Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam pytanie jak zrobiliscie event na zloto w klasie C Suzuki Cappucino ?

Ja ukonczylem wyscig zwyklym, niemodyfikowanym samochodem korzystajac z recznej skrzyni biegow. Trzeba szybciej zmieniac biegi, korzystac z tunelu aerodynamicznego i dobrze jechac to bedzie Gold. Trudne, ale udalo mi sie. :)

Opublikowano

Update'u nie bedzie (jak zakladano pierwotnie) 10 kwietnia tylko zamiast konkretnej daty widnieje jakze ukochany napis "soon" Polyphony tlumaczy obsow bardzo szybkim wzrostem bazy userow online.

 

(pipi), sie obudzili :)

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich graczy GT5P, wreszcie znalazłem ludzi kompetentnych którzy sie znają

Założyłem swój temat o Drifcie w GT5P wszystkich drifterów zapraszam

Jestem 7 w klasyfikacji generalnej na świecie - więcej o tym w temacie o Drifcie

A tak wogóle to sa jeszcze jacyś inni Polacy którzy na serio sie w drifting w GT5P bawią bo nie widziałem chyba żadnego Polaka wśród pierwszej 100 na świecie - może mój temat was zachęci :-D

 

PS: co do tego Elisa to już dawno wiedziałem że jest najszybszy :-D, ale te uciekanie mnie dobija

Może napiszcie jaki jest wasz ulubiony samochód w GT5P

U mnie stanowczo Mitsubishi Lancer Evo X Tuned - uwielbiam ten samochód zarówno w drifcie, jak i w pokonywaniu zakrętów :-D

Edytowane przez Adamus7856
Opublikowano (edytowane)

Lotus spisał się na medal, dosłownie i w przenośni:) Cała klasa S zaliczona jeszcze tylko 1.900.000 kredytów i mam bolid:D

Co do driftu to mnie akurat w gt ten motyw średnio jara, jakoś w FM2 lepiej czuje samochód i szczerze żałuje, że w tamtym tytule nie ma trybu drift:/.

Ulubiny samochód to NARAZIE Nissan GTR, w moim rankingu wyprzedza ciutkę f430 która jest poprostu cholernie trudna w prowadzeniu

Edytowane przez Meser
Opublikowano
Nie wiedziałem, że jest aż tak źle. Więc najlepiej jest olać HSR. Swoją drogą prosty, krótki i nudny tor jak na GT. Chociaż fajnie się jedzie na pochylonych zakrętach (jak na owalu). Lepszym wyborem będzie techniczna Suzuka GP (chociaż tu i tak pewnie tną Casino Triangle) lub szerokie Fuji.

Nic nie tną - tu kary są bezbłędne. Tylko walenie w bandy jest zglitchowane, ale to jest trudne, więc online niemal wszyscy na tym tracą jadąc tempem ślimaka :)

Czasy do rankingów można kręcić tylko w time trial? NIe można tam zmieniać ustawień, czyli jedziemy na domyślnych czy na naszych ostatnich ustawieniach z trybu online ?

Ustawienia stockowe i to jeszcze na oponach S2.

Ale czasy można kręcić też online PP500 i PP650 na niemal wszystkich trasach, tu można ustawiać samochody i tu jest najwyższy poziom.

 

A co do filmików to bardzo ciekawy jest ten przejazd 1okr. na Nurburgring: można zobaczyć, że ten tor jest o wiele bardziej realnie oddany w GT4 niż w FM2 (w FM2 jest za długi, ale za to szybciej się jedzie). A co najważniejsze to szybkość i dynamika, która jest kiepska w real life, gość zasuwa np.230km/h a wcale tego nie widać, co pokazuje że ta powolność w GT (czy nawet FM2) nie jest nierealna, ale tak musi być.

Opublikowano
U mnie stanowczo Mitsubishi Lancer Evo X Tuned - uwielbiam ten samochód zarówno w drifcie, jak i w pokonywaniu zakrętów :-D

 

Też lubię to autko. Ostatnio tak dla picu pojeździłem tym autem w trybie drift na kierownicy z 900 stopni obrotu i nabiłem 11 tys. Dobre auto do tej konkurencji.

Opublikowano
A co do filmików to bardzo ciekawy jest ten przejazd 1okr. na Nurburgring: można zobaczyć, że ten tor jest o wiele bardziej realnie oddany w GT4 niż w FM2 (w FM2 jest za długi, ale za to szybciej się jedzie). A co najważniejsze to szybkość i dynamika, która jest kiepska w real life, gość zasuwa np.230km/h a wcale tego nie widać, co pokazuje że ta powolność w GT (czy nawet FM2) nie jest nierealna, ale tak musi być.

