Komandos 21 Opublikowano 4 listopada 2009 Opublikowano 4 listopada 2009 Takie male pytanko z dupy: czy tylko mnie za kazdym razem jak odpalam t6 instaluja sie trofea? Też tak mam (i mnie to strasznie w(pipi)ia nawiasem mówiąc) Cytuj
Minus_R 0 Opublikowano 5 listopada 2009 Opublikowano 5 listopada 2009 a rozegrał ktoś z was już 10 tys walk ?? dzisiaj na liczniku w options stuknęła mi 10tys. walka i odblokował się tryb quest mode i tak: perform 5 hit combo in vs mode -----------------> koniec kryzysu gospodarczego na swiecie perform 6 hit combo in vs mode -----------------> gołe Anna i Nina pod trójkatem perform 7 hit combo in vs mode -----------------> możliwość ściągniecia łatki z ulepszoną grafiką, AA, ładniejszymi arenami itd... perform kupę into your own toilet ----------------> online bez lagów tak więc pierwsze 3 już wykonałem a teraz fasolkę wsuwam żeby jak najlepiej ten ostatni wykonać... Cytuj
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 5 listopada 2009 Opublikowano 5 listopada 2009 (edytowane) Takie male pytanko z dupy: czy tylko mnie za kazdym razem jak odpalam t6 instaluja sie trofea? Też tak mam (i mnie to strasznie w(pipi)ia nawiasem mówiąc) No xD. Chyba trzeba będzie wszystkie zdobyć, może wtedy nie będą się ładować ;d. Komuś chce się to sprawdzać ;d? Edytowane 5 listopada 2009 przez CheeseOfTheDay Cytuj
Pitrex 1 Opublikowano 5 listopada 2009 Opublikowano 5 listopada 2009 a rozegrał ktoś z was już 10 tys walk ?? dzisiaj na liczniku w options stuknęła mi 10tys. walka i odblokował się tryb quest mode i tak: perform 5 hit combo in vs mode -----------------> koniec kryzysu gospodarczego na swiecie perform 6 hit combo in vs mode -----------------> gołe Anna i Nina pod trójkatem perform 7 hit combo in vs mode -----------------> możliwość ściągniecia łatki z ulepszoną grafiką, AA, ładniejszymi arenami itd... perform kupę into your own toilet ----------------> online bez lagów tak więc pierwsze 3 już wykonałem a teraz fasolkę wsuwam żeby jak najlepiej ten ostatni wykonać... o rotfl,z beki nie moge hahahahahaha a to ostatnie zadanie walneło we mnie jak Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 5 listopada 2009 Opublikowano 5 listopada 2009 Chyba trzeba będzie wszystkie zdobyć, może wtedy nie będą się ładować ;d. przykro mi. nadal beda. Cytuj
Gość mevek Opublikowano 5 listopada 2009 Opublikowano 5 listopada 2009 jakis konkretny sposob na "Ruletke" ??? ...nie mowcie mi, ze klepiecie jak w "jednorekim" bah, bah, bah - a moze sie uda. pozdro... Cytuj
MTC 0 Opublikowano 5 listopada 2009 Opublikowano 5 listopada 2009 Trzeba się przytulić do konsoli, pogłaskać i wyszeptać kilka czułych słówek :-) Cytuj
Zuum88 0 Opublikowano 5 listopada 2009 Opublikowano 5 listopada 2009 To przytulanie zadzialalo !! xD Omg, moja kochana konsolka... :* Co z tymi duchami... po raz 3-ci... Cytuj
Hobbith 0 Opublikowano 5 listopada 2009 Opublikowano 5 listopada 2009 Zdobył już ktoś ten rage item? Ja gram od trzech dni w ghost mode i nadal nie mam szczęścia Cytuj
Dante84 5 Opublikowano 5 listopada 2009 Opublikowano 5 listopada 2009 (edytowane) Brawa dla Namco za spie.rdolenie gry sieciowej. Jakość walki na zielonym połączeniu mam taką jak na połączeniu czerwonym w SFIV xd. Ogólnie fajny ten tjekken/ Gratuluje za spie.rdolone łącze xD ja mam ping 120 przy necie 1mb/750kb xD i wszyscy z którymi grałem uważają że zaj.ebiście się gra... Pierwsza sprawa - online w t6 nie jest dla wszystkich - jeśli macie chu.jowe łącza to płaczcie nad nimi a nie nad tym jaki online zrobili bo zrobili świetny. Ostatnio ciągle gram z randomowymi graczami na ranking battle i daje radę posadzić płne juggle kingiem razem ze ścianą i b! xD Trzeba to trochę klepać na