Skocz do zawartości

Tekken 6 / Bloodline Rebellion


albrechtus

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

gdyby wszedl podczas techa to niekoniecznie musialby boundowac...

choc w sumie to w poprzednich tekkenach juz byly niby-boundy tylko ze nie dzialaly w jugglach vide b+1 Brytanka...

 

sumujac, na techrollu cios ktory sam w sobie nie jest boundem moze byc juggle-starterem wygladajacym podobnie do bounda i przez to ludzie sie piekla ze tekken zbugowany...

 

no chyba, ze dyskutujecie??? :D

 

edit:

 

 

6:55 WTF??? :(

Edytowane przez maseł
Opublikowano (edytowane)

No co? Normalna ściana Kazika.

 

"gdyby wszedl podczas techa to niekoniecznie musialby boundowac..."

Jeżeli nie wszedł na techa (w sumie raczej nie, bo podczas techa na początku animacji postacie są nietykalne) to wszedł na backrolla, sprężynkę lub jakąkolwiek inną opcję szybkiej ucieczki ze stanu leżenia. Na pewno nie wszedł na gwarancie w combosie. Pomyśl, jak trafiają ciosy backrollujących w każdym tekenie, jak normalnie stojących czy jak będących w powietrzu. Teraz się zastanów czemu ta zasada nie miała by obowiązywać ciosów dających b!.

Edytowane przez Liberty666
Opublikowano

a niech siedzi bo po porazce z t5dr juz malo kto nia gral (czytaj: nikt nia nie gral)

aneczka tez zdaje sie podskoczyla do gory, co zreszta widac po filmikach bo w pierony ludzi nia pogrywa

 

na ktoryms moviesu kolo wali 2x elektryki po boundzie, czyli pewnie bedzie mozliwe:

3 elektrons, (tutaj ten boundstarter)B! 2 elektrons :twisted:

Opublikowano
Czemu powinien? Przecież nigdy żaden nie był. A jeżeli nie był to i nie będzie. A jeżeli nie będzie, to czemu nie przymknąć oka na niedoskonałości licząc na to że będą one usuwane wraz z uaktualnieniami?

 

Bo tak to niestety działa. Dotąd twórcy gier konsolowych nie mieli okazji tworzenia uaktualnień które pozwolą na drobne zmiany w grze, dlatego tworzyli gry dobre do tego stopnia że tworzenie łatek było zbędne. Bo i jak by mieli je na płytę wcisnąć ? Teraz maja tą możliwość i pewnie nie raz z niej skorzystają choćby po to, by gra ukazała się wcześniej a oni mieli pieniądze z tego. Nie raz już we wywiadach z twórcami z Cenegi czy Blizza można było przeczytać wypowiedzi typu: " Wypuścimy teraz grę, ale niedługo ukarze się patch poprawiające drobne bugi". Niestety te bugi czasem okazywały się nie do ogarnięcia. Dobrym przykładem jest Assasins Creed, któego pierwsza partia się zacinała w trakcie wykonywania misji. Co się stało ? w sieci po paru dniach pokazały się patche. Miejmy nadzieję że Tekken taki nigdy nie będzie. Jedyną dobrą stroną jest fakt że będzie można lepiej z balansować postacie poprzez te łatki. Niestety ja szykuję sie na najgorsze.

Opublikowano
aneczka tez zdaje sie podskoczyla do gory, co zreszta widac po filmikach bo w pierony ludzi nia pogrywa

W porównaniu do innych postaci będzie chyba niżej niż gdy porównamy ją z DR-kowymi postaciami. Bo akurat w DR Anka wyrabia bardzo ładnie.

