Skocz do zawartości

Tekken 6 / Bloodline Rebellion


albrechtus

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

shinobi - mozna wygrac runde bez zrobienia juggle. Na poczatkujacym poziomie grania wychodzisz na arene i sobie podbijasz. Myslisz, ze tak latwo podbic grajac z dobrymi graczami? Jeden wiff i lecisz na sciane grajac na Anne, jeden hopick na blok i lezysz po 1,1,2 u DJta, ktory ma przewage teraz w ruchu itd. Szybkosc nic nie daje? Widzisz, dlatego poprostu zakladam, ze jeszcze w ta gre dobrze nie grasz. Doswiadczenie i szybkosc pozwoli Ci ominac nawet elektronaa, jezeli grasz na tyle dobrze i szybko i przewidujesz, ze na ~70% teraz poleci tego typu cios, omijasz, przeciwnik ma wiffa i zasuwasz z czym chcesz. Dynamika jest w niektorych grach i to za(pipi)ista. Mega wyczucie KIEDY wyprowadzic nastepny cios, kiedy SSowac inny, kiedy sparowac, kiedy ukarac (akurat to najprostsze 'pamieciowa'). Nie porownoj nawet Tekkena do MK, MK ma swoj klimat, ale tam to dopiero byla 'dynamika' grania, do oporu klepane 5 rzeczy na krzyz, jaki tam byl w ogole ruch? lol. W Tekkenie jak jestes wystarczajaca szybki i dokladny, mozesz nadrobic braki slabszej postaci, Tekken to chyba jedyny fighter dajacy taka SWOBODE ruchu niczym Gnzonline w TTP fighterach (tam rowniez, jak w tekkenie, mozesz anulowac praktycznie kazda klatke ruchu zmieniajac na cos innego). piekna sprawa.

 

A T6:BR wyglada niesamowicie, T6 byl dobry, ale czegos mi brakowalo (szczegolnie nuzace ~takie same juggle u kazdego, w ogole lol). teraz po obcieciu tego, poprawieniu troche SSa (takie mam wrazenie), poprawionym balansie - nic tylko czekac. 9 miesiecy >_>

 

Mastachi - dobre, fajny edit, fajne (:

 

Tak juz offtopicujac - kazdy sport, takze elektroniczny, polega na popelnieniu mniejszej liczby bledow. kazdy. wiec kary, wynikajace z bledow lub podjetego ryzyka sa jak najbardziej na miejscu.

 

A SFIV juz tuz tuz :-D.

Edytowane przez solo/ng
Opublikowano
W MK nawet ślepi potrafią grać hehheh :P Z resztą mądralo w MK trylogy sporo postaci mialo infinity ;P Z resztą znasz się na temacie jak świnia na pomarańczach.

 

- Ślepi to se mogą grać w te tanie Mortale 3D razem z tym MKvsDC, gdzie nie ma co mówić o systemie, ale na pewno nie w Trilogy.

 

Nie trenujesz zawsze dostaniesz wpierdy, czy to w Tekkena, czy w Virtue czy inny badziew i Tyle.

 

- "Nie trenuje, nie gram, nie znam się" - W TeKKen5 masterowałem Hworanga na wszystkie strony, kiedy kumpel (maszer), który nigdy nie myśli podczas walki przychodzi i Daje Rade (ok.1x10rund) mi Wklepać (!!!). A przez co? Bo rzadko która postać ma jakiś sensowny BackDash, Reversali terz powinno być zdecydowanie więcej. Co to za Defensywa? Parry tylko na Low, na mid jeżeli ktoś ma, to rzadko idzie coś po tym wyprowadzić, no i SideStepy - czy to w ogóle działa? Unikam prostego Puncha i raz wyjdzie, x nie... Oby chociaż tyle poprawili, bo nudzi mnie samo takie tanie Jugglowanie. Jak dla mnie ostatnia nadzieja w SFIV

 

T6 byl dobry, ale czegos mi brakowalo (szczegolnie nuzace ~takie same juggle u kazdego, w ogole lol).