wyczucie ale co z tego? Jak ja mogę coś takiego robić to i inni. SS w tej grze nie jest zbiedzony tylko ulepszony - nie ma ss'owania na pałę i trzeba to przyswoić. WD - dalej świetnie się spisuje - co z tego że perspektywa i wielkość plansz zmieniają jego zastosowanie - prawda? xD Teraz ta gra przestała być randomowa a w zamian stała się skillowa. P&P. Widocznie nie każdy ma takie super łącze super modem i ogólnie super skill jak Ty Łysy. Mi np. na zielonym kwadraciku laguje jak diabli i nic nie mogę posadzić sensownego. Tokis pyta się mnie czy zagramy online i zawsze mówie nie, bo nie widzę w tym sensu. Co do SS-ów..pier**** równo znowu jest to samo czyli z SSa zbiera wszystko. no może twoje u/f+4 da sie ssować ;p Edytowane 5 listopada 2009 przez Dante84 Cytuj
Tenshi:) 0 Opublikowano 5 listopada 2009 Opublikowano 5 listopada 2009 nom najbardziej lubie jak taki f+4 jina trafi kolesia ktory zrobil ss na reakcje i na replayu widac ze odsunol sie po rozpoczeciu animacji ciosu a potem noga tak cham.sko skreca by trafic. wytlumacz mi kiedy klient powinien zrobic ss skoro nie przed i nie w trakcie ciosu bo zwykly kopniak do przodu wysledzi? (i nie mam tu na mysli ze zaczepi o postac tylko ze po cham.sku skreca cios tak by trafil centralnie) (co btw wyglada czasem naprawde komicznie) 1. Jedne ciosy trackują lepiej, inne gorzej, są też uniwersalne ciosy trackujące zawsze i wszędzie, stworzone specjalnie po to aby zbić kolesia który stepuje. Czyli dodano tutaj element strategii a nie czysty good luck. 2. Trzeba odróżnić SS od szybkiego SSW, przydatne w różnych sytuacjach. 3. Sidestepy ogólnie są bardziej skillowe, szybkie ciosy stepuje się w czasie ich wykonywania, z wolniejszymi trzeba uważać bo zwykle lepiej trackują, ale od tego masz blok albo SSW. Ciosy zbijające każdego SS trzeba po prostu przewidzieć. To są moje wnioski "na szybko", może się mylę, może nie. Czas i praktyka pokaże. Cytuj
Keii 0 Opublikowano 5 listopada 2009 Opublikowano 5 listopada 2009 Prawda Tenshi, to widać po b+3 hwo które zawsze trackowało jak głupie i teraz robi to samo nawet o 180* a co najśmieszniejsze trackuje tylko pierwsza część tego ciosu. Dante - nie bulwersuj się aż tak, akurat ciebie o wqurzanie się na t6 nie podejrzewałem Łącze mam 1mb/750kb - różnica w tekkenie jest taka że im więcej wysyłamy tym lepiej otrzymujemy xD najlepiej mieć 1mb szeregowego łącza i wtedy gramy jak w niebie (jeśli przeciwnik ma to samo). Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 5 listopada 2009 Opublikowano 5 listopada 2009 A mi bardzo sie podoba slabszy SS bo trudniej ominac kingowego bara ;] Jezeli chodzi o online to probowalem zagrac 3 walki z veronem, ale niespecjalnie cos z tego bylo. Zolte polaczenie i jednosekundowy lag. Ciezko powiedziec po ktorej stronei lezy wina, poki co zrzucam na jego wifi Ale tak na dobra sprawe trzeba to obadac. Niemniej jednak jestem zawiedziony online. To ze tylko z wybranymi ludzmi i dla wybranych ludzi dziala to sensownie oznacza ze gra jest pod tym wzgledem slaba. Kazdy kto mowi 'online jest swietne bo mi dobrze dziala' jest zwyklym egoista Gdyby tylko nieliczni mieli problemy to ok, ale takich co maja problem i dla ktorych gra jest niegrywalna jest drugie tyle co tych ktorym dziala dobrze. Tak wiec w dalszym ciagu online nie jest zadna alternatywa i w sumie jedyne sensownie granie oferuje offline. Jest jednak cos magicznego w tym tekkenie, bo dzisiaj rano mialem ochote to wlaczyc i pobawic sie na practice ;] System w dalszym ciagu oferuje najwieksza ilosc zabawy i nie ma gry ktora oferowalaby wiecej w kwestii roznorodnosci juggli, customow i innych zagran. Tylko tej oprawy szkoda... ;p Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 5 listopada 2009 Opublikowano 5 listopada 2009 Jest nadzieja ;] http://www.eurogamer.net/articles/tekken-6-lag-patch-in-development Ciekawe ile w tym prawdy i faktycznej pracy nad poprawieniem online, a ile w tym gadania zeby ludzie sie 'zamkneli'. Mimo wszystko jakos mi lepiej w duchu ze takie info sie pojawilo. Cytuj
