Krakers 4 Opublikowano 29 września 2009 Opublikowano 29 września 2009 http://kotaku.com/5367903/tekken-6-character-customization/ - pierwszy screen. Widziałem, że zrobią z tej gry RPG Cytuj
Komandos 21 Opublikowano 1 października 2009 Opublikowano 1 października 2009 http://www.gametrailers.com/video/what-will-tekken-6/57045?fbid=(pipi)DbI80Eke - kolejne promo Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 2 października 2009 Opublikowano 2 października 2009 Jakaś różnica pomiędzy T6 na PS3 a PSP? Widziałem że w wersji na PSP nie da się spaść z Areny, no i jak z postaciami sprawa wygląda, to samo ma być? Cytuj
Jonny2003 1 Opublikowano 2 października 2009 Opublikowano 2 października 2009 Jeśli chodzi o grafę i porównanie DOA 4 i T6 to DOA 4 raczej wygrywa. Na plus należy zaliczyć jakość textur,ich filtrowanie( nic się nie trzęsie nie ma ziarnistości textur, obraz ostry jak żyleta), antyaliasing(którego w T6 chyba nie będzie) no i przede wszystkim wykorzystanie shaderów. Zobaczcie jak wygląda woda w DOA 4, odbicia, połyski i inne bajery. Natomiast z tego co widzę po filmikach to T6 jedzie na tych samych efektach co T4 na PS2. Woda zrobiona raczej softwareowymi sztuczkami niż porządnie wykorzystanymi efektami Pixelshader 3.0, inne efekty tak samo. Jedynie postacie w T6 są lepsze, ale to raczej spowodowane tym, że w DOA4 postacie są w mangowym stylu i przy tego typu grafice zawsze będą wyglądać nieco plastikowo. Nie mówię, że T6 źle wygląda, ale Namco stać na wiele więcej. Tekken 1-3 pokazywał moc PSXa i zaskakiwał grafiką, niestety kolejne części są raczej bardziej ewolucją niż rewolucją. A szkoda. Bo najlepsza bijatyka powinna mieć również najlepszą grafę. Cytuj
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 2 października 2009 Opublikowano 2 października 2009 Jeśli chodzi o grafę i porównanie DOA 4 i T6 to DOA 4 raczej wygrywa. Chyba nie. Na plus należy zaliczyć jakość textur,ich filtrowanie( nic się nie trzęsie nie ma ziarnistości textur, obraz ostry jak żyleta), Nie wiem, mnie tam się nic nie trzęsie. Filtrowanie jest prawdopodobnie anizotropowe 16x (minimum 8x) bo to w dzisiejszych czasach nie rzutuje na wydajność za bardzo. A obraz faktycznie zamazany, no ale taki zazwyczaj na youtube jest;v. antyaliasing(którego w T6 chyba nie będzie) Pewnie nie będzie bo i po co skoro gra ma chodzić w 1080p. A DoA4 faktycznie ma, najzwyklejszy AAx2, co nie dziwi kiedy gra chodzi w 720p. no i przede wszystkim wykorzystanie shaderów. T6 też je wykorzystuje. I to w większym stopniu. Masz tutaj cienie w czasie rzeczywistym (gdzie DoA4 ma proste cieniowanie prawie jak poprzedniej generacji), masz self-shadowing (doa nie ma). Masz, obecne już w każdej prawie grze, mapy chropowatości, mapy normalne, poza tym są lepsze efekty świetle i fajny zaawansowany blurek na postaciach. Zobaczcie jak wygląda woda w DOA 4, odbicia, połyski i inne bajery. No, bajery które tak naprawdę można było zaimplementować korzystając z starego directX?a 8.0 ewentualnie 8.1. Ale przyznam że woda w Doa wygląda wciąż ładnie, może nie realistycznie bo jej fizyka kuleje (zbyt spokojna nawet przy walce), ale jest ładnie. Natomiast z tego co widzę po filmikach to T6 jedzie na tych samych efektach co T4 na PS2. Woda zrobiona raczej softwareowymi sztuczkami niż porządnie wykorzystanymi efektami Pixelshader 3.0, inne efekty tak samo. Fizyka jest lepsza ale wizualnie faktycznie bez wodotrysków, trzeba będzie zagrać i zobaczyć w normalnej jakości czy jest tam jakaś delikatna refrakcja czy odbicia. I nie, w tej kwestii T6 nie jedzie na tych samych efektach co T4;]. Bo najlepsza bijatyka powinna mieć również najlepszą grafę. Nie, byniajmniej nie powinna. Cytuj