- To był już jakiś Tekken6? Czy chodziło o Dark Resurrection?

Opublikowano
- "Nie trenuje, nie gram, nie znam się" - W TeKKen5 masterowałem Hworanga na wszystkie strony, kiedy kumpel (maszer), który nigdy nie myśli podczas walki przychodzi i Daje Rade (ok.1x10rund) mi Wklepać (!!!). A przez co? Bo rzadko która postać ma jakiś sensowny BackDash, Reversali terz powinno być zdecydowanie więcej. Co to za Defensywa? Parry tylko na Low, na mid jeżeli ktoś ma, to rzadko idzie coś po tym wyprowadzić, no i SideStepy - czy to w ogóle działa?

No to widocznie nie do końca wymasterowałeś tego Hwo, do mnie też wpada czasem kumpel, z którym za szczeniaka zagrywałem się w T3 mashując Eddy'm f+4,f+3,3,3,3, gra dokładnie tak samo jak kiedyś, ale jakoś nie jest nic w stanie zrobić, nawet kiedy gram tym twoim Hwo (którym swoją drogą gram tylko na talona i b+3, bo nic innego nie umiem ;)). Backdash? Rzadko która postać? wtf?! oO Przecież każda postać ma takiego samego backdasha, to samo z sidestepem. To nie soul calibur. Może ty nie wiesz o co chodzi po prostu? Poza tym gadasz o jakichś rewersalach czy parrach, czepiasz się defensywy, nawet nie wymieniłeś najważniejszej rzeczy w defensywie, jaką posiada każda postać - bloku ;] Na temat ortografii nie będe sie już wypowiadał, bo gotowe na wszystko zaraz będą.

- To był już jakiś Tekken6? Czy chodziło o Dark Resurrection?

Z choinki się urwałeś? Tekken 6 już jest dawno zapomniany, teraz na blacie Bloodline Rebellion ;]

 

Opublikowano (edytowane)
Może ty nie wiesz o co chodzi po prostu? Poza tym gadasz o jakichś rewersalach czy parrach, czepiasz się defensywy, nawet nie wymieniłeś najważniejszej rzeczy w defensywie, jaką posiada każda postać - bloku ;] Na temat ortografii nie będe sie już wypowiadał, bo gotowe na wszystko zaraz będą.

- Snake'u, sam coś słabo orientujesz się w systemie jak na takiego Hardcore'owca, żeby nie wiedzieć co to Reversal czy Parry, dzięki którym właśnie rozgrywka staje się ciekawsza.

Z choinki się urwałeś? Tekken 6 już jest dawno zapomniany, teraz na blacie Bloodline Rebellion ;]

- Z tym Tekkenem6 to naprawdę się pogubiłem. Ja akurat skończyłem na T5, bo TDR był tylko na PSP, aT6 nie słyszałem premiery-na którą to konsolę?

Czy tylko na automatach? I czym ma się różnić od tego T6BR?

Edytowane przez shinobi
Opublikowano (edytowane)
- "Nie trenuje, nie gram, nie znam się" - W TeKKen5 masterowałem Hworanga na wszystkie strony, kiedy kumpel (maszer), który nigdy nie myśli podczas walki przychodzi i Daje Rade (ok.1x10rund) mi Wklepać (!!!). A przez co? Bo rzadko która postać ma jakiś sensowny BackDash, Reversali terz powinno być zdecydowanie więcej. Co to za Defensywa? Parry tylko na Low, na mid jeżeli ktoś ma, to rzadko idzie coś po tym wyprowadzić, no i SideStepy - czy to w ogóle działa? Unikam prostego Puncha i raz wyjdzie, x nie... Oby chociaż tyle poprawili, bo nudzi mnie samo takie tanie Jugglowanie. Jak dla mnie ostatnia nadzieja w SFIV

 

Najskuteczniejsze blokowanie ciosów na high i mid to trzymanie B~

 

Najskuteczniejsze blokowanie ciosów na low to trzybanie D/B~

 

ten przywilej posiada każda postać, ale ok. Jesteś takim pół noobkiem który stara się pokazać OK. Głośny krzyk pozwoli mi Ciebie zapamiętać. Może kiedyś o pieniążki pogramy ??

