nWo 1 Opublikowano 26 listopada 2008 Opublikowano 26 listopada 2008 śmieszne to jest nazywac Gran Turismo symulacją, gre w której ponad 60% graczy gra właśnie na padach <_<
SM1 25 Opublikowano 26 listopada 2008 Opublikowano 26 listopada 2008 śmieszne to jest nazywac Gran Turismo symulacją, gre w której ponad 60% graczy gra właśnie na padach <_< idąc tym tokiem rozumowania... śmieszne to jest nazwać jakąkolwiek grę, o tematyce wyścigów samochodowych, graną przy pomocy pada i klawiatury za symulację... całe szczęcie producenci wypuszczają wszelakiej maści kontrolery które mogą nam wzbogacić doznania z gry.
mario-x 0 Opublikowano 26 listopada 2008 Opublikowano 26 listopada 2008 (edytowane) Jeśli ktoś nie wie czym jest tryb PRO w tej grze, to lepiej niech nic nie pisze. Oczywiście takie gry testuje się wyłącznie na kierownicy, bo ocenianie modelu jazdy grając padem, nie jest już nawet śmieszne. Skąd stwierdzenie,że ktoś nie wie czym jest tryb PRO i ma nie pisać,bo tak uważasz , że bedzie najlepiej.Chyba piszemy rzeczowo, i na jeden konkretny temat.A takie odpowiedzi niczemu nie służą. Natomiast ja zaprosiłem kuzyna, który wymiata w GT i załączyłem mu inny rodzaj symulacji, na którym to rozgrywane są setki profesjonalnych lig na całym świecie i czasy miał bardzo słabe, mimo, że jeżdził jeden tor jednym samochodem około godziny.A znał tor i samochód z Gran Turismo. Edytowane 26 listopada 2008 przez mario-x
PiotrB 9 Opublikowano 26 listopada 2008 Opublikowano 26 listopada 2008 Natomiast ja zaprosiłem kuzyna, który wymiata w GT i załączyłem mu inny rodzaj symulacji, na którym to rozgrywane są setki profesjonalnych lig na całym świecie i czasy miał bardzo słabe, mimo, że jeżdził jeden tor jednym samochodem około godziny.A znał tor i samochód z Gran Turismo. Liczy się talent . Ja na przykład po tygodniu grania w Race Driver GRID włączam rFactor na PC i nie mam jakichś większych problemów z jazdą, a czasy mam co najmniej dobre (lepsze od kolegi, który ściga się lidze rFactora). Model jazdy professional w GT5P jest świetny. Zgodzę się że na konsolach na razie najlepszy. Tylko, że w GT5P brakuje odzwierciedlenia temperatury opon, która wpływa na zachowanie się samochodu, wpływu aerodynamiki na zachowanie się się samochodu (F1 nie traci docisku, gdy jedziemy za kimś) no i same krawężniki czy tarki też są chyba zbyt przyczepne w GT. No i warto dodać, że o ile GT5P mogę nazwać simem to GT4 już nie. To było arcade.
mario-x 0 Opublikowano 26 listopada 2008 Opublikowano 26 listopada 2008 (edytowane) Rozumienie i wyczucie samochodu ma kluczowe znaczenie, niektórzy nigdy tego nie ogarną .Gran Turismo to dla mnie klasyk i tylko dlatego kupiłem konsolę.Może update,którego juz nie mialem okazji stestować bo dzien wczesniej sprzedalem konsole :] cos wniosl, ale po calosci spodziewalem sie wiecej.Moze pelana wersja GT.Zobaczymy PiotrB kiedy sie mogę Ciebie spodziewac .Miales wbijac i co .Zweryfikujemy Twoje zapędy :lol2: Edytowane 26 listopada 2008 przez mario-x
PiotrB 9 Opublikowano 26 listopada 2008 Opublikowano 26 listopada 2008 PiotrB kiedy sie mogę Ciebie spodziewac .Miales wbijac i co biggrin.gif.Zweryfikujemy Twoje zapędy lol_.gif Jak mi kupisz nowego kompa to nie widzę przeszkód . Na moim lapie, gdy jeżdżę sam to przeważnie jest dobrze (nie tnie się), ale jak jest kilka samochodów na torze to już klatkuje. Także na takim kopie nie ma szans. W przyszłym roku pewnie będę kupował nowego, więc wtedy pomyślimy. Poza tym, aby coś osiągnąć w lidze trzeba mieć na to dość dużo czasu. No i wiadomo trzeba też być dobrym mechanikiem by dobrze ustawić bolid. Niemniej jednak zapraszam tak poza ligowo bardziej prywatnie może kiedyś online . We dwóch może będzie płynnie. Sorki za OT.
