Cambion 0 Opublikowano 2 stycznia 2009 Opublikowano 2 stycznia 2009 (edytowane) heheheheh pomimo że Mardukowi zmienili wygląd dalej uważam że jest obleśny. Zobaczcie tylko na tym filmiku. Sam jesteś obleśny! :catfight: Marduczek jest najpiękniejszą postacią w Tekkenie! EVER! PS. A swoją drogą spójrzcie na to: http://au.youtube.com/watch?v=29v6faZ7MkI 10:34. Teraz zmisowany tackle Marduka uderza na low (a może na mid??)... Sweet. Oby tylko jeszcze leżących trafiał :spox: Edytowane 2 stycznia 2009 przez Cambion Cytuj
solo/ng 4 Opublikowano 2 stycznia 2009 Opublikowano 2 stycznia 2009 (edytowane) Redmitsu taaa, owce zownowaly pingwiny z 5 [mowa o muzyce, ktora az "nakreca" do walczenia) ; o. z BRki lekki trance z fontanny tez daje rade: Ogolnie swietny OST z T6 + BR. Dante - zobacz sobie ruchome skrzydla Xiao: 8 ). i w ogole jak w komentarzach napisali - xiao ma tutaj rage wygladajacy jak wyladowania elektryczne. Z ciekawostek u Lili w BR: - hopkick powrocil jak w DR - podbija, zamiast B!, jednakze zasieg ma troche mniejszy - nowe qfc u Lili crashuje dosc dobrze MIDsy - cos ala qfc+qfc u Sophi w soulu. swietna sprawa, try parry->switch na qfc mid crash; tutaj ten krasz na wstajace 4: http://tiny.pl/66zm fajne jak na liliane. Edytowane 2 stycznia 2009 przez solo/ng Cytuj
Super Big Boss 1 Opublikowano 3 stycznia 2009 Opublikowano 3 stycznia 2009 Kazek prawie jak Chris z RE Cytuj
VHO 3 Opublikowano 3 stycznia 2009 Opublikowano 3 stycznia 2009 (edytowane) Lilka w BR; -2,4 to natural^^ -db4 juggluje na nh (ale to już w 6.0 było) -pingwiny idą na s-mid i zadają ~1dmg Xia w BR; -nowa customizacja jest ok, choć już chyba trochę za mocno idą w stronę czarodziejki z księżyca i tego typu klimatów -nowy system movementu korzystnie wpłynął na jej uniki; teraz feniks i BT b+3+4 z łatwością przechodzą pod, np ff1 Julki -f+1+2 to teraz 13fr barka (czyt. zabrali gwiazdę, ale po co gwiazda, skoro 3+4_d+3+4 unika teraz lepiej i ma wbudowane auto-parry^^) -BT d+4 - kosa jugglująca na nh, początkowo będzie ok, ale ludzie zaczną się później schylać na wzrok, tak coś czuję -db+1 i CH AOP 2,1 wbijają na ścianę z większej odległości -b+4,4 - nowe 14fr NC mid, high -df+3,4 - nowe NC mid, high, po pierwszym na CH juggle -FC df+2,1 to teraz low, low -juggle po WR3 z 6.0 nadal działa A z trochę smutniejszych rzeczy: -RDS bb+3 nie przewraca na NH -nie ma już gwarantowanego 3 po AOP 4~3 Kaz w BR -TOP NAD TOPY -nowe NC za ~50 dmg; df+3,2,1; zaczyna się starym kolankiem, drugi hit można opóźniać i sadzić tylko, gdy wejdzie pierwszy -f+3 - 14fr kick o ogromnym zasięgu, całkowicie bezpieczny na bloku Edytowane 3 stycznia 2009 przez VHO Cytuj
