Gawlick 7 Opublikowano 8 kwietnia 2008 Opublikowano 8 kwietnia 2008 Ostatnio mam troche czasu wiec wziąłem sie za klase S. Mam juz pozaliczane wszystko oprócz ostatniego eventu i musze powiedziec ze troche sie zdenerwowałem bo wkoncu dojechałbym 2 ale oczywiscie ktorys z samochodów za mna wbił mi sie w dupe i dostałem karę 4,5 sekundy przed ostatnim zakrętem... Oj panowie z PD musza jeszcze nad paroma rzeczami popracować...
Afroman 81 Opublikowano 8 kwietnia 2008 Opublikowano 8 kwietnia 2008 (edytowane) Czasy do rankingów można kręcić tylko w time trial? NIe można tam zmieniać ustawień, czyli jedziemy na domyślnych czy na naszych ostatnich ustawieniach z trybu online ? Edytowane 8 kwietnia 2008 przez Afroman
CELL7777 1 Opublikowano 9 kwietnia 2008 Opublikowano 9 kwietnia 2008 ja tez probuje zaliczyc ostatnia trase w S na zloto walcze lotusem 111 tuned, gTr albo fordem Gt test car i nic porazka
saptis 620 Opublikowano 9 kwietnia 2008 Opublikowano 9 kwietnia 2008 (edytowane) Wczoraj udalo mi sie zdobyc Gold w wyscigu na czas samochodem Cappuccino 95 w klasie C. Musze przyznac, ze nie bylo to takie latwe, ale w koncu mi sie udalo. Edytowane 9 kwietnia 2008 przez saptis
Fenikz 89 Opublikowano 9 kwietnia 2008 Opublikowano 9 kwietnia 2008 Czy w Prologue tez sa takie rankingi jak w GT HD ?
saptis 620 Opublikowano 9 kwietnia 2008 Opublikowano 9 kwietnia 2008 Tak, w opcji Time Trial mozna ustanawiac czasy, ktore sa klasyfikowane na odpowiednich miejscach w rankingu.
Fenikz 89 Opublikowano 9 kwietnia 2008 Opublikowano 9 kwietnia 2008 Jeszcze bym zapomnial, czy tez sa resetowane co tydzien?
Wihajster 0 Opublikowano 9 kwietnia 2008 Opublikowano 9 kwietnia 2008 Panowie czym wygraliście wyścigi tuned cars w klasie S z autami do 700 punktów? Kupiłem Ford'a GT 40 LM i nic. Nie mogę ich dogonić bo żeby wystartować to muszę zmniejszyć mu liczbę koni lub zwiększyć wagę. Nie mam pomysłu jak to wygrać.
Emet 1 090 Opublikowano 9 kwietnia 2008 Opublikowano 9 kwietnia 2008 Lotus Elise 111R Tuned Jest dosyć ciężki w prowadzeniu, ale jednocześnie jest chyba najlepszy w zakrętach (poza F1) i mimo sporo mniejszej mocy nie ustępuje reszcie w osiagach (masa). Ja na początku też kupiłem Forda bo myślałem, że będzie dobry ale Lotus jest dużo lepszy.
Wihajster 0 Opublikowano 10 kwietnia 2008 Opublikowano 10 kwietnia 2008 Mam tego Lotusa tylko jest jeden problem. Jak puszczam gaz (gram na kierownicy) w zakręcie to ten samochód zaczyna wpadać w poślizg! Przez to ledwo wygrałem nim wyścigi dla aut tuningowanych do 630 punktów a co dopiero do 700. Macie jakieś ustawienia do tego dziwactwa żeby prowadziło się płynniej w zakrętach?
FLooK 1 Opublikowano 10 kwietnia 2008 Opublikowano 10 kwietnia 2008 Obniż go na max i daj toe front -25, a out -15. Jak nie możesz go opanować to włącz TSC i ABS (1 wystarczy). A jak to nie pomoże to załącz standarta.