mario-x 0 Opublikowano 26 listopada 2008 Opublikowano 26 listopada 2008 PiotrB w Fia GT nie potrzeba dobrego setup-u.W F1 zgadzam sie potrzebna jest gruba wiedza zeby ustawic i umiec czytac dane z motec, ale wszystko jest do ogarniecia . Serv GT stoi 24/7 wiesz gdzie w srodku dnia jezdzi do 2,3 osob mozemy urzadzic jakis meeting bo teraz dobra traska jest .Dam setup
ryder 0 Opublikowano 26 listopada 2008 Opublikowano 26 listopada 2008 czasami przez kilka tygodni w temacie GT5P nie pojawiają sie nowe posty a tu prosze jaka dyskusja... ja od siebie dodam tylko tyle że wydaje mi sie bez znaczenia to czy GT nazywa sie simem czy nie... dla mnie liczy sie to ze moge czerpac frajde z prowadzenia tych wszystkich wirtualnych wozów. Zachowanie pojazdów napewno nie symuluje zachowania ich realnych odpowiednikow ale w tej grze chodzi o to żeby fizyka i kontrola nad samochodem byla przystępna nawet dla mniej wprawnych graczy (w tym mnie). Ja np ciesze sie kiedy przejade zakręt kontrolowanym poślizgiem i płynnie z niego wyjde a nie jak przekręce samochod w połowie zakrętu... Jazda ma bawić a nie irytować. A jeśli ktoś czuje sie hardkorowcem i szuka wyzwań w GT to zachęcam do bicia czołowych czasow online 8)
nWo 1 Opublikowano 26 listopada 2008 Opublikowano 26 listopada 2008 Bo to kolejna wojna w obronie wyniesionej GT na ołtarzyk symulacji. Sa jednak osoby które mają i PC i konsole. Dzis gram juz tylko w GTR Evolution i RBR (nieśmiertelne). Ale dosc duzo gralem i na kierze w GT. mi ten model jazdy nie pasuje do symulacji w zaden sposób. to ze moge zupelnie bez przeszkód grac w te gre i na padzie definitywnie przesądza sprawe. GT to nie jest symulator. Nie bawi mnie grzebanie w setupach po kilkadziesiąt minut tuż przed wyscigiem. ale skoro cos trzeba pogrzebac to i owszem. W RBR jest o tyle fajnie ze mozna sobie spomigac autkami mającymi tylko 300 Bhp i mniej a efekt jest tego taki ze 300 koni w zupelnosci wystarczy aby skutecznie przeszkadzac w zabawie. natomiast w gt doskonale radzimy sobie z autami ktore mają grubo ponad 400 bhp <_< (no sweat) Gt stalo sie za bardzo plastikowe, bardzo dzieciine albo wręcz babskie.
-=FEISAR=- 0 Opublikowano 26 listopada 2008 Opublikowano 26 listopada 2008 Co w Twoim mniemaniu znaczy, że w GT5:P można sobie łatwo poradzić z autami powyżej 400hp? To że można sobie nimi jeździć swobodnie, czy to że łatwo jest nimi wbijać się wysoko w rankingi? Bo powiem Ci że takim Blitz czy nawet R34 Mine's żeby wbić się do pierwszej 10 czasów na danej trasie, musiałem się nieźle napocić (jeszcze przed update, bo potem kasowali czasy). Już o F40 nie wspomnę. Powiem tylko tyle, jak ktoś miał okazję pojeździ czymś szybszym i potem pograć e GT5:P to skończy bredzić że tryb PRO w GT5:P to nie sim. Biorąc pod uwagę gry wyścigowe na konsolach, GT5:P to zdecydowanie gra najbliższa realizmowi (mowa ciągle o prowadzeniu aut). śmieszne to jest nazywac Gran Turismo symulacją, gre w której ponad 60% graczy gra właśnie na padach <_< Co to kogo obchodzi że ponad 60% gra w tą grę na padzie? Nie rozumiem co to ma do rzeczy. Niech sobie grają, ale to nie zmienia faktu że GT5:P po podpięciu kierownicy z 900 stopni obrotu, staje się symulacją.