Bażant 0 Opublikowano 3 stycznia 2009 Opublikowano 3 stycznia 2009 (edytowane) Kaz w BR -TOP NAD TOPY -nowe NC za ~50 dmg; df+3,2,1; zaczyna się starym kolankiem, drugi hit można opóźniać i sadzić tylko, gdy wejdzie pierwszy -f+3 - 14fr kick o ogromnym zasięgu, całkowicie bezpieczny na bloku d/f+3,2,1 to NCc a nie NC. Przynajmniej tak twierdzi zaibatsu Jednak ostatni na trafieniu daje z około +20 "oszukanych" klatek. Dalej ma 13 klatek Ewgf. Ch df+2 EWGF możliwy 1,1,2 nie wbija na ścianę ale dalej jest NC b+1,2 daje mniejszego push backa ale dalej NC i ma tylko 11 klatek 2,2 jakiś zmoczony 10 klatkowy punisher co kroi na oko z ~35 dmg f+3 rzeczywiście rewelacyjny cios ss+3 beznadziejny karalny cios wygląda jak ff+3 Bryana EWGF podobno większe recovery na Wiffie ale kto to zbada ;P tak samo nef z hit boxem elektryka P.S. Mardukowi śmierdzą nogi Edytowane 3 stycznia 2009 przez Bażant Cytuj
VHO 3 Opublikowano 3 stycznia 2009 Opublikowano 3 stycznia 2009 IGN poinformowało, że BR zadebiutuje na konsolach 30 września^^ Cytuj
Super Big Boss 1 Opublikowano 4 stycznia 2009 Opublikowano 4 stycznia 2009 IGN poinformowało, że BR zadebiutuje na konsolach 30 września^^ Nie wiem czy się śmiać czy płakać Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 4 stycznia 2009 Opublikowano 4 stycznia 2009 IGN poinformowało, że BR zadebiutuje na konsolach 30 września^^ Cytuj
Dante84 5 Opublikowano 5 stycznia 2009 Opublikowano 5 stycznia 2009 Dante - zobacz sobie ruchome skrzydla Xiao: 8 ). i w ogole jak w komentarzach napisali - xiao ma tutaj rage wygladajacy jak wyladowania elektryczne. Hmmm ogólnie przesadzają już trochę z tą "Kupstomizacją". Raz że mnie te skrzydełka rozpraszają, a dwa że przez nie Xiao wygląda jak postać z tej kreskówki co to Velurian ogląda jakoś winx czy coś Chce zobaczyć Xiao z czarnymi skrzydłami wampirzymi kłami i bez różowego stroju... ale pewnie znowu dodadzą coś w stylu "lodzi" strzelającej tamponem z du**. Co do Zmian z ciosów podanych przez VHO podoba mi się większy zasięg d/b+1 chociaż gdyby był szybszy o jedną klatkę też bym się nie pogniewał ^_^ . Widziałem też jakieś fajne przejście do BT w trakcie juggla, no i jeżeli Xiao schyla się jeszcze bardziej niż teraz to już nawet kazowe d/f+2 jej nie zdejmie XD. I sprawdzi się tekst który napisał kiedyś w PE Mashter " że Xiao w AOP omijaniektóre midy i lowy" XD Cytuj
Bażant 0 Opublikowano 5 stycznia 2009 Opublikowano 5 stycznia 2009 Xiao wygląda jak postać z tej kreskówki co to Velurian ogląda jakoś winx czy coś Po prostu nie mogę... hahhahhahahah... prawie się posikałem :rotfl: :rotfl: Cytuj
Mastachi 75 Opublikowano 5 stycznia 2009 Opublikowano 5 stycznia 2009 Ja juz od 2 tyg gram. A wy?! Cytuj
VHO 3 Opublikowano 5 stycznia 2009 Opublikowano 5 stycznia 2009 (edytowane) no i jeżeli Xiao schyla się jeszcze bardziej niż teraz to już nawet kazowe d/f+2 jej nie zdejmie Było nawet na filmie którymś z joyboxa 8) @ Mastachi; to nadal działa tylko w wersji JAP? Edytowane 5 stycznia 2009 przez VHO Cytuj
