co gt5.   nie sklejajcie ze w tej to to aw tej to tamto. okazcie mi 1 gre ktora jako calok

  • Niech zaprezentują trasę zupełnie nową, bo ogólnie to rzygam już wszystkimi znanymi z serii GT. Gdybym przed graniem w GT5 miał zaliczyć jeszcze GT na PSP to niektórych tras bym chyba kijem nie ruszył

  • Gość bigdaddy
    Gość bigdaddy

    jak najbardziej na + a ile auto hamowanie to dla totalnych niedzielnych graczy o tyle cofanie czasu jak dla mnie daje więcej emocji niż jazda baz tego ponieważ w fm2 trzeba było jeździć ostrożnie bo w

Opublikowano

niestety nie wypożyczyli bo z tego co się orientuje deszcz nie spływa po karoserii jak w Heavy Rain albo PGR4 :(

Opublikowano

Wypisz wymaluj, czwarty PGR (w pozytywnym znaczeniu).

Opublikowano

Ciii... bo kAZ usłyszy i jeszcze będzie chciał to zmienić a jak wiemy to odbije się na dacie premiery ;)

Opublikowano

Przydałyby się takie efekty jak w F1 2010... dużo wzbijanej wody z pod kół poprzedzającego nas samochodu, kałuże na asfalcie, przesychająca linia wyścigowa... ach, pomarzyć można :P. Przy utrzymaniu 60 klatek i tak za(pipi)iście wykonanych samochodach (oczywiście mam na myśli premiumy) jest to niewykonalne na obecnej generacji.

Opublikowano

Też odnosicie wrażenie, że PD na serio wzięło się za pracę nad gt5 dopiero po wypuszczeniu gt psp czyli od jakiegoś roku? Jak na mój gust slogan "robili grę 6 lat" można między bajki włożyć - przez tyle lat to co najwyżej mieli długie wakacje i wyjazdy na różne Targi.. :thumbsup:

 

Niestety smutna prawda jest taka, że GT5 jest monopolistą na rynku (jest oczywiście Fm3, ale niebezpośrednio z racji innej platformy) przez co mają głęboko w d upie bo wiedzą że gracze nie mają za bardzo wyboru i, że i tak to kupią (mając nawet obydwie konsole i posiadając fm3 nie wyobrażam sobie nie mieć gt5 i vice versa).

Najgorsze, że przy Gt6 będzie taka sama historia... Zmienić może tylko jeszcze większa konkurencja, dlatego wszyscy żyjmy nadzieją, że Fm4 zgniecie Gt5 w każdym calu - wyjdzie to nam, fanom symulacji i motoryzacji na dobre :smile: (choć jeśli Fm4 miałoby wyjść na XO to osobiście raczej nie wróżę mu lepszej grafiki niż w gt5 :thumbsup: )

Opublikowano

Niestety smutna prawda jest taka, że GT5 jest monopolistą na rynku (jest oczywiście Fm3, ale niebezpośrednio z racji innej platformy) przez co mają głęboko w d upie bo wiedzą że gracze nie mają za bardzo wyboru i, że i tak to kupią (mając nawet obydwie konsole i posiadając fm3 nie wyobrażam sobie nie mieć gt5 i vice versa).

Najgorsze, że przy Gt6 będzie taka sama historia... Zmienić może tylko jeszcze większa konkurencja, dlatego wszyscy żyjmy nadzieją, że Fm4 zgniecie Gt5 w każdym calu - wyjdzie to nam, fanom symulacji i motoryzacji na dobre :smile: (choć jeśli Fm4 miałoby wyjść na XO to osobiście raczej nie wróżę mu lepszej grafiki niż w gt5 :thumbsup: )

 

I to jest wypowiedź prawdziwego fana gier wyścigowych, dla którego nie ważne jest jaki znaczek widnieje na pudełku z grą i na jakiej konsoli gra. Brawo :thumbsup:

Opublikowano

Ja się nie zgadzam, GT 5 będzie lepsze od Forzy właśnie z powodu długości tworzenia. Pośpiech jest zły.

