Krakers 4 Opublikowano 20 stycznia 2009 Opublikowano 20 stycznia 2009 Lee dostał nową wybitkę - d/f+3+4 (chyba) - wygląda na ok. 16 klatek - 2-hitowy NC. Wygląda komicznie, ale może być użyteczne Cytuj
szyper 0 Opublikowano 20 stycznia 2009 Opublikowano 20 stycznia 2009 Eeeee, żeby nie było, ja tu żadnych fejkowych kont nie mam. Cały dzień mnie w chacie nie było, więc nie mogłem nic napisać. Btw, Tekken BR jest bardzo fajny, ale z powiększeniem tego paska lekko przegięli. Ze 5-10 % powinien pójść w dół. Nie jest to jakiś duży minus, ale jak widzę, że jakiś Jack odpali 3 bezpieczne midy i zada nimi prawie dwa razy więcej niż juggiel najmocniejszej postaci, Heihachiego, to jest to wg mnie dość głupie :o. Czekam, aż zamaksymalizują te juggle, chcę wiedzieć ile będe zadawał damage moimi postaciami ;d. W ogóle zauważyłem, że w tej grze najlepiej mają spamerskie postacie, jak Roger, Steve, Lili i inne gUwna. Niby mishimy są najmocniejsze, ale te szczyle tyle tych ciosów zadają (jeszcze bez opóźnień) i one nawet nieźle kroją, że ja nie wiem w tej chwili jak z tym grać. Bardzo dobrą postacią zrobił się Miguel, myślę, że będzie to najmocniejsza postać z nowych (mówię nowe z T6, nie tylko BR). Cytuj
Devil 3 Opublikowano 20 stycznia 2009 Opublikowano 20 stycznia 2009 Dobra, olać typa co potrafi tylko nawrzucać przez neta, bo się boi pokazać na żywo, denerwują mnie tacy "w-gębie-mocni"... A wracając do sprawy...K****RWAAA ja chce już tego Tekkena!!! Nie dość że gra brzmi i wygląda kozacko, to jeszcze gama nowych zagrań i możliwości przyprawia o gorączkę - a nowe postaci są naprawdę wypas (no może oprócz Boba, ale czy tylko mnie on wkurza? )! Ja osobiście na stopro będę grał Zafiną, a to za sprawą jej unikatowego stylu walki(STANCES!) - animacja ruchów rzuciła mnie na kolana, w walce prezentuje się wybornie! No i co z tego że pewnie jakiś mid-tier ostatecznie z niej będzie? Hehe, w poprzednie części też nie grałem topami! Nie miałem okazji przyjrzeć się wcześniej szeroko komentowanej postaci jaką jest Alisa, ale po zobaczeniu stwierdzam że to postać co najmniej ciekawa i w walce skuteczna - silna, mobilna, z "Turbo-podcinką" , a "rzut z głową" za(pipi)iaszczy(szczególnie animacja wyrwania), no i strzela projectile'ami (item move?, to chyba jej ręce, btw?)! Zazdroszczę Buforom, którzy mieli już okazje pograć chociaż te kilka godzin...Dobra idę dalej wysyłać listy z pogróżkami do NamCock. Aha, customizacja w tej grze powala na kolana... DAWAĆ MI TO JUŻ! To jeszcze raz nasze walki na zaostrzenie apetytu http://pl.youtube.com/watch?v=R0snUeptT-Q http://pl.youtube.com/watch?v=jawIC-f0Oo4&...re=channel_page A Tekken 6 BR ma jedna wade i to duza.Kociaki sa turniejowe ;/ Oby steve/lars/kaz/jin sie wku.rwil i urwal im te lby z maskami do t7 bo strasznie ich niecierpimy ^_^ Cytuj
Pitrex 1 Opublikowano 21 stycznia 2009 Opublikowano 21 stycznia 2009 Dobra, olać typa co potrafi tylko nawrzucać przez neta, bo się boi pokazać na żywo, denerwują mnie tacy "w-gębie-mocni"... A wracając do sprawy...K****RWAAA ja chce już tego Tekkena!!! Nie dość że gra brzmi i wygląda kozacko, to jeszcze gama nowych zagrań i możliwości przyprawia o gorączkę - a nowe postaci są naprawdę wypas (no może oprócz Boba, ale czy tylko mnie on wkurza? )! Ja osobiście na stopro będę grał Zafiną, a to za sprawą jej unikatowego stylu walki(STANCES!) - animacja ruchów rzuciła mnie na kolana, w walce prezentuje się wybornie! No i co z tego że pewnie jakiś mid-tier ostatecznie z niej będzie? Hehe, w poprzednie części też nie grałem topami! Nie miałem okazji przyjrzeć się wcześniej szeroko komentowanej postaci jaką jest Alisa, ale po zobaczeniu stwierdzam że to postać co najmniej ciekawa i w walce skuteczna - silna, mobilna, z "Turbo-podcinką" , a "rzut z głową" za(pipi)iaszczy(szczególnie animacja wyrwania), no i strzela projectile'ami (item move?, to chyba jej ręce, btw?)