raVen20 1 Opublikowano 9 października 2008 Opublikowano 9 października 2008 Tak jak już zostało nie raz powiedziane nie jestem przychylny decyzji Namco bo/gdyż/ponieważ Tekken był niejako ikoną PS. Tak samo by było gdyby w kościele katolickim wykładali Koran... Stary wyluzuj, możesz sobie być przeciwny polityce Namco a wiesz gdzie oni to mają, chyba domyślny jesteś. Dla firm produkujących gry liczy się tylko kasa rozumiesz? Oni nie robią tego dla zabawy, dla idei , tylko dla grubego szmalu który wpływa im na konto? Tak ciężko Ci to pojąć? Tekken =Xbox360 i PS3 = więcej szmalu na koncie? Niektórzy to mają ciężkie myślenie Cytuj
Bażant 0 Opublikowano 9 października 2008 Opublikowano 9 października 2008 Ale tak czy tak nawet jeśli wychodzi na X'a to i tak turniejowo będzie grany na PS3 a dla ludzi którzy myślą o ćwiczeniu przez net i przygotowaniach w ten sposób do tournamentow (na x'ie ) - Nie da się tak grać wierzcie mi. Jak Amerykanie coś zrobią to zrobią to dobrze... ping-pongi mają ze wszystkim problemy. Amerykanie mają Blizzarda, M$ który przez che zarabiania wielkiej kasy nie pierdoli się w wersal i daje nam wszystko na tacy. M$ wypuścił zdrapki do Lajfa, a nie bujanie się z kartą kredytową. Wykupuje się lajfa i masz na rok bezlagowe granie. A za bezpłatnym online Sony to można sobie pochatować. Jak tekken będzie na Lajfie chodził bez lagów to na 100% będę grał... i ćwiczył... Cytuj
Ins 5 757 Opublikowano 9 października 2008 Opublikowano 9 października 2008 Namco mogloby wziac jakies korepetycje od Segi z tego jak sie robi kod sieciowy do bijatyki. Marzy mi sie, zeby nowy Tekken smigal po necie tak pieknie jak Virtua, ale widzac jak tragicznie (w porownaniu do VF5) radzi sobie z tym Soul Calibur 4 mozna sie tylko glosno zasmiac =/ Z drugiej strony maja jeszcze caly rok na dopracowanie tego elementu wiec trzeba zyc nadzieja ^_^ Cytuj
Keii 0 Opublikowano 9 października 2008 Opublikowano 9 października 2008 Stary wyluzuj, możesz sobie być przeciwny polityce Namco a wiesz gdzie oni to mają, chyba domyślny jesteś. Dla firm produkujących gry liczy się tylko kasa rozumiesz? Oni nie robią tego dla zabawy, dla idei , tylko dla grubego szmalu który wpływa im na konto? Tak ciężko Ci to pojąć? Tekken =Xbox360 i PS3 = więcej szmalu na koncie? Niektórzy to mają ciężkie myślenie wink.gif Hmmy. Widzę że ciężkie myślenie to nie moja dziedzina... Chciałem wytłumaczyć niektórym że to dla mnie delikatna profanacja ale mniejsza o to. To że chodzi o $ to wiadomo nie od dziś i nie trzeba o tym mówić... Tak czy tak jeśli naprawdę będzie dobrze działał T na Lajfie to też zakupie x'a ale nie zmienia to faktu że jestem przeciwny wyjściu T na x'a. Cytuj
Aramis 10 Opublikowano 9 października 2008 Opublikowano 9 października 2008 Ale tak czy tak nawet jeśli wychodzi na X'a to i tak turniejowo będzie grany na PS3 a dla ludzi którzy myślą o ćwiczeniu przez net i przygotowaniach w ten sposób do tournamentow (na x'ie ) - Nie da się tak grać wierzcie mi.Zawsze będą jakieś małe lagi i niedociągnięcia a to zmienia całokształt. Nawet nie wiesz, jak bardzo się mylisz. Online = styczność z wieloma graczami/postaciami = ogranie i doświadczenie. Cytuj