ciwa22 858 Opublikowano 2 października 2009 Opublikowano 2 października 2009 Czemu nie ma Kunimitsu? Cytuj
Jonny2003 1 Opublikowano 3 października 2009 Opublikowano 3 października 2009 (edytowane) Jeśli chodzi o grafę i porównanie DOA 4 i T6 to DOA 4 raczej wygrywa. Chyba nie. Na plus należy zaliczyć jakość textur,ich filtrowanie( nic się nie trzęsie nie ma ziarnistości textur, obraz ostry jak żyleta), Nie wiem, mnie tam się nic nie trzęsie. Filtrowanie jest prawdopodobnie anizotropowe 16x (minimum 8x) bo to w dzisiejszych czasach nie rzutuje na wydajność za bardzo. A obraz faktycznie zamazany, no ale taki zazwyczaj na youtube jest;v. antyaliasing(którego w T6 chyba nie będzie) Pewnie nie będzie bo i po co skoro gra ma chodzić w 1080p. A DoA4 faktycznie ma, najzwyklejszy AAx2, co nie dziwi kiedy gra chodzi w 720p. no i przede wszystkim wykorzystanie shaderów. T6 też je wykorzystuje. I to w większym stopniu. Masz tutaj cienie w czasie rzeczywistym (gdzie DoA4 ma proste cieniowanie prawie jak poprzedniej generacji), masz self-shadowing (doa nie ma). Masz, obecne już w każdej prawie grze, mapy chropowatości, mapy normalne, poza tym są lepsze efekty świetle i fajny zaawansowany blurek na postaciach. Zobaczcie jak wygląda woda w DOA 4, odbicia, połyski i inne bajery. No, bajery które tak naprawdę można było zaimplementować korzystając z starego directX?a 8.0 ewentualnie 8.1. Ale przyznam że woda w Doa wygląda wciąż ładnie, może nie realistycznie bo jej fizyka kuleje (zbyt spokojna nawet przy walce), ale jest ładnie. Natomiast z tego co widzę po filmikach to T6 jedzie na tych samych efektach co T4 na PS2. Woda zrobiona raczej softwareowymi sztuczkami niż porządnie wykorzystanymi efektami Pixelshader 3.0, inne efekty tak samo. Fizyka jest lepsza ale wizualnie faktycznie bez wodotrysków, trzeba będzie zagrać i zobaczyć w normalnej jakości czy jest tam jakaś delikatna refrakcja czy odbicia. I nie, w tej kwestii T6 nie jedzie na tych samych efektach co T4;]. Bo najlepsza bijatyka powinna mieć również najlepszą grafę. Nie, byniajmniej nie powinna. Filtrowania anizotropowego to praktycznie na konsolach nie stosują, w większości trzyliniowe. Popatrz sobie w większości strzelanek, samochodów na podłoże. Jak jest już anizotropia to słaba i to właśnie ze względu na mocożerność. Gra nie będzie chodzić w 1080P. Możliwe, że nawet nie wyciągnie 720P !!! http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-not-so-high-definition-article?page=2 Pomyliłeś cienie z cieniowaniem i efektami Pixelshader Napisałeś jeszcze że T6 ma cienie " w czasie rzeczywistym" co to znaczy? Że w DOA 4 są nie w rzeczywistym? Zobacz sobie na trailer. Bo gry na pewno nie widziałeś w akcji. Gdybyś widział to nie wypowiadałbyś się w ten sposób. A efekty świetlne też są bardzo dobre. "Spokojna fizyka" o co chodzi? Jak koleś odbija się od ścian i spada z areny kilkanaście metrów to jest "spokojna fizyka"? http://noobgibs.com/Dead_or_Alive/video:dead-or-alive-4-trailer-hd-divx/ Edytowane 3 października 2009 przez Jonny2003 Cytuj
Snake. 9 Opublikowano 3 października 2009 Opublikowano 3 października 2009 "Spokojna fizyka" o co chodzi? Jak koleś odbija się od ścian i spada z areny kilkanaście metrów to jest "spokojna fizyka"? wtf? Ale jaki koleś? Przecież Liberty pisał o fizyce wody. Tekken 6 może mieć i dziesięć razy gorszą grafikę i fizykę od DoA4, mi tam do szczęścia wystarczy świadomość, że na pewno nie zostanę rozjechany przez randomowy hitbox. Cytuj