Super Big Boss 1 Opublikowano 5 stycznia 2009 Opublikowano 5 stycznia 2009 Ja juz od 2 tyg gram. A wy?! Dobre to Teraz niech zrobią takiego moda do DR na PS3. Cytuj
gubu 0 Opublikowano 6 stycznia 2009 Opublikowano 6 stycznia 2009 no dokładnie fajna sprawa a na PS 3 też by się przydało bo DR się nudzi i trochę świeżości by się zdało Cytuj
shinobi 1 Opublikowano 7 stycznia 2009 Opublikowano 7 stycznia 2009 - Widzę że Tekken6 będzie już naprawdę przełomowo pochrzanione, teraz już nic tylko Juggle,Juggle,Juggle do usr*$ego znudzenia. Zminimalizowana taktyka do cna, wybij, wklep, wybij wklep wyuzdanego Js i Jg. DWA błędy i po ptokach, ot cały nowy Tekken. Gdzie się podziały dobre walki z T2, większy wysiłek, większe emocje, większa satysfakcja. Gzie te stare dobre Combosy, czemu więcej postaci nie ma czegoś takiego jak np. Kazuyi-f,f N,2,1,4,4,2,4,3,2,1 itp. - I to ma być Bijatyka Turniejowa - Hańba !!! Już więcej nie kupię Tekkena przez ten syf (Fuck this shiiiiiiiiiiiit !!! :wsciekly: , :wsciekly: , :wsciekly: Aaarrrrrrrrrggghhhh!!!!!!).... Cytuj
NemoKOF 676 Opublikowano 7 stycznia 2009 Opublikowano 7 stycznia 2009 Hahaha Ja nigdy za ta seria nie przepadalem (trojka to bylo mistrzostwo + byla wtedy dostepna na najpopularniejsza konsole, ale potem juz tylko gorzej - t4 ). No ale nie poradzimy nic ze tyle ludzi w to gra. To jest jedyny powod dla ktorego warto w to grac. Po prostu jest z kim. Co z tego ze wedlug mnie VF5 jest najlepsza bijatyka 3d ever skoro nie mam z kim grac Cytuj
Dante84 5 Opublikowano 7 stycznia 2009 Opublikowano 7 stycznia 2009 - Widzę że Tekken6 będzie już naprawdę przełomowo pochrzanione, teraz już nic tylko Juggle,Juggle,Juggle do usr*$ego znudzenia. Zminimalizowana taktyka do cna, wybij, wklep, wybij wklep wyuzdanego Js i Jg. DWA błędy i po ptokach, ot cały nowy Tekken. Gdzie się podziały dobre walki z T2, większy wysiłek, większe emocje, większa satysfakcja. Gzie te stare dobre Combosy, czemu więcej postaci nie ma czegoś takiego jak np. Kazuyi-f,f N,2,1,4,4,2,4,3,2,1 itp. - I to ma być Bijatyka Turniejowa - Hańba !!! Już więcej nie kupię Tekkena przez ten syf (Fuck this shiiiiiiiiiiiit !!! :wsciekly: , :wsciekly: , :wsciekly: Aaarrrrrrrrrggghhhh!!!!!!).... Stary gdzieś ty był przez wszystkie części ? Każdy Tekken się na tym opiera. Robisz błędy i łapiesz kare . Tyle, a czekanie aż Tekken zmieni się w Maxa Payna czy Medal of Honor mija się z celem Cytuj
Di 839 Opublikowano 8 stycznia 2009 Opublikowano 8 stycznia 2009 (edytowane) Takie EWGF d/f+4,4 Kaza zżerało 1/3 paska (http://www.youtube.com/watch?v=vlr7I9fpvY4), a EWGF TP Henia prawie pół (http://www.youtube.com/watch?v=lTJt55hlgq4&feature=related). To dopiero turniejowe juggle. Edytowane 8 stycznia 2009 przez Di Cytuj
