Skocz do zawartości

Tekken 6 / Bloodline Rebellion


albrechtus

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cheese... przerost formy nad treścią. Nie pisz też czegoś, czego ja nie powiedziałam ani nawet nie sugerowałam (że niby SW ma różne klatki unikania itp?). Nie chcę się z Tobą kłócić, wg mnie jesteś bardzo dobrym graczem z dużą wiedzą, ale pomyliłeś się ze słowem i uparcie stawiasz na swoim, a ja (mimo że chciałabym), nie mogę zostawić tego bez odpowiedzi.

 

Dla mnie punktem odniesienia w tym momencie jest logika, oraz to co widzę, a widzę że w przypadku gdy law trafia, knee robi sw minimalnie później, jak wtedy gdy law nie trafia.

I to jest sedno.

Knee zaczyna stepować "za późno" = Knee stepuje minimalnie później niż w przypadku, gdy poprawnie wystepował d/f+2.

Gdy Knee wystepował d/f+2 Lawa, wtedy zaczął stepować "wcześniej".

Więc, nieprawidłowy step to nie "za wczesny step", tylko "za późny step".

Sam użyłeś tego słowa.

 

Zostawmy już dalsze obszerne dywagacje.

 

EDIT: literówki

EDIT2: Najśmieszniejsze jest to, że ja wiem o co Ci chodzi, tyle że Twoja zasada ma miejsce dla ciosów nie ściągających ze stepa. Dla takich ciosów rzeczywiście "za wczesny step" nic nie poradzi. Ale w tym przypadku mamy do czynienia z d/f+2, które łapie stepa, i stepowanie przy końcu animacji ciosu nic nie da.

EDIT3: Chyba że nagrasz mi filmik w którym stepujesz d/f+2 tuż przy końcu animacji (czyli według Twojej reguły), wtedy uderzę się w pierś i przyznam do błędu :P

Edytowane przez Tenshi:)
Opublikowano

Cheese... przerost formy nad treścią. Nie pisz też czegoś, czego ja nie powiedziałam ani nawet nie sugerowałam (że niby SW ma różne klatki unikania itp?). Nie chcę się z Tobą kłócić, wg mnie jesteś bardzo dobrym graczem z dużą wiedzą, ale pomyliłeś się ze słowem i uparcie stawiasz na swoim, a ja (mimo że chciałabym), nie mogę zostawić tego bez odpowiedzi.

 

Dla mnie punktem odniesienia w tym momencie jest logika, oraz to co widzę, a widzę że w przypadku gdy law trafia, knee robi sw minimalnie później, jak wtedy gdy law nie trafia.

I to jest sedno.

Knee zaczyna stepować "za późno" = Knee stepuje minimalnie później niż w przypadku, gdy poprawnie wystepował d/f+2.

Gdy Knee wystepował d/f+2 Lawa, wtedy zaczął stepować "wcześniej".

Więc, nieprawidłowy step to nie "za wczesny step", tylko "za późny step".

Sam użyłeś tego słowa.

No tak, cały czas od tych kilku postów pisałem o tym że step był robiony za wcześnie, ale w jednym jedynym zdaniu się przejęzyczyłem i, zamiast "wcześniej", napisałem "później" a ty to nieładnie wychwyciłaś i próbujesz wykorzystać jako swój argument mimo że patrząc na całokształt tej wypowiedzi ładnie widać o co mi chodzi:P.

 

EDIT2: Najśmieszniejsze jest to, że ja wiem o co Ci chodzi, tyle że Twoja zasada ma miejsce dla ciosów nie ściągających ze stepa. Dla takich ciosów rzeczywiście "za wczesny step" nic nie poradzi. Ale w tym przypadku mamy do czynienia z d/f+2, które łapie stepa, i stepowanie przy końcu animacji ciosu nic nie da.

Tak, tu jest jeszcze kwestia. Jakich ciosów ściągających ze stepa? Bo mamy takie 2 nawet 3 podstawowe, pierwsze to te które mają sporego hit box?a czy to z jednej strony czy to z drugiej, których trakowalność nie ma nic wspólnego z animacją, ot widzimisię programistów (np. wr+3 które często trafia bokiem, wybijające d/f+2 części postaci), takie które też mają takiego hit box?a ale jest on uwarunkowany animacją, a aktywne klatki są odpowiednio rozłożone, tak by kolizja zgadzała się z tym w jakiej aktualnie fazie jest cios (najlepszy przykład podcinki, czy inne horyzontale) no i są jeszcze tzw homing moves które się naprowadzają, gdzie postać w magiczny sposób skręca w raz z np. nogą w naszą stronę kiedy my wyprowadzamy ss lub sw:P.

 

EDIT3: Chyba że nagrasz mi filmik w którym stepujesz d/f+2 tuż przy końcu animacji (czyli według Twojej reguły), wtedy uderzę się w pierś i przyznam do błędu :P

No jak tylko namko wypuści patha z command capture to to zrobie, wtedy nawet nie będę musiał nagrywać wystarczy że napiszę iż np. po X ciosie bryana z -4 na bloku d/f+2 lawa jest stepowalne w prawą stronę, wtedy to już każdy będzie mógł sobie to sprawdzić. Chyba że znajde kogoś wcześniej i z nim to sprawdzę na 2 pady.

 

A do tego czasu myślę że faktycznie jest lepiej zakończyć rozmowę:P.

Opublikowano

Zauważyłem smutną prawdę,że podstawą gry online jest rzucanie z ktorego za ch(pipi)a nie da się wyrwać.Normalnie krew człowieka zalewa jak takie boty non stop się pojawiają.