Opublikowano

Szczerze mówiąc to GT5 jakoś mocno Forza 3 nie przerasta:

 

- GT5 ma 200 aut ładniejszych niż w Forza 3 500 aut, ale te 500 aut jest ładniejszych niż 800 aut w GT5.

- Ilość lokacji jest taka sama w obu grach, w Forza 3 jest więcej wariacji,

- Trasy jedne są ładniejsze w jednej grze inne w drugiej,

- Model jazdy to już od upodobań,

- Forza 3 nie ma na żadnych trasach śniegu, deszczu, nocy i zmiennej pory dnia.

 

W kluczowych aspektach jest pass albo trochę lepiej na korzyść GT5.

 

Ja tam poczekam ze 3 miechy, może w tym czasie T10 podadzą jakieś konkrety na temat kolejnej Forzy (jakkolwiek miałaby się ona nazywać) co w świetle premiery GT5 jest całkiem prawdopodobne.

Opublikowano

model jazdy mało kto porównuje uczciwie - w F3 głównie gra się na padzie albo kijowych kierownicach, w GT5 ludzie cisną na DFGT lub G25/27

Auta standard wcale wg mnie nie muszą wyglądać gorzej od fur z F3

Do tego edytor tras, headtracing, 3d, rajdy, gokardy, photo mode, tryb menadżerski,gt tv itp

Opublikowano

Zawsze mi sie banan na buzi pojawia jak ktoś wymienia plusy GT5 i daje "gokarty". :potter: No plus fch.uj jak sie patrzy ,zawsze chciałem obbadac kariere Robcia Kubicy od początku kontaktu z motoryzacja. :potter:

 

 

E:

A ten gameplay troche postów wyżej zniszczył mi psychike juz doszczetnie.

Edytowane przez XM16E1

Opublikowano

[...]

- GT5 ma 200 aut ładniejszych niż w Forza 3 500 aut, ale te 500 aut jest ładniejszych niż 800 aut w GT5.

- Ilość lokacji jest taka sama w obu grach, w Forza 3 jest więcej wariacji

[...]

Drobne uwagi do tych 2 punktów.

Nie wiadomo ile naprawdę jest premiumów w GT5. Może jest ich 200 a może 300. PD zawsze podawało monco zaniżoną liczbę samochodów. Ja bym stawiał na ok 250 premiumów. Ale fakt.. to i tak mało.

Co do liczby tras... Jakie tyle samo lokacji? Przynajmniej 27 czy 28 potwierdzonych już (tzn widzianych na gameplayach i trailerach) lokacji to tyle samo co 21 czy 23 (nie pamietam dokąłdnie) w Forzy?

A jestem pewien, że jeszcze przynajmniej kilku nie widzieliśmy.

 

@ Ficuś

Chyba oczywiste, że róznica miedzy standardami a autami z Forzy (czy jakiej kolwiek samochodówki gry tej generacji) jest ogromna na niekorzysć standardów.

Edytowane przez Emet

Opublikowano

Szczerze mówiąc to GT5 jakoś mocno Forza 3 nie przerasta:

 

- GT5 ma 200 aut ładniejszych niż w Forza 3 500 aut, ale te 500 aut jest ładniejszych niż 800 aut w GT5.

- Ilość lokacji jest taka sama w obu grach, w Forza 3 jest więcej wariacji,

- Trasy jedne są ładniejsze w jednej grze inne w drugiej,

- Model jazdy to już od upodobań,

- Forza 3 nie ma na żadnych trasach śniegu, deszczu, nocy i zmiennej pory dnia.

 

W kluczowych aspektach jest pass albo trochę lepiej na korzyść GT5.

 

Ja tam poczekam ze 3 miechy, może w tym czasie T10 podadzą jakieś konkrety na temat kolejnej Forzy (jakkolwiek miałaby się ona nazywać) co w świetle premiery GT5 jest całkiem prawdopodobne.