! Zazdroszczę Buforom, którzy mieli już okazje pograć chociaż te kilka godzin...Dobra idę dalej wysyłać listy z pogróżkami do NamCock. Aha, customizacja w tej grze powala na kolana... DAWAĆ MI TO JUŻ! To jeszcze raz nasze walki na zaostrzenie apetytu http://pl.youtube.com/watch?v=R0snUeptT-Q http://pl.youtube.com/watch?v=jawIC-f0Oo4&...re=channel_page A Tekken 6 BR ma jedna wade i to duza.Kociaki sa turniejowe ;/ Oby steve/lars/kaz/jin sie wku.rwil i urwal im te lby z maskami do t7 bo strasznie ich niecierpimy ^_^ Ehh Devil musisz nam takiego smaka robić xD?. Btw. czy ktoś wie może ile w BR taunt Bryan'a daje klatek na + ? i ile ma f,b+2 ? Cytuj
Bażant 0 Opublikowano 21 stycznia 2009 Opublikowano 21 stycznia 2009 Ehh Devil musisz nam takiego smaka robić xD?. Btw. czy ktoś wie może ile w BR taunt Bryan'a daje klatek na + ? i ile ma f,b+2 ? Taunt +15, animacja f,b+2 13 klatek czyli możesz zrobić najszybciej w 14. Czyli masz tolerancję 2 klatek na wsadzenie f,b+2 Cytuj
mashter 54 Opublikowano 21 stycznia 2009 Opublikowano 21 stycznia 2009 A zawsze myślałem, że tolerancja określa poziom błędu, czyli o ile możesz się pomylić. Taunt ma +15, f,b+2 ma 13, robisz w 14 najszybciej, więc toleracja to jedna klatka animacji. Bryan i tak jest bez tego mocny - wystarczy taunt i ta trzyhitówka, która jest nc Cytuj
Bażant 0 Opublikowano 21 stycznia 2009 Opublikowano 21 stycznia 2009 Bryan i tak jest bez tego mocny - wystarczy taunt i ta trzyhitówka, która jest nc Większy dmg kroi chyba Taunt~1+2,2 no i prostsze P.S. Tolerancja to to jest dokładnie to samo co napisałem, albo idealnie trafisz albo się spóźnisz 1 klatkę. Granica błędu 1 klatki Cytuj
Di 839 Opublikowano 21 stycznia 2009 Opublikowano 21 stycznia 2009 Tolerancja to to, o ile można się pomylić, a to, o czym piszesz, to okno, w którym można daną rzecz zrobić, żeby siadła. Brak tolerancji = idealny timing. Mashter dobrze pisze. Cytuj
Di 839 Opublikowano 21 stycznia 2009 Opublikowano 21 stycznia 2009 Jak chcesz to rozstrzygniemy to beer-matchem o paczkę żelek Haribo zaraz po wyjściu tego Tekkena na konsole. Pasi? Można gdzieś znaleźć informację na temat autorów muzyki w BR? Cytuj
Bażant 0 Opublikowano 21 stycznia 2009 Opublikowano 21 stycznia 2009 Jak chcesz to rozstrzygniemy to beer-matchem o paczkę żelek Haribo zaraz po wyjściu tego Tekkena na konsole. Pasi? Niech rozstrzygnie sąd Boży Cytuj
Pezmo 0 Opublikowano 21 stycznia 2009 Opublikowano 21 stycznia 2009 Kiedy w końcu dokładny termin premiery T6BR ??? Cytuj
Bażant 0 Opublikowano 21 stycznia 2009 Opublikowano 21 stycznia 2009 http://tekken.namco.com/ dokładna data "fall 2009" Cytuj
Pitrex 1 Opublikowano 21 stycznia 2009 Opublikowano 21 stycznia 2009 (edytowane) Dzięki za odpowiedz co do klatek Brytusia ;d btw. skąd takową informacje wzieliście ? Edytowane 21 stycznia 2009 przez Pitrex Cytuj