 

W online podstawa to schylanie się pod rzutami, tak jak w pace schylanie po mydło :P

Opublikowano (edytowane)

Zauważyłem smutną prawdę,że podstawą gry online jest rzucanie z ktorego za ch(pipi)a nie da się wyrwać.Normalnie krew człowieka zalewa jak takie boty non stop się pojawiają.

a 70 % z nich to nasi rodacy :)

" 0 " stylu, po prostu graja by wygrać, a szkoda, bo można, by było się czegoś nauczyć kropka

p.s

tak jest juz od czasów DR.

Edytowane przez mevek
Opublikowano

Oka troszkę pograłe,m więc leci co mi leży na sercu. Pierwszy szok to pierwsze ujzenie gry w akcji, bynajmniej nie pozytywny - gra wygląda po prostu średnio. SC4 zjada T6 na śniadanie pod względem grafiki, a o VF5 to nawet nie wspominam. Muzyka, poza dosłownie 3-4 kawałkami też jest biedna. T5 pod tym względem robił znacznie lepsze wrażenie niż T6.

 

Gra jest jak dla mnie kolejnym po T4 nietekkenowym tekkenem. Niby te same postacie itd ale gra jest po prostu jakaś taka inna. Postacie, no cóż -seria imo zaczyna chyba powoli cierpieć na 'syndrom SC'. Innymi słowy Namco lubi wziąsc fajną postać, całkowicie ją przemodelować lub pozmieniać w nielogiczny sposób zagrania, po którym to procesie postać jest zwykle biedna i mniej grywalna. Nie jest to jeszcze proces tak widoczny jak w przypadku SC, ale wszystko przed Namco.

 

Nowe postacie: Miguel i Lars - nuda. Alissa - pokemon. Bob - ujdzie. Leo - taki Eliot z DoA4. Zafina - chyba najfajniejsza z nowych łebków (autentyczny, istniejący w rzeczywistości styl walki).

 

Pierwsze wrażenie to tak 7/10.

Opublikowano (edytowane)

Nie, bo ma:

1) b+2~f

2) b+1,1~f

 

Idę spać, dobranoc :biggrin:

 

 

EDIT: No... :wink:

Edytowane przez Di
Opublikowano (edytowane)

maly "BUG" na Alise.

kiedy odpala rakietke p,p+12 na high, schylamy sie i staramy sie podejsc jak najblizej, nastepnie po wystrzelonym pocisku atakujemy.

jezeli atak przypuscimy w dobrym momencie to jakims magicznym cudem zajdziemy sie za jej plecami(najlatwiejsze przy scianie).

hmmm... moze masz cos lepszego?

a przy okazji... w Stanach jest juz Tekken6_owe Thame i marne tapety do sciagniecia.

nawet daja rade :)

Edytowane przez mevek
Opublikowano

Czy w tym filmie występują Rage, Bound i juggle za pół paska ?:)

Bez przesady.Nowy tekken jest jaki jest ale czepianie się o juggle za pół paska to jakaś nieprzemyślana bzdura.Juggle bierze pół paska jak postać wybije i jest na rage'u(trzeba uważać z przeciwnikiem bo zadaje wtedy o 30% większe obrażenia) i do tego trafi się ściana.Akurat zwiększony pasek energii w nowej części to plus(jeden z bardziej znaczących w tej części) co zmniejsza siłę juggla.Teraz żeby zostać pokonanym trzeba łyknąć na rundę 3 wybitki(na siłę 2 ale to musi być akcja,że jedna zwykła ,a druga na rage'u i ściana),a nie jak w tk5(dr i zwykły) 2 czasem nawet jedną vide początek rundy Anna ch gp1 coś tam juggle ściana i nie masz 3/4 energii+ wyczołgujesz się spod ściany męcząc się z pressingiem czy nawet Hwo z tsrem albo steve czy law etc.

Co do rage'a i bounda to zawsze jakieś nowości w systemie,a jak tak czytam sobie posty niektórych to widzę,że od tekkena 6 br niektórzy wymagają,żeby to był tekken 6 DR.Litości-mi też bardziej leży system i movement w dr no ale to jest NOWY tekken i coś innego świeżego -inny feeling,nie ma co marudzić tylko grać,a jak się nie podoba to nie grać,a nie -grać ale jakby z przymusu i na każdym kroku dodawać swoje cierpkie komentarze jaki to ten tekken do niczego jest...

Znaczenie movementu w nowym tekkenie zostało osłabione co jest plusem dla 80% graczy w Polsce,którzy nawet nie robią(bądź nie umieją) cancel backdasha-trochę przypomina to TK4 no ale napewno ta gra nie jest aż tak zmaszczona.

Ogólnie ten tekken jest ok im więcej w niego gram tym bardziej się do niego przekonuję(choć swoją drogą to nie jest do końca to czego oczekiwałem).

Opublikowano

Punisher ale my glownie marudzimy na (pipi)owy Online fakt ze trzeba grac w to (pipi) jak czlowiek chce sobie range nabic na to ze Trzeba grac w gowniate Scenario zeby odblokowac costam itd

 

Tekken jak Tekken glupi z idiotyczna fizyka brakiem balansu ale rajcowny jak zwykle :D

Opublikowano

Punisher ale my glownie marudzimy na (pipi)owy Online fakt ze trzeba grac w to (pipi) jak czlowiek chce sobie range nabic na to ze Trzeba grac w gowniate Scenario zeby odblokowac costam itd

 

Tekken jak Tekken glupi z idiotyczna fizyka brakiem balansu ale rajcowny jak zwykle :D

Mój post skierowany był do offline maruderów :)

Online mnie nie obchodzi bo to jest jakiś paratekken.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...