 

Niby tak, ale:

 

- Nie wiadomo jeszcze jak wyglądają w praktyce te modele Standard, więc nie można jeszcze rozstrzygać co jest od czego ładniejsze (no, chyba, że Ty potrafisz to rozpoznać po filmikach z YT)

- nie wiadomo czy te pokazane dotychczas to wszystkie trasy więc jak wyżej

- Grafika ogólnie (auta + trasy) w moim odczuciu miażdży tą z Forzy - powtarzam - wg. mnie.

- Model jazdy jak wspomniał Ficuś ciężko zestawić do oceny nie grając w obie gry na kierownicy, moje subiektywne odczucie jest zdecydowanie na korzyść gt5a

- Zmienne pory dnia, deszcz itp. są tylko dodatkiem, na pewno nie są kluczowym ficzerem

 

Nie obraziłbym się jakby obie gry na zmianę siebie miażdżyły :thumbsup:

Edytowane przez nightrunner

Opublikowano

Zawsze mi sie banan na buzi pojawia jak ktoś wymienia plusy GT5 i daje "gokarty". :potter: No plus fch.uj jak sie patrzy

 

Akurat wyścigi gokartów w trybie online mogą być bardzo zabawne. Spójrzcie z tej strony.

Opublikowano

Piszecie, że tylko tekstury uległy zmianie, ale spójrzcie jaki tego jest efekt. Standardy wyglądają o wiele ładniej aniżeli auta z GT4. Wejdźcie na ytb i zerknijcie na gameplay z GT4. Dlatego twierdzenie "kopiuj-wklej" jest śmieszne.

 

Bronię aut standard, ale oczywiście ten podział uważam za tragedię mimo wszystko. Gdyby tylko miały jakieś tam modele wnętrz...

tutaj widać jak się prezentuje w menu standard względem premium

 

http://www.youtube.com/user/Danikone#p/u/1/StiC6cSyOgc

 

widać to w 1:45

Opublikowano

Ogromnie jestem ciekaw, jak się zachowują ponad 300-konne samochody, które przenoszą moment na tylną ośkę na mokrej nawierzchni... oczywiście na fizyce pro i z powyłączanymi badziewiami typu TCS :rolleyes: W połączeniu z kółkiem 900* musi być niezła zabawa :)

Edytowane przez Michał102

Opublikowano

a pomyśl jaka będzie zabawa w multi w takiej konfiguracji (deszcz + auta RR) - chyba jednak będzie trzeba korzystać z TCSów w tym przypadku :biggrin::P

Opublikowano

Piszecie, że tylko tekstury uległy zmianie, ale spójrzcie jaki tego jest efekt. Standardy wyglądają o wiele ładniej aniżeli auta z GT4. Wejdźcie na ytb i zerknijcie na gameplay z GT4. Dlatego twierdzenie "kopiuj-wklej" jest śmieszne.

 

Bronię aut standard, ale oczywiście ten podział uważam za tragedię mimo wszystko. Gdyby tylko miały jakieś tam modele wnętrz...

tutaj widać jak się prezentuje w menu standard względem premium

 

http://www.youtube.com/user/Danikone#p/u/1/StiC6cSyOgc

 

widać to w 1:45

 

I potwierdza sie to czego najbardziej sie obawialem , samochody standart nie maja widoku z kokpitu :((

Opublikowano

Emet: Na pudełku jest napisane ponad 20 lokacji i ponad 70 wariacji. W Forza 3 są z tego co pamiętam 23 lokacje (nie licząc benchamrka :P i Nurburgring Grand Prix Curcuit).

 

Tak czy siak jak na gry robione 2 lata vs 5 lat to GT nie wypada jakoś mega w stosunku do Forza 3. To co mnie najbardziej przekonuje do GT5 to to czego w Forza 3 nie ma czyli deszcz, śnieg, noc i zmienna pora dnia.

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

Nie wiem czemu zapominacie o edytorze tras i WRC, świetnie się to zapowiada.

A co do czasu produkcji GT5 to przecież wypuścili w tym czasie jeszcze 2 gry(GT na psp i GT5p), już nie mówiąc o tym że mają 150 pracowników a przy Forzie 3 było zatrudnionych ponad 300 osób, to chyba spora różnica.

Opublikowano

i autka im modelują hindusi :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.