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 5 listopada 2009 Opublikowano 5 listopada 2009 No, aż mi głupio że w nich nie wierzyłem, chociaż mają dobre chęci. Może coś z tego będzie. Cytuj
Bati 1 Opublikowano 5 listopada 2009 Opublikowano 5 listopada 2009 Cudów na kiju bym się nie spodziewał Dobrze by było aby chociaż poprawili Disconnecty i przydzielanie punktów do walk przegranych po randomowym rozłączeniu się z gry... (już chyba 6 loosów na 70 walk tak zebralem ;D) + dodać możliwość wyboru przeciwnika spośród np 3 (tak jak w sf4) podczas ranked match (chociażby widząc tylko jakie jest z nimi połączenie, bez nicków). PS. Nie szukałem - wiem, powinienem... ale powiedzcie, macie tu gdzieś spis Waszych PSN ID? z miłą chęcią spróbowałbym zagrać z niektórymi osobami ;p moje = Bati_KING Cytuj
Di 844 Opublikowano 5 listopada 2009 Opublikowano 5 listopada 2009 @Bati http://nsports.pl/index.php?site=articles&action=show&articlesID=346 :smile: Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 5 listopada 2009 Opublikowano 5 listopada 2009 jak bedzie hulac na poziomie SC4, to bede happy Cytuj
Komandos 21 Opublikowano 5 listopada 2009 Opublikowano 5 listopada 2009 Nie szukałem - wiem, powinienem... ale powiedzcie, macie tu gdzieś spis Waszych PSN ID? z miłą chęcią spróbowałbym zagrać z niektórymi osobami ;p moje = Bati_KING http://www.psxextreme.info/topic/83860-tekken-6-gracze-online/page__pid__1990976__st__0entry1990976 Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 5 listopada 2009 Opublikowano 5 listopada 2009 Dodam jeszcze, ze prawie kazdy, kto sie wypowiada w tym temacie, ma widoczne psnid w profilu Cytuj
Bati 1 Opublikowano 5 listopada 2009 Opublikowano 5 listopada 2009 .... czyli wypadało poszukać ;D Dzięki Panowie Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 5 listopada 2009 Opublikowano 5 listopada 2009 1. Jedne ciosy trackują lepiej, inne gorzej, są też uniwersalne ciosy trackujące zawsze i wszędzie, stworzone specjalnie po to aby zbić kolesia który stepuje. Czyli dodano tutaj element strategii a nie czysty good luck. 3. Sidestepy ogólnie są bardziej skillowe, szybkie ciosy stepuje się w czasie ich wykonywania, z wolniejszymi trzeba uważać bo zwykle lepiej trackują, ale od tego masz blok albo SSW. Ciosy zbijające każdego SS trzeba po prostu przewidzieć. gdyby takiej ivy w sc4 dodano do 6 a+b z coil i sword ze jeszcze sledzi na sidestepie, albo jeszcze lepiej gdyby cervantesa qcb+b skrecal w trakcie lotu to chyba nikt by nie mial watpliwosci ze ss zbiedzono i nie ma to nic wspolnego ze skillem. tam byl wyrazny podzial na verticale i horizontale. w t6 nawet verticale lubia oszukac i wysledzic uciekajacego (co imo oznacza wlasnie zbiedzenie ss). ja tam widze roznice miedzy takim d/f+2 kazui ktore powinno lapac ss zawsze, a takim f+4 jina (gdzie widac w animacji ciosu ze kolano ma skierowane w strone gdzie stal przeciwnik przed ss a potem w nienaturalny sposob wykreca noge by wyprostowana trafic centralnie) ktore nie powinno lapac nigdy a jednak sie mu zdarza (co imo nie jest elementem strategi a wlasnie czysty good luck czy raczej bad luck przeciwnika). ale to moze tylko przyzwyczajenie z sc4 gdzie jedno hitowe verticale nie sledzily. Cytuj
Veron 9 Opublikowano 5 listopada 2009 Opublikowano 5 listopada 2009 wybieram wersje leetsticka;] Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.