butch.stein 251 Opublikowano 19 sierpnia 2009 Opublikowano 19 sierpnia 2009 Tyle, że w Gridzie są ,fakt, auta znanych marek, ale są to samochody wyścigowe, z klatką w środku całkowicie przystosowane jedynie do wyścigów. A jak wiadomo w GT mamy również samochody wyjęte prosto z ulicy - i o te właśnie się rozchodzi no a ta impreza wrc zapewne klatki nie miała i dla tego to tak biednie wyglądało? :| Po za tym, w poprzednich częściach była możliwość założenia klatki bezpieczeństwa do auta. Nie chodziło mi tu o samą klatkę, tylko taki przykład dałem Czyli NASCAR i WRC + inne samochody typowo wyścigowe (przeznaczone tylko do tego) a cała reszta czyli samochody rodzinne bez. BTW. GT i tak będzie wypaśne Szkoda tylko, że zabraknie Porsche, no ale cóż wszystkiego mieć nie można.
gilek 3 Opublikowano 19 sierpnia 2009 Opublikowano 19 sierpnia 2009 Dziwna sprawa z tym Porsche w GT5, GT na PSP będzie miało Porsche, a dokładniej RUF.
CHINDOOS 12 Opublikowano 19 sierpnia 2009 Opublikowano 19 sierpnia 2009 (edytowane) Jak narazie zniszczenia są lipne... Osobiście wątpię żeby zostały w takiej formie w ostatecznej wersji, bo to by była jeszcze większa żenada niż ich brak. Będą musieli je jeszcze dopracować i na TGS dowiemy się że premiera GT5 będzie najwcześniej w połowie przyszłego roku czyli znając praktykę na przyszłą jesień niestety. EDIT: Jeszcze mi przeszło przez myśl, że mogą zrobić na szybko dobre uszkodzenia w paru samochodach a resztę wydawać w formie DLC, ale to by chyba było zbyt duże przegięcie, nawet jak na Polyphony Edytowane 19 sierpnia 2009 przez CHINDOOS
Terrago 3 Opublikowano 19 sierpnia 2009 Opublikowano 19 sierpnia 2009 ciekawe czy chociaz bedzie taki support w postaci nowych aut jak to bylo w FM2 mnie najbardziej w fm2 podoba sie zachowanie aut na podczas jazdy na krawedzi wypadku (na Nordschleife), obtarcie auta o bande konczy sie czesto obrotem auta w kierunku zakretu tego sie chyba jeszcze nie doczekam w GT. Samo GT5 jak narazie wyglada jakby ktos w pospiechu dodawal zniszczenia i zmienial model jazdy pod niego.
MaiorZero 1 400 Opublikowano 19 sierpnia 2009 Opublikowano 19 sierpnia 2009 http://multiplayer.it/video/gran-turismo-5...mescom-2009.hi/ Gameplay lepszej jakości. Ja tam czekam na TGS i oficjalne oświadczenie. W GTPSP na E3 nie było kokpitu, a na GamesCom jest więc to demo GT5 też nie reprezentuje jakości gry. PD chciało pokazać, że gra istnieje, a w premierę pod koniec 2009 nie wierzę, no chyba, że coś wyczarują.
Gość donsterydo Opublikowano 19 sierpnia 2009 Opublikowano 19 sierpnia 2009 Albo wypuszczą tak jak jest.
