Di 847 Opublikowano 2 grudnia 2009 Opublikowano 2 grudnia 2009 Sway nie gra ofensywnie. On gra na pałę. Cytuj
Veron 9 Opublikowano 2 grudnia 2009 Opublikowano 2 grudnia 2009 No pomysl z NC od lowa to jest faktycznie wesoly;] Sam na to naklalem zdrowo, szczegolnie, ze jak mowil trzcina, NC teraz kroja fajowe ilosci. Co do NC od 1 to nic specjalnego w sumie, bo zawsze byly, a bruce byl zawsze przodownikiem w ilosci NC, wiec tu sie niewiele zmienilo (niektorzy tu pewnie pamietaja, ze w TTT np gralo sie brucem praktycznie tylko na 2,f+4);] Najbardziej to jednak boli tych, ktorych postacie maja owych combosow mniej niz inne, czyli np ja, bo Asuka ma cale 3 (nie wspominam o 3,1, bo to sie do niczego nie nadaje);] Dlatego teraz spacing i znajomosc ciosow wlasnej postaci wydaje sie byc jeszcze bardziej istotna, szczegolnie po zmianach w SS i bcd, no ale to chyba wlasnie zmiany w strone bardziej skillowej gry. Wniosek nasuwa sie jeden - trzeba po prostu w te gre duzo dluzej pograc, zeby miec wiazace na jej temat zdanie - jak juz sie wszyscy przestawia z DR. Mashter, co do T4, to nie podzielil on owczesnej sceny dlatego, ze wprowadzil zbyt wiele nowosci, tylko dlatego, ze wprowadzil u jednej tylko postaci nieblokowalna wybitke na mid;] Cytuj
mashter 54 Opublikowano 2 grudnia 2009 Opublikowano 2 grudnia 2009 A tam, połowa postaci miała ucieczkę z nieblokowalnej wybitki na mid :D Cytuj
solo/ng 4 Opublikowano 2 grudnia 2009 Opublikowano 2 grudnia 2009 (edytowane) BTW ktore to NC na LOW po 40 dmg? pytam powaznie, bo jeszcze nie obczailem all postaci, a z checia pozprawdzam. Interesuaj mnie tylko te mid-mid, czy low-mid czy low-high, coby obczaic wszystkie jankowe prezenty . ten Lawa NC na LOW to cale 21 DMG + traci pressing (daleki pushback), rownie dobrze moglby to byc zwykly pojedynczy low za 20dmg (zamiast rozbuty, dla efektowynosci na 2 hity). Sporo NC tych "40 dmg" jest mid-high i high-high oraz dodatkowo nie ma zadnego czasu na hit-confirmation, wiec na bloku schylamy sie i z "40dmg dla przeciwnika" robi sie od 50 do 100 dla Ciebie w zaleznosci co sie wlozy. Dobrze to widac u grach koreancow (z racji braku uzywania tych NC, tylko jako punisher). Trzeba sie przyzwyczaic. Tak samo na poczatku grajac na Foxa w T6 musialem sie przyzwyczaic kiedy co i jak z SS/backdash i crush aby nie wylapywac w kolko (o jezu ile na poczatku wylapywalem ciosow z dupy), moj Tp z ktorym gram nie uzywa juz kilku nowosci (ew. starajac sie wbic na NCc jak barek+wybitka , bo bez tego wiadome lapie 40dmg 10f punishera, czy ta nowa kombinacja ala law 3 hitowka high, low , mid [gdzie ten low = parry za free] sry za brak notacji, nie pamietam z frame daty jak to dokladnie szlo; e) A to ze ktos moze przyjanic.. na poczatku T5 janili podcinkami Fenga, a czasem nawet i barem. Ja tam jestem pozytywnie nastawiony - ale po dluzszym graniu. Bo po tygodniu jak sobie rozkminialismy to mowilem, ze pewnie na turnieju wylapiemy tyle janow, ze ktos pada roz(pipi)ie. na szczescie tak zle nie bylo; o. Edytowane 2 grudnia 2009 przez solo/ng Cytuj