Keii 0 Opublikowano 9 października 2008 Opublikowano 9 października 2008 Może i się mylę ale biorąc pod uwagę to co napisałeś a także i moje zdanie śmiem stwierdzić że ma to i + i - ... Tzn. Ogranie i doświadczenie - tak masz racje. Ale mamy też małe przesunięcie czasowe które przeszkadzać nam będzie w graniu na "żywo" a dokładniej parowanie ciosów na Low , wyrywanie się z chwytów timing w jugglach. Już widzę zdziwienie ludzi którzy nie mogą czegoś wklepać albo zbić na realu. Cytuj
Wieslaw 2 360 Opublikowano 9 października 2008 Opublikowano 9 października 2008 Może i się mylę ale biorąc pod uwagę to co napisałeś a także i moje zdanie śmiem stwierdzić że ma to i + i - ... Tzn. Ogranie i doświadczenie - tak masz racje. Ale mamy też małe przesunięcie czasowe które przeszkadzać nam będzie w graniu na "żywo" a dokładniej parowanie ciosów na Low , wyrywanie się z chwytów timing w jugglach. Już widzę zdziwienie ludzi którzy nie mogą czegoś wklepać albo zbić na realu. Czyli według Ciebie nie będzie się dało grać na jednym xboxie z dwoma padami przed tv bez lagów? zaiste ciekawe... Cytuj
Keii 0 Opublikowano 9 października 2008 Opublikowano 9 października 2008 Mowa przecie o Lajfie... Kso!!! Najpierw piszesz jedno potem zmieniasz w drugie... Ogarnij trochę o czym mowa ok?? Cytuj
Tenchion 0 Opublikowano 9 października 2008 Opublikowano 9 października 2008 Zawsze pozostaje nam stary dobry argument, którym można jeszcze zbić Xa - Xbox to pecet Cytuj
Krakers 4 Opublikowano 9 października 2008 Opublikowano 9 października 2008 Jestem tylko ciekawy jak TcT zorganizuje kolejny Tekken Tej Tournament, jeżeli gra wyjdzie na PSX360 i będzie trzeba wszystkim dogodzić. Cytuj
Sebastian PL 1 Opublikowano 9 października 2008 Opublikowano 9 października 2008 a kumpel mi gadal wczoraj ze by chcial pograc w tekkena po online bez lagow , a ja mowie : bedzie na ps3 to pogramy sobie kiedys a tu taka niespodzianka. bedzie na sprzecie za 600 zl i pewnie tak smao bedzie wygladal jak na sprzecie za 1200 zl ale nie bedzie na blue-rayu... coz szkoda tych dlugichh loadingow, podczas ktorych mozna bylo sie podrapac lub zapalic fajke. grafika to nie powala, wiec smiem twierdzic,ze wersja na 360 bedzie taka jak na ps3 juz sc4 wyglada ladniej. Cytuj
gon 0 Opublikowano 9 października 2008 Opublikowano 9 października 2008 live to przede wszystkim szansa pogrania z 'żywymi' myślacymi przeciwnikami dla niektórych graczy-którzy cierpią na chroniczny brak partnerów do offa, poza tym i tak nie wiem po co te wywody, gdyby dali tylko online bez zwykłego versusa to może i można by było ponarzekac a tak, to jak to mówią : średni online nie jest zły xD Cytuj
