Lejdi Dajana 0 Opublikowano 20 lutego 2008 Opublikowano 20 lutego 2008 no grają chłopczyska tą Zafiną, nie pier*olą sie w tanću Też podoba Wam się zmiana efektu graficznego przy rage'u? (chyba nikt wcześniej o tym nie wspominał) nikt o tym wcześniej nie wspomniał bo to nie jest zmiana efektu graficznego tylko zwykły custom rage'a a tutaj nowe combo movie od markmana23: http://pl.youtube.com/watch?v=VYDxg4gQQ9Q Cytuj
GhettoKingSas 0 Opublikowano 20 lutego 2008 Opublikowano 20 lutego 2008 (edytowane) yea jin ma chociaz ladny bounce - jeden z moich ulubionych ciosow jego bodajze 2,4~4 (chyba...dawno nie gralem ) tylko wyglada troche jak w TTT Edytowane 20 lutego 2008 przez GhettoKingSas Cytuj
Di 839 Opublikowano 22 lutego 2008 Opublikowano 22 lutego 2008 Time for Joszimiszczu: http://youtube.com/watch?v=bsbSCRTcCvE Cytuj
Nevan 1 Opublikowano 22 lutego 2008 Opublikowano 22 lutego 2008 Time for Joszimiszczu: http://youtube.com/watch?v=bsbSCRTcCvE Ten przynajmniej uwinął się najszybciej ze wszystkich Cytuj
ion 0 Opublikowano 23 lutego 2008 Opublikowano 23 lutego 2008 Heh jednak sa jakies polusy mieszkania w londynie wlasnie jestem po malej sesji w Tekkena 6 jedynu rak narazie automat znajduje sie Trocadero. Co do samej gry . czy to t6 ma cos spolnego z NOWA generacja ? raczej nie... niedaleko stal automat t5 dr i porownujac te 2 gry jednak roznic wiekszysz nie ma .. owsze ladnejsza animacja wiecej szczegolow ale dla mnie jednak to jeszcze nie to zeby moc powiedziec o grze ze wskoczyla na kolejny poziom. co do samej gry jest naprawde ciekawie. niesty nie pogralem zbyt duzo poniewaz chyba juz tradycyjnie galki sa do DUPY niby orignalny automat namco i galki sanwy(chyba) ale ugrac na takim czyms bez dluszego treningu jest dosc ciezkie. do do postaci akurat tym samym czasie byli Dinozaur i Cobracomande wiec zabaczylem na co stac Law'a steva i troche ravena i powiem ze jest ciekawie gra wymaga jeszcze wieksze uwagi nie wszesniej, akche na +50% hp na na pozatku dziennym i po tym jeszcze masa setupow sciany sa zdecydowanie za mocne i system rage wymaga wy(pipi)ania Co do moich postaci i znian Bryan > nie wiem ale mam dosyc grania ta postacia w 6 gra sie nim inneczej, juz nie ma tak fajnie z dochodzeniem do sciany p,t+2 oslabione i ogulnie dmg z jungli przytonowany Anna> za malo pogralem zeby cos powiedziec ale napewno na + law > super zniany potezna postac ktora zabija animacja ciosow Cytuj
Di 839 Opublikowano 24 lutego 2008 Opublikowano 24 lutego 2008 Skończyły się czasy DR-a, trzeba zacząć ponownie traktować Ninę jako niebezpieczną postać. u/f+1 daje na NH juggle'a za pół paska Bryan > juz nie ma tak fajnie z dochodzeniem do sciany Bryan dostał kilkuhitówkę która siedzi po boundzie i bardzo ładnie podprowadza do ściany. Cytuj
Nevan 1 Opublikowano 24 lutego 2008 Opublikowano 24 lutego 2008 Skończyły się czasy DR-a, trzeba zacząć ponownie traktować Ninę jako niebezpieczną postać. u/f+1 daje na NH juggle'a za pół paska Na filmikach rzuca się w oczy, jak 1+4 dobrze łapie jako zakończenie juggli pozwalając na długie żonglerki przed boundem. Łatwiejsze do posadzenia df+1,2,1,2,f+1+2 przy ścianie oraz właściwości WS+1,1+2 w jugglu daje jej do dyspozycji akcje nierzadko mocniejsze niż u Anny, która przed boundem może wsadzić zaledwie parę ciosów. Ninie brak w dalszym ciągu dobrych lowów (nowe db+3 jest bardzo widoczne, podobnie jak nowa animacja WTF) nie wspominając o jugglujących podcinkach których nie ma praktycznie wcale... Ogólnie to ta sama Nina co w DR tylko z bardziej dopakowanymi jugglami. Cytuj
szyper 0 Opublikowano 24 lutego 2008 Opublikowano 24 lutego 2008 Bryan dostał kilkuhitówkę która siedzi po boundzie i bardzo ładnie podprowadza do ściany. co nie zmienia faktu ze ta za(pipi)ista postac jest teraz slaba . chociaz qcb, N+3 (?) jest rewelacyjne! Ogólnie to ta sama Nina co w DR tylko z bardziej dopakowanymi jugglami. tak jak niemal kazda postac w t6 Cytuj
Krakers 4 Opublikowano 24 lutego 2008 Opublikowano 24 lutego 2008 Lej wuj długi Co to ma być za ściana? Więcej hitów już się nie dało? Cytuj