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 3 października 2009 Opublikowano 3 października 2009 (edytowane) Filtrowania anizotropowego to praktycznie na konsolach nie stosują, w większości trzyliniowe. Popatrz sobie w większości strzelanek, samochodów na podłoże. Jak jest już anizotropia to słaba i to właśnie ze względu na mocożerność. Gra nie będzie chodzić w 1080P. Możliwe, że nawet nie wyciągnie 720P !!! http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-not-so-high-definition-article?page=2 Pomyliłeś cienie z cieniowaniem i efektami Pixelshader Napisałeś jeszcze że T6 ma cienie " w czasie rzeczywistym" co to znaczy? Że w DOA 4 są nie w rzeczywistym? Zobacz sobie na trailer. Bo gry na pewno nie widziałeś w akcji. Gdybyś widział to nie wypowiadałbyś się w ten sposób. A efekty świetlne też są bardzo dobre. "Spokojna fizyka" o co chodzi? Jak koleś odbija się od ścian i spada z areny kilkanaście metrów to jest "spokojna fizyka"? http://noobgibs.com/Dead_or_Alive/video:dead-or-alive-4-trailer-hd-divx/ W większości trzyliniowe, więc w większości a nie zawsze więc nie można wykluczyć że takiego nie będzie. Co nie zmienia faktu że w bijatyce jest to mało istotne, to nie fps w którym chodzi się z nosem przy ścianie i analizuje wszystkie efekty i słabsze tekstury, to bijatyka w której koncentrujesz wzrok na postaciach. Oglądając jeden z trailerów w HD nie zauważyłem żeby filtrowanie tekstur było słabe, nie zauważyłem rozmazania nawet przy śmiesznych kątach które podczas walki nie występują. Więc nie wiem czemu przyczepiasz się do filtrowania. Nie wiemy czy gra nie będzie chodzić w 1080p. bo jeszcze nie wyszła. Podajesz link do strony gdzie testują wersję na 360, konsolę słabszą na którą gra była przenoszona co wymagało zapewne dodatkowych optymalizacji. Ja bym poczekał na wersję docelową. Jeżeli nawet nie będzie full HD to trudno. Gra będzie i tak wyglądała równie dobrze dla kogoś kto zajmuje się graniem, a nie siedzeniem 30 cm od lcd'ka i liczeniem schodków:f. Faktycznie miałem napisać, że DoA4 ma cienie jak z poprzedniej generacji co nie zmienia faktu że samo cieniowanie DoA4 ma też jak z poprzedniej generacji xD. No i pomyliłeś się bo nie tylko cieniowanie ale też i cienie wykorzystują technologię pixel shader o ile nie jest to jakiś czarny nieruchomy blob pod postacią jak w grach z przed kilku lat;]. Napisałem że T6 ma cienie w czasie rzeczywistym. Oznacza to że cienie zmieniają swoje położenie oraz takie parametry jak długość, szerokość czy poziom transparency wraz ze zmianą źródła światła (można to zaobserwować na arenie z burzową pogodą, kiedy błyskawica się pojawia cień zmienia swoje położenie na ten krótki okres). Poza tym cienie są wyświetlane nie tylko na podłożu ale i na innych obiektach takrze ruchomych ( w przypadku T6 cień postaci pierwszej przy odpowiednim położeniu źródła światła jest renderowany na postaci drugiej) . W DoA4 cienie są ok ale to już nie jest to. Przy rozbłyskach na ścianach cienie nie zmieniają swojego położenia, zachowują się tak jak by zawsze było jedno nieruchome źródło światła (np słonko), nie uświadczysz czegoś takiego jak cień nogi renderowany na np drugiej nodze bądź drugiej postaci. A doa4 widziałem w akcji przez kilkanaście godzin na tv hd, nie mów na pewno, kiedy nie możesz być czegoś na pewno pewnym. Ja nie piszę że na pewno nie widziałeś T6 w akcji (co akurat mógłbym powiedzieć bo to mało prawdopodobne) jako że mogłeś być gdzieś w świecie na jakimś pokazie przedpremierowym czy turnieju;]. Efekty świetlne w DoA4 ,może i są bardzo dobre (jak na bijatykę, bo na pewno nie jako grę w ogóle) ale w T6 są przynajmniej o klasę leprze, przykro mi ;]. Spokojna fizyka odnosiło się do wody co raczej nie trudno było rozszyfrować skoro było to jak wół napisane. Co z tego że ładną ma refrakcję i odbija otoczenie wraz z postaciami skoro to tylko wygląd. Za fizyke wody czyli fizyczne modelowanie obiektu odpowiada vertex shader i tam jest go na prawdę niewiele. Na youtube jest demko pokazujące możliwości silnika renderującego wodę w T6, jest tam dużo lepsza fizyka. Choć prawda jest taka ze to wciąż jest średnio wykonana woda jeżeli popatrzeć na gry w których na prawdę jest ona dobrze wykonana, ale to już inna baja;]. Na koniec dodam że tak naprawdę to grafikę mam gdzieś. Jeżeli gra będzie bajecznie wyglądała to i tak będzie nie grywalna jeżeli okaże się że na lcd?kach jest lag który uniemożliwia normalną grę;f. Edytowane 3 października 2009 przez CheeseOfTheDay Cytuj
solo/ng 4 Opublikowano 3 października 2009 Opublikowano 3 października 2009 (edytowane) Jeszcze raz, moze obrazkowo tym razem, bo niektorzy beda dalej twierdzic, ze graficznie VF5 >T6, co jest poprostu bledne, bo T6 ma technicznie silnik o klase lepsza. A wiec: vs Podstawowe technikalia: - T6 ma selfshadowing, VF5 nie, DoA 4 nie. A jest to dosc mocnozerny algorytm, wrecz mega ostry. - T6 ma displacement mapping, a VF5 i DoA4 nie (VF5 ma to fejkowane z odp. texturami tak jak T5:DR) dajcie spokoj z tym pisanie, ze DoA ma lepsza grafike, bo z dowolnej storny jak nie spojrzysz - nie ma! Pozniej dopisze cos z DoA bo jest podobnie; o. Johny - to ze postac odbija sie od scian i spada kilkanascie metrow w dol - co to ma wspolnego z fizyka? To sa zalozenia, a nie fizyja, moglbys sie ew. doczepic realizmu. Jednakze jak ju zjestesmy przy fizyce - wybacz, ale w DoA (a takze VF5, co mnie denerwuje wlasnie) - w tych grach znika gdzies podstawowe prawo grawitacji, bo postacie po wybiciu zachowuja sie jakby przyciaganie ziemskie bylo 3 x mniejsze. Mozna zarzuci Tekkenowi to i owo (tzn. dla mnie wszystko jest ok - w koncu takie sa zalozenia i tak spelnia), ale postac zachowuje sie zgodnie z podstawowymi zasadami przemieszczenia z uwzglednieniem dzialajacych sil. w SC IV jest rowniez swietnie. VF5 i DoA juz nie i to mnie wkurza w tych grach; o . Niech sobie juz wszsytkie gry maja superczary, kolory, bajery, sciany, ale niech nie opadaja jakby byly na ksiezycu ; o. A i jezeli chodzi o detekcje ciosow - T5:DR bo byl przeskok o klase wzgledem T5. W T5 wiele ciosow wlazilo poprostu obok, w T5:DR zaczely sie (zanim ktos zrozumial; ) sytuacje, ze nagle oto mozna slicznie wySSowac cos i widac pieknie na powtorce jak kolo twarzy smiga dany cios (w T5 najczesciej wchodzil na szerokim hitboxie). Oczywiscie pozostaly jakies drobiazgi (zakladam, ze dalej nikt wszystkiego nie wie o systemie, trzeba byloby przeczytac dokumentacje; ) - typu jais dziwny mid-crush-z-dupy, jednakze to co jest w T5:DR oraz T6:BR jest naprawde swietne. Edytowane 3 października 2009 przez solo/ng Cytuj
solo/ng 4 Opublikowano 3 października 2009 Opublikowano 3 października 2009 Wracajac do topicu (T6) - kolejna fajna sprawa, moze drobiazg, ale zawsze - postac bedaca z lewej strony robiaca rzut z lewej reki - jest to czytelniejsze niz w T5/DR, latwiej sie wyrwac. Cytuj
mashter 54 Opublikowano 3 października 2009 Opublikowano 3 października 2009 (edytowane) Zakładając nawet, że ktoś jest ślepy, to jak może komuś przyjść do głowy pomysł, że DOA4 i VF5 są lepsze graficznie niż TK6. To jest przecież 2 lata technologii do przodu, nowy engine, masa usprawnień, to jest przecież przepaść, a nie różnica pozwalająca na dyskusję. Zwariowałem, po prostu Edytowane 3 października 2009 przez mashter Cytuj