Super Big Boss 1 Opublikowano 9 października 2008 Opublikowano 9 października 2008 (edytowane) Może i się mylę ale biorąc pod uwagę to co napisałeś a także i moje zdanie śmiem stwierdzić że ma to i + i - ... Tzn. Ogranie i doświadczenie - tak masz racje. Ale mamy też małe przesunięcie czasowe które przeszkadzać nam będzie w graniu na "żywo" a dokładniej parowanie ciosów na Low , wyrywanie się z chwytów timing w jugglach. Już widzę zdziwienie ludzi którzy nie mogą czegoś wklepać albo zbić na realu. LOL (pipi) głupoty ja potrzaskany. Sugerujesz, że jak robię juggle, zbicia i wyrywam się z rzutów w grze online przy lagach to nie zrobię tego w realu? Wątpię czy grasz w jakieś bijatyki online, ja gram w DR już kilka miechów codziennie i przez ten czas mój skill wzrósł o połowę. Teraz juggle których kiedyś nie miałem odwagi próbować klepię z zamkniętymi oczami a wyrywanie z rzutów to pestka Denerwuje mnie jak ktoś wypowiada się na temat o którym nie ma zielonego pojęcia <_< Mam taką cichą nadzieję, że na x-a wyjdzie więcej TANICH i BEZLAGOWYCH przejsciowek, ktore umozliwia podlaczenie stickow z PS2 (mowie swiadomie "stickow", bo w moim odczuciu nie bedzie sie oplacalo podpinac pada z PS2/PS3...). Przy prawidłowym skonfigurowaniu nie ma żadnych lagów, to tylko plotki W Robsonie jest przejściówka MAX SHOOTER za 190zł i można dodatkowo podpiąć klawe i myszkę. Edytowane 9 października 2008 przez Super Big Boss Cytuj
Gość Siwy_ Opublikowano 9 października 2008 Opublikowano 9 października 2008 (edytowane) mam nadzieje ze hori wyda jakiegos sticka do teka (360ver.), bo jak nie to bedzie straszna nedza Edytowane 9 października 2008 przez Siwy_ Cytuj
Keii 0 Opublikowano 9 października 2008 Opublikowano 9 października 2008 (edytowane) Sugeruje że timing wyrywania sie i lowów jest inny ... I nie jest to tylko moje zdanie. Co nie zmienia faktu że przy odpowiednim refleksie i tak da sie jakos wyrwac... Edytowane 9 października 2008 przez Keii Cytuj
Krakers 4 Opublikowano 9 października 2008 Opublikowano 9 października 2008 Może i się mylę ale biorąc pod uwagę to co napisałeś a także i moje zdanie śmiem stwierdzić że ma to i + i - ... Tzn. Ogranie i doświadczenie - tak masz racje. Ale mamy też małe przesunięcie czasowe które przeszkadzać nam będzie w graniu na "żywo" a dokładniej parowanie ciosów na Low , wyrywanie się z chwytów timing w jugglach. Już widzę zdziwienie ludzi którzy nie mogą czegoś wklepać albo zbić na realu. LOL (pipi) głupoty ja potrzaskany. Sugerujesz, że jak robię juggle, zbicia i wyrywam się z rzutów w grze online przy lagach to nie zrobię tego w realu? Wątpię czy grasz w jakieś bijatyki online, ja gram w DR już kilka miechów codziennie i przez ten czas mój skill wzrósł o połowę. Teraz juggle których kiedyś nie miałem odwagi próbować klepię z zamkniętymi oczami a wyrywanie z rzutów to pestka Denerwuje mnie jak ktoś wypowiada się na temat o którym nie ma zielonego pojęcia <_< Mam taką cichą nadzieję, że na x-a wyjdzie więcej TANICH i BEZLAGOWYCH przejsciowek, ktore umozliwia podlaczenie stickow z PS2 (mowie swiadomie "stickow", bo w moim odczuciu nie bedzie sie oplacalo podpinac pada z PS2/PS3...). Przy prawidłowym skonfigurowaniu nie ma żadnych lagów, to tylko plotki W Robsonie jest przejściówka MAX SHOOTER za 190zł i można dodatkowo podpiąć klawe i myszkę. IMO grając online w DR wyrabia się tylko złe nawyki, co bardzo przeszkadza podczas standardowego vs. z ogranym przeciwnikiem. Cytuj