Aramis 10 Opublikowano 24 lutego 2008 Opublikowano 24 lutego 2008 Po ciekawej muzyce widzę drugi plus T6 - fajny kustomajz . Strój Niny z DbD rządzi . Cytuj
Nevan 1 Opublikowano 24 lutego 2008 Opublikowano 24 lutego 2008 Bryan dostał kilkuhitówkę która siedzi po boundzie i bardzo ładnie podprowadza do ściany. co nie zmienia faktu ze ta za(pipi)ista postac jest teraz slaba . chociaz qcb, N+3 (?) jest rewelacyjne! Ogólnie to ta sama Nina co w DR tylko z bardziej dopakowanymi jugglami. tak jak niemal kazda postac w t6 Ciekawi mnie co na ten temat sądzą osoby wnikliwiej śledzące informacje dotyczące konkretnych postaci. Sądząc po filmikach wygląda, że parę postaci przeszło więcej niż tuning jugglowania, (najbardziej rzucają się w oczy Yoshi i Law, ale ekspertem przecie nie jestem). Cytuj
Mastachi 75 Opublikowano 24 lutego 2008 Opublikowano 24 lutego 2008 Ku.rwa Baek gorszy od Kumy... Pozostaje mi Leo Cytuj
Krakers 4 Opublikowano 24 lutego 2008 Opublikowano 24 lutego 2008 Na Baeka nie siedzą takie ściany jak na miśki Cytuj
Nevan 1 Opublikowano 25 lutego 2008 Opublikowano 25 lutego 2008 Jack zszedł z tej samej linii produkcyjnej co Nancy http://youtube.com/watch?v=mwIBLXyjMgg Cytuj
Di 839 Opublikowano 25 lutego 2008 Opublikowano 25 lutego 2008 Na filmikach rzuca się w oczy, jak 1+4 dobrze łapie jako zakończenie juggli pozwalając na długie żonglerki przed boundem. Ciosy z boundami chyba u wszystkich postaci lepiej kleją w powietrzu. Żeby się o tym przekonać wystarczy spróbować zrobić w T5/DR Bryanem juggle'a i zakończyć go b+1. Cytuj
Nevan 1 Opublikowano 25 lutego 2008 Opublikowano 25 lutego 2008 (edytowane) Na filmikach rzuca się w oczy, jak 1+4 dobrze łapie jako zakończenie juggli pozwalając na długie żonglerki przed boundem. Ciosy z boundami chyba u wszystkich postaci lepiej kleją w powietrzu. Żeby się o tym przekonać wystarczy spróbować zrobić w T5/DR Bryanem juggle'a i zakończyć go b+1. Fakt, widać to u wielu postaci, Anna jednak ma identyczne juggle co w DR, możesz wrzucić max 3 ciosy przed bound starterem, podczas gdy taka Nina czy Leo sadzą bez większego wysiłku 5 i więcej, nie wspominając o całych seriach, które można posadzić w jugglu dających B! (f+4,3,3+4 od Niny). Tradycyjnie nie każdy po równo skorzystał na nowym elemencie systemu, bo np Julia nie ma praktycznie w ogóle czym boundować... Edytowane 25 lutego 2008 przez Nevan Cytuj
Di 839 Opublikowano 25 lutego 2008 Opublikowano 25 lutego 2008 Ale z drugiej strony Julka nie potrzebuje bounda w juggle'ach, bo może 2 razy zrobić 3+4 między łokciami. A jak nie chce się wysilać to bound i całą seryjka z WS-a :smile: Cytuj
Nevan 1 Opublikowano 25 lutego 2008 Opublikowano 25 lutego 2008 Jej juggle wyglądają jednak tak samo jak w DR(czyli są nuuuudne!). Szkoda, że autorzy nie pokusili się o dołożenie każdemu jednego lub dwóch zagrań, które otworzyłyby drogę do zupełnie nowych kombinacji. Powoli przestaje mnie bawić oglądanie w kolejnej części Tekkena niemalże identycznych akcji, tyle że teraz nie możesz między nimi robić techrolla Cytuj
Bati 1 Opublikowano 26 lutego 2008 Opublikowano 26 lutego 2008 Mój słodziutki kochaniutki Kotek też został rozgryziony i to nawet jego akcja wchodzi na 2giego takiego samego kotka a nie na Jacka czy tam Kume ;P Kotek zabójcze kombooo!!!!!!!111jedenjeden Cytuj
Di 839 Opublikowano 28 lutego 2008 Opublikowano 28 lutego 2008 http://pl.youtube.com/watch?v=JPDao4m9d6M Bardzo fajne walki turniejowe. Devil Jin z zbroi (pół-zbroi) kosi Czy od 6:00 po dwóch elektrykach, f,f+3,1 i Heronie na gwarancie siedzi d+1 czy Nina backrollowała? Pojawił się kolejny overkill, tym razem Dragunova. Nie chce mi się szukać linka, pozwalam komuś nabić sobie posta :happy: Cytuj
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 29 lutego 2008 Opublikowano 29 lutego 2008 Cos za mało zabrało jak na backrolla. Poza tym trochę za wcześnie było na jakiegokolwiek rolla, jeżeli działa to tak jak w T5. Cytuj
ion 0 Opublikowano 29 lutego 2008 Opublikowano 29 lutego 2008 http://pier21.sakura.ne.jp/pier/ ^_^ Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.