SM1 25 Opublikowano 26 listopada 2008 Opublikowano 26 listopada 2008 (edytowane) Bo to kolejna wojna w obronie wyniesionej GT na ołtarzyk symulacji. Sa jednak osoby które mają i PC i konsole. Dzis gram juz tylko w GTR Evolution i RBR (nieśmiertelne). Ale dosc duzo gralem i na kierze w GT. mi ten model jazdy nie pasuje do symulacji w zaden sposób. to ze moge zupelnie bez przeszkód grac w te gre i na padzie definitywnie przesądza sprawe. GT to nie jest symulator. Nie bawi mnie grzebanie w setupach po kilkadziesiąt minut tuż przed wyscigiem. ale skoro cos trzeba pogrzebac to i owszem. W RBR jest o tyle fajnie ze mozna sobie spomigac autkami mającymi tylko 300 Bhp i mniej a efekt jest tego taki ze 300 koni w zupelnosci wystarczy aby skutecznie przeszkadzac w zabawie. natomiast w gt doskonale radzimy sobie z autami ktore mają grubo ponad 400 bhp <_< (no sweat) Gt stalo sie za bardzo plastikowe, bardzo dzieciine albo wręcz babskie. Ja tu piszę o przeniesieniu smaczków z realu do GT a ty wyjeżdżasz z tym ile to nie grasz na kompie zamiennie z konsolami, … bawią mnie tacy ludzie co decydują co jest symulacją na podstawie gier i pewnie poznają tajniki wyścigów siedząc za kierowcą autobusu miejskiego buuuaaahahaha dzięki nwo… uuuuuśmiałem się. Jeszcze żeby było zabawniej słowo „symulacja” pada jedynie w kwestii modelu jazdy w GT5p a ty starasz się to generalizować … wyłącz kompa, idź spać i nie zapomnij nastawić budzika co by ci kolejny real driving simulator w postaci MPK nie uciekł…bez urazy Edytowane 26 listopada 2008 przez SM1
nWo 1 Opublikowano 27 listopada 2008 Opublikowano 27 listopada 2008 jak czytam to co napisales to wiem ze nigdy nie grales z zadnego sima, pokoj z tobą i niech bedzie dla ciebie real driving simulator. <_<
SM1 25 Opublikowano 27 listopada 2008 Opublikowano 27 listopada 2008 (edytowane) jak czytam to co napisales to wiem ze nigdy nie grales z zadnego sima, pokoj z tobą i niech bedzie dla ciebie real driving simulator. <_< masz rację, nie gram w simy więcej jeżdżę w realu, dzięki temu mogę sobie w wypowiedziach porównać niektóre modele jazdy wybranych modeli samochodów, ty natomiast piszesz o GTR jak byś miał w garażu jedną z fur i śmigał nią na co dzień po bułki, a w twoim mieście śmigają tylko "potworki" z WTCC bo seryjne fury są babskie…litości Edytowane 27 listopada 2008 przez SM1
easye 3 373 Opublikowano 27 listopada 2008 Opublikowano 27 listopada 2008 sorry chlopaki za pytanie, ale kiedy wyjdzie ta gra w koncu ? Mowa o pelnej wersji ofcourse.
Gość pawel_k Opublikowano 27 listopada 2008 Opublikowano 27 listopada 2008 sorry chlopaki za pytanie, ale kiedy wyjdzie ta gra w koncu ? Mowa o pelnej wersji ofcourse. będzie jak będzie. tyle można powiedzieć
easye 3 373 Opublikowano 28 listopada 2008 Opublikowano 28 listopada 2008 ale jest jakas data ? pytam dla kumpla, sam niemialbym raczej cierpliwosci czekac
raven_raven 12 013 Opublikowano 28 listopada 2008 Opublikowano 28 listopada 2008 Mówi sie o końcu 2009.
PiotrB 9 Opublikowano 28 listopada 2008 Opublikowano 28 listopada 2008 Yamauchi ostatnio w wywiadzie mówił, że GT5 wyjdzie wcześniej niż się spodziewamy i wyśmiał datę wydania na 2010 rok. Także najwcześniej GT5 możemy się spodziewać na wiosnę przyszłego roku.
eljot 0 Opublikowano 28 listopada 2008 Opublikowano 28 listopada 2008 Yamauchi ostatnio w wywiadzie mówił, że GT5 wyjdzie wcześniej niż się spodziewamy i wyśmiał datę wydania na 2010 rok. Także najwcześniej GT5 możemy się spodziewać na wiosnę przyszłego roku. czyli około 2011...
ShinMoteuchi 0 Opublikowano 28 listopada 2008 Opublikowano 28 listopada 2008 Kurna, to wyjdzie razem w GT4 Mobile... Mowicie ze jednak warto kupic Prolog?
Redmitsu 978 Opublikowano 28 listopada 2008 Opublikowano 28 listopada 2008 Ja na twoim miejscu bym nie kupil GT5:P a za to jakas pelnoprawna inna gre. Poczekaj na GT5, serio.
Gość pawel_k Opublikowano 28 listopada 2008 Opublikowano 28 listopada 2008 moim zdaniem warto, szczególnie że teraz gra jest do wyrwania za 50-60zł tak na spokojnie - za tą cenę daje masę frajdy...
ShinMoteuchi 0 Opublikowano 29 listopada 2008 Opublikowano 29 listopada 2008 Chyba jednak kupie. Przymiezalem sie ostro w sklepie do tego 2 tygodnie temu, ale wybralem co innego. Czyli wybor prosty - Swieta pod znakiem GT5 i Burnout P Tak przy okazji, duzo ludzi online w to gra?
FLooK 1 Opublikowano 29 listopada 2008 Opublikowano 29 listopada 2008 (edytowane) Nie warto nerwów strzępić, chyba że na fizyce Standard. Mówię o online Edytowane 29 listopada 2008 przez FLooK
ryder 0 Opublikowano 29 listopada 2008 Opublikowano 29 listopada 2008 myśle że warto kupić, ja w GT5P przejeździłem już z 200 godzin i dalej gra sprawia mi przyjemność (tylko czasówki), a na mikołaja kupuje sobie g25 więc dopiero bedzie
Rekomendowane odpowiedzi