Bażant 0 Opublikowano 9 października 2008 Opublikowano 9 października 2008 (edytowane) a wyrywanie z rzutów to pestka śmieszny koleszka z ciebie... mam nadzieje ze hori wyda jakiegos sticka do teka (360ver.), bo jak nie to bedzie straszna nedza no przecież już jest Edytowane 9 października 2008 przez Bażant Cytuj
villain 5 Opublikowano 9 października 2008 Opublikowano 9 października 2008 Troszke sie usmialem jak zobaczylem kiedy ma wyjsc T6 na konsolach no ale z innej beczki: Gra sie w T6 calkiem przyjemnie, nie uzywany od okolo 4lat Lei wygral 2 rundy z japonczykiem wiec chyba w koncu bedzie dalo sie nim wygrywac Graficznie calkiem niezle, ale jak to pisal ktos na forum VFa nomen omen - nie uwazam T6 za wygladajacego o wiele lepiej od VF5:R, no ale grafa to akurat najmniej wazne, ogolnie gra sie dosc przyjemnie a to cieszy po T4... ;-) Cytuj
PePeP 2 Opublikowano 9 października 2008 Opublikowano 9 października 2008 IMO grając online w DR wyrabia się tylko złe nawyki, co bardzo przeszkadza podczas standardowego vs. z ogranym przeciwnikiem. Masz rację, ale pamiętaj że przecież nie wszyscy ludzie są graczami turniejowymi. Mi na przykład nie opłaca się jeździć na turnieje bo wiem że i tak pewnie miałbym problem z zajęciem jakiegoś sensownego miejsca (chyba ze byłby turniej jak pierwszego dnia Tekkena 5 w Zabrzu - Gon wie o czym mówie xD ), nie mam sparring partnera do offline i dodatkowo już pracuję przez co mam dużo mniej czasu wolnego. Z drugiej strony bardzo lubię bijatyki i staram się w nie grać możliwie dobrze i skutecznie. Właśnie dla takich ludzi LIVE jest idealny, a wydaje mi się że jest ich całkiem sporo. Cytuj
solo/ng 4 Opublikowano 9 października 2008 Opublikowano 9 października 2008 Wytlumacze niektorym , ktorzy troche bladza : o ocb z online. NIE MA TECHNICZNEJ MOZLIWOSCI, aby online czy to na PS3 czy na X360 byl nagle "uber pro". Technicznie z prostych PRAW FIZYKI nie przeskoczysz pinga, trasy jaka impuls kablami miedzianymi musi przebyc z punktu A do punktu B. Ktos wyzej pisal, ze "ps3 be to tam sa gry p2p, a X360 rox bo sa dedykowane serwery". OMG. Na obu konsolach 99% gier to p2p i BOGU dzieki. Dzieki temu grajac z polakiem mam ping 50-70, a nie 150 bo lece przez 'slodki' dedykowany serwer w USA, majac finalnie ping 200ms. X360 to tylko pokoje, serwery stawiaja gracze. Dopiero swiatlowody rozwiaza sytuacje i - Slepy - nie jest to az tak odlegle jak myslisz :-P W japonii juz przechodza na to, za 3-4 lata ma byc 90% pokrycia kraju tymze. W europie mysle 5-10 lat i bedziesz pingowal 1-5ms do wiekszosci graczy. Czyli nie tracac nawet klatki. W sumie fajnie - bedzie wieksza scena, ciekawe tylko ile osob bedzie chcial na X padzie grac na powaznie, moze byc interesujace; -) wiadome, ze niektorzy maja pro pada w X lub sticka, ale masa osob bedzie grala na oryginalnym padzie : o. Cytuj