Opublikowano

Punisher najpierw zorientuj sie do kogo piszesz a potem rzucaj takie insynuacje :( to taka rada na przyszłość.. Będzie dopracowany... Dlaczego ? Ano dlatego że Namco jest jednym, z tych dystrybutorów którzy nie zawalają sprawy. Nawet jeżeli coś będzie nie tak, to tak jak powiedziałem łatki załatwią sprawę, a nawet jeżeli ktoś nie będzie miał możliwości zorganizowania sobie tych łatek, to z pewnością bugi nie będą tak rażące żeby nie dało się grać... W każdym z przypadków nowy tekken będzie wymiatać ;]

Opublikowano (edytowane)

Punisher chyba nie musze Ci mówić, że na Tekkena 6 czeka cała scena na świecie. Namco nie może tej części skopać. Po wpadce z czwórką zostali mocno skrytykowani. PS2 nauczyło ich także programować na skomplikowanym sprzęcie. Dodaj sobie jeszcze fakt, że PS3 tak naprawde w ogóle ich nie ogranicza, przy PS2 musieli martwic się o słaby procek i małą ilość RAMu.

Edytowane przez Lukas_AT
Opublikowano

Oj dużo ma ten RAM do balansu postaci i dopracowania systemu (witamy randomowe bugi wyłaniające się na każdym kroku).

 

Dodaj sobie jeszcze fakt, że PS3 tak naprawde w ogóle ich nie ogranicza, przy PS2 musieli martwic się o słaby procek i małą ilość RAMu.

I dlatego na PS3 wydali port Dark Resurrection z automatu, dodając kilka miesięcy później zwaloną wersję online :(

Opublikowano (edytowane)

Procek odpowiadający za np. dużą ilość klatek na sekunde, świetną animacje jest raczej ważny. A RAM wpływa między innymi na to, że nie ma przycinek i dużą szczegółowość postaci.. Nie trzeba stosować sztuczek i w kodzie głównym, przez które mogłyby nastąpić "zawiechy". A online przy bijatykach to akurat bardzo trudna sprawa, gdyż zgubienie nawet jednej klatki wpływa na rozgrywke. VF też ma ten problem. Zresztą Dark Resurrection to jest PORT, a nie gra robiona od podstaw na PS3. Jak będzie to zobaczymy, moim zdaniem jednak Tekken 6 okaże się dużym hitem, który sprzeda PS3.

Edytowane przez Lukas_AT
Opublikowano

Tekken zawsze będzie bijatyką idealną obojętnie czy będa znajdowały się przesadzone postacie(mam na myśli kilku/kilkunastu osobową czołówke nie jednego lidera)jakieś randomowe rzeczy lub rage.Jeżeli ktos chce się wytrenować i naprawde poświecić grze to zamiast narzekać na przeginki zacznie z tego korzystać przecież przeciwnik gra w tą samą gre i też może kapić na to żeby nieschodzić poniżej 5%(swoją drogą bardzo mi się podoba ten nowy element gry,uważać na to by przecwinikowi nie schodzić do 5% np nie konczyć juggla wiedząc że nie zabije tylko da mu rage'a ale wystawić na zgadywanke która będzie bezpieczna i w obu przypadkach zabije unikając rage'a).Kolejnym motywem to wyuczyć się wszystkich juggli uważając na kąty(dziś widziałem jakąś walke gdzie od przodu juggiel po B! zostałby zrobiony ale był kąt więc nie siadł i przeciwnik zrolował mjąc tego juglującego od boku) ścian,akcji po nich(pewnie mimo że większość polaków obejrzała więcej filmików z T6 ode mnie i tak na turnieju znając to wszystko nie będzie miała skuteczności żeby u(pipi)c kogoś pod ścianą na dobre) poznaniu wszystkich nowych ciosów i frame daty nowych i jak i starych przerobionych ciosów,nauczyć się grać przeciwko nowym postaciom lub nimi,o wyrywaniu z rzutów i akcjach po nich to chyba wiadome.Ja tak widze każdego tekkena i zanim to wszystko jakoś opanuje(mając tylko jednego sparing partera grając na arcade) nie mam czasu wcale na jakieś rozmyślanie czy DJ jest teraz postacią gdzie prawie wcale nie potrzebuje WD(nie wymaga już tyle skila)że dobry steve nie wypusci spod ściany,musze to wytrenować i umiec się przed tym wybronić a tyle ile jest graczy tyle stylów więc dajcie spokój już pisać negatywnie o tekkenie grając sobie dla przyjemności.Im wiecej któś narzeka tym bardziej daje znać jak słabym jest graczem... Zawsze ufający Namco Matt :(

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...