 

Przecież każda postać ma takiego samego backdasha, to samo z sidestepem

 

Jeśli chodzi o BD:

 

Ganryu - specjalny BD

Lei - Haha step, hoho step.

Hei - b,b,n,3+4

Raven - rain dance

 

Jeśli chodzi o SS:

 

Hwo - podwójne zejście u~f+3~u

Baek - podwójne zejście u~b+3~u

Stiv - auto SSy pod guziczkami.

 

Jeśli chodzi o BDC:

 

Bryan i Paul - mają Hayashidę i żeby zrobić BDC trzeba wcisnąć centralnie b,b,d/b~b,b,d/b~b,b,d/b~

Wszystkie inne - sprawa jest prosta b,b,d,d/b~b,b,d,d/b~b,b,d,d/b~ albo dla noobków b,b,qcb~b,b,qcb~b,b,qcb~

Edytowane przez Bażant
Opublikowano (edytowane)

Shinobi jesteś noobem i nie masz pojęcia o czym piszesz. Nie potrafisz grać w Tekkena i irytuje cię, że jakiś maszujący typek rozwala cię z zamkniętymi oczami. Wolisz wszystko zwalić na grę niż przyznać się do braku umiejętności :lol: . Zamiast grać w bijatyki weź przestudiuj jakiś słownik ortograficzny czy coś.

Edytowane przez Super Big Boss
Opublikowano (edytowane)
Najskuteczniejsze blokowanie ciosów na high i mid to trzymanie B~

Najskuteczniejsze blokowanie ciosów na low to trzybanie D/B~

- Naprawdę pouczająca lekcja, tyle że sam blok nie zatrzyma ataku tak dobrze jak Reversal(huh)...No ale że nawet Hardcore'owcy nie wiedzą co to jest...

Wolisz wszystko zwalić na grę niż przyznać się do braku umiejętności

Może kiedyś o pieniążki pogramy ??

- JESTEM GOTÓW NA WYZWANIE :boks: w Urbana, żaden maszer nie wyskoczy.

Edytowane przez shinobi
Opublikowano

Fajne piszesz te posty Shinobi, mądrość z nich bije jak nic.

 

 

W TeKKen5 masterowałem Hworanga na wszystkie strony, kiedy kumpel (maszer), który nigdy nie myśli podczas walki przychodzi i Daje Rade (ok.1x10rund) mi Wklepać (!!!). A przez co?

Boś noob.

 

A masterowanie Hwo nie polega na coraz szybszym wciskaniu 3,3,3,3 po 2h dziennie. Ani na uczeniu się jego 10-hitów na pamięć.

 

blok nie zatrzyma ataku tak dobrze jak Reversal

W teorii czy w praktyce mistrzu?

 

Wolisz wszystko zwalić na grę niż przyznać się do braku umiejętności

QFT

 

Opublikowano

prowokacja ?

Jesli pisze to na powaznie to koles nie jest noobem on jest lamerem mysli ze cos wie a ch*ja wie .

I pierdo,lic o reversalach to wróc na onet i inne tego typu strony, udawac wielkiego "miszcza".

Po dacie rejestracji prawdopodobnie komus ze starych uzytkownikow sie nudzi a wy karmicie tego trolla.

Opublikowano
tyle że sam blok nie zatrzyma ataku tak dobrze jak Reversal(huh)...No ale że nawet Hardcore'owcy nie wiedzą co to jest...

"hardcore'owcy" nie nabiorą się na reversal 2x pod rząd... ;) mamy w Tekkenie na szczęście takie coś jak chicken 8) żałuję tylko, że ten "reversal na reversal" zabiera tak mało DMG - śmiesznie mało w porównaniu do samego reversala :cierpienie: ... uważam, że jest to wielce niesprawiedliwe i nijak ma się to do trudności wykonania obu "ciosów" :blackeye: ... reverasla potrafi przecie zrobić każdy noob ;) chicken podczas walki to już kolejny stopień wtajemniczenia...;)

Opublikowano

Poza chickenami warto jeszcze wspomnieć o tym, że nie wszystkie ciosy można zreversalować, a poza tym czasem zwykły blok jest lepszy od reversala. Nie wiem, czy orientujesz się, co to Frame Data.