solo/ng 4 Opublikowano 9 października 2008 Opublikowano 9 października 2008 (edytowane) Nawet nie wiesz, jak bardzo się mylisz. Online = styczność z wieloma graczami/postaciami = ogranie i doświadczenie. Oj Armais tutaj muslisz sie i to bardzo. gralem w T5:DR online od wersji japonskiej i wiecej sie ogralem na postacie grajac na kompa. Napisze jeszcze raz - NIE WIEM SKAD macie jakies legendy o LIVE NO LAGS, PRAW FIZYKI NIE PRZEBIJESZ, pingi sa TAKIE SAME, p2p na Xlive i PS3 jest praktycznie w kazdej grze, wiec sprowadze niektorych na ziemie - zapomnijcie. 50ms ping (30-35 to tylko w 1 strone) to minimum przy p2p graniu miedzy dwoma polkamia nie wazne czy ps3/x360/pc i tutaj masz juz 3.5 klatki straty. Ktos mysli, ze wejdzie na live i bedzie mial nagle ping 2ms? LOL omg :< wake up : o. Mi sie to podoba - wiecej ludzi bedzie w to grac, wieksze zainteresowanie, DoA itd przestaje istniec w USA w tym momencie (a to byl ostatni bastion) Nawet nie wiesz, jak bardzo się mylisz. Online = styczność z wieloma graczami/postaciami = ogranie i doświadczenie. Oj Armais akurat tutaj to Ty mylisz sie i to bardzo. gralem w T5:DR online od wersji japonskiej i wiecej sie ogralem na postacie grajac na kompa. Napisze jeszcze raz - NIE WIEM SKAD macie jakies legendy o LIVE NO LAGS, PRAW FIZYKI NIE PRZEBIJESZ, pingi sa TAKIE SAME, p2p na Xlive i PS3 jest praktycznie w kazdej grze, wiec sprowadze niektorych na ziemie - zapomnijcie. 50ms ping (30-35ms to tylko w 1 strone zakladajac trase po bramkach bez routingu przez niemcy) to minimum przy p2p graniu miedzy dwoma polkamia nie wazne czy ps3/x360/pc i tutaj masz juz 3.5 klatki straty. Ktos mysli, ze wejdzie na live i bedzie mial nagle ping 2ms? LOL omg :< wake up : o. Mi sie to podoba - wiecej ludzi bedzie w to grac, wieksze zainteresowanie, DoA itd przestaje istniec w USA w tym momencie (a to byl ostatni bastion). I jak juz ktos mowi ocenie konsol, skoro fan stuff leci - jak juz porownywac to X360 elite vs PS3. ~1050 vs ~1400zl . do tego dochodzi obowiazkowy pad do X360 jezeli ktos chce grac w tekkena, live 100zl na rok. na jedno wychodzi. Osobiscie wole PS3 - lepszy jakosciowo sprzet, ma wifi (bardzo przydatne), praktycznie bezawaryjne (u nas w sprzedazy jakos na zepstua konsole przypaja 3 Xy vs PS3) itd. Ale tutaj w ogole nie ma co dyskutowac, gust. Jedni kupuja esperanzy inni verbatimy. Ale dajcie sobie siania juz z tym "online bedzie super no lags" bo jest ; o. Tylko teraz kwestia - czy jesien 2009 to data premiery X360 czy dla obu konsol (ktos ma zrodlo?). Oby nie dla obu, bo normalnie EH : p Edytowane 9 października 2008 przez solo/ng Cytuj
Super Big Boss 1 Opublikowano 9 października 2008 Opublikowano 9 października 2008 (edytowane) a wyrywanie z rzutów to pestka śmieszny koleszka z ciebie... mam nadzieje ze hori wyda jakiegos sticka do teka (360ver.), bo jak nie to bedzie straszna nedza no przecież już jest LOL a co może wyrywanie się z rzutów w T5/DR to jakiś problem? Edytowane 9 października 2008 przez Super Big Boss Cytuj