Daffy 10 636 Opublikowano 19 sierpnia 2009 Opublikowano 19 sierpnia 2009 (edytowane) to ,że będą zniszczenia tylko w niektórych autach przeczuwałem od trailera z E3.Już od tamtego momentu oswajałem się z myślą ,że wypadki będą tylko w nascar i wrc i jakoś mi to nie przeszkadzało.Ale wyścigi w których uczestniczyć będą zarówno auta zniszczalne jak i niezniszczalne to jest po prostu CHORE. Polyghony why...a ponoć jesteście perfekcjonistami w tym co robicie,a wychodzi na to,że daliscie zniszczenia na odwal(nawet szyba nie pęka) byle tylko uspokoić tłum...widzicie teraz to co się dziej na forach?! edit-karton na samochodzie podczas jazdy w ostatnim linku to przegięcie-oby to było wszystko GT5 alpha i build 10%.Niech to robią do gwiazdki 2010 byle nie wydali jej w takiej wersji jak teraz Edytowane 19 sierpnia 2009 przez Ficuś
Texz 670 Opublikowano 19 sierpnia 2009 Opublikowano 19 sierpnia 2009 Przeczytajcie sobie ten genialny post. http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p...;postcount=6337 Honestly, this is all getting ridiculous. Since when has Gran Turismo ever been the crashing simulator or damage simulator? Some of you are totally missing the point of Gran Turismo or have forgotten the essence of the series. It is about the celebration and enjoyment of automobiles and car culture. I don’t play the game because it gives the best racing experience even though it gives a damn good one. I play this game because it is out and out beautiful car porn. Take a second to look at the GT5:P main screen and the gorgeous imagery of your stunningly modeled car in those exotic locales. I don’t think we have a right to bitch about damage modeling because it is obvious that the only reason why they are putting it in is to appease the people that have demanded it for so long. We are going to have (hopefully) 1000 passionately detailed and crafted exteriors and interiors with the most photo realistic graphics I have seen on any console game ever and we are bitching about damage being only on race cars. I can't imagine crashing 16 or possibly more NASCAR cars at 200 mph is going to suck to bad... If I was spending countless hours working on these car models to try and make every detail as nice as the platform will allow, the last thing I would want is to see the 599 or F40 I worked so hard on being reduced to a mangled heap of metal. This game is a celebration of the beauty, design and appreciation of automobiles not a demolition derby for beautiful machinery. There is still a lot to see and a lot to learn guys. In the meantime I will be racing 12 F2007s around Eiger. Mogę go jedynie porównać z postem #217 na temat Scribblenauts (tym o niszczeniu cyborgów zombie wygarniętym z prehistorii gadem). Serio, niektórzy popadają już w destrukcyjną paranoję na punkcie tego GT.
MaiorZero 1 400 Opublikowano 19 sierpnia 2009 Opublikowano 19 sierpnia 2009 to ,że będą zniszczenia tylko w niektórych autach przeczuwałem od trailera z E3.Już od tamtego momentu oswajałem się z myślą ,że wypadki będą tylko w nascar i wrc i jakoś mi to nie przeszkadzało.Ale wyścigi w których uczestniczyć będą zarówno auta zniszczalne jak i niezniszczalne to jest po prostu CHORE. To jest ARCADE MODE!
Xymek 62 Opublikowano 19 sierpnia 2009 Opublikowano 19 sierpnia 2009 (edytowane) Tyle, że w Gridzie są ,fakt, auta znanych marek, ale są to samochody wyścigowe, z klatką w środku całkowicie przystosowane jedynie do wyścigów. A jak wiadomo w GT mamy również samochody wyjęte prosto z ulicy - i o te właśnie się rozchodzi Bzdury gadasz...taki np Skyline GT-R R34 to normalne auto wyjete prosto z ulicy... Poza tym taka FORZA moze miec model zniszczen...dla wszystkich samochodow? (kurde serio zaczynam o tym pisac jak to by nie bylo oczywiste - chodzi mi o taki ficzer w grze jak zniszczenia...od dzis widac jakis ficzer moze byc tylko w polowie zaimplementowany w grze...Polyphony wyznacza nowe standardy w branzy nie ma co...a moze zniszczenia jako DLC?) Edytowane 19 sierpnia 2009 przez Xymek
MaiorZero 1 400 Opublikowano 19 sierpnia 2009 Opublikowano 19 sierpnia 2009 Z tego co widziałem to zniszczenia w Forzie 3 stoją na razie na dużo niższym poziomie niż w GT5.