<spike> 0 Opublikowano 4 października 2009 Opublikowano 4 października 2009 jais dziwny mid-crush-z-dupy znam taki jede do lili d+3+4;p ,moj faworyt. tekken oczywisci bije graficznie wszystkie inne bijatyki o glowe,ale faktem jest,ze jest to super miodna gra i jestem pewien,ze osoby ktore jak ja czekaja na niego od tak dawna dostana ultra genialna gre( wiem na 100%) a btw tekken 6 jest znacznie ostrzejszy graficznie niz br.ja jakos srednio lubie az tak ostry obraz,zdecydowanie wole br. Cytuj
Jonny2003 1 Opublikowano 4 października 2009 Opublikowano 4 października 2009 Taka woda jak tutaj jest dużo gorsza niż w DOA . Wygląda jak rtęć a nie woda. http://www.youtube.com/watch?v=JcHzJP5W5Rg Cytuj
albrechtus 1 Opublikowano 4 października 2009 Autor Opublikowano 4 października 2009 mnie tylko boli, ze kur.wa wg tego co pisza na Digital Foundry wersja na pleja bedzie miala nizsza rozdzialke i niezaleznie od platformy ani na klocku ani na ps nie osiagnie 720p. rofl, wymiekam. tyle czasu trzeba bylo czekac i takie cos. oczywiscie nie uwazam, ze grafa to jakis priorytet w tego typu grach ALE jest to lekka przesada imo. ta generacja konsol to w ogole jakis joke, statystycznie 90% gier jest sub 720p nie mowiac juz o 1080 lol. Ktos cos pisal o filtrowaniu tekstur - smieszne. obie konsole maja mega problem zeby przy bardziej zaawansowanej grze wycisnac 720p i x2aa! wiec albo pipka albo ci.pka. Cytuj
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 4 października 2009 Opublikowano 4 października 2009 Taka woda jak tutaj jest dużo gorsza niż w DOA . Wygląda jak rtęć a nie woda. http://www.youtube.com/watch?v=JcHzJP5W5Rg blablabla i tak woda w mojej wannie bije na łeb wody ze wszystkich gier razem wziętych Co nie oznacza, że będę teraz siedział i się w nią wpatrywał przez 10 minut zastanawiając sie nad fizyką fal oraz czy odbicia są w czasie rzeczywistym Cytuj
Pitrex 1 Opublikowano 5 października 2009 Opublikowano 5 października 2009 Mnie tam się tekken bardzo podoba widziałem kilkanaście walk w HD i gra wygląda pięknie choć i tak widać że filmik nie był w pełnych 720 bo były różne "szumy" i gdzie nie gdzie "kwadraty" co do wody to chyba jest najlepiej zrobiona pod względem fizyki i pod względem graficznym też bardzo ładnie wygląda,przecież to nie jest jakaś gra single ktora musi wyglądać pięknie żeby w nią grać to bijatyka w ktorej głównie człowiek skupia się na walce. Po prostu trzeba poczekać na wersje konsolową Cytuj
Komandos 21 Opublikowano 5 października 2009 Opublikowano 5 października 2009 Taka woda jak tutaj jest dużo gorsza niż w DOA . Wygląda jak rtęć a nie woda. http://www.youtube.com/watch?v=JcHzJP5W5Rg Ta, u mnie w klozecie też woda nie wygląda jak woda. To znaczy, że jest gorsza niż w DOA? <_< Polecam ściągnąć z PSN trailer T6 TGS w HD i wtedy dopiero się wypowiadać na temat grafy, bo takie ocenianie oprawy po filmikach z youtube to sobie można... Cytuj