Gość Kasandra
Opublikowano

Wszyscy wyznawcy Tekkena zjechali shinobiego jak burą sukę, tymczasem chlopak ma trochę racji w pewnym względzie.

Zgadzam się z z nim w kwestii długości trwania juggli która dzięki bound'om jeszcze się wydłużyła.

Powinno być tak jak , dajmy na to, w VF, czyli krótsze, ale dużo trudniejsze do wykonania JG.

Wszyscy Tekken-only gracze przyzwyczaili się już do tego, że to normalne jeśli wybijemy postać w jednym końcu areny i za pomocą punchy podprowadzimy ja do ściany na drugim końcu, ale moim zdaniem nie jest to ani normalne, ani fajne, gdy obserwujemy 20 metrowy lot wirtualnej kukiełki popychanej w powietrzu przez ciosy z piąstki.

Opublikowano
Wszyscy Tekken-only gracze przyzwyczaili się już do tego, że to normalne jeśli wybijemy postać w jednym końcu areny i za pomocą punchy podprowadzimy ja do ściany na drugim końcu, ale moim zdaniem nie jest to ani normalne, ani fajne, gdy obserwujemy 20 metrowy lot wirtualnej kukiełki popychanej w powietrzu przez ciosy z piąstki.

 

Po pierwsze nie każda postać ma juggle z jednego końca areny na drugi, a po drugie nie jest to takie proste jak piszesz.

Opublikowano (edytowane)

Kurde wydaje mi sie, że to mnie Di powinien przekazać funkcję moderatora ;) . Za każde złe słowo na Tekkena każdy od razu dostawałby ostrzeżenie i tak do skutku :ban: :diablo: :wkurzony: , wtedy byłby spokój i ludzie by się nie kłucili. :piwo:

 

Jakiś totalitaryzm musi kur.wa być :nerd:

Edytowane przez Cambion
Opublikowano
Najskuteczniejsze blokowanie ciosów na high i mid to trzymanie B~

Najskuteczniejsze blokowanie ciosów na low to trzybanie D/B~

- Naprawdę pouczająca lekcja, tyle że sam blok nie zatrzyma ataku tak dobrze jak Reversal(huh)...No ale że nawet Hardcore'owcy nie wiedzą co to jest...

Wolisz wszystko zwalić na grę niż przyznać się do braku umiejętności

Może kiedyś o pieniążki pogramy ??

- JESTEM GOTÓW NA WYZWANIE :boks:

 

Dobra - ktoś go uświadomi w temacie kar na bloku i będzie po sprawie.

Opublikowano (edytowane)

Może ktoś oczyścić ten temat ?? Są odpowiednie miejsca na tłumaczenie początkującym co i jak w trawie dashuje.

Ide coś napisać na forum PES'a, że kumpel lepiej odemnie naciska kwadrat i fajne bramki strzela a ja masteruje kółko narazie i tylko fajnie podaje, ale do kwadrata może kiedyś dojde...

 

Lars jako Gats z Berserka ?? :P

Edytowane przez Machel
Opublikowano

Jeśli chodzi o tekkna BR, zauważyłem że często się łapie wiffy w jugglach albo na ścianach, już tak nie kleją no i algorytm 3< ciosów na ścianie :P

 

T6 racja, juggla przesadzone :P

 

- JESTEM GOTÓW NA WYZWANIE :boks: w Urbana, żaden maszer nie wyskoczy.

 

Ehhh give me your price bitch nOObciu XD A wy go nie uświadamiać :P Chcę zarobić pieniążki :P

Opublikowano
prowokacja ?

Jesli pisze to na powaznie to koles nie jest noobem on jest lamerem mysli ze cos wie a ch*ja wie .

