Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)

Featured Replies

Opublikowano

W gt nigdy nie bylo lektora czy komentatora, Pani Martynka wystapi najprawdopodobniej jako lektor w materialach filmowych , opowiadajacych o produkcji , w grze maja byc podobno wyzwania Sebastiana Loeb i tam napewno uslyszymy ja w roli lektora , swego czasu profesjonalnie prowadzila pewnien program motoryzacyjny ( nazwy nie pamietam , lata temu ogladalem )

 

W GT PSP jest lektorka (ta niunia z inside sim racing), która użycza głosu w licencjach, objaśniając na co zwrócić uwagę przy wykonywaniu danej licencji. Myślę, że Matyna będzie pełnić podobną rolę w gt5.

  • Odpowiedzi 6,7 tys.
  • Wyświetleń 380,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Każdy tak płacze nad tym GT5, mimo ze gra sie nie ukazala.   Pokazcie mi 1 gre ktora zaweira tyle rzeczy co gt5.   nie sklejajcie ze w tej to to aw tej to tamto. okazcie mi 1 gre ktora jako calok

  • Niech zaprezentują trasę zupełnie nową, bo ogólnie to rzygam już wszystkimi znanymi z serii GT. Gdybym przed graniem w GT5 miał zaliczyć jeszcze GT na PSP to niektórych tras bym chyba kijem nie ruszył

  • Gość bigdaddy
    Gość bigdaddy

    jak najbardziej na + a ile auto hamowanie to dla totalnych niedzielnych graczy o tyle cofanie czasu jak dla mnie daje więcej emocji niż jazda baz tego ponieważ w fm2 trzeba było jeździć ostrożnie bo w

Opublikowano

W GT4 Prologue Vicki Butler-Henderson (ta z Fifth Gear) podobnie jak w GT na PSP, przed licencjami wyjaśniała o co chodzi w danym zadaniu.

Opublikowano

To by mialo sens!

SlyCooper ->26 listopada premiera

Wiec Avaible now to tak akurat na 27 listoapda gt5 ;)

dokładnie,to ma sens

 

myślę że równo na 2 tygodnie przed premierą ruszy kampania reklamowa GT5 i wtedy zostanie podana oficjalnie przez USA data premiery GT5

Edytowane przez poli_x

Opublikowano

Chyba Sony drukując książeczkę SlyCooper do chodziło o inny sens

 

SlyCooper ->26 listopada premiera

Wiec Avaible now miał być na 3 listoapda gt5

 

Ale wszyscy wiemy jak wszyło. Jutro podadzą datę premiery :thumbsup:

 

Ale na poważnie sony przejęło się tym wyciekiem bo wszystko cenzurują, usuwają wszystkie filmiki.

Opublikowano

Troche pozno sie obudzili. Poczekali, az ludzie poogladaja, nakreca sie i teraz usuwaja :). Z przecieku (zamierzonego czy nie) i tak wyszli dobrze :).

Kierownice Logitecha juz skoczyly, chca po 450 zl za GT Force'a, a byly po 350.....

Opublikowano

A ja głupi kupiłem w wakacje by zdążyć przed premierą :D Gdyby nie F1 chyba szlag mnie z nią trafił :D

Opublikowano

kolejne video, tym razem czas na zniszczenia

 

jesli nie ma jakiegos suwaka do zniszczeń to są one nieporozumieniem....

250km/h w ścianę i tylko poluzowany zderzak yyy ?

Opublikowano

Przeglądając dzisiaj najnowszy Top Gear w Empiku natrafiłem na reklamę Gt5 (ta co była już tu wcześniej zapodawana), której premiera datowana "koniec roku 2010".

 

Co ważniejsze, na innej stronie reklamowany jest event pod patronatem TopGear + Sony który obejmował będzie 6 większych miast i zacznie się 19 listopada (w warszawskiej Arkadii będzie 26 listopada - przypadek?). Szczęśliwcy, którzy wygrają będą mogli sobie pojeździć sportowymi autami po Nurburgringu w realu.

 

Kampania reklamowa nareszcie ruszyła, pytanie tylko kiedy dowiemy się konkretnej daty premiery... :dry:

 

@Bumier:

Najważniejsze żeby po takim dzwonie była wyraźnie gorsza sprawność auta (wizualizacje zniszczeń przemilczę - na razie w żadnej grze nie są one realistyczne). Niestety po tym filmiku nie widać, żeby auto gorzej się prowadziło :confused: Oby się okazało, że to kolo na tym filmiku miał wyłączone zniszczenia wewnętrzne (albo gra w arcadzie na easy..).

Edytowane przez nightrunner

Opublikowano

wpisa kazika na http://twitter.com/Kaz_Yamauchi

"まもなく発売日が発表されそうだ。うぉ・・・シビレるぜ・・・。"

:potter: Data wydania zostanie prawdopodobnie ogłoszone wkrótce. Let U O Sibi Reru.

Opublikowano

żal pl te zniszczenia galardo, do tego dalej auto tak samo się prowadzi. Oby były te suwaki i jakaś opcja włączenia/wyłączenia zniszczeń mechanicznych

 

I chyba potwierdza się plotka,ż auta będą się psuć w zależności od modelu - niektóre firmy może nie życzyły sobie większych zniszczeń itp

Edytowane przez Ficuś

Opublikowano

kolejne video, tym razem czas na zniszczenia

http://www.youtube.com/watch?v=_OAFHyvOpYI

 

jesli nie ma jakiegos suwaka do zniszczeń to są one nieporozumieniem....

250km/h w ścianę i tylko poluzowany zderzak yyy ?

 

Jest napisane: "Gran Turismo 5 Damage - Gallardo at Monza - ARCADE MODE!!"