Di 847 Opublikowano 2 grudnia 2009 Opublikowano 2 grudnia 2009 NC za sporo energii od lowa? Demo Paula Niektóre postaci mają NC, które można spokojnie hit-confirmować, np. f+2,1 Lee czy u/f+1+2,1+2 Boba (nie pamiętam, czy taka jest notacja) - pierwsze zadaje 42, drugie 49. Pierwsze to mid-high, drugie to mid-mid. Lee może jeszcze robić HC na bardzo fajne NCc: 2,2,3. Cytuj
solo/ng 4 Opublikowano 2 grudnia 2009 Opublikowano 2 grudnia 2009 To f+2,1 Lee fajne, ale wydaje mi sie, ze przy hit confirm na bloku pomiedzy ciosami wrzucimy swoje 10f, potestuje sie:). Cytuj
albrechtus 1 Opublikowano 2 grudnia 2009 Autor Opublikowano 2 grudnia 2009 kilka dobrych nc od lowa ma nie kto inny niz Lars, ma chyba ze 2 oba w okolicy 40+ dmg. ponadto bobas ma jedno ze sweepa (w sumie to samo co miszimy). w ogole nie wiem czy ltos gra larsem ale to niezle skoksowana postac, sciane ma jedna z mocniejszych chyba, juggle w wiekszosci ~80 i kilka fajnych mykow. NC procz tych od low ma oczywscie jeszcze inne, wiec czysta zgadywanka. Cytuj
SAMEWISE 0 Opublikowano 2 grudnia 2009 Opublikowano 2 grudnia 2009 To f+2,1 Lee fajne, ale wydaje mi sie, ze przy hit confirm na bloku pomiedzy ciosami wrzucimy swoje 10f, potestuje sie:). Niestety za dobrze by było. Nie da się wcisnąć puncha za to łatwo można się schylić a wtedy fruuunie^^ Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 3 grudnia 2009 Opublikowano 3 grudnia 2009 Mishimy mają śmieszne juggle zaczynające się od lowów. W tym wypadku to prawie jak NC. Jednak w T5 Feng miał juggla zaczynającego się od szybkiego lowa z SS, kiedy to side stepy działały aż za dobrze. Do tego można było tą podcinkę wymieniać na mida. Mishimy swego czasu to było przegięcie z ich hellsweepami. Na dobrą sprawę każda bijatyka ma chore akcje. Jednak Online sprawia, że takie akcje bardzo szybko zyskują na popularności. Cytuj
Gość mevek Opublikowano 3 grudnia 2009 Opublikowano 3 grudnia 2009 zagrajcie sobie o tej porze!!! sama śmietanka, a co za tym idzie.... kilka darmowych looserow na dobranoc zauważyłem tez, ze Sakashiro przerzucił sie na lawka. no, no... Cytuj
Zuum88 0 Opublikowano 3 grudnia 2009 Opublikowano 3 grudnia 2009 Gralem u kolegi online 2Mb/s i stwierdzilem, ze jest to niegrywalne ponizej 4 kresek. Nie gralem jeszcze w zadna bijatyke online oprocz T3, gdzie mozna bylo "cos" pograc, teraz niestety. Nieprzyzwyczajony do ciezarkow, opoznienia, niekaralonosci online niektorych ciosow, mniejszej ilosci puniszerow... Nie jestem ograny online - tyle. Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 3 grudnia 2009 Opublikowano 3 grudnia 2009 (edytowane) BTW ktore to NC na LOW po 40 dmg? pytam powaznie, bo jeszcze nie obczailem all postaci, a z checia pozprawdzam. Interesuaj mnie tylko te mid-mid, czy low-mid czy low-high, coby obczaic wszystkie jankowe prezenty . ten Lawa NC na LOW to cale 21 DMG + traci pressing (daleki pushback), rownie dobrze moglby to byc zwykly pojedynczy low za 20dmg (zamiast rozbuty, dla efektowynosci