Di 849 Opublikowano 29 listopada 2009 Opublikowano 29 listopada 2009 Nie powiem Ci, bo i tak ich się nie nauczysz. Cytuj
albrechtus 1 Opublikowano 29 listopada 2009 Autor Opublikowano 29 listopada 2009 juggle w tekkenie zawsze byly proste, przynajmniej staple jedyne postacie, ktore wymagaja dobrego manuala to mishimy, nic nowego. na deser dodam, ze kazda praktycznie postac jest w tym tekkenie doje.bana, na zaibatsu top tiery roszerzyly sie od dluzszego czasu do TOP TEN, i nawet tutaj jest masa sprzeczek, a steven dalej uwazam ze nie jest god tier, solidna postac i nic wiecej, tak jak masa innych. Cytuj
Zuum88 0 Opublikowano 29 listopada 2009 Opublikowano 29 listopada 2009 (edytowane) War is on ! Na necie to Ci poki co tego nie pokaze - zakup router'a i lepsze lacze... granie online mija sie z celem, ale nie musisz kolegow zapraszac Wszystkie postacie "coś" dostaly, wiec nie ma co psioczyc. W tym Tekkenie, mniej liczy sie manual - ograniczony movement. Co do Bruce'a - jest to postac bezpieczna i dam memu bratu glowe uciac, ze jest jednym z topow xD Sila Bruce'a lezy w bezpiecznych wybitkach i wymianach - wczesniej ich nie mial. Poki co to Bruce narazie jest w fun mode, nie gralem nim specjalnie w poprzednich czesciach i probuje sie odnalezc. @Komandos jak bedzie okazja to na pewno Ci pokaze na czym to polega To nie, ze juggle zabieraja od sciany do sciany, tylko plansze sa mniejsze (joke) Moglyby byc wieksze... Edit: Dajcie sobie juz spokoj z tierowaniem postaci Ja wlasnie odpuscilem Dobry gracz - dobra postac - mniej wysilku - tyle Edytowane 29 listopada 2009 przez Zuum88 Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 29 listopada 2009 Opublikowano 29 listopada 2009 No toz napisalem na samym poczatku ze plansze sa za male ;p Zamiast czynic sciane przegiecie mocnym elementem dla niektorych postacie (ktora maja przegiete wall carry, jak np wspomniany bruce), powinni sciane zrobic elementem strategicznym, wykorzystnie ktorego wiazaloby sie z czyms wiecej niz klepaniem w jugglu 2 ciosow na przemian, az sie nie doleci do sciany, no ale to moje zdanie. Ogolnie po pograniu jeszcze troche wiecej stwierdzilem ze ten movement i SS jednak strasznie zbiedzono i o ile poczatkowo bylem zadowolony (zanim zagralem) czytajac wasze komentarze, to jednak uwazam ze troche przesadzili, SS jest bardzo ciezko wykonac, jakies dziwne rzeczy ktore lapac nie powinny lapia magicznymi sposobami (i nie ma znaczenia czy zrobisz go za pozno, czy za wczesnie, raz zlapie innym razem nie zlapie). To co zawsze bylo najwieksza bolaczka tekkena - detekcja kolizji, dalej jest momentami tragiczna. Glownie podczas tech rolla i follow upow od przeciwnika. Strasznie mnie boli zbiedzony tech roll wlasnie, nie wiem czy to kwestia lepiej trakcujacych ciosow, czy tez wiekszego opoznienia po tech rollu, ale robiac QR praktycznie nigdy nie da sie nic wsadzic i obrywa sie jak leci na CH, kiedys tak nie bylo... Co wiecej bardzo polepszyli QR do tylu. Strasznie boli zmniejszony lag po 3 lub 4 z lezacej pozycji, to ze sie nie da wsadzic tam hopkicka jest glupie, od T3 mozna bylo, teraz nie mozna... czemu? Nie wiem, nie rozumiem. Ale najbardziej mnie irytuje to ze w online polowa karalnych rzeczy nie umozliwia kary, chyba ze sie mashuje na jana, co z tego ze blokuje te lowy jak potem nawet glupie WS+4 nie siadzie... Przynajmniej w tych walkach na 3 kreskach. Dobra ponarzekalem sobie troche, wiec powiem cos milego zeby nie bylo Koniec koncow podobaja mi sie zmiany u postaci, bruce z nowa postawa i zajefajnie wygladajacymi ciosami jest po prostu swietny, w koncu mozna sie nim jakos pobawic ciekawiej. Nowa postawa steva, pomimo ze ciezko mi ja wlaczyc do mojej gry tez mi sie bardzo podoba, zwlaszcza cios ze swayem ;] pozwala na rozne fajne akcje, oczywiscie nie turniejowe, ale takie w sam raz do domowego grania jak sie chce popisac. Prawie wszystkie postacie dostaly cos fajnego i pewnie po nauce kazda mozna cos ugrac, ale dalej uwazam ze zamiast pakowac 6 (czy ile tam) nowych postaci, moznaby popracowac na czyms innym. PS. Ta kustomizacja to idiotyczny pomysl... jak patrze na cudakow ktorych sobie niektorzy ludzie porobili to nie wiem czy smiac sie, plakac, czy odwrocic... Cytuj