szyper 0 Opublikowano 8 stycznia 2009 Opublikowano 8 stycznia 2009 już się wypowiadają pajace, które nic nie wiedzą. Otóż w T6:BR został wydłużony pasek życia, co widać już na pierwszy rzut oka. Przyglądnijcie się walkom i zobaczcie w pierwszej kolejności siłę rzutów i pojedynczych ciosów (np ff n 2 steva) i jeszcze do tego siłę juggli. Ile tego wszystkiego trzeba zrobić by wygrać. Większość niekaralnych wybitek jak df2 Boba itd zostały osłabione (głównie nie wybijają). Nie masz już odpalania wybitek na "może się uda". Cytuj
Bażant 0 Opublikowano 8 stycznia 2009 Opublikowano 8 stycznia 2009 (edytowane) 100% racji Szypciu, przykładowo dmg z f+2,1,3 Bryana został zmniejszony, tak jak -13 na qcb+3. Ja się bardzo cieszę z Tekkena BR, im oglądam coraz więcej wal, coraz bardziej mi się podoba. Czasem wparuje jakiś gamoń do tematu i zepsuje atmosferę - I to ma być Bijatyka Turniejowa - Hańba !!! Wiesz dla czego nie piszę na forum, Fify, CSa czy innych gier. Bo się na tym nie znam. A jak nie znam to przynajmniej pytam a nie wygłaszam teorie wzięte z psiej dupy. Co do twojego kochanego T2 to kaz wgf,1,d+1, uf+4,3 to juggl za prawie całego paska. A u Niny luncher, df+3,2,f,f,df+3,2,f,f,df+3,2,f,f,df+3,2,f,f, to infinit misiaczku. Julka juggluje łokciami tak jak deadfistami Więc BR jest grą na 2 juggle ze ścianami, bo nie widziałem akcji która bez ściany zjeżdżała by ponad pół lifebarda (może za wyjątkiem Heinia z ewgf,ewgf,ewgf,d+1 B! cd+4,4,1 za pół paska, a ze ścianą f+4,b+4 pewnie z 70% tylko że taiming jest krytyczny). Wynika z tego że T2 to gra do pierwszej wybitki albo 1 deadfista (bo zjadał z 70%) Edytowane 8 stycznia 2009 przez Bażant Cytuj
szyper 0 Opublikowano 8 stycznia 2009 Opublikowano 8 stycznia 2009 Hańbą jest to że CS jest najlepszą grą turniejową, a możesz wygrać sam z 5 przeciwnikami już po 5 sekundach, tylko trzeba to umieć ;] Cytuj
shinobi 1 Opublikowano 8 stycznia 2009 Opublikowano 8 stycznia 2009 Każdy Tekken się na tym opiera. Robisz błędy i łapiesz kare . - Tylko tu już nie chodzi o parę lekkich błędów. Zrobiłeś 1,ok- możesz jeszcze wygrać (50%). Zrobiłeś 2, odkładasz pada i idziesz spać, bo skręca w żołądku na widok tych za&^%$ych, oklepanych Juggli. Tekken5 mnie już tym dobijał, ale teraz to już przegieli z tymi Boundami. Nie wiem kto zamienił Prawdziwe Combosy na coś takiego, rozum komuś odebrało!. A najlepszy system Combo był w MK Trilogy, albo Street Fighter na automatach (czy to się kiedyś odrodzi?), huh, to były czasy... - Myślałem że chociaż Szybkość tej Gry uratuje system -cyt."Co rzuca się w oczy, to nieprawdopodobna dynamika rozgrywki!". Ja akurat nie uświatczyłem nic podobnego na żadnym z Trailerów, na dodatek takie prosie jak Bob zdąży podbiec i podbić pierdnięciem żeby przedłużyć Juggla i myślą jeszcze że "Rage System" w tym coś pomoże -To! zupełnie mija się z celem-. Tyle konsol, tyle mocy w sprzęcie, a nie ma naprawdę fajnej Bitki. Jeżeli tak dalej mają wyglądać nowości w tej Dziedzinie, to ja już podziękuje( :zegnam: ). Cytuj