na 2 hity). Sporo NC tych "40 dmg" jest mid-high i high-high oraz dodatkowo nie ma zadnego czasu na hit-confirmation, wiec na bloku schylamy sie i z "40dmg dla przeciwnika" robi sie od 50 do 100 dla Ciebie w zaleznosci co sie wlozy. Dobrze to widac u grach koreancow (z racji braku uzywania tych NC, tylko jako punisher). Trzeba sie przyzwyczaic. Tak samo na poczatku grajac na Foxa w T6 musialem sie przyzwyczaic kiedy co i jak z SS/backdash i crush aby nie wylapywac w kolko (o jezu ile na poczatku wylapywalem ciosow z dupy), moj Tp z ktorym gram nie uzywa juz kilku nowosci (ew. starajac sie wbic na NCc jak barek+wybitka , bo bez tego wiadome lapie 40dmg 10f punishera, czy ta nowa kombinacja ala law 3 hitowka high, low , mid [gdzie ten low = parry za free] sry za brak notacji, nie pamietam z frame daty jak to dokladnie szlo; e) A to ze ktos moze przyjanic.. na poczatku T5 janili podcinkami Fenga, a czasem nawet i barem. Ja tam jestem pozytywnie nastawiony - ale po dluzszym graniu. Bo po tygodniu jak sobie rozkminialismy to mowilem, ze pewnie na turnieju wylapiemy tyle janow, ze ktos pada roz(pipi)ie. na szczescie tak zle nie bylo; o. No lars ma db+1,3 za 22, coprawda jest to low,high ale poniewaz zaczyna sie od low to nie robi az takiej roznicy. Lars ma tez f,f+4,3 za 40, to jest low, mid przy czym jezeli zblokuje sie low to lars nie kontynuuje do mida i dostaje stuna jak po zblokowanych podcinkach. To sa jego NC zaczynajace sie od low, jest tez pare zaczynajacych sie od mid, coprawda nie wszystkie sa mid, mid... no ale. jest db+2,3 za 32 (mid, mid) oraz imo mega przegiete b+3,4 ktore wygla na niekaralne (aczkolwiek jest mid, high) sciaga 42 punkty i co ciekawsze daje knockdowna lol... idealne do sepienia przy scianie (tym bardziej ze sciane ma lars calkiem mocna, aczkolwiek trudniejsza do wykonania w calosci, bo wymaga konfigurowania przyciskow na 1+4 - zamiast na 2+3, czyli rzut). Na zakonczenie lars ma mase krotkich NC za ~20 to akurat zaden problem, ale ma tez f,b+2,1 ktore to dziwnie nazwac NC, po prostu pierwszy cios (nie wiem ile ma klatek ale wyglada na troche szybsze b,f+2 od DJ) daje float, a drugi cios dziala jako bounce... calosc zabiera ze 22 punkty, jest karalna... ale i tak jest przepotezna (glownia w jugglach i pod sciana). No i to wprawdzie nie jest za 40 (tylko za 32 )ale jest CALKOWICIE bezpieczne na bloku, b+2,1. Jest jeszcze pare innych NC u niego : za 38 f+2,4, rowniez daje knockdown ale to jest akurat high,high (aczkolwiek szybsze niz b+3,4 a 4 w obu kombinacjach jest tym samym kopnieciem), 40 punktow kroi rowniez DE (dynamic entry - f+3) 1,2 ale tez jest na high, high. Jest tez pare NC jab, jab lub cos w ten desen (jab, upper, etc) w okolicach 20 kazde z nich, ale to akurat ma prawie kazdy. Sposrod wszystkich tych NC POKI CO, mi osobiscie najbardziej przegiete wydaje sie byc b+3,4 ktore dajce KD i zaczyna sie od mida oraz mega tanie db+1,3 i f,f+4,3 (nawet pomimo tego ze po zblokowaniu pierwszego ciosu dostaje sie stuna..) pierwszy kop jest