YETI 10 998 Opublikowano 10 kwietnia 2008 Opublikowano 10 kwietnia 2008 O sprzedaży GT5: Prologue http://www.ps3site.pl/szalenstwo-na-punkcie-dema/
CELL7777 1 Opublikowano 10 kwietnia 2008 Opublikowano 10 kwietnia 2008 ja ta trase przejechalem(w koncu) lotusem i to na zloto. obnizylem zawieszenie na maxa. moca na maxa, waga na minimum oraz aerodynamike na maximum. auto wtedy trzyma sie bardzo dobrze podl i wchodzi idealnie w zakrety:)
Wihajster 0 Opublikowano 10 kwietnia 2008 Opublikowano 10 kwietnia 2008 (edytowane) Obniż go na max i daj toe front -25, a out -15. Jak nie możesz go opanować to włącz TSC i ABS (1 wystarczy). A jak to nie pomoże to załącz standarta. Wielkie dzięki. Mam nadzieję że to pomoże. ja ta trase przejechalem(w koncu) lotusem i to na zloto. obnizylem zawieszenie na maxa. moca na maxa, waga na minimum oraz aerodynamike na maximum. auto wtedy trzyma sie bardzo dobrze podl i wchodzi idealnie w zakrety:) Czemu nie zadałem tego pytania wcześniej. Wywaliłem 300 000 na Forda GT LM i lipa. Mogłem uzbierać na F40. Dzięki panowie za pomoc. Edytowane 10 kwietnia 2008 przez Wihajster
Meser 12 Opublikowano 10 kwietnia 2008 Opublikowano 10 kwietnia 2008 Ja pirwszy wyścig z klasy 700 zaliczylem mine\s skyline co prawda tylko brąz ale za poprawianie wezme sie po ukończeniu wszystkich eventów. Za to ten ostatni wyścig śni mi się po nocach, jak ja mam to zrobić! Spróbuje tak jak wy lotusem, ale myśląc logicznie skoro skyline da radę na fuji to na suzuce też powinien...
Gawlick 7 Opublikowano 10 kwietnia 2008 Opublikowano 10 kwietnia 2008 Eliską spokojnie da sie to zrobic na złoto nawet bez ustawien specjalnych. Wczoraj pierwsze miejsce było by moje ale zostałem staranowany przez Vipera niestety Ale jeszcze ostatniego słowa nie powiedziałem hehehe Ogólnie to 111R Tuned jest chyba najlepszy na cała klasę S, no może oprócz Daytony.
Afroman 81 Opublikowano 10 kwietnia 2008 Opublikowano 10 kwietnia 2008 4 miejsce w rankingu na reverse HSR, profesional, Mazda rx-7 na drift trial. Może nie za bardzo imponujące osiągnięcie ale i tak jestem dumny . Grift w gt5p jest świetny, za(pipi)iście czuć samochód. Prawie tak samo jak w realu - parking przed Ikeą mój civic i śnieg . Co do lotusów to już wcześniej pisałem że są najlepsze. IMO trochę PD dało dupy z tym. Zrozumiałbym gdyby elise 111R skopał dupę imprezie, lancerowi, TTce czy 350Z ale żeby mine's r34, ferrari f430 czy nawet f40 było gorsze!!?! Coś jest nie tak.
Meser 12 Opublikowano 10 kwietnia 2008 Opublikowano 10 kwietnia 2008 A czy nadal jest pół-automatyczna skrzynia biegów z gt3/4?? Bo jakoś sam nie mogłem jej "zlokalizować" a bajer był przedni nie ma co:D
sivkins 0 Opublikowano 10 kwietnia 2008 Opublikowano 10 kwietnia 2008 (edytowane) Panowie jak wygląda tryb online?? są jakieś pokoje, lobby czy gra automatycznie wyszukuje przeciwników? noi czy są lagi?? Edytowane 10 kwietnia 2008 przez sivkins
LiSoQuan 23 Opublikowano 10 kwietnia 2008 Autor Opublikowano 10 kwietnia 2008 JA w sprawie filmów ktore sie pokazały w GTTV ... te film sa na płycie BR.. tylko po przez internet odblokowali je.. oczywisice mowa tu o wersji na płycie.. . dobrze mowie ??