Jonny2003 1 Opublikowano 5 października 2009 Opublikowano 5 października 2009 (edytowane) Taka woda jak tutaj jest dużo gorsza niż w DOA . Wygląda jak rtęć a nie woda. http://www.youtube.com/watch?v=JcHzJP5W5Rg Ta, u mnie w klozecie też woda nie wygląda jak woda. To znaczy, że jest gorsza niż w DOA? <_< Polecam ściągnąć z PSN trailer T6 TGS w HD i wtedy dopiero się wypowiadać na temat grafy, bo takie ocenianie oprawy po filmikach z youtube to sobie można... Tutaj sobie zobacz: http://www.gamersyde.com/news_tgs09_more_tekken_6-8625_en.html Woda tak samo jak za czasów PS2 sztucznie nałożone błyski i zero odbić, rusza się jak galareta,beznadzieja. Gdzie tam jej do fachowej wody z DOA4 robionej na pixelshaderach, a nie na programowych sztuczkach w której jest porządne falowanie i wszystko się odbija, wygląda naturalnie. http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox-360/2776/Tina-vs-Brad-Wong/ filmik z niskiej rozdziałce i słabej jakości ale i tak widać Jak pisałem o braku zastosowania pixelshaderów i efektach rodem z PS2 to wiedziałem o czym piszę. Edytowane 5 października 2009 przez Jonny2003 Cytuj
Aramis 10 Opublikowano 5 października 2009 Opublikowano 5 października 2009 Niższa rozdziałka w grach Namco na PS3 chyba staje się standardem. Ostatnio wyszła Tales of Vesperia i ma taki sam problem...który brzmi poważnie tylko na papierze, bo w akcji trzeba nosem po matrycy sunąć aby te różnice wyłapać. Cytuj
Komandos 21 Opublikowano 5 października 2009 Opublikowano 5 października 2009 Taka woda jak tutaj jest dużo gorsza niż w DOA . Wygląda jak rtęć a nie woda. http://www.youtube.com/watch?v=JcHzJP5W5Rg Ta, u mnie w klozecie też woda nie wygląda jak woda. To znaczy, że jest gorsza niż w DOA? <_< Polecam ściągnąć z PSN trailer T6 TGS w HD i wtedy dopiero się wypowiadać na temat grafy, bo takie ocenianie oprawy po filmikach z youtube to sobie można... Tutaj sobie zobacz: http://www.gamersyde.com/news_tgs09_more_tekken_6-8625_en.html Woda tak samo jak za czasów PS2 sztucznie nałożone błyski i zero odbić, rusza się jak galareta,beznadzieja. Gdzie tam jej do fachowej wody z DOA4 robionej na pixelshaderach, a nie na programowych sztuczkach w której jest porządne falowanie i wszystko się odbija, wygląda naturalnie. http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox-360/2776/Tina-vs-Brad-Wong/ filmik z niskiej rozdziałce i słabej jakości ale i tak widać Jak pisałem o braku zastosowania pixelshaderów i efektach rodem z PS2 to wiedziałem o czym piszę. Dobra wygrałeś, Tekken ma gorszą wodę niż DOA, teraz skoro już nam to uświadomiłeś możesz poczuć się spełniony. ps. Weźcie stąd tego kolesia bo mu z ewgf'a wyjade Cytuj
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 5 października 2009 Opublikowano 5 października 2009 No, dżony dwatysiącetrzy, niech już Ci będzie że masz rację, woda w tekkenie wygląda jak przeźroczysta rtęć o galaretowatej konsystencji a woda w doa bije nawet tą z hydrophobii. A teraz weź te swoje pixelshadery, idź już stąd i daj nam w spokoju liczyć klatki. Cytuj
CrazyGoSu 1 Opublikowano 5 października 2009 Opublikowano 5 października 2009 Rangi w nowym T6, jak było to sry Cytuj
Madaxaa 4 Opublikowano 5 października 2009 Opublikowano 5 października 2009 (edytowane) Dostajemy, co prawda, niższą rozdziałke, ale podobno to nie robi różnicy w grafice - ba wersja na PS3 posiada nawet (w przypadku wybrania opcji "Motion Blur Off") eksluzywnie 2xMSAA, więc w przypadku wersji ps3 możemy mówić tylko o korzyściach. Na zakończenie słowa DigitalFoundry: Overall, although there's really nothing in it in the heat of gameplay, we'd take the PS3's blur-off 576p 2xMSAA picture as the best IQ option available across both versions http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-tekken6-resolution-game-blog-post Edytowane 5 października 2009 przez Madaxaa Cytuj
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 5 października 2009 Opublikowano 5 października 2009 i tak będzie się grało na tym trybie na którym będzie mniejszy input lag Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.