na tyle szybki... i mozna go wymieniac z f,f+3, jezeli ktos widzi frontdasha i probuje blokowac 'przewidujac', ktore to f,f+3 jest na mid (podobne do f,f+3 od Lee) i daje KD. Jezeli chodzi wiec o NC to lars ma caly zestaw, bardzo uzytecznych rzeczy, praktycznie na kazda okazje. Co wiecej ma naprawde duzo lowow (wiekszosc zbiera z ziemi) ktorymi mozna zmusic ludzi do schylania sie, tym bardziej ze lars ma tez (z niewiadomych powodow) rzut z biegu tak jak king i a. king, i ten sam rzut moze zrobic ze swoje DE... Wszystko to sprawia ze mozna zmusic przeciwnika do schylania sie, a wiadomo ze to jeden z najmocniejszych punktow danej postaci, jezeli umie zmusic do schylania. Nie wiem jak inne postacie, bo w sumie Lars, jego animacje i ciosy spodobaly mi sie na tyle bardzo ze skupilem sie w calosci na nim, ale przegladajac movelisty widzialem pare innych NC zaczynajacych sie od low i drugie, albo trzecie tyle zaczynajace sie od szybkich midow ;p Edytowane 3 grudnia 2009 przez Trzcina Cytuj
Tenshi:) 0 Opublikowano 3 grudnia 2009 Opublikowano 3 grudnia 2009 Podobno Lars szybko stał się jedną z najbardziej znienawidzonych postaci w T6. Cytuj
Komandos 21 Opublikowano 3 grudnia 2009 Opublikowano 3 grudnia 2009 Lars mi się na początku podobał, teraz stwierdzam, że to tania szmata Za mocny jest zdecydowanie. Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 3 grudnia 2009 Opublikowano 3 grudnia 2009 ja go nie trawie od poczatku przez fabule (tak wiem fabula jest niewazna ale jednak). robili taki build up na kazuya vs jin, jedna wielka korporacja vs inna, a tu wyciagaja z tylka jakiegos szweda i zadowoleni ze moga poleciec na latwizne ze "on wszystkich pokona". a lars zdaje sie jest chyba topem topow wg tz? Cytuj
SAMEWISE 0 Opublikowano 3 grudnia 2009 Opublikowano 3 grudnia 2009 (edytowane) Noo ktoś się w końcu wysilił opisując Larsa^^ Dość ciekawa postać sporo nim gram. Ze wszystkim się zgadzam poza demonizowaniem np. f,f+4,3 swoje zabiera i ma zasięg ale za to jest dość woolne i nie wywraca... Inne postacie maja podobne rzeczy do tego szybsze. Lars jest nieźle dopakowany ale jakoś ludzie nie rzucili się na niego tak jak na innych topów. Jest mocno przegięty ale nikt nim nie gra -_-" Online próżny trud szukać jakiegokolwiek Larsa co dopiero dobrego - nie wiem czemu:whistling: Za to King wyskakuje co 2 walke^^ Edytowane 3 grudnia 2009 przez SAMEWISE Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 3 grudnia 2009 Opublikowano 3 grudnia 2009 (edytowane) Nie wiem King wyskakuje co 2 walke, ale jezeli tak jest to sadze spowodowane jest to tym ze rzuty na online sa mocne. Trudniej wyrwac sie z rzutow niz na offline, aczkolwiek ja osobiscie nie spotkalem za duzo kingow, spotkalem mase lawow. f,f+4,3 od larsa nie jest co prawda tak szybkie jak d+4,... od lawa czy bruce'a ale jak juz mowilem mozna je wymieniac z f,f+3, na ludzi ktorzy larsa znaja oczywiscie. No i wbrew pozorom jest calkiem szybkie, ale co najwazniejsze to jest wlasnie jeden z tych NC po 40 punktow. Jezeli chodzi