 

Dokładnie, też to zauważyłem - tor w gt4 został bardzo dobrze oddany skoro bez trudu można rozpoznać poszczególne zakręty i bliskie otoczenie. Co do oddania prędkości to wydaje mi się że wszystko rozchodzi się o relatywnie mały wycinek "pola widzenia". Zastanawiam się jakie odczucia byłyby po odpaleniu wyścigu na telewizorze 70 cali - myślę że oddanie prędkości automatycznie wzrosło by o 1000% :)

Gość pawel_k
Opublikowano

a jak z hamowaniem? czy wszystkie samochody nadal hamują jakby miały układ z f1? i jak porównacie abs do forzy2?

Opublikowano

Jeżeli chodzi o ABS to da się go w końcu całkowicie wyłączyć... i jak dla mnie efekt jest bardzo bardzo przesadzony (gram na padzie) w forzie bez abs dało się nie zablokować kół i nawet grając na padzie po odpowiednim treningu jeździć bez abs natomiast w gt... grając na padzie bez abs nie ma możliwości zahamować bez blokowania kół, nie zależnie od samochodu:/. Wiem, jedni powiedzą że to realizm ale np takie f430 z odpowiednimi gumami nie robi przy każdym hamowaniu sanek tym bardziej na suchym torze wyścigowym!!!!!!!!!. Podkreślam jeszcze raz, że moje odczucia dotyczą tylko i wyłącznie gry na padzie, na kierownicy być może da rade grać.

Opublikowano
Jeżeli chodzi o ABS to da się go w końcu całkowicie wyłączyć... i jak dla mnie efekt jest bardzo bardzo przesadzony (gram na padzie) w forzie bez abs dało się nie zablokować kół i nawet grając na padzie po odpowiednim treningu jeździć bez abs natomiast w gt... grając na padzie bez abs nie ma możliwości zahamować bez blokowania kół, nie zależnie od samochodu:/. Wiem, jedni powiedzą że to realizm ale np takie f430 z odpowiednimi gumami nie robi przy każdym hamowaniu sanek tym bardziej na suchym torze wyścigowym!!!!!!!!!. Podkreślam jeszcze raz, że moje odczucia dotyczą tylko i wyłącznie gry na padzie, na kierownicy być może da rade grać.

To dla tego, że na padzie są bardzo czułe przyciski. Na pedałach o niebo lepiej.

Opublikowano
Jeżeli chodzi o ABS to da się go w końcu całkowicie wyłączyć... i jak dla mnie efekt jest bardzo bardzo przesadzony (gram na padzie) w forzie bez abs dało się nie zablokować kół i nawet grając na padzie po odpowiednim treningu jeździć bez abs natomiast w gt... grając na padzie bez abs nie ma możliwości zahamować bez blokowania kół, nie zależnie od samochodu:/. Wiem, jedni powiedzą że to realizm ale np takie f430 z odpowiednimi gumami nie robi przy każdym hamowaniu sanek tym bardziej na suchym torze wyścigowym!!!!!!!!!. Podkreślam jeszcze raz, że moje odczucia dotyczą tylko i wyłącznie gry na padzie, na kierownicy być może da rade grać.

roznica jest tez taka ze w FM2 grales na trigerach a tu grasz na przyciskach, przestaw sobie w GT gaz i hamulec na trigery i zobacz jak sie jezdzi :P

roznica jest wielka ;)

Opublikowano
Jeżeli chodzi o ABS to da się go w końcu całkowicie wyłączyć... i jak dla mnie efekt jest bardzo bardzo przesadzony (gram na padzie) w forzie bez abs dało się nie zablokować kół i nawet grając na padzie po odpowiednim treningu jeździć bez abs natomiast w gt... grając na padzie bez abs nie ma możliwości zahamować bez blokowania kół, nie zależnie od samochodu:/. Wiem, jedni powiedzą że to realizm ale np takie f430 z odpowiednimi gumami nie robi przy każdym hamowaniu sanek tym bardziej na suchym torze wyścigowym!!!!!!!!!. Podkreślam jeszcze raz, że moje odczucia dotyczą tylko i wyłącznie gry na padzie, na kierownicy być może da rade grać.

roznica jest tez taka ze w FM2 grales na trigerach a tu grasz na przyciskach, przestaw sobie w GT gaz i hamulec na trigery i zobacz jak sie jezdzi :P

roznica jest wielka ;)

 

Miałem takie ustawienie ale jak dla mnie to pomyłka. Kiedy po 30min ciągłej gry zaczeły drętwieć mi dłonie stwierdziłem, że to nie złudzenie i taka gra jest faktycznie niewygodna a raczej pad jest niewygodny.

