Skocz do zawartości

Tekken 6 / Bloodline Rebellion


albrechtus

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czytam co solo tutaj pisze i uwazam ze chlop ma racje, ciekawi mnie jednak jego argumentacja. 50ms to NIEOSIAGALNY (polecam artykul na eurogamer http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-lag-factor-article ) wynik dla input laga, a pomimo tego tekken pozwala na taki a nie inny movement. Nie rozumiem w czym ping 50ms mialby tak bardzo przeszkadzac, ze niewykonalne jest zrobienie sensownego online.

 

Artykul jest dosc dlugi, ale imo bardzo ciekawy. Przedstawia rzeczy nad ktorymi tak na dobra sprawe nigdy sie nie zastanawialem, ale wyjasnia po trosze dlaczego sterowanie w KZ2 mi sie nie podoba ;)

Opublikowano

Nie wiem czy wiecie, ale:

 

1) Paski na 100% mają teraz więcej energii (na oko ok. 170-180 punktów).

2) Dwie areny - te z owcami oraz tę pomidorami - można tylko wylosować. Nie można ich normalnie wybrać.

Opublikowano

btw, plansza z owcami ownuje, soundtrack rowniez ; )

 

ogolnie pierwsza rzecza jaka mi sie rzucila w oczy to grafika a szczegolnie rozdzielczosc. Gralem u znajomego wiec moze to wina jego tv'ka ; d no zobaczymy.

Nie bede sie rozczulac nad systemem bo jeszcze za malo gralem. Tryb scenario to padaczka ale pewnie bede gral dla niego by zdobyc sporo kasy i trofea ; P

Motion blur bardzo mi sie podoba i duzych roznic bez niego a z nim nie zauwazylem. No jedynie to ze na motion blurze jest widoczny owy blur.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Co oni zrobili mi z joszkiem ;[ ale wyglada kozacko ;p

Opublikowano (edytowane)

Alez ja sobie zdaje sprawe ze mowicie o lagu sieciowym... naprawde :P

 

Ale miedzy lagiem sieciowym, a input lagiem nie ma jakichs specjalnych roznic. W obu przypadkach masz ping - informacje dochodza z pewnym opoznieniem. :) Nie jestem specem w tej kwestii, ale nie rozumiem dlaczego sposob na obejscie input laga jest mozliwy (bo przeciez mamy plynne granie offline) pomimo tego ze wynosi on najmniej 67ms wg autorow artykulu, ale z lagiem po sieci nic sie nie da zrobic. Oczywiscie ja zdaje sobie sprawe z tego ze granie po sieci ZAWSZE bedzie przegrywalo z graniem na jednej konsoli, ale szczerze mowiac ja oczekuje jedynie pewnego poziomu a nie kopii grania offline ;)

 

Dla mnie oba lagi to jedna i ta sama kwestia, nie sadze aby zaawansowany input w tekkenie mialby tutaj czemus przeszkadzac. Tym bardziej ze to o czym piszesz (cancelowanie SS po 1 klatce) jest awykonalne (to nie jest just frame, gdzie po prostu musisz cos walnac w odpowiedniej klatce). No chyba ze przez te 4 lata gdy nie gralem skill graczy tak bardzo sie zmienil, albo zaczeli oni uzywac programowalnych przyciskow :P

 

Nawet jezeli bedzie trzeba pojsc na pewne ustepstwa po online, to sadze ze beda to rzeczy ktorych w trakcie normalnej walki nie jestes w stanie zobaczyc. Jedynie practice mode i klatkowe nagrywanie mogloby tutaj wykazac ciecia. No i ewentualnie master z boskonem nie beda mogli nagrywac filmikow z double hitami :o

 

Jezeli te dwa lagi przekladaja sie na zupelnie co innego dla odbiorcy (gracza) to z checia uslysze czym sie taka roznica objawia :) Z czystej ciekawosci i checi uzupelnienia swojej wiedzy.

 

EDIT.

 

Tekken 6 nie chodzi w 720p tylko w zanizonej rozdzialce, przynajmniej w pewnych ustawieniach obrazu ;)

 

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-not-so-high-definition-article

Edytowane przez Trzcina
Opublikowano

Nie wiem czy wiecie, ale:

 

1) Paski na 100% mają teraz więcej energii (na oko ok. 170-180 punktów).

2) Dwie areny - te z owcami oraz tę pomidorami - można tylko wylosować. Nie można ich normalnie wybrać.

 

Paski mają 180pkt, dowiedzione już po premierze automatowej.