o jego taniosc, czy tez jej brak i porownania do innych postaci... lars wychodzi na tym calkiem niezle, ale jako jedna z niewielu postaci nie ma ZADNEJ sensownej szybkiej wybitki. Nie ma hopkicka (ma tylko jego powolniejsza wersje uf+N,4) nie ma tez uppercuta z df+2 (jego df+2 jest podobne do kaza, zarowno w animacji jak i w efekcie dzialania - stun na CH) a jego podcinka jugguje tylko na CH i do tego obraca przeciwnika glowa, wiec nie mozna sadzic az takich kompletow jak u innych. jego f,f+2 jest srednio szybkie i wydaje sie byc karalne... aczkolwiek w online ciezko to obadac dokladnie, dzisiaj przychodzi do mnie otomo wiec zanim zaczniemy grac na dobre poprosze go o probuje ukarania i zobaczymy co sie ujawni. W kazdym razie f,f+2 przypomina w execute speed f,f+2 od henka, oczywiscie cios jest zupelnie inny (calkiem fajny na ludzi lubiacych kopac z ziemi i umozliwia mocne juggle). Oprocz tego z wybitek jest tylko WS+1, w animacji i sposobie dzialania identyczne do f,f+2 wlasnie oraz bounce kick wziety od bryana (ten sam sposob dzialania, troche inna animacja). To by bylo na tyle z klasycznych juggle starterow, szczerze mowiac zamienilbym polowe z tego na klasyczny hopkick lub df+2, ale na szczescie lars ma wpizdu roznego rodzaju crumple stunow i innych tego rodzaju cudow ktore klada na ziemie i umozliwiaja zebranie poprzez db+2,2 (bardzo nisko zbierajace combo, konczace sie upperem wiec wysoko wybija) i to JEST jego mocna strona, tym bardziej ze ma prostackie juggle i banalne kombinacje z b! Ale o czym to ja chcialem, osobiscie uwazam ze wprawdzie jest 'tani' (czyli mocny) ale mimo wszystko nie jest az tak prostu w prowadzeniu jak coponiektore postacie, gdy gralem brucem szlo mi lepiej, a juggle zabieraly duzo wiecej hp. Aczkolwiek to mozna zrzucic na barki tego ze bruca jako tako znam, a larsa trzeba sie nauczyc kompletnie od nowa. Niemniej jednak jak patrze na bruca ktory ma magiczne 3,2~f, ktorym moze zebrac praktycznie zewszad i zawsze i przeplynac przez 3/4 areny, a nastepnie przy scianie machnac cokolwiek z b! (nawet glupie df+1,2) i caly komplet scianowy (nie oszukumy sie banalny do wykonania) to rozumiem dlaczego lars jest mniej popularny od innych 'tanich' postaci. (nie uwazam zeby bruce byl bardziej czy mniej tani, stad w cudzyslowiu). Coby nie mowic sa postacie ktore maja banalne sciany, banalne wall carry i kroja przesrane ilosci HP. Porownujac je do mojej postaci od zawsze (king) ktory na scianie moze zrobic conajwyzej rzut (jak jest wysokie odbicie) za 30 punktow i do tego musi to byc rzut z biegu, albo GS to plakac sie chce momentami. Pewnie, mocne punkty kinga leza gdzie indziej tylko ze T6 jest aktualnie zbyt szybki, zbyt maszerski i plansze sa za male zeby dalo sie to w miare prosto wykorzystac. Edytowane 3 grudnia 2009 przez Trzcina Cytuj
