Di 849 Opublikowano 7 stycznia 2008 Opublikowano 7 stycznia 2008 Pewnie chodzi o T+3+4,3+4,3+4 aby się włączył a d+3+4 aby się wyłączył ;P b+3+4 do wejścia i 3+4 do wyjścia (dużo lepsze niż klapnięcie sobie na ziemię). Cytuj
Młody 0 Opublikowano 8 stycznia 2008 Opublikowano 8 stycznia 2008 http://pl.youtube.com/watch?v=VJX5P8SgqSA 5:52 dwa boundy w jednym jugglu? Cytuj
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 9 stycznia 2008 Opublikowano 9 stycznia 2008 (edytowane) Niii, pewnie cios przed drugim b! był z lekkim opuźnieniem, i wszedł na techtrapa lub innego wakeupa. Może tak czasami to działa. Z resztą hp szybko spadało przy drugim b! tak jakby dmg ratio wróciło na 100%. btw, świetna muza jest na tym ostatnim levelu : ). Edytowane 9 stycznia 2008 przez Liberty666 Cytuj
Minus_R 0 Opublikowano 9 stycznia 2008 Opublikowano 9 stycznia 2008 nie rozumiem ludzi, którzy nie rozumieją ludzi, którzy narzekają na item move. Przecież to... szkoda słów:( skoro twórcy chcieli wprowadzić jakąś nowość, to mogli popracować np. nad jakimś sposobem wykorzystania skoków (zauważcie, że w TK skoki są bezużyteczne, nie skacze się w ogóle). Albo rozbudować walkę w parterze. To tylko przykłady, które na pewno byłyby lepiej przyjęte i ciekawsze od kurczaczków, wachlarza czy buta... do bounda już się przyzwyczaiłem i nawet zmieniam zdanie na jego temat - dzięki niemu walki wyglądają efektownie, bardziej dynamicznie. Ale z dwoma rzeczami się nigdy nie pogodzę - 1. To żre za dużo, 2. Bound na ścianie to też porażka. W skrajnej sytuacji to wygląda tak: wybitka (może być 2 hitowa) --> 2/3 ciosy w powietrzu --> 1/2 ciosy zadające bound --> 2 ciosy, które wrzucają na ścianę --> ściana z kolejnym boundem --> jeszcze jakieś dobicie 2 ciosowe wg tego schematu można policzyć, że taka akcja to ok. 13-14 hitów !!!!!! czyli będzie jak pisałem wcześniej - dostajesz wybitkę i możesz spokojnie zrobić 2 łyki piwa albo ugryźć chipsa (albo nawet te dwie rzeczy razem). Cytuj
Pychu 2 Opublikowano 9 stycznia 2008 Opublikowano 9 stycznia 2008 ja jakos nie zauwazylem zeby mozna bylo zrobic B! w polu a nastepnie drugie B! na scianie... pokazcie mi video bo nie wierze! o_O Cytuj
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 9 stycznia 2008 Opublikowano 9 stycznia 2008 No ja też czegoś takiego nie widziałem. Albo juggle B! W!, albo juggle W! B!. Cytuj
Reset 0 Opublikowano 9 stycznia 2008 Opublikowano 9 stycznia 2008 Bound smierdzi ta gra robi sie za łatwa Cytuj
Di 849 Opublikowano 9 stycznia 2008 Opublikowano 9 stycznia 2008 to mogli popracować np. nad jakimś sposobem wykorzystania skoków (zauważcie, że w TK skoki są bezużyteczne, nie skacze się w ogóle). Akurat skoków można używać, gdyż po wylądowaniu można robić cios z WS/FC. ja jakos nie zauwazylem zeby mozna bylo zrobic B! w polu a nastepnie drugie B! na scianie... pokazcie mi video bo nie wierze! o_O Młody dał link. A jest pewnie tak jak napisał Liberty. Cytuj
Reset 0 Opublikowano 9 stycznia 2008 Opublikowano 9 stycznia 2008 To juz raczej namcock cos zwaliło i w pewnych sytuacjach będzie można resetować bounda Cytuj
Musiu 0 Opublikowano 9 stycznia 2008 Opublikowano 9 stycznia 2008 pytanie do filmiku od Młodego , czy w ostatniej walce jin vs zafina na poczatku drugiej rundy zafina wyrzuca swinie z ... krocza ? :> Cytuj
szyper 0 Opublikowano 9 stycznia 2008 Opublikowano 9 stycznia 2008 to przeciez patche beda wychodzic... Cytuj
Mastachi 75 Opublikowano 9 stycznia 2008 Opublikowano 9 stycznia 2008 Sa mozliwe 2 boundy. Na planszy gdzie jest mozliwosc zrzucenia na nizszy poziom. Robimy bounda, ale nie w miejscu gdzie sie wali podloga, po boundzie znowu jakies ciosy ktore zbaunduja w miejscu rozwalania sie. I wtedy na dole kontynuujemy jugla po 2 boundzie. Jest to na jakims filmiku Cytuj