I pierdo,lic o reversalach to wróc na onet i inne tego typu strony, udawac wielkiego "miszcza".

Po dacie rejestracji prawdopodobnie komus ze starych uzytkownikow sie nudzi a wy karmicie tego trolla.

- Może za bardzo doszukuje się symulatora walki od czasu T3, a że trafiłem niczym czarna owca w grom FunBoy'i ... :waah: ... :lol3:

Opublikowano

Jest takie stare powiedzenie: Jeśli 10 osób mówi Ci, że masz ogon to się obejrzyj :imprezka: . Wiec może to z tobą jest coś nie tak??? Nie jesteśmy FanBoy'ami, gdyż też widzimy wady tej gry i to czasem naprawdę poważne, ale to co ty piszesz to są po prostu brednie nie mające nic wspólnego z rzeczywistością :wtf: , dlatego właśnie denerwujesz ludzi :wkurzony: . Poza tym, co tu dużo mówić, jeśli nie odpowiada Ci mechanika tej gry to nie graj i tyle :nerd:

Opublikowano
Kurde wydaje mi sie, że to mnie Di powinien przekazać funkcję moderatora ;) .

Ja tu już nie moderuję, więc wiesz... ;)

 

Dobra - ktoś go uświadomi w temacie kar na bloku i będzie po sprawie.

Ja chciałem, jednak niestety mój post został zlekceważony.

Opublikowano
- Snake'u, sam coś słabo orientujesz się w systemie jak na takiego Hardcore'owca, żeby nie wiedzieć co to Reversal czy Parry, dzięki którym właśnie rozgrywka staje się ciekawsza.

? Jakiego znowu hardkorowca? ;p I z jakiego powodu twierdzisz, że nie wiem co to parry/reversal? oO Poza tym rewersali w sumie nie opłaca się często używać, bo mogą przysporzyć czasem więcej złego niż dobrego.

... reverasla potrafi przecie zrobić każdy noob ;) chicken podczas walki to już kolejny stopień wtajemniczenia...;)

No... pamietam jak kiedyś zrobiłem chickena Devilowi. Ale byłem z siebie zadowolny :F

Wszyscy Tekken-only gracze przyzwyczaili się już do tego, że to normalne jeśli wybijemy postać w jednym końcu areny i za pomocą punchy podprowadzimy ja do ściany na drugim końcu, ale moim zdaniem nie jest to ani normalne, ani fajne, gdy obserwujemy 20 metrowy lot wirtualnej kukiełki popychanej w powietrzu przez ciosy z piąstki.

No, może twoim zdaniem to nie jest normalne, ani fajne, ale skoro tysiącom ludzi się to podoba, już od kilku części, to po co namco miałoby to zmieniać? Dla garstki wybrańców, którzy i tak wolą pograć w co innego? No i nie masz co narzekać, masz przecież VF, w którego gra masa ludzi ("xxxD").

Opublikowano (edytowane)
... reverasla potrafi przecie zrobić każdy noob ;) chicken podczas walki to już kolejny stopień wtajemniczenia...;)

No... pamietam jak kiedyś zrobiłem chickena Devilowi. Ale byłem z siebie zadowolny :F

 

Uczenie się Chickenów to według mnie strata czasu, albo czasem wyjdzie Ci na jana. No ale bufforować chickeny po większości ciosów = rzeźbienie w gównie

 

Edit by: Pawełek XD

Edytowane przez Cambion
Opublikowano

Witam, to mój pierwszy post na forum :D

 

Gram w Tekkena już od wielu lat i mam pytanie; To prwada, że w Tekkenie 6 będzie można zakładać kajdanki Leiem tak jak w Tekkenie 3? Kilka razy mi to wyszło ale nie wiem jak to dokadnie zrobic :( Bo widziałem na filmikach że Marduk ma maczugę a Anna rzuca butami xD Ma ktos linka do filmikuw z kajdankami? Fajnie by było zobaczyć Stiva kopiącego tylko nogami xDDDDD

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...