CalopS 2 Opublikowano 3 grudnia 2009 Opublikowano 3 grudnia 2009 A ja wam powiem ze kupilem T6 pogralem troche i jakos wiecej niechce mi sie grac moze przez to ze niemam z kim :] Ale czuje sie jakby oszukany poprzeddnie czesci jakos potrafily mnie przyciagnac na dluzej a tu 7dni i koniec WTF. Czy tylko aja mam takie odczucia takie pytanie wy non stop pilujecie w practise czy jak O.o ze takie wypociny leca Cytuj
Cambion 0 Opublikowano 3 grudnia 2009 Opublikowano 3 grudnia 2009 A ja wam powiem ze kupilem T6 pogralem troche i jakos wiecej niechce mi sie grac moze przez to ze niemam z kim :] Ale czuje sie jakby oszukany poprzeddnie czesci jakos potrafily mnie przyciagnac na dluzej a tu 7dni i koniec WTF. Czy tylko aja mam takie odczucia takie pytanie wy non stop pilujecie w practise czy jak O.o ze takie wypociny leca Wiesz tu są ludzie z tych co to "liczą klatki", a nie grają z kumplami przy wódeczce i piwku <_< Cytuj
Tenshi:) 0 Opublikowano 3 grudnia 2009 Opublikowano 3 grudnia 2009 Raz, dwa, trzy, lecisz Ty Pięć, sześć, siedem, wyrywałem chamie jeden czy jakoś tak Cytuj
Guardian19 0 Opublikowano 3 grudnia 2009 Opublikowano 3 grudnia 2009 A ja wam powiem ze kupilem T6 pogralem troche i jakos wiecej niechce mi sie grac moze przez to ze niemam z kim :] Ale czuje sie jakby oszukany poprzeddnie czesci jakos potrafily mnie przyciagnac na dluzej a tu 7dni i koniec WTF. Czy tylko aja mam takie odczucia takie pytanie wy non stop pilujecie w practise czy jak O.o ze takie wypociny leca No my to cały czas masterujemy kampaniie! Cambion ja tam moge zagrać w Tekkena i przy wódce Cytuj
Juni0r 0 Opublikowano 3 grudnia 2009 Opublikowano 3 grudnia 2009 Nie wiem King wyskakuje co 2 walke, ale jezeli tak jest to sadze spowodowane jest to tym ze rzuty na online sa mocne. Trudniej wyrwac sie z rzutow niz na offline, aczkolwiek ja osobiscie nie spotkalem za duzo kingow, spotkalem mase lawow. Coby nie mowic sa postacie ktore maja banalne sciany, banalne wall carry i kroja przesrane ilosci HP. Porownujac je do mojej postaci od zawsze (king) ktory na scianie moze zrobic conajwyzej rzut (jak jest wysokie odbicie) za 30 punktow i do tego musi to byc rzut z biegu, albo GS to plakac sie chce momentami. Pewnie, mocne punkty kinga leza gdzie indziej tylko ze T6 jest aktualnie zbyt szybki, zbyt maszerski i plansze sa za male zeby dalo sie to w miare prosto wykorzystac. Hmm. Prawdą jest że king'a na necie trafić jest łatwo i to właśnie przez wyrywalność z rzutów w online (słabą). Ale co do ściany to się nie zgadzam. W! daje nam opcje na f+2,2,2 b! iSW - do zrobienia jest ciężkie z powodu klepanego "z miejsca" iSW po b! gdzie nie możemy się rozpędzić i zabiera to na prawdę chorendalną ilość dmg. po w! dajemy f+2,2,1 i dalej setupy w które włączamy rzuty GS i u+1+2 które daje nam W! . Używanie Shining Torpedo jest ciężkie ale nie z powodu trudności wykonania, bo wejść w to można na 3 sposoby JS+2+3/1+4 - ciężkie z wymierzeniem odległości, GS lub iSW. Plus tego jest jeden Hit Box tego rzutu przy wykonaniu z iSW jest CHORY!!! łapie z połowy areny po zwykłym dobiegu do ściany i to ze ściany której nawet nie widać Przesrane są kąty ścian gdzie musimy się zastanowić czy f+2,2,2 wejdzie dając na b! czy może