 

Więc może tylko w trybie Arcade będą tylko takie uszkodzenia.

 

 

 

Opublikowano

@Bumier:

Najważniejsze żeby po takim dzwonie była wyraźnie gorsza sprawność auta (wizualizacje zniszczeń przemilczę - na razie w żadnej grze nie są one realistyczne). Niestety po tym filmiku nie widać, żeby auto gorzej się prowadziło :confused: Oby się okazało, że to kolo na tym filmiku miał wyłączone zniszczenia wewnętrzne (albo gra w arcadzie na easy..).

masz racje ale czy na uszkodzenia mechaniki auta jest wogle jakas szansa ? Wspominali o tym kiedys ?

 

Jest napisane: "Gran Turismo 5 Damage - Gallardo at Monza - ARCADE MODE!!"

 

Więc może tylko w trybie Arcade będą tylko takie uszkodzenia.

no własnie wszędzie opieramy sie na "może", jak jest naprawdę przekonamy sie chyba dopiero na premiere

Edytowane przez Bumier

Opublikowano

żal pl te zniszczenia galardo, do tego dalej auto tak samo się prowadzi. Oby były te suwaki i jakaś opcja włączenia/wyłączenia zniszczeń mechanicznych

 

I chyba potwierdza się plotka,ż auta będą się psuć w zależności od modelu - niektóre firmy może nie życzyły sobie większych zniszczeń itp

Przecież np.w Forzie(i nie tylko) można było Lambo (....Ferrari, Jaguary,Bentleye,Astony....) zmasakrować ;)

Przpomina mi się wciskanie kitu przez Polyphony pare lat temu, że niby producenci nie zgadzają się na uszkodzenia, mimo, że w wielu innych tytułach te same auta można było rozwalać do woli ;)

Opublikowano

kolejne video, tym razem czas na zniszczenia

 

jesli nie ma jakiegos suwaka do zniszczeń to są one nieporozumieniem....

250km/h w ścianę i tylko poluzowany zderzak yyy ?

 

Zniszczenia rzeczywiście do dupy, ale właśnie, prędkość ponad 200km, a samochód sunie jak żółw. W Burnoucie szybciej się porusza na wstecznym.

Opublikowano

Zwyrol proszę Cię :D może jeszcze powiesz,że Wipeout też jest szybszy :P

Opublikowano

Zauważyliście, że po lewej na dole znajduje się wskaźnik aktualnej temperatury opon (przynajmniej na taki wygląda) - fajny bajer:)

Edytowane przez nightrunner

Opublikowano

ano faktycznie :) pierw na to uwagi nie zwracałem bo byłem pewny,że to wskaźnik zużycia opon jak w starych gt.

 

Ogółem dużo w grafice poprawili względem starych buildów - zwłaszcza cienie wewnątrz i na zewnątrz

Opublikowano

nienawidzę serwisów które nie dają źródła informacji :/ Ogółem w brednie często pisane przez ps3site już dawno przestałem wierzyć. Może ta data się potwierdzi ale puki na ps blog albo oficjalnej stronce gran turismo nie ma nowej daty to dalej nie ma nic oficjalnie

Opublikowano

Co do uczucia predkosci - w burnoucie moze byc przegiete, tutaj - nie.

Dlaczego wydaje sie wolno? Wysokosc punktu, z ktorego obserwujemy droge ma kolosalne znaczenie (prosty przyklad - czy w samolocie lecacym 800kmh ziemia miga nam pod spodem? Nie). W miare zblizania sie do ziemi uczucie predkosci rosnie, dlatego zza samochodu bedzie 'wolno', a ze zderzaka szybciej.

Plus jeszcze nasze oczy widza duzo wiekszy kat niz jest w stanie pokazac TV (i tak w 16:9 jest lepiej niz 4:3), nawet patrzac na wprost (w zyciu, nie w grze) obraz miga nam w 'kacikach' oczu - to dodaje predkosci.

Obejrzyjcie relacje w TV z jakiegos rajdu - w kamerach z kokpitu snuja sie jak nie wiem co. A jesli wyglada, ze jada szybko, to musi byc za...scie szybko ;P. Gdybysmy mieli TV 360 stopnii dookola na pewno poczucie predkosci by wzroslo.

 

No i jeszcze jedno na obrone GT (i kazdej innej scigalki pretendujacej do bycia symulatorem): kazdy samochod ma swoje wymiary, kazdy tor ma swoja szerokosc i dlugosc. Kazdy samochod dany tor przejezdza w konkretnym czasie.

Powiedzmy ze samochod w grze ma przejechac trase w tym samym czasie co w rzeczywistosci - dlugosc toru musi sie zgadzac (dajmy na to, ze to bedzie 1km prostej).

Jezeli obraz mialby szybciej sie zmieniac (wieksze uczucie predkosci), to pojazd pokonalby odcinek szybciej.

 

Czyli zeby czas w grze zgadzal sie z tym w 'realu' tor musialby byc dluzszy, albo pojazd mniejszy - obie rzeczy nie do przyjecia w symulatorze.

 

Mam nadzieje, ze rozumiecie co tu bredze ;]

 

To co moze poprawic predkosc, to np blur na rogach ekranu, zwiekszajacy sie wraz z predkoscia, wszelkie trzesienie kamera itp.

Opublikowano

 

Co ważniejsze, na innej stronie reklamowany jest event pod patronatem TopGear + Sony który obejmował będzie 6 większych miast i zacznie się 19 listopada (w warszawskiej Arkadii będzie 26 listopada - przypadek?). Szczęśliwcy, którzy wygrają będą mogli sobie pojeździć sportowymi autami po Nurburgringu w realu.

 

 

Inne miasta?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.