Bażant 0 Opublikowano 22 stycznia 2009 Opublikowano 22 stycznia 2009 Od tygodnia siedzę na Filipinach gram w Tekkana6 BR, wciągam ryż nosem a wieczorem zawsze mam nieletnią prostytutkę Serio to z obserwacji co siedzi, jak nie wsadzisz już b+4 czy 3+4 co mają po 16 klatek a wejdzie Ci 15 klatkowe f+2,1,3 to logicznie ma +15. No i Z dyskusji na Za(pipi)atsu Cytuj
Super Big Boss 1 Opublikowano 25 stycznia 2009 Opublikowano 25 stycznia 2009 http://www.youtube.com/watch?v=YlywnY5xtDI...feature=related Ogień z pupy Cytuj
Bażant 0 Opublikowano 25 stycznia 2009 Opublikowano 25 stycznia 2009 To ja już sam nie wiem jak to jest z tauntem, teraz widziałem jak gość wsadził taunt~b+4. Więc albo taunt ma +15 i b+4 ma 15 klatek lub taunt ma +16 przy 16 klatkowym kolanku. Np. 5:36 . Cytuj
Pychu 2 Opublikowano 25 stycznia 2009 Opublikowano 25 stycznia 2009 customizacja edka w 2giej walce... omfgwtflol ? Cytuj
Pitrex 1 Opublikowano 25 stycznia 2009 Opublikowano 25 stycznia 2009 To ja już sam nie wiem jak to jest z tauntem, teraz widziałem jak gość wsadził taunt~b+4. Więc albo taunt ma +15 i b+4 ma 15 klatek lub taunt ma +16 przy 16 klatkowym kolanku. Np. 5:36 .. Wydaje mnie sie ze jest tak jak w DR,taunt=+16,b+4=16 i trzeba bylo spiac poslady zeby to zasadzic......z kolei w t6 b+4 mialo chyba 15 klatek bo widzialem jak ludzie sadzili to bez najmniejszego problemu. Cytuj
szyper 0 Opublikowano 25 stycznia 2009 Opublikowano 25 stycznia 2009 W DR wsadzić 3+4 po tauncie nie było trudne, a już b+4 to nie była taka łatwa sprawa, mimo, że ciosy trwają tyle samo w tej części. Czyli pewnie zrobili b+4 łatwiejsze. Cytuj
Bażant 0 Opublikowano 26 stycznia 2009 Opublikowano 26 stycznia 2009 (edytowane) Wydaje mnie sie ze jest tak jak w DR,taunt=+16,b+4=16 Właśnie, niech mi ktoś powie dokładnie o co z tym chodzi... taunt~b,f+2 jest dużo prostsze od taunt~b+4. Nie wiem, czy to b+4 trzeba wcisnąć przed trafieniem taunta czy jak... Np. z taunt~f,b+2 sprawa wygląda tak, niby 13 klatek itd. ale przy tauncie wychodzi f,n,b+2 gdzie f to taunt cansel. Czyli samo f,n,b+2 ma 15 klatek przy tauncie. Gdyby jak każdy powtarza f,b+2 miało 13 klatek przy tauncie było by proste jak 1,4. z kolei w t6 b+4 mialo chyba 15 klatek bo widzialem jak ludzie sadzili to bez najmniejszego problemu. Z tego co czytałem to też był hard, tylko ludzie się na to strasznie napalili bo Bryan miał po tym prawie overkilla. Taunt~b+4, f,b+2 W! 4,3, b+3,1+2 B! f+2,1,3 :-* Edytowane 26 stycznia 2009 przez Bażant Cytuj
Krakers 4 Opublikowano 26 stycznia 2009 Opublikowano 26 stycznia 2009 f,b+2 - ANIMACJA trwa 13 klatek, a do tego trzeba doliczyć 2 klatki na wykonanie ciosu. 13+2+15. Taunt daje +15 więc wszystko się zgadza. Cytuj
Bażant 0 Opublikowano 26 stycznia 2009 Opublikowano 26 stycznia 2009 (edytowane) f,b+2 - ANIMACJA trwa 13 klatek, a do tego trzeba doliczyć 2 klatki na wykonanie ciosu. 13+2+15. Taunt daje +15 więc wszystko się zgadza. ojjj wcześnie rano, chyba coś pokopałeś. Animacja ma 13 klatek, ale w polu wykonuje się w 14 a przy tauncie najszybciej w 15. W T6BR animacja f,b+2 ma 14 klatek, więc w polu działa jako 15+ .Doszedłem do wniosku że przy +16 taunt, będzie się wykonywało f,n,b+2 czyli w 16 klatek. 0 tolerancji... ohhhh fajny JF Powodzenia dziewczęta, to będzie dużo cięższe niż taunt~b+4 czy powszechnie doceniane CH D/F+2 ewgf Kaza... :-/ Edytowane 26 stycznia 2009 przez Bażant Cytuj
Krakers 4 Opublikowano 26 stycznia 2009 Opublikowano 26 stycznia 2009 Ano jednak masz rację - zwracam honor ;p Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.