lepiej zrobić ST, ale od razu nasuwa się jak zrobić to ST czy z GS czy z iSW bo przy kańciastej ścianie łapiemy jak w jugglu a nie jak z w! King został wzmocniony i tu nie ma się co spierać, z tym że umiejętność jego operatora nie zawsze jest wystarczająca. Same juggle są już bardzo wymagające u niego. Na co 2gą postać trzeba inaczej iSW po b! robić. Tzn. liczy się wielkość postaci a do tego !!! długość nóg !!! przez co żeby nim grać musimy na practise nauczyć się robić iSW indywidualnie na każdą postać xD Nie wszystkie juggle dają pewny w!/W!. Dajmy na to FC df+2 daje nam kilka opcji w zależności od odległości ściany możemy skończyć df +1,2 lub nie zrobimy f+2,2,1 tylko f+2,2, df+4,3. CD kinga nareszcie jest przydatne ma z tego parę śmieci wychodzących ale niestety da się wszystko przystopować Low parry kinga daje nam przedział w dmg. między 60 a 90 xD z czego 90 to hard dla KingOperatorów xD Cudne są też 3x w! pod odpowiednimi kątami gdzie po wszystkim trapujemy przeciwnika i albo dostaje ok 30 dmg. w pysk bo leży albo 70dmg / 100 dmg bo źle wstał zgadując 50/50. No i dochodzi milion gwarantowanych prób rzutu z ziemi 50/50. A wszystko po zgadywankach rzędu 33/33/33% a no i jeszcze zapomniałem o cholernie niebezpiecznym 50/50 na GS i u+1+2 Mam nadzieję że na AOT będziecie wszystko łykali jak małe karpie Wielka szkoda że king nie ma żadnych NC typu Low,mid czy low,high. Ale co mi tam i tak jest prze^^srany do potęgi. Cytuj
Aramis 10 Opublikowano 3 grudnia 2009 Opublikowano 3 grudnia 2009 No na razie to nie za bardzo jest z czego te klatki liczyć. Cytuj
HateMe! 0 Opublikowano 3 grudnia 2009 Opublikowano 3 grudnia 2009 (edytowane) Co do przegiętych NC, to Jack ma 16 klatkowe NC mid, high d/f+3, 2 za 48, gdzie 2 można opóźnić a samo d/f+3 jest bezpieczne. No i 2 splatuje. Niemniej i tak dostaję w dupę od Bruce'a Olgotki. ;] Edytowane 3 grudnia 2009 przez HateMe! Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 3 grudnia 2009 Opublikowano 3 grudnia 2009 (edytowane) Zauwaz Junior ze ja nie napisalem nigdzie ze king jest slaby, napisalem tylko ze prostota akcji przy scianie innych postacie jest dobijajaca, gdy kingiem musisz liczyc na setupy. Obojetnie coby nie mowic 'zgadywana post' jest duzo gorsza od 'gwarantowanego damage'. f+2,2,2 jest inconsistent i raz trafi a raz nie trafi ta sama postac, po tem samej akcji, nie da sie tego stosowac na powaznie, bo jak NIE trafi to przeciwnik robi QR, my stoimi do niego plecami i jeszcze przy scianie. Z GWARANTOWANYCH akcji przy scianie mamy d+2, WS+4 a i to rowniez na postacie normal wzwyz. Gdzie to porownac do bruca i jego df+1,2 dajace b! i potem db+2,1,4? Rzut na scianie jest cholernie ciezko do zastosowania w wiekszosci sytuacji, oprocz tego jak uda sie zrobic wall carry po df+4,3 albo ewnentualnie wysokich wybitkach, nie da sie natomiast tego rzutu zrobic bo b! bo wychodzi zwykly air throw z iSW, oczywiscie on swoje kroi itd itp, ale nie o tym jest mowa. Ciosy z CD sa srednio przydatne, 1+2 jest za wolne, ma za duzego