butch.stein 251 Opublikowano 19 sierpnia 2009 Opublikowano 19 sierpnia 2009 (edytowane) Tyle, że w Gridzie są ,fakt, auta znanych marek, ale są to samochody wyścigowe, z klatką w środku całkowicie przystosowane jedynie do wyścigów. A jak wiadomo w GT mamy również samochody wyjęte prosto z ulicy - i o te właśnie się rozchodzi Bzdury gadasz...taki np Skyline GT-R R34 to normalne auto wyjete prosto z ulicy... Poza tym taka FORZA moze miec model zniszczen...dla wszystkich samochodow? (kurde serio zaczynam o tym pisac jak to by nie bylo oczywiste - chodzi mi o taki ficzer w grze jak zniszczenia...od dzis widac jakis ficzer moze byc tylko w polowie zaimplementowany w grze...Polyphony wyznacza nowe standardy w branzy nie ma co...a moze zniszczenia jako DLC?) Jeśli chcesz porównać zniszczenia w F3 do tych z GT5 to sory, ale moim zdaniem (i nie tylko moim) jedyną rzeczą, która jest lepiej wykonana w Forzie są obtarcia lakieru, rysy itd. bo są po prostu ładniejsze. Nie chcę się tu z nikim kłócić ani zabraniać nikomu wyrażać własnej opinii, ale na podstawie tego co czytałem widziałem mogę śmiało stwierdzić, że Forza w temacie zniszczeń w cale nie jest tak bardzo przed GT. Jeśli chodzi o tego Skyline, to może i tak rzeczywiście jest. Przedstawiłem jedynie swoje zdanie na ten temat. Jeśli nie zaznaczyłem tego przed moim postem to sory. T Peace! Edytowane 19 sierpnia 2009 przez butch.stein
Xymek 62 Opublikowano 19 sierpnia 2009 Opublikowano 19 sierpnia 2009 Tyle, że w Gridzie są ,fakt, auta znanych marek, ale są to samochody wyścigowe, z klatką w środku całkowicie przystosowane jedynie do wyścigów. A jak wiadomo w GT mamy również samochody wyjęte prosto z ulicy - i o te właśnie się rozchodzi Bzdury gadasz...taki np Skyline GT-R R34 to normalne auto wyjete prosto z ulicy... Poza tym taka FORZA moze miec model zniszczen...dla wszystkich samochodow? (kurde serio zaczynam o tym pisac jak to by nie bylo oczywiste - chodzi mi o taki ficzer w grze jak zniszczenia...od dzis widac jakis ficzer moze byc tylko w polowie zaimplementowany w grze...Polyphony wyznacza nowe standardy w branzy nie ma co...a moze zniszczenia jako DLC?) Jeśli chcesz porównać zniszczenia w F3 do tych z GT5 to sory, ale moim zdaniem (i nie tylko moim) jedyną rzeczą, która jest lepiej wykonana w Forzie są obtarcia lakieru, rysy itd. bo są po prostu ładniejsze. Nie chcę się tu z nikim kłócić ani zabraniać nikomu wyrażać własnej opinii, ale na podstawie tego co czytałem widziałem mogę śmiało stwierdzić, że Forza w temacie zniszczeń w cale nie jest tak bardzo przed GT. Jeśli chodzi o tego Skyline, to może i tak rzeczywiście jest. Przedstawiłem jedynie swoje zdanie na ten temat. Jeśli nie zaznaczyłem tego przed moim postem to sory. T Peace! Pewnie ze tak...i z mojej strony tez peace Jezeli chodzi o FORZA to rzeczywiscie uszkodzenia sa jakie sa...ale przynajmniej dla wszystkich aut zreszta nie chodzilo mi bron boze o wszczynanie wojny FORZA vs. GT...tylko bardziej stwierdzenie faktu zniszczen dla tylko 170 z 1000 samochodow znajdujacych sie w grze...to tak jak by tylko polowa broni w FPSie strzelala - reszte moglbys tylko potrzymac i zadac nimi cios mele...
orion50 632 Opublikowano 19 sierpnia 2009 Opublikowano 19 sierpnia 2009 Jeszcze nie było gameplay'u z FM3 z pełnymi zniszczeniami. Dobrej nocy misie kolorowe
butch.stein 251 Opublikowano 19 sierpnia 2009 Opublikowano 19 sierpnia 2009 Hehe dokładnie, trochę to śmieszne no ale cóż. Nie liczyłem na zniszczenia, tym bardziej na jakieś mega-full i w ogóle, więc i zawodu nie ma Cieszę się z tego, że tam gdzie być winny są (WRC i NASCAR) a i ponoć fizyka pojazdów jest przemodelowana in +. Więcej mi nie trzeba
orion50 632 Opublikowano 19 sierpnia 2009 Opublikowano 19 sierpnia 2009 No i pozostaje się cieszyć, jak na PD to progres ogromny
Emet 1 100 Opublikowano 19 sierpnia 2009 Opublikowano 19 sierpnia 2009 (edytowane) @butch.stein Na pewno wiecej ci nie trzeba? A jesli okaze sie, ze reszta aut (te, ktora sa niejako z GT4) to beda modele wyjete z GT4 wlasnie... (po kilka tys polygonow)? Nie bedzie ci przeszkadzac takie cos? Ja (co juz wiele razy pisalem) leje na zniszczenia. Mogloby ich nie byc w ogole. Chce tylko duzo swietnie wykonanych modeli samochodow, duzo tras, dobry model jazdy i poprawiona fizyke kolizji (z mysla o online). Reszta to standard w serii GT... Niestety na chwile obecna jakos ciemno to widze. W ogole syf jest z PD. Zamiescili jakas niejasna rozpiske na stronie, teraz ja zdjeli a zadnego sprostowania ani konkretow nie ma (jak to bedzie z tymi modelami samochodow i iloscia tras?). Edytowane 19 sierpnia 2009 przez Emet
butch.stein 251 Opublikowano 19 sierpnia 2009 Opublikowano 19 sierpnia 2009 Słuchaj myśli o tym, że pozostałe auta, te z GT4 będą wrzucone na zasadzie "kopiuj - wklej" bez większych poprawek nawet do siebie nie dopuszczam. Z resztą byłoby to szczytem lenistwa PD i dowodziło by temu, że przez te 5 lat stworzyli 20% "nowej" gry a reszta to GT4. Po za tym w puli 830 aut, tylko określona ilość będzie pochodzić z GT4 - bynajmniej tak wynikało z tej rozpiski. Nie ma co się martwić na zapas TGS da nam wiele odpowiedzi.