Pychu 2 Opublikowano 8 stycznia 2009 Opublikowano 8 stycznia 2009 (...) Tyle konsol, tyle mocy w sprzęcie, a nie ma naprawdę fajnej Bitki. Jeżeli tak dalej mają wyglądać nowości w tej Dziedzinie, to ja już podziękuje( :zegnam: ). Zabij sie :puk: Cytuj
Bażant 0 Opublikowano 8 stycznia 2009 Opublikowano 8 stycznia 2009 (edytowane) Każdy Tekken się na tym opiera. Robisz błędy i łapiesz kare . - Tylko tu już nie chodzi o parę lekkich błędów. Zrobiłeś 1,ok- możesz jeszcze wygrać (50%). Zrobiłeś 2, odkładasz pada i idziesz spać, bo skręca w żołądku na widok tych za&^%$ych, oklepanych Juggli. Tekken5 mnie już tym dobijał, ale teraz to już przegieli z tymi Boundami. Nie wiem kto zamienił Prawdziwe Combosy na coś takiego, rozum komuś odebrało!. A najlepszy system Combo był w MK Trilogy, albo Street Fighter na automatach (czy to się kiedyś odrodzi?), huh, to były czasy... W MK nawet ślepi potrafią grać hehheh Z resztą mądralo w MK trylogy sporo postaci mialo infinity ;P Ja teraz czekam na SF4, Gouki do boju ;P W końcu pomimo DR też trzeba sobie czymś życie umilić prawda ?? A SF4 wygląda interesująco Edytowane 8 stycznia 2009 przez Bażant Cytuj
Dante84 5 Opublikowano 8 stycznia 2009 Opublikowano 8 stycznia 2009 Każdy Tekken się na tym opiera. Robisz błędy i łapiesz kare . - Tylko tu już nie chodzi o parę lekkich błędów. Zrobiłeś 1,ok- możesz jeszcze wygrać (50%). Zrobiłeś 2, odkładasz pada i idziesz spać, bo skręca w żołądku na widok tych za&^%$ych, oklepanych Juggli. Tekken5 mnie już tym dobijał, ale teraz to już przegieli z tymi Boundami. Proponuje szachy na PC tam można zrobić więcej niż dwa błędy. To prawda że na turniejach jest wielka ruletka jeżeli chodzi o poziom i to że trafi się na lepszego, który sklepie Cie dwoma, trzema kombinacjami. Ale trzeba trenować żeby się nie dać i to jego skopać, doskonalić się. To brzmi jakby Cassual Gamer skarżył się że przegrał z Pro gamerem w profesjonalnych zawodach, bo ten Pro zabił Cie "dwoma dzaglami" a powinien pozwolić Ci wstać i jeszcze dać sie sklepać. Nie trenujesz zawsze dostaniesz wpierdy, czy to w Tekkena, czy w Virtue czy inny badziew i Tyle. Myślałem że chociaż Szybkość tej Gry uratuje system -cyt."Co rzuca się w oczy, to nieprawdopodobna dynamika rozgrywki!". Ja akurat nie uświatczyłem nic podobnego na żadnym z Trailerów, na dodatek takie prosie jak Bob zdąży podbiec i podbić pierdnięciem żeby przedłużyć Juggla i myślą jeszcze że "Rage System" w tym coś pomoże -To! zupełnie mija się z celem-. Tyle konsol, tyle mocy w sprzęcie, a nie ma naprawdę fajnej Bitki. Nie szukaj dynamiki w trailerach tylko w walkach ;p . Rage nie równoważy Boundów, ale napisałeś to jakby twoja postać ich nie miała. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.