laga i juggluje TYLKO na CH, ja sie pytam dlaczego? Gdzie tu sens i logika? Jedynym jego plusem jest to ze sciaga z ziemi, co przeklada sie na przydatnosc w okizeme, CD+4 jest conajwyzej srednio (i to srednie z minusem a nie plusem) bo mozna bez problemow ominac follow up w postaci hopkicka poprzez zwykle QR, dodatkowo kolano to tez nei jest super przydatne. CD+2 to zwykla WS'ka, w miare szybka ale co z tego? Na CH daje srednio przydatnego crumple stuna (bo postac leci do tylu) i ciezko wlozyc tam nawet zwykle df+4,3 zeby moc ciagnac dalej, a CD+1 to juz w ogole nie wspomne, bo ludzie to lykaja chyba z premedytacja zeby powiedziec 'a masz bo az przykro patrzec na to jakie masz fajne ciosy z CD'. Nie ma postaci ktora by miala MNIEJ przydatne ciosy z CD, a. king jest w tym porownaniu wrecz bogiem ze swoim DU, a nawet CD+1 ktory zostawia na dodatnich klatkach jest warty wiecej niz kazdy cios CD zwyklego kinga. Wspomniana randomowosc juggli rowniez mocno kluje w oczy. Co z tego ze iSW zabiera duzo po b!. Nie jestes w stanie pociagnac tego na sciane i konczac tym rzutem, konczysz jednoczesnie juggle, gdzie wiekszosc topowych postaci jest w stanie po b! poslac cie na sciane, albo przynajmniej ma na to jako taka szanse. Nie wspomne juz o hopkicku, czy tez raczej hopkolanku, ktore zmienili z niewiadomych powodow. Wydaje sie miec mniejszy zasieg, nie wiem czy tak jest, ale czesto gesto rzeczy ktore powinno zbierac, nie zbiera. Fajnei ze king ma setupy przy scianie, niewatpliwie. Tylko co graczowi po setupach gdy brak mu dmg poprzedzajacy tenze setup? Wszystkie postaci moga przy scianie sepic na low/throw albo mid z KD. To ze king ma tutaj wiecej rzutow do dyspozycji, ktore byc moze umozliwia kontynuacje przy scianie to juz inna para kaloszy. u+1+2_~f_b jest git, ale kazdy kto jest swiadomy ze kingowi dodali ten rzut, BEDZIE mashowal 1+2 przy scianie. Poza tym rzut to rzut. Reasumujac, setupy fajnie miec, ale to ma kazdy, duzo fajniej jest miec pewna sciane po ktorej mozna walic setupy. Problem kinga to brak sensownych low'ow ktore by zmuszaly ludzi do schylania, rzuty rzutami a low to low. Dobrze chociaz ze king ma przepotezne b+1,2 jeden z lepszych NC do karania. Ale tak na dobra sprawe nie dostal praktycznie nic ciekawego w T6. db+2 to smiec, rzut na scianie przydatny bardzo rzadko, b+2 z kontynuacjami... no bez jaj. SS+2 calkiem fajnie unika ciosow. Czemu df+1 nie robi b! to nie wiem, moze stwierdzili ze bedzie za prosto? Dodatkowo z(pipi)ali mu najlepszy low df+4... i nie ratuje tutaj sytuacji nawet to ze mozna do pociagnac dalej, bo drugi cios jest na high oraz z(pipi)ali mu f,f+N,1+2 lawl. W skrocie, w masherskim swiecie T6 ciezko sie zasiegowemu kingowi znalezc, nie ma juggli z dupy jak inne postacie z samej gory i w sumie gra sie na to dokladnie to samo na co gralo sie wczesniej, gdzie u innych postaci widac jakas ewolucje. A przynajmniej poki co wlasnie tak mi sie gralo. Edytowane 3 grudnia 2009 przez Trzcina Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.