MaiorZero 1 400 Opublikowano 19 sierpnia 2009 Opublikowano 19 sierpnia 2009 (edytowane) Mówi się o 830 aut z GT4, a w tej grze było przecież 740... Chyba nikt nie zaprzeczy, że GT5 wygląda świetnie. Według mnie teraz lepiej czuć prędkość. http://ps3.ign.com/dor/objects/857126/gran...age_081909.html Edytowane 19 sierpnia 2009 przez MajorZero64
PePeP 2 Opublikowano 19 sierpnia 2009 Opublikowano 19 sierpnia 2009 Ja czuje się oszukany. W GT5 Prologue wszystkie dostępne auta miały widok z kabiny i były wymodelowane super dokładnie. Teraz dowiaduje się że to nie będzie norma, a tylko część samochodów będzie tak naprawdę odpowiadać temu standardowi. Tak samo zniszczenia będą stosowane wybiórczo. Zobaczymy co pokaże Forza ale ma dziwne przeczucie, że tam wszystkie atrakcje (zniszczenia, dokładne modele aut, widok z kabiny) będą dostępne zawsze i wszędzie (czytaj w każym trybie, dla każdego auta). Jak dla mnie wielki zawód. W takiej sytuacji chyba nie kupie GT 5 bo kolesie nie dość że wypuszczają płatne demka (GT5P) to jeszcze oszukują graczy na każdym kroku (jak to SONY ma w zwyczaju). Jestem pewny że F3 będzie dużą lepszą grą nawet jeśli z powodów marketingowych odniesie mniejszy sukces...
agst 138 Opublikowano 19 sierpnia 2009 Opublikowano 19 sierpnia 2009 Czy wy oszaleliście?? Myślicie, że jedno auto będzie wyglądało lepiej drugie gorzej? Paranoja was dopada chyba.
Gość donsterydo Opublikowano 19 sierpnia 2009 Opublikowano 19 sierpnia 2009 (edytowane) Jeżeli chodzi o Forza 3 i jej model zniszczeń to na żadnym z dostępnych materiałów nie był uruchomiony pełny model zniszczeń, na wszystkich filmikach gra jechała na bardziej casualowych ustawieniach - model zniszczeń i jego wpływ zależy od poziomu trudności. Edytowane 19 sierpnia 2009 przez donsterydo
Qra 160 Opublikowano 20 sierpnia 2009 Opublikowano 20 sierpnia 2009 Jak zniszczenia mają być tylko w 170 samochodach, to niech w ogóle ich nie robią. Niech je oleją, dopracują do końca fizykę i wydadzą grę za 2 miesiące, bo mam naprawdę cholerną ochotę w końcu w to zagrać. I, olewając brak zniszczeń, otarć i ogólny lament na temat tej serii, zagram w to z wielką przyjemnością, tak jak przy okazji każdej poprzedniej części.
Pejas123 8 Opublikowano 20 sierpnia 2009 Opublikowano 20 sierpnia 2009 Jeśli chodzi o zniszczeniaw GT5 to chciałem tylko powiedzieć, że większej nędzy w samochodówkach nie widziałem. Już w stuntmanie mnie wku.. jak w samochodach zamiast sie blacha gnieść ( jak w przypadku prawdziwych zderzeń ) odpadała - i to ma być realizm? Strasznie się zawiodłem bo spodziewałem się naprawdę realnego modelu zniszczeń (w końcu polyphony to perfekconiści) a nie odpadających drzwi masek i zderzaków i na tym koniec do tego te pancerne szyby .... brak słow polyphony. dobrze ze nie sprzedalem xa bo chyba trzeba bedzie siegnac po forze3
MaiorZero 1 400 Opublikowano 20 sierpnia 2009 Opublikowano 20 sierpnia 2009 Ludzie to jest demo. Proponuje popełnić masowe samobójstwo dzisiaj o 20.
Rekomendowane odpowiedzi