solo/ng 4 Opublikowano 9 października 2008 Opublikowano 9 października 2008 (edytowane) PePeP - tu tez masz racje - kwestia gustu. Ale np. ja - powiedzmy lubiacy wymagajaca rozgrywke (ala gunzonline) poprostu nie wytrzymuje zwykle kilku gier online w fighterach. W CSS/CoD4 mozna wymiatac z topami, bo 50ms przy dobrym choku jest niezly, bo to zupelnie inny typ grania. W fighterze grasz online i nie mozesz zbijac ciosow, wyrywac sie z rzutow, bo nie masz jak. I akurat mnie takie granie meczy na przyslowiowego jana. Zadnych szans. Lepiej raz na jakis czas spotkac sie przy %%% i pograc . Ale z online jakis fun jest. Grunt abys gral chociaz p2p z polakami, przy tym pingu mozna pograc, jak sie zaczyna to dobrze, jak ktos ma z tego przyjemnosc - spoko . Jedynie nie rozumiem osob, ktore WIEDZA, ze jest lag i graja tylko ciosy pod laga, nic wiecej. Aby nabic tego wina. No ale niektorzy juz tak maja, licza sie statsy itd a nie skill i satysfakcja ( ; bla,bla - bedzie wiecej osob, a moze ktos mishimami na padzie z X360 cos zrobi ^_- : p Super Big Boss - wiesz, wiecej samokrytycyzmu. ja akurat wiem o czym mowie i poprostu piszesz bzdury : o. O jakim wyrywaniu z rzutow mowisz przy lagu 5-9 klatkowym? Rozumiem, ze masz takiego skila i de facto wyrywasz sie z rzutow w 2-3 klatki? hoh, nie wiedzialem, ze na scenie jest w ogole ktos taki, dobrze wiedziec : ). Juz widze, jak parujesz PATRZAC lowa, gdy robie zgadywanke, majaca z 5-8 klatek zmiany w animacji stringa. NO chyba, ze poprostu nie patrzysz. Wutever, ale nie porownoj online do grania offline, bo w offline samym SSem omieniesz tryliard ciosow, czego w online nie zrobisz, chyba ze wszystko bedziesz sie staral grac 'do przodu; buforujac wszystkie akcje na x klatek. Tylko jaki to ma sens, skoro nie widzialbys czasami jaki cios idzie. Nie przeginaj z tym online . Edytowane 9 października 2008 przez solo/ng Cytuj
Bażant 0 Opublikowano 9 października 2008 Opublikowano 9 października 2008 Wiesz solo, LIVE będę pewnie używaj jako placebo A co do światłowodów to pewnie będziemy mieli za 20 lat. Właściwie na uczelni mam światłowód i muszę powiedzieć że 3-4 Mb/s to naprawdę sympatyczne za 20 lat będę miał 43 więc i tak będzie zajebiście Cytuj
solo/ng 4 Opublikowano 9 października 2008 Opublikowano 9 października 2008 (edytowane) Mowie Ci Slepy, bedzie wczesniej tutaj nie chodzi o transfer nawet ale o szybkosc reakcji aka ping. Poprostu swiatlo to swiatlo i ping z polski do usa na swiatlowodzie to nie wiem <1ms? Nawet przy obciazanym szkielecie. Zalozmy 2-3 ms uwzgledniajac bramki po drodze. Poprostu slodko. (pipi), dozyjmy tego, nie chlac tyle i oszczedzac watroby ; D. Anyway Jesien 2009? ja w to mialem grac w marcu 2008 omg :< Nie wiem o co tutaj chodzi, zapewne klimat z arcadsami w japonii i zwrotem kasy itd Ale EH UH poprostu masakra : o. pierwszy raz w historii chyba taki 'poslizg'. I wynika on prawdopodobnie z czasu na portowanie na X360 (a zapewne MS wylozyla kase, aby gra wyszla razem na obie konsole). Bo T6 leci na hardware z PS3 wiec wersja na soniacza moglaby byc juz teraz. EH no : < masakra : p Edytowane 9 października 2008 przez solo/ng Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.