BTW trigery i tak są za czułe

Opublikowano
Jeżeli chodzi o ABS to da się go w końcu całkowicie wyłączyć... i jak dla mnie efekt jest bardzo bardzo przesadzony (gram na padzie) w forzie bez abs dało się nie zablokować kół i nawet grając na padzie po odpowiednim treningu jeździć bez abs natomiast w gt... grając na padzie bez abs nie ma możliwości zahamować bez blokowania kół, nie zależnie od samochodu:/. Wiem, jedni powiedzą że to realizm ale np takie f430 z odpowiednimi gumami nie robi przy każdym hamowaniu sanek tym bardziej na suchym torze wyścigowym!!!!!!!!!. Podkreślam jeszcze raz, że moje odczucia dotyczą tylko i wyłącznie gry na padzie, na kierownicy być może da rade grać.

roznica jest tez taka ze w FM2 grales na trigerach a tu grasz na przyciskach, przestaw sobie w GT gaz i hamulec na trigery i zobacz jak sie jezdzi :P

roznica jest wielka ;)

 

Miałem takie ustawienie ale jak dla mnie to pomyłka. Kiedy po 30min ciągłej gry zaczeły drętwieć mi dłonie stwierdziłem, że to nie złudzenie i taka gra jest faktycznie niewygodna a raczej pad jest niewygodny.

BTW trigery i tak są za czułe

moze nie jest to najwygodniejsze rozwiazanie, ale jak dla mnie to da sie normalnie hamowac bez abs-u i bez blokowania kol :wub:

Opublikowano

Owszem da sie na padzie chamować bez blokowania kół, ale jest to trudne do zrobienia. W ogóle Polyphony zwaliło czułość przycisków w Prologu. O ile gaz (i nieco trudniej hamulec) da się po pewnej wprawie w miare płynnie dozować o tyle skręcać płynnie na padzie się poprostu nie da :P

Cyba widzą, że tak to zwalili i powinni wypuścić patcha który tą czułość naprawi (żeby była jak w GT3 czy GT4).

Opublikowano
Owszem da sie na padzie chamować bez blokowania kół, ale jest to trudne do zrobienia. W ogóle Polyphony zwaliło czułość przycisków w Prologu. O ile gaz (i nieco trudniej hamulec) da się po pewnej wprawie w miare płynnie dozować o tyle skręcać płynnie na padzie się poprostu nie da :P

Cyba widzą, że tak to zwalili i powinni wypuścić patcha który tą czułość naprawi (żeby była jak w GT3 czy GT4).

Nie tyle poprawić, co dodać opcję, w której moglibyśmy dostosować parametry poszczególnego przycisku do swoich potrzeb. Mnie na przykład nie przeszkadza czułość przycisków w GTP, a gram na Sixaxis'ie.

Opublikowano

Moze i Ci nie przeszkadza... ale nie masz problem z doborem sily skretu?

Tak czy inaczej... zgadzam sie z tym. Powinni dac w opcjach np 3 poziomy czulosci (taka jak teraz, srednia i slaba). Wtedy bedzie mozna dogodzic wszystkim.

Opublikowano
Jeżeli chodzi o ABS to da się go w końcu całkowicie wyłączyć... i jak dla mnie efekt jest bardzo bardzo przesadzony (gram na padzie) w forzie bez abs dało się nie zablokować kół i nawet grając na padzie po odpowiednim treningu jeździć bez abs natomiast w gt... grając na padzie bez abs nie ma możliwości zahamować bez blokowania kół, nie zależnie od samochodu:/. Wiem, jedni powiedzą że to realizm ale np takie f430 z odpowiednimi gumami nie robi przy każdym hamowaniu sanek tym bardziej na suchym torze wyścigowym!!!!!!!!!. Podkreślam jeszcze raz, że moje odczucia dotyczą tylko i wyłącznie gry na padzie, na kierownicy być może da rade grać.

roznica jest tez taka ze w FM2 grales na trigerach a tu grasz na przyciskach, przestaw sobie w GT gaz i hamulec na trigery i zobacz jak sie jezdzi :P

roznica jest wielka ;)

 

Miałem takie ustawienie ale jak dla mnie to pomyłka. Kiedy po 30min ciągłej gry zaczeły drętwieć mi dłonie stwierdziłem, że to nie złudzenie i taka gra jest faktycznie niewygodna a raczej pad jest niewygodny.

BTW trigery i tak są za czułe

moze nie jest to najwygodniejsze rozwiazanie, ale jak dla mnie to da sie normalnie hamowac bez abs-u i bez blokowania kol :wub:

 

Wygodniej jest grać na dwóch gałkach prawa robi za gaz i hamulec co prawda rozwiązanie jest już stare bo grałem tak już na psx ale co zrobić.......