tomci23 55 Opublikowano 10 kwietnia 2008 Opublikowano 10 kwietnia 2008 (edytowane) Mam pytanie jak zrobiliscie event na zloto w klasie C Suzuki Cappucino ? Edytowane 10 kwietnia 2008 przez tomci23
PiotrB 9 Opublikowano 10 kwietnia 2008 Opublikowano 10 kwietnia 2008 Co do lotusów to już wcześniej pisałem że są najlepsze. IMO trochę PD dało dupy z tym. Zrozumiałbym gdyby elise 111R skopał dupę imprezie, lancerowi, TTce czy 350Z ale żeby mine's r34, ferrari f430 czy nawet f40 było gorsze!!?! Coś jest nie tak. Liczy się stosunek mocy do masy, a nie sama moc. Lotusy zawsze były bardzo lekkie, więc nie potrzebowały tak mocnych silników jak Ferrari. W ogóle to Wihajster pisał o wersji stuningowanej, która ma zapewne jeszcze korzystniejszy stosunek mocy do masy. Dodatkowo Elise ma bardzo krótki rozstaw osi co sprawia, że samochód jest bardzo zwinny i świetny w wolnych zakrętach. Minusem jest właśnie to, że gdy gwałtownie puści się nogę z gazu tył zaczyna uciekać.
Gawlick 7 Opublikowano 10 kwietnia 2008 Opublikowano 10 kwietnia 2008 Mam pytanie jak zrobiliscie event na zloto w klasie C Suzuki Cappucino ? Chodzi o HSR? Po prostu podciągnij troszke silnik i uzywaj splitstreamu. Dość łatwo jest.
Emet 1 090 Opublikowano 10 kwietnia 2008 Opublikowano 10 kwietnia 2008 Odpowiem na kilka ostatnich postow Tak te filmy z GT TV sa juz na plycie. W online nie ma jeszcze lobby ale za jakis czas ma byc. Poki co jednak online to IMO poraka W Prologu nie ma skrzyni polautomatycznej znanej z GT3 i GT4. Co do zlota Cappucino to... na standard nie powinno byc problemu. Trzeba tylko dobrze wykorzystac przeciwnikow.
Wihajster 0 Opublikowano 10 kwietnia 2008 Opublikowano 10 kwietnia 2008 Co do lotusów to już wcześniej pisałem że są najlepsze. IMO trochę PD dało dupy z tym. Zrozumiałbym gdyby elise 111R skopał dupę imprezie, lancerowi, TTce czy 350Z ale żeby mine's r34, ferrari f430 czy nawet f40 było gorsze!!?! Coś jest nie tak. Liczy się stosunek mocy do masy, a nie sama moc. Lotusy zawsze były bardzo lekkie, więc nie potrzebowały tak mocnych silników jak Ferrari. W ogóle to Wihajster pisał o wersji stuningowanej, która ma zapewne jeszcze korzystniejszy stosunek mocy do masy. Dodatkowo Elise ma bardzo krótki rozstaw osi co sprawia, że samochód jest bardzo zwinny i świetny w wolnych zakrętach. Minusem jest właśnie to, że gdy gwałtownie puści się nogę z gazu tył zaczyna uciekać. Dokładnie! Weźmy takiego Ariel Atom'a. Tam jest silnik od Hondy Civic 2.0 tylko że dodana turbina a auto dzięki niskiej masie (około 500 kg) ma osiągi lepsze od Enzo, czy F50 i innych super samochodów. Stosunek mocy do masy gra pierwsze skrzypce i tutaj Lotus nie ma sobie równych w GT5:P.
Rekomendowane odpowiedzi