gon 0 Opublikowano 29 listopada 2009 Opublikowano 29 listopada 2009 Strasznie boli zmniejszony lag po 3 lub 4 z lezacej pozycji, to ze sie nie da wsadzic tam hopkicka jest glupie, od T3 mozna bylo, teraz nie mozna... czemu? Nie wiem, nie rozumiem. być może dlatego że w t3 nie brało się 100 dmg jugglami po hopkicku na karze za takie byle co ;P Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 29 listopada 2009 Opublikowano 29 listopada 2009 No tak, cos w tym jest ;] Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 29 listopada 2009 Opublikowano 29 listopada 2009 Ta kustomizacja to idiotyczny pomysl... jak patrze na cudakow ktorych sobie niektorzy ludzie porobili to nie wiem czy smiac sie, plakac, czy odwrocic... ale ile mozliwosci daje. jak narazie widzialem Lei przebranego za Jackie Chana, Law za Bruce Lee, King za tygrysia maske, Raven za Wesley Snipsa, Bob za Kirbiego. no po prostu masakra. a tak na powaznie to zawsze sie znajda kolesie ktorzy beda przebierac swoje postacie za marchewke (jak w sc4) czy inne pedorozowekoszmary ale to jeszcze nie znaczy ze to zly pomysl. mi tam sie podoba ze moge w ten sposob zrobic wiecej strojow dla postaci. szkoda tylko ze sa tylko 2 sloty na to a nie jak w sc4 cala masa. Cytuj
Tenshi:) 0 Opublikowano 29 listopada 2009 Opublikowano 29 listopada 2009 Mój Yoshek jest super scustomizowany, strasznie mi się podoba. Na biało-czerwono, patriotycznie . (Szkoda ze na versus dwóch graczy nie może mieć customów ) Cytuj
Zuum88 0 Opublikowano 29 listopada 2009 Opublikowano 29 listopada 2009 Nie mozna sie "pochwalic" kolegom jak sie odwalilo swojego superbohatera xD Czekam na kolejnego poatcha poprawiajacego rangi, practice, customizacje, kamere w scenario, dodajacy nowe stroje, bo malo, poprawiajacy movement, zmieniajacy muzyke - nie wszystkie kawalki ssa - plonacy tunel ma fajna muze i strazak "probujacy" pomoc Ktos cos wie o tym patchu co dokladnie bedzie wprowadzal i czy w ogole wyjdzie :> ? Cytuj
Komandos 21 Opublikowano 29 listopada 2009 Opublikowano 29 listopada 2009 Zuum ty to najlepiej w ogóle kup sobie inną gre Patch wyjdzie pod koniec roku, ma zawierać tryb online do scenario, nic poza tym nie wiadomo. Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 29 listopada 2009 Opublikowano 29 listopada 2009 (edytowane) Fakinshit normalnie. Oddalem gre 2h temu i juz mnie szlag trafia bo chce grac a nie moge :S Tym bardziej ze na zakonczenie odpalilem sobie larsa i zakochalem sie w f+3 Co za ziom... Chyba pojde odpalic gre na psp i pomeczyc practice, jak to mowia lepszy rydz niz nic. Kurfa no... taki z dupy ten tekken a nie moge przestac w to grac, DAWNO nic mnie tak nie wkrecilo, na tak dlugi czas, juz pal licho problemy w online i czasami granie jak w PAL'owe wersje za czasow T3 lub TTT, ale akcje jakie mozna czasami odwalac to po prostu potega i nie ma nic co by moglo tekkenowi buty lizac, a co dopiero rywalizowac z nim ;] Bleh... moze ktos bedzie gral w TK na europehskim adhocu na psp to pomecze sobie VS Co do patcha... w miesiac po premierze naprawili cos, o czym wiekszosc mowila 'mieli na to 3 lata i im sie nie udalo', wiec sadze ze jeszcze sie pojawia patche poprawiajacego to i owo, nie liczylbym jednak na customizacje dla drugiego playera w offline. Czasu memory cardow sie dawno skonczyly. Cala zas customizacja nie jest tak zlym pomyslem... bo prostu ch..j mnie strzela jak widze tych cudakow na online EDIT. Bylbym zapomnial o czyms co dla mnie jest rewelacyjna zmiana na plus w practice (w koncu po x latach w stosunku do calibura). Mianowicie opcja - stand to guard, teraz juz wiem bez czytania setki forum co jest naturalem a co nie jest, co sie z czym laczy itd itp. REWELACJA. :] Edytowane 29 listopada 2009 przez Trzcina Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 29 listopada 2009 Opublikowano 29 listopada 2009 Może ktoś wymienić różnice między T6:BR a T6 na psp? Nie jestem jakimś fanem, chciałem się dowiedzieć jak sprawa map/rozgrywki, trybów i reszty wygląda. Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 29 listopada 2009 Opublikowano 29 listopada 2009 Nie ma roznic w gameplau sa roznice w menu. Wersja na PSP nie ma scenario campaign (taka chodzona bijatyka na 1 gracza), nie ma tez team battle. W wersji na PSP sa natomiast time attack, survival i story mode (ktore mozna znalezc w scenario c.) w ktorym sie odslania filmiki. Wersja na psp ma wszystkie postacie 'duzego tekkena', posiada tez jeden nowy tryb, rewelacyjny do zdobywania kasy gold rush - klepiesz przeciwnika przez 30 sekund i dostajesz kase za uzywanie roznych ciosow, a odejmuja ci kase gdy dostajesz jakims ciosem. Areny sa chyba identyczne, ciezko powiedziec na 100% bo grafika badz nie badz jest troche gorsza (nie az tak duzo lol ;] ). W practice mode nie ma w ogole zadnej planszy w tle, mozna tylko wybrac czy maja byc sciany czy nie. W sumie to tyle, generalnie tekken na psp jest swietny... tylko sterowanie boli bo 2 przyciski z tylu to za malo, no i krzyzak jest mniej precyzyjny, ale w practice posiedziec mozna bez najmniejszego provlemu 1 Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 30 listopada 2009 Opublikowano 30 listopada 2009 Jak to jest z konfiguracją klawiszy u was? Mapujecie sobie kombinacje pod tylne klawisze na padzie? Podobno na wielu zagranicznych turniejach jest to albo zakazane, albo bardzo niemile widziane. A w tym tekkenie jest jeszcze dodatkowo uciążliwe, jak trzeba się przebijać przez całe menu, by za przy każdej zmianie gracza trzeba zmienić konfig. Cytuj
Di 849 Opublikowano 30 listopada 2009 Opublikowano 30 listopada 2009 Tekken 6 na PSP jest chyba na silniku DR-ki, w związku z czym poruszanie się jest nieco inne niż w wersji na duże konsole - takie przynajmniej odniosłem wrażenie po pół godziny grania. @Trzcina Niby dobra zmiana, ale dlaczego nie potrafią dodać wszystkich opcji* z Practice z Calibura, to nie wiem... przecież możliwość nagrania akcji przeciwnika to świetna sprawa, podobnie jak możliwość ustawienia, żeby jako drugą akcję miał ustawione blokowanie na dowolną wysokość czy sidestep/sidewalk. * - no ok, poza Guard Impact i Air Control :wink: Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 30 listopada 2009 Opublikowano 30 listopada 2009 A pewnie, ale poniewaz w tekkenie nigdy tego nei bylo to mogli olac to calkowicie. A tak przynajmniej jest stand to guard. Tak na marginesie to po ustawieniu tej opcji postac bedzie blokowac KAZDY nastepny cios, obojetnie czy to low, mid czy high, przez okolo 2 do 3 sekund. Ja np uzywam tej opcji zeby 'wyprostowac' przeciwnika w practice mode tuz pod sciana, najpierw zwykly punch ktory trafia, potem nastepny na blok i koles obraca sie do mnie przodem - plecami do sciany. Czemu nie ma nagrywania ruchow to niespecjalnie rozumiem, wprawdzie mozna wybrac defensive mode i zaznaczac ciosy/stringi ale jest to szalenie uciazliwe... moze nastepny patch to zmieni. Cytuj
Komandos 21 Opublikowano 30 listopada 2009 Opublikowano 30 listopada 2009 Jak to jest z konfiguracją klawiszy u was? Mapujecie sobie kombinacje pod tylne klawisze na padzie? Podobno na wielu zagranicznych turniejach jest to albo zakazane, albo bardzo niemile widziane. A w tym tekkenie jest jeszcze dodatkowo uciążliwe, jak trzeba się przebijać przez całe menu, by za przy każdej zmianie gracza trzeba zmienić konfig. A to niby dlaczego? Na sticku sobie można konfigurować buttony, a na padzie to już nie? I nie trzeba się przebijać przez całe menu, cała akcja trwa może z 10 sekund. Cytuj
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 30 listopada 2009 Opublikowano 30 listopada 2009 Jeżeli gdzieś jest zabronione bindowanie przycisków to jest ono zabronione na wszystkich kontrolerach. Poza tym nikt normalny, grający na sticku, nie binduje przycisków. Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 30 listopada 2009 Opublikowano 30 listopada 2009 Caly ten zakaz bindowania przyciskow to jakis glupi zart. Nikt grajacy na padzie nie ma pretensji ze 'ci na sticku maja lepszy movement dzieki galce'. Jak kontroler i gra na to pozwalaja to nie rozumiem czemu ktos mialby sie burzyc. Straszne w tej grze sie naturale :o Przegladam wlasnie movelist do wszystkich postaci i tak patrze sobie, heniek NC za 45, asuka za 40, lars od 40 wzwyz... ja piernicze, nawet tekken combo od kaza (1,1,2) jest znowu naturalem... Ktos wie czemu oni to tak zmienili? Moze gdzies bylo o tym mowione a ja to ominalem? Natural combosy sa strasznie potezne... az zal robic juggle jak mozesz walnac w miare bezpiecznego NC za ponad polowe tego co zrobisz jugglem. Cytuj
solo/ng 4 Opublikowano 30 listopada 2009 Opublikowano 30 listopada 2009 Sporo z tych NC to takie 10f punishery bardzo bliskiego dystansu, jak ktos uzywa tego klasycznie, to najczesciej nabloku pod drugim sie schylasz i ktos leci na sciane. kwestia, ze jeszcze troche minie, zanim sie obgra te stuffy. Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 30 listopada 2009 Opublikowano 30 listopada 2009 (edytowane) No tak, ale np b+1,2 od paula? No bez jaj W ogole paul dostal kolanko... ja nie wiem czy namco pamieta ze on niby uprawia judo? ;] Tzn wiesz, mi to nie przeszkadza, bo ja generalnie nie jestem juggle freak, ja wole bic stojacego na ziemi, po prostu jestem zdziwiony obecnoscia naprawde kosmicznej ilosci NC. Kiedys king mial 1+2,1 i to byl mega NC wespol z 1,1,2 od mishimow. A teraz to kazdy ma cos w zanadrzu (juz nie wspomne od tych NC ktore zaczynaja sie od low u np larsa czy lawa). Zrozumialem w koncu co tenshi miala na mysli 'co oni zrobili z moim yoshkiem' ehehehe, nie powiem fajne ma teraz ciosy ;] gdyby nie wygladal jakby ktos go przezul i wyrzygal z powrotem to moze bym sie nim pobawil ;p PS. Podoba mi sie idea homing moves, fajnie ze widac po animacji czego mozemy sie spodziewac po ciosie, przydatne i pozwala na wmontowanie w stringi. Edytowane 30 listopada 2009 przez Trzcina 1 Cytuj
Gość mevek Opublikowano 30 listopada 2009 Opublikowano 30 listopada 2009 (edytowane) Czemu nie ma nagrywania ruchow to niespecjalnie rozumiem, wprawdzie mozna wybrac defensive mode i zaznaczac ciosy/stringi ale jest to szalenie uciazliwe... moze nastepny patch to zmieni. tylko, niektórych opcji nie ma w owej "defensive" jak np: 4,3 dss f2 - a ja cholernie chce sie dowiedzieć, co, badz kto, może to przerwać ! / ? i jeszcze jedno... 41% damage po low_parry przez Lawka to nie wszystko! mozna wiecej... do 60% dlaczego ? ponieważ niektóre low_parry nie Bound_uja po zbiciu, jak w przypadku Kulasa_Asuki. animacja jest z DR, ale po uderzeniu postać spada, jak w przypadku B! tylko, ze jego tam nie ma Edytowane 1 grudnia 2009 przez mevek Cytuj
Guts 7 Opublikowano 1 grudnia 2009 Opublikowano 1 grudnia 2009 Nie wiem, co się dzieje - beta testerzy od Namco chyba spali podczas testów. Mam odblokowaną całą galerię, a mimo tego nie wpadł mi złoty puchar (mam i endingi i prologi + wszystkie dokumenty). Godziny mijają i nic się nie zmienia ;/ Cytuj
Fredder 4 Opublikowano 1 grudnia 2009 Opublikowano 1 grudnia 2009 kuma i panda mają oddzielne jak coś ;]... mi się udało ugrać platynę jak wkońcu usiadłem do tego scenario crap mode Cytuj
Tenshi:) 0 Opublikowano 1 grudnia 2009 Opublikowano 1 grudnia 2009 Pytanie brzmi czy Namco zatrudniło jakiś beta testerów przy tym Tekkenie. Trzcina, mi się tam Yoshi podoba, fajne ma animacje, ciekawe stroje, tylko powera i priorytetu brak. Wczoraj prawie się zaplułam ze śmiechu jak zmieniłam postawę na NSS specjalnie po to, aby mieć najlepszego high crusha w arsenale Yosha... a i tak dostałam CH od ciosu na high. O_O. No pociąć się można, zgadniesz dobrze i tak dostaniesz. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.