Opublikowano
Jeżeli chodzi o ABS to da się go w końcu całkowicie wyłączyć... i jak dla mnie efekt jest bardzo bardzo przesadzony (gram na padzie) w forzie bez abs dało się nie zablokować kół i nawet grając na padzie po odpowiednim treningu jeździć bez abs natomiast w gt... grając na padzie bez abs nie ma możliwości zahamować bez blokowania kół, nie zależnie od samochodu:/. Wiem, jedni powiedzą że to realizm ale np takie f430 z odpowiednimi gumami nie robi przy każdym hamowaniu sanek tym bardziej na suchym torze wyścigowym!!!!!!!!!. Podkreślam jeszcze raz, że moje odczucia dotyczą tylko i wyłącznie gry na padzie, na kierownicy być może da rade grać.

roznica jest tez taka ze w FM2 grales na trigerach a tu grasz na przyciskach, przestaw sobie w GT gaz i hamulec na trigery i zobacz jak sie jezdzi :P

roznica jest wielka ;)

 

Miałem takie ustawienie ale jak dla mnie to pomyłka. Kiedy po 30min ciągłej gry zaczeły drętwieć mi dłonie stwierdziłem, że to nie złudzenie i taka gra jest faktycznie niewygodna a raczej pad jest niewygodny.

BTW trigery i tak są za czułe

 

Niestety, pad od PS3 ma z.ebane triggery, na tych od x360 bez problemu można jeździć bez ABS. Oczywiście może mieć na to również wpływ samo oprogramowanie, czyli gry. Nie wiem jak w prologu jest z ustawieniem ciśnienia instalacji hamulcowej, bo może obniżenie go trochę poprawiłoby sytuację?

Opublikowano
Moze i Ci nie przeszkadza... ale nie masz problem z doborem sily skretu?

Tak czy inaczej... zgadzam sie z tym. Powinni dac w opcjach np 3 poziomy czulosci (taka jak teraz, srednia i slaba). Wtedy bedzie mozna dogodzic wszystkim.

Grając na padzie, przyjąłem do świadomości to, że nie będę prowadził auta na tyle płynnie co na kierownicy. Odpowiednio szybkie, pulsacyjne naciśnięcia dają w miarę pożądany efekt. Co nie zmienia faktu, że ciężko jest się zbliżyć do czasówek wykręcanych na kierownicy, oj ciężko. Najgorzej jest z dodawaniem "gazu", tutaj mam ogromne problemy z takimi potworami jak Ferrari, czy Audi R8.

Opublikowano
Wygodniej jest grać na dwóch gałkach prawa robi za gaz i hamulec co prawda rozwiązanie jest już stare bo grałem tak już na psx ale co zrobić.......

 

Ja też tak gram od czasów GT1. IMO wtedy jest największa kontrola jaką można uzyskać na padzie. Na trigerach też jest nieźle ale jakoś nie umiem wtedy zmieniać biegów. A granie na przyciskach i krzyżaku w gry wyścigowe to w ogóle pomyłka.

Opublikowano

Mam pytanko odnośnie Tuned 111R, warto w niego inwestować mając już starego Tuned Elise? 111R jest od niego pod jakimś względem lepszy, czy to poprostu to samo tylko w nowej budzie ?

Opublikowano

Kurr... wlasnie oglosili, ze 15.04 znowu bedzie update i znowu zresetuja wszystkie wyniki w ranking mode...., jesli skasuje te z arcade a nie tylko z Online to nic tylko sie wkur..c....

Opublikowano

Co to znaczy update? Jaki?

15kwietnia08 może być śmiertelny dla GT5P, ja tam w newsach nic się nie dopatrzyłem o update/patchu.

 

Kasowanie rankingów ma sens tylko przy wywalaniu cheaterów i glitcherów, wraz z wydaniem patcha usuwającego problemy. Jeśli będą tak co 20 dni resetować ranking to cały hotlapping diabli wezmą i wkrótce w rankingach będzie pusto (bo nikt nie będzie machał 200godz co 20dni po 3-5okrążeń).

Ponadto od tygodnia nie działa oficjalne forum Playstation! Więc nawet nie wiedzą, że rujnują grę.

Mam pytanko odnośnie Tuned 111R, warto w niego inwestować mając już starego Tuned Elise? 111R jest od niego pod jakimś względem lepszy, czy to poprostu to samo tylko w nowej budzie ?
Nie warto, 111R ma gorszy stosunek mocy do wagi, ale ma więcej mocy więc na owalu chyba będzie lepszy, bo na szybkościowym HSR (i innych technicznych trasach ten bez 111R jest szybszy o chyba 0,4sek.
Opublikowano

W sumie jesli chca zachowac jednolitosc wszystkich wersji (EU, USA, JP) powinni tego 15. kwietnia (lub kilka dni pozniej) dac update z autami (i muzyka) ktore dojda w wersji USA.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...