Artix 2 Opublikowano 9 stycznia 2008 Opublikowano 9 stycznia 2008 Tekken powinien być dopracowany od początku, a nie, że "a, z(pipi)****my to, ale nie ma problemu, wypuści się patcha i będzie naprawione, a przy okazji stworzymy nowe błędy i gra!". Nie nastawiajmy się tak bardzo na niekorzystne pecetowe trendy. Cytuj
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 9 stycznia 2008 Opublikowano 9 stycznia 2008 Czemu powinien? Przecież nigdy żaden nie był. A jeżeli nie był to i nie będzie. A jeżeli nie będzie, to czemu nie przymknąć oka na niedoskonałości licząc na to że będą one usuwane wraz z uaktualnieniami? Cytuj
Artix 2 Opublikowano 9 stycznia 2008 Opublikowano 9 stycznia 2008 Wolę liczyć, że będą robić wszystko, aby było ich jak najmniej, niż jakby mieli robić z myślą, że wszystko mogą spierdzielić, bo zawsze można patcha wypuścić. To niebezpiecznie rozleniwia. Poza tym, już to widzę: na turnieju gramy w Tekken 6.7 Deluxe B . Cytuj
Bażant 0 Opublikowano 9 stycznia 2008 Opublikowano 9 stycznia 2008 Poza tym, już to widzę: na turnieju gramy w Tekken 6.7 Deluxe B . I wyobraź sobie że za każdym razem dodają nową postać. Cytuj
Di 849 Opublikowano 9 stycznia 2008 Opublikowano 9 stycznia 2008 Sa mozliwe 2 boundy. Na planszy gdzie jest mozliwosc zrzucenia na nizszy poziom. Robimy bounda, ale nie w miejscu gdzie sie wali podloga, po boundzie znowu jakies ciosy ktore zbaunduja w miejscu rozwalania sie. I wtedy na dole kontynuujemy jugla po 2 boundzie. Jest to na jakims filmiku O tym wiemy, ale spójrz na filmik który został podany wcześniej Czytajcie poprzednie posty... Bug Kinga: http://pl.youtube.com/watch?v=t3WspgB5xCI Marduk combo video: http://pl.youtube.com/watch?v=jdYIOnBXN3Y Cytuj
Bażant 0 Opublikowano 9 stycznia 2008 Opublikowano 9 stycznia 2008 Bug Kinga:http://pl.youtube.com/watch?v=t3WspgB5xCI Bug jak bug każdemu może sie zdarzyć, przynajmniej nie ma po nim jakiś chorych gwarantów . . . Cytuj
szyper 0 Opublikowano 9 stycznia 2008 Opublikowano 9 stycznia 2008 nice marduk, ten wall ostatni to sieczka. Cytuj
Cambion 0 Opublikowano 9 stycznia 2008 Opublikowano 9 stycznia 2008 Nom, tylko że pewnie jedynie na Pande/Kume i inne bigi :cierpienie: Cytuj
szyper 0 Opublikowano 9 stycznia 2008 Opublikowano 9 stycznia 2008 ale rzut ogolnie jest dobry, wbija od przodu na scianke, zawsze jakis bonus.. Cytuj
Dante84 5 Opublikowano 9 stycznia 2008 Opublikowano 9 stycznia 2008 Kiedy wypuszcza patcha który będzie naprawiał Jina (czyt. wróci tego z T4 ) ? Cytuj
Krakers 4 Opublikowano 9 stycznia 2008 Opublikowano 9 stycznia 2008 Mnie osobiście cieszy fakt, że T6 wychodzi na Arcade rok wcześniej niż na PS3 ponieważ w ten sposób na konsolę dostaniemy maxymalnie dopracowaną wersję bez żadnych poważnych bugów Cytuj
Cambion 0 Opublikowano 9 stycznia 2008 Opublikowano 9 stycznia 2008 Mnie osobiście cieszy fakt, że T6 wychodzi na Arcade rok wcześniej niż na PS3 ponieważ w ten sposób na konsolę dostaniemy maxymalnie dopracowaną wersję bez żadnych poważnych bugów Daj Nam Boże :bow: , obyśmy takiej doczekali :slinotok: Cytuj
Mastachi 75 Opublikowano 9 stycznia 2008 Opublikowano 9 stycznia 2008 Sa mozliwe 2 boundy. Na planszy gdzie jest mozliwosc zrzucenia na nizszy poziom. Robimy bounda, ale nie w miejscu gdzie sie wali podloga, po boundzie znowu jakies ciosy ktore zbaunduja w miejscu rozwalania sie. I wtedy na dole kontynuujemy jugla po 2 boundzie. Jest to na jakims filmiku O tym wiemy, ale spójrz na filmik który został podany wcześniej Czytajcie poprzednie posty... Nie wiem jak wy, ale mi to wyglada na to, ze cios wszedl podczas techrolla a nie podwojny bound. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.