Opublikowano (edytowane)

czy w VF mozesz anulowac sidestepa - nie mozesz. W Tekkenie praktycznie w kazdej klatce mozesz anulowac movement (backdash, instant wave-ws2 DJ itp)

Chociaż to ma sens to nie wydaje mi się żeby to było problemem. W każdej bijatyce w jaką grałem dało się anulować movement co klatkę. No bo jeżeli zrobimy np w SF3-4 szybkie b,n,f,n,b,n,f,n... to czym to będzie jak nie cancelowaniem jednego ruchu w ruch następny. Albo w 3D jak VF czy SC robienie szybkich kilkuklatkowych kółeczek, to w końcu też jest cancelowanie jednego kierunku w drugi w odstępach często jednoklatkowych. Tak więc nie wydaje mi się żeby w tego typu grach używali uproszczeń bo musiał by to być jakiś inteligentny system który ładował by większe pakiety danych w trakcie gdy w grze nic się nie dzieje a w momencie nagłego wzrostu liczby inputów w przeciągu jakiegoś krótkiego okresu czasu posyłać małe pakieciki osobno dla każdej klatki. Jeżeli coś takiego by było to dało by radę to wprowadzić także w tekkenie no bo jak by nie patrzeć zarówno w TDR jak i SC4 jak i SF4 jak i DOA4 itd jest możliwość wprowadzenia tych 20, 40 a nawet 60 inputów (nie wbuforowanych) w jednej sekundzie, bo system na to pozwala a skoro pozwala to istnieje prawdopodobieństwo że w SF, DOA czy TDR online między 20 a 35 klatką którejś tam z kolei sekundy zostanie wprowadzonych 7 nie wbuforowanych inputów.

 

1more: przy pingu 50ms jak wcisniesz 1 to przeciwnik zobaczy to na ekranie za 3 klatki,bo tyle czasu bedzie szla informacja po kablach miedzianych.

Niestety nie za 3 a za 6-7 klatek bo w TDR jak i T5 rejestracja ruchu, jakiegokolwiek, trwa 3-4 klatki (dokładnie nie powiem bo nie mam możliwości nagrywania w 60 klatkach) grając na DualShocku i zwykłym CRT. Więc kiedy blokujesz na reakcje ss+4 Fenga tak naprawdę nie blokujesz podcinki 20 klatkowej a 16-17 klatkową bo tyle tylko masz czasu na zareagowanie.

 

Jest gdzieś filmik z tą areną z pomidorami?

Edytowane przez CheeseOfTheDay
Opublikowano (edytowane)

Dziś miałem okazję chwilkę pograć i potestować i ogólnie tekkenik nowy jest bardzo fajny. Graficznie bardzo bardzo ładnie, muzycznie bardzo bardzo fajnie, trochę szkoda tej niższej rozdziałki bo jednak widać już na 32 calach no ale w trakcie walki nie zwraca się na to uwagi więc nie ważne. Nie zauważyłem zwolnień animacji choć jestem na to przeczulony no ale nie grałem ravenem.

 

Pograłem trochę, głównie Kaziem DJ'em i Xio. Kaziu jaki jest każdy wie. DJ myślałem że jest gorszy z powodu ws2 i Hella no ale skoro ws2 wciąż umożliwia juggle a Hell przewraca na ch to tak zle jak myślałem nie jest.

 

Nie podoba mi się część zmian u Xio.

 

Nie wiem po co Namco miesza w rzeczach tak ważnych dla każdego szanującego się Xio gracza a jednocześnie tak mało istotnych że można było je zostawić.

 

Zabrali jej stare t+2 więc Xio zostało już tylko stare t+1 co mnie nie satysfakcjonuje bo jednak mogli jej zostawić obie ścianki.

Nie dość że zabrali jej jedną ściankę to jeszcze tą co została spowolnili. Nie wiem ile dokładnie ona trwa ale jest niewiele szybsza od jedynki więc pewnie 9 klatek, może 8, chociaż chciałbym.

 

Zabrali jej pseudo JF'a ws+b+4~3. Teraz da się to zrobić tylko z hyp'a. Nie wiem czemu tak zrobili. Ten cios i tak był nieużywany a teraz stanie się już zupełnie zapomniany.

 

Pozabierali jej część uników. Nie ma już starych f+1+2 i f+3+4. Wiem że i tak tego się nie używało bo częściej wchodziło w ciosy jak ich unikało, ale jednak dobra gwiazdka nie jest zła i jak już uniknęła czegoś po wcześniejszym podwójnym SS to był hype. Teraz dali jej jakieś f+3+4 które jest 10x gorsze od tamtych bo Xio skacze wprost na przeciwnika beż żadnego uniku przeskakując jedynie low?y.

 

Nie wiem może dali to do robienia zamiast 4~3 jako zmyłkę, trochę oba są podobne, no, ale nie wiem.

 

Coś co mnie naprawdę wkurzyło. Jej taunt machanie łapką posiada już tylko właściwość ?machanie łapką?! Nie wiem czemu jej taunt nie może teraz trafiać przeciwnika a taunt bryana wciąż może:(. Czyżby jego gwarant na bloku za ponad pół paska był mniej przegięty jak jaj za 10 hp? Dla mnie brak logiki.

 

No i zabrali jej fox-stepa:(((, jak by to komuś przeszkadzało. Miała to od dzieciństwa. Nie wiem może teraz spoważniała i uznała że używanie glitchy jest zbyt dziecinne i w ogóle niepoważne.

 

 

Szkoda, szkoda, bo prócz tego Ling jest bardzo fajna i wszystkie jej animacje wyglądają dużo ładniej no i ogólnie można więcej i szybciej mieszać.

Edytowane przez CheeseOfTheDay
Opublikowano (edytowane)
Nie wiem ile dokładnie ona trwa ale jest niewiele szybsza od jedynki więc pewnie 9 klatek, może 8, chociaż chciałbym.

 

9fr... no cóż, i tak to jest najszybsze zagranie w grze :P

 

Zabrali jej pseudo JF'a ws+b+4~3. Teraz da się to zrobić tylko z hyp'a. Nie wiem czemu tak zrobili. Ten cios i tak był nieużywany

 

Erm... chyba właśnie dlatego :D

Edytowane przez VHO
Opublikowano (edytowane)

Aha, jeszcze jedna sprawa. Practice.

 

Dodali pare fajnych rzeczy. Prócz ustawienia cpu rolla w boki z leżenia dali też kopniaki z leżenia (3 i 4).

 

Można teraz ustawić 2 akcje które będzie wykonywał cpu, niestety są to już zaprogramowane podstawowe rzeczy typu: pierwsza akcja - 3_4 z leżenia, roll w przód_tył, techroll itp. druga akcja - stanie, stanie z blokiem, kucanie, blokowanie wszystkiego itp. Strasznie to prymitywne ale zawsze daje trochę więcej możliwości niż przy ustawieniu tylko jednej akcji:).

 

Fajną sprawą jest powrót do historii inputów. Lepsza wersja od tej z T3 bo teraz wyświetla także neutrala (pokazuje go jako odstęp między inputami).

 

 

Mam też małe zastrzeżono co do ustawiania akcji komputerowi i defence training. Nie wiem czy to bug czy przypadek ale kiedy ustawiłem paulowi aby wykonywał przemiennie 2 akcje to ten zaczął robić tylko jedną. Może tylko przyfarciło losowanie i jakieś 10-15 razy pod rząd zrobił to samo aż do wyłączenia ów akcji w liście komend, ale wyglądało to na śmierdzącą sprawę a że ie miałem czasu to nie sprawdzałem tego dokładniej.

 

 

Nie wiem ile dokładnie ona trwa ale jest niewiele szybsza od jedynki więc pewnie 9 klatek, może 8, chociaż chciałbym.

 

9fr... no cóż, i tak to jest najszybsze zagranie w grze :P

No właśnie fajne by było gdyby tak było, ale tak nie jest, bo jest jeszcze flash yosha. Prawdopodobnie on też już nie trwa 6 klatek, bo na oko wydaje się ciut wolniejszy, ale na pewno jest szybszy od t+1 ling. Tam gdzie ona się wcina robiąc double hit'a (np. miedzy serię b+3,3 Henia) Yosh ze swoim flashem to przebija. Więc yosh może mieć 8 frejmowca, drań.

 

 

 

Keji, nie masz czego żałować tak naprawdę. Granie na padzie od X?a to jedynie bolący palec i sprawdzenie podstawowych rzeczy i kombosów u postaci. Ja tam poszedłem do kumpla na 3 godzinki, zobaczyłem i dopóki gra do mnie nie przyjedzie to ruszać tego nie będę.

Edytowane przez CheeseOfTheDay
Opublikowano

ja tez juz pogralem na x'e i powiem to co chyba kazdy grajacy juz wie,pad z 360 jest prawdopodobnie najgorszym padem do bijatyk ever!!!!!!a juz napewno do texa.

pogralem brucem i lee,ten pierwszy w treningu mila problemy ze standardowym laczeniem komba ,ktore na autamatach zawsze wchodzi,a mianowicie:d/p+2,p+3,d/p+4(mts)p+1.

w grze mi noramalnie siada ale w treningu jakos dziwacznie.

lee podobnie,ale juz chyba w grze tez sa praoblemy z jega sciana tak popularna:W!d/p+1,f+4,3b!d/p+1,f+4,3--no nie siedzi mi,ja nigdy lee na automatach nie gralem,ale chlopaki robily na bank,a tu zima.

zastanawiam sie czy gra jest arcade perfect??

no i postacie jakies wieksze sie wydaja.

w sumie to mam nadzieje,ze jakims cudem okaze sie ,ze wersja piracka rozni sie od finalnej,ktora